Den 317 - jak během půl hodiny spálit 800 kalorií

Všechny Vás zdravím ☺
Dneska budu možná znít trošku víc optimisticky, takže se nezlobte, pokud vám polezu na nervy, ale není nic báječnějšího, než vám lézt na nervy právě takto ☺ 
Od včerejšího odpoledne do dnešního poledne jsem od vás dostala tucty mejlíků, které jsem jeden po druhém s obavami otevírala a říkala si, kdo mi zase zkazí víkend. Ono se ale stal právě úplný opak a byly to samé skvělé zprávy od vás, moc vám děkuji ☺ Na pár z nich ještě odpovím, ale potřebuji si utřídit, co vám napsat, protože to nejsou jen tak ledajaké mejlíky, ale to si nechám sobecky pro sebe ☺ Je krásné vědět, že je tolik lidí, co děkuje za dodání síly skrz blog, fakticky mi to dělá radost a jsem šťastná, že tomu tak je... 

Ráno jsme se s přítelem koukli na tu nejdebilnější komedii vůbec, jmenovala se Rrrrr, nevím kolik "r" je vůbec v tom názvu ☺ Ale řeknu vám, že to bylo tak vypatlané, že jsem se musela pořád smát (Co děláš? - Čekám. - Ještě jsem nikdy neviděl nikoho tak blbě čekat! :D)

Včera jsem byla opět s Kuličkou v poradně, dokonce jsem si odnesla první snímek a pozítří jedeme do Olomouce na genetické vyšetření, tak držte palce, ať je miminko ok. Má dvě ruce, dvě nohy, ale ... víte jak to je ☺ Taky bychom se měli dovědět pohlaví, pokud to půjde poznat, držte palce, ať to uvnitř je děvčátko.  Na snímku, který jsem se zdráhala takto veřejně dávat, ale nakonec jsem si říkala, že je to jedno, když už je i na Modrém koníkovi, vidíte hlavičku s kukadlama, bříškem a dvěma ručičkama ☺ Nožky se jaksi vypařily při vyvolávání fota :D Teda ale povím vám, teď je ve fázi, kdy se mu prý tvoří první svalová hmota a něco mi říká, že ten prcek jede na objem, protože tolik jogurtů a tvarohů co teď do sebe valím... no ... :D za chvíli bude dělat burpees a trumfne i Zuzku Light :D (Doufám, že to nebude číst :D)

Jinak, pro všechny soutěžící Moje proměna do léta mám skvělou zprávu. Budou i ceny, sice drobného rázu, ale budou. Mám už čtyři sponzory, kteří se sami ozvali s cenami pro vás. Co je na tom skvělé je fakt, že tři z nich se nabídli z vašich řad, obyčejných lidiček, kteří by rádi přidali ruku k dílu ☺ Strašně moc si toho cením a je prima vědět, že tohle je opravdu soutěž všech a pro všechny ☺ Takže kdo by chtěl podpořit svůj e-shop nebo své podnikání reklamou na tomto blogu skrz sponzorství do soutěže, je vítán ☺ Ještě tu mám další možnost spolupráce od dvou firem, které se mi samy ozvaly, ale přemýšlím, jak z nich  dostat víc ☺ No uvidíme... nejsem určitě hamižnej sobec, chci to pro vás ☺ Snad se podaří, a když mne pošlou do háje, tak tam půjdu no :D

Rovněž jsem v USA vyhrála DVD, o kterém jsem psala tady ☺ Víte jak to je. Vyhrajete cenu v USA a nastanou komplikace s odesláním ☺ Nevím, proč se ti Američani tak strašlivě bojí zaslání cen a vůbec věcí k nám do Evropy. Dobrá zpráva pro mne, samotná autorka a cvičitelka DVD mi cenu zašle... juchů ☺ Pak podám určitě bližší info ☺

Momentálně jsem se opětovně shlédla v programu Jillian Michaels Body Revolution, kdy jsem si znovu prohlédla ty jednodušší workouty v první fázi. Zjistila jsem, že je to přesně pro mne. Místo kardio vstupů dělám prostě dřepy, při crunches stačí podložit záda polštářema, aby nebyly vyloženě v rovině se zemí a workout pro mne je na světě ☺ Fakt se mi to skvěle cvičí. U "trojky" už mi trošku nebezpečně stoupal tep, který teď nesmí jít nad 140, takže jsem si dávala i pauzy, ale věřím, že se s tímto cvičením jen tak brzy nerozloučím, hrozně mi teď vyhovuje. Tak jak jsem z počátku na jednoduchost workoutů nadávala, že je to moc snadné, tak teď se mi hodí ☺ A to moc. Jsem ráda ☺ Jillian myslí na vše :D

Já si teď přes víkend dám se psaním blogu pauzu, protože potřebuji udělat nějakou povinnou práci i na svém knižním blogu, kam musím dopsat recenze na knihy, které jsem dostala za úkol od nakladatelství přečíst. Takže vy mezitím poctivě cvičte, papkejte, když se dnešek třeba nepovede, nenechte z toho jednoho dne udělat 10 let ☺ Ono se to nepos.... (měla bych začít mluvit jako matka slušně :D) Nezapomeňte, že všechno  je to v hlavě, ne ve svalech, ale v hlavě!!!! No a úplně na závěr ještě návod, jak během půl hodiny spálit 800 kalorií ☺ Držte se!!! 

N. ♥


PS: omlouvám se za zavádějící název článku, ale dobrá nálada mnou dnes jen hýří ☺ Prima víkend všem!

47 komentářů:

  1. Ten film jsem viděla už několikrát, a pokaždé se u toho nasměju :D A prcek se určitě pak připojí k nám do burpee challenge a mezi warriorz ;DD

    OdpovědětVymazat
  2. super :-D tohle me pobavilo :-) super clanek a hodne stesti s miminkem preji :-) Marketa

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak film Rrrr, jsem už pěkně dlouho neviděla a u toho se člověk fakt nasměje. Sice je to fakt blbost, ale o to právě jde no :D

    Líbí se mi tvůj optimismus a dobrá nálada :) Prcek hezky roste, evidentně mu dáváš vše potřebné a hezky si ho hýčkáš :) Baví mě sledovat tvé příspěvky o miminku, protože mám teď doma i těhotnou mamču, která má termín v srpnu. Jo a taky chceme všichni holčičku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Moni, to jsem vůbec netušila :) To půjdem nějak měsíc po sobě :D Já teda později :D Super, tak ať se mamince daří :) Holčičky jsou potřeba :D Já už příteli říkala, že 4 pinďoury bych doma nezvládla :D (přítel, syn + pes :D )

      Vymazat
    2. Jojo máte termín podobně :) Tak ať ty holčičky vyjdou! U nás kdyby to byl kluk, tak už máme doma taky chlapskou převahu, zatím je to 2 na 2 a kdybych se časem odstěhovala, tak by na ty chlapy byla mamka sama, takže je holčička opravdu třeba! :D

      Vymazat
  4. Tak to mě pobavilo :-))) Návod, jak spálit kalorie, díky moc! :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé a jaký máš nick na koníkovi? Že bych sem tam nakoukla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten závěr mě pěkně rozesmál! :D Super :D :D a hodně štěstí s mimčem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek, krásně pozitivní :)) Jinak souhlasím, že RRR je hrozná kravina, až se tomu člověk musí smát :D Nejradši mám: Chceš slyšet básničku? - Jo. - Ach nebe! :D
    Držím palce, ať je z miminka krásná holčička a pořádná fitnessačka :)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :D "No, ještě na tom musím zapracovat. - nene, ten začátek je dobrý" :D :D

      Vymazat
  8. Není nic lepšího, než číst články takového rázu, jako jsi právě napsala ty! Moc ti přeju, aby ti tenhle optimismus a dobrá nálada vydržely (věřím že vydrží, vlastně ani nepochybuji :))
    Je fajn, že se teď s mimčem šetříš, ale nevykašlala ses na nějaký ten pohyb, to opravdu obdivuji. Takové maminky se jentak nenajdou.

    I já se řadím mezi ty, co děkují za tolik informací a dodání síly skrze blog. Bez tebe a tvých článků bych asi jentak neobjevila Boba a neodhodlala se ke cvičení se Zuzkou. Takže i ode mě velké DÍKY :)

    Tak držím palce, ať vše dobře dopadne na genetickém vyšetření a mějte se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Držím pěsti, ať jste oba v pořádku! :))
    Tu poslední fotku už jsem viděla. Je to bomba. :D

    OdpovědětVymazat
  10. já nejdřív vůbec nakonci nechápala kde je ten návod :-D a pak mi to jakože došlo :-D

    OdpovědětVymazat
  11. :D A já si říkala, jaký super návod tu najdu. :D Je super, že máš skvělou náladu, nakazila jsi mě. A ten film jsem nedokoukala. Jak říkáš je to tak stupidní, až se prostě směju. "Kámen? Zde. Kámen? Zde. Kámen? Kde je Kámen?"

    OdpovědětVymazat
  12. Ty máš fantastickou schopnost člověka nabit energií a dodat mu elán:))) s miminkem moc držím pěsti, ať vám všechny testy dopadnou dobře:)))
    Bubla

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to abych si šla udělat pizzu, ne? :D Mimochodem, existuje něco, co by nám těch 800 kalorií opravdu spálilo? A hlavně neřikej, že trouba! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce,at vám to na genetice vyjde,no myslím hlavně at je miminko v pořádku.a určitě vnitřně cítíš,co to bude.aspon já to tak měla,do poslední chvíle jsem si nalhávala,že to bude holka,ikdyž jsem cítila a věděla podle ultrazvuku,že to bude chlapák.ale co,hlavně at je v pořádku.jinak body revolution jsem docvičila a je to super a hlavně ta parta mě fakt chybí.včera jsem si dala cardio2 a střídám banish a Boba,chtěla bych ted vyzkoušet jen cardia.a to by bylo,aby to nebylo.měj se hezky a pak se pochlub s fotečkou z genetiky.J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podvědomě u prvního cítila, že to bude kluk a do dvou dnů před porodem se teprve odhalil chlapeček , jinak mi pořád tvrdili holčičku :) takže mi to vyšlo podle intuice.

      Teď zase cítím holčičku... snad se nespletu, ale myslím, že jo :D :)

      Vymazat
  15. "Nastává noc" :D - Nebo "jmenuju se Gí" :D :D
    Je to tak hloupý až je to skvělý a směšný :D - vzpomínám, že poprvé jsem ho viděla na markíze na Nový rok v 3:30 - a to jsem si řekla, že jdu spát ... Ejhle vydržela jsem u toho až do konce a o rok později a 2 hodiny dříve ho dávali na čt2 :D Sranda, co? :D
    Mímo, bude v pořádku!! :)
    Jo a mimochodem nejsi už mamka? Sprostě mluvit asi přestat nemusíš, zvládl to malej, zvládne to i kulička :o) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně hloupý film :D
      Jo mamka jsem, ale u maminek s bříškem se to bere prý přísněji :D Prý... :D

      Vymazat
  16. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ok... reklama nereklama... potřetí a stačí ano? :)

      Vymazat
  17. Určitě bude miminko v pořádku! Má skvělou maminku :))
    Nikki, chtěla jsem se tě zeptat, jestli neznáš nějaké účinné cviky na zadek? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek. Jsem ráda, že máš dobrou náladu a že se s kuličkou máte dobře :) Já jí teď měla velmi špatnou a přemlouvala jsem se, abych si vůbec zacvičila, ale díky Tobě jsem hned dostala chuť, děkuji! :) A je fain, že budou ceny, ale pro nás soutěžící je největší odměna to, když se nám to povede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) je dobře, že tě dobrá nálada neopustila :)

      Vymazat
  19. tu fotku znám - tentokrát jsem se nenechala napálit! :D
    a gratuluji k výhře, a aby to co nejrychleji poslali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) pak se hned pochlubím :))) pokud to dorazí celé :D

      Vymazat
  20. Pff,já očekávala,nějakou radu a nakonec mrkám na pizzu :D ještě k tomu jsem to už tak 10x viděla :D gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pff... 10x viděla a přesto se nechala napálit :D nebo spálit? :D

      Vymazat
  21. Haha Nikki, tak s tím spálením kalorií jsi mne pobavila!
    Přeju Ti, ať Ti ta báječná nálada vydrží co nejdéle! kéž by se člověk mohl v takových chvílích nabít a pak jet na setrvačík...
    Onehdy jsem taky v noci koukala na jeden stupidní film o nějakém zabijáckem krokodýlovi nebo co...
    A blahopřeju k výhře, určitě využiješ :)
    Pa a krásnou neděli, Lenka

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki,
    přeju ti pohodové a zdravé těhotenství a moc ti děkuji za inspiraci. Zjistila jsem, že potřebuju ve cvičení změny, takže sem chodím plánovat, co budu cvičit dál.
    Akorát zatím ještě bojuju se zakořeněným předsudkem, že by mi měla pořád klesat hmotnost. V obou těhotenstvích jsem přibrala pokaždé 20 kilo, takže se ještě snažím ten poslední zbytek zhubnout. Vždycky, když najedu nové cvičení, jsem o kilo těžší. V tomhle ještě musím pomalu změnit myšlení a ty mi s tím pomáháš.
    Díky, díky a tfuj, tfuj :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki,
    to je dobrý! Tvůj blog mě neskutečně baví a motivuje! :-) I když to s tou pizzou znám, nechala jsem se zase napálit a pobavit. :-)
    Já když měla blbou náladu a na škole se potřebovala nakopnout k učení před zkouškama, koukávala jsem na Pravou blondýnu. Řekla jsem si, že když ona mohla dát práva, dám já i tu blbou medicínu. Taková blbost, ale kupodivu to zafungovalo. :-P Teď jsem na rodičáku a sjíždím s malou pohádky. Tři oříšky pro Popelku, Princezna se zlatou hvězdou a Zaltovláska u nás jedou dokola. :-)
    Ráda tvořím šperky z korálek. Nejsem kdovíjaký profík, ale myslíš, že by o ně byl zájem jako další z cen do Mojí proměny? Klidně bych něco vyrobila.
    Prosím teď o radu nejen tebe, ale ev. další co tohle budou číst. Mám přetržený zkřížený vaz v koleni. Jsem už skoro 5 měsíců od zranění, ale ještě nejsem úplně fit. Zatím se to řešilo konzervativně. Jen mě rozhýbali na fyzioterapii, ale ne úplného zdraví (to trvá opravdu dlouho) a ty cviky na hubnutí nestačí. Dost jsem si upravila 30day shred od Jillian, ale pokud máte nápady a tipy na další cvičení po tomto zranění, budu za to nesmírně vděčná. Zatím jsem toho na netu moc nenašla a ve škole nás tak do hloubky nemohli všechno učit. Díky.
    Držím pěsti na té genetice! :-)
    Jéj a omlouvám se za tak dlouhý příspěvek.
    Bubbleblue

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji za komentář :)
      Ohledně tvého zdravotního problému ti neporadím. Chtělo by to spíše sportovního doktora. Já bohužel nemohu jakkoli radit :( Možná někdo poradí, kdo má podobný problém, ještě bych možná vznesla dotaz na FB stránce blogu, tam je možnost toho, že si dotazu všimnou i ostatní, větší :)

      Děkuji za přání na genetice, doufám, že to bude ok.

      Vymazat
    2. No vidíš, na fb bych úplně zapomněla. :-) Jsem počítačový a kyber analfabet. Dík za tip. Taky se snažím vyhýbat radám. Jen jsem zkusila, jestli si to právě nepřečte někdo s podobným problémem. :-) Přeju ti hezký den! Spoustu energie s dobré nálady!

      Vymazat
  24. ahoj Niki, omlouvám se ti, že ti píšu sem a ne mail nebo tak něco. Dneska na mě zase vlezla nějaká nemoc a to už mam za sebou 7 dní (30 day L1), bolí mě docela v krku, tak nevím jestli to mám dneska odcvičit nebo ne. A když si dám menší pauzu, kde mam pak pokračovat. Mám začít od začátku nebo jak? Prosím poraď mi :-( Jinak ti moc fandím a doufám, že vám to na genetice dobře dopadne. A snad to bude vytoužená holčička, ale hlavně aby jste ty a mimčo byli zdraví. Děkuju moc a hezký zbytek neděle. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pokračuj, kde jsi skončila, pokud budeš cítit, že potřebuješ třeba den dva navíc, aby ses dostala do tempa nebo pokud nebudeš stále zvládat, tak si je dopřej. Nic se neděje, když se to neudělá na 100% přesně :) Hlavně klid, čistá hlava a dát se do kupy :) Hezkou neděli :)

      Vymazat
  25. Mila Nikki, rada by som sa aj ja pridala ku vsetkym tym ludom, ktori ti dakuju za tento blog, za povzbudenie, za motivaciu a inspiraciu :) Dakujem :) blog som objavila len nedavno, a odvtedy ho otvaram kazdy den... a som cim dalej viac nadsena :D som mamina dvoch deti-2 roky dievcatko, a takmer 4 mesacny chlapcek, a davam sa postupne dokopy po porode. cvicit som zacala necely mesiac po porode kedze som sa citila fajn a cvicenie mi uz strasne chybalo, postupne cez lahsie cvicenia som sa prepracovala k Jillian-ktoru som predtym nepoznala, odcivicila som Ripped in 30, a zacinam skusat workauty od Zuzky a od Boba Harpera. No a opat poviem len ze som nadsena a vdaka za prinosne recenzie a komenty :D na zaver mojho "slohu" ti zelam pohodove tehulkovanie-fotocka je krasna, a hlavne zdrave babatko. Pekny vecer a drzkajte sa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc díky za milý komentář :) Jsem ráda, že jsi se dala opět do cvičení a už zkoušíš i Zuzku a Boba, máš můj obdiv!!!

      A děkuji za přání :))

      Vymazat
    2. Ono to je tym ze som vela cvicila aj pred tehu, takze ta forma je rychlejsie spat, telo si pamata co zvladalo predtym, takze urcite aj ty sa rychlo vratis do povodnej formy po porode ;)

      Vymazat
  26. tak tenhle článek mě fakt pobavil..... jsi ohromně super baba :-D a doufám že mimčo bude po tobě;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Na Rrrrr jsem se vydržela dívat jen chvíli, já na to prostě neměla :D
    A čekala jsem, co z Tebe vyleze za ty kalorie :D :D Ale toto jsem fakt nečekala :D

    OdpovědětVymazat
  28. Na Rrrrr jsme se dívali ve francouzštině (francouzsky) a musím říct, že je to teda pěkně praštěná komedie, ale tak strašně vtipný, že prostě... :D

    OdpovědětVymazat
  29. ha ha ha, tak takhle jsem se dlouho nepobavila, Nikki, tak to se ti opravdu povedlo. Jak spálit 800 kalorií :D :D. Jinak ti moc děkuju za tvůj seriál o hubnutí. Můžu jen a jen potvrdit, co tu píšeš. Od ledna jsem cvičila Boba Harpera - hodinové workouty a váha ani centimetry nešly dolů, byla jsem zoufalá, unavená, podrážděná, naprosto bez elánu do života. Všechno jsem to hodila za hlavu a řekla si, že začnu odznovu, počítání kalorií a sporttester na ruku a co jsem zjistila??? že jsem spalovala hooooooodně kalorií, ale v té nesprávné tepovce a hladovím a to doslova :(. Výsledkem bylo to, že jsem 14 dní měla takové chutě a přecpávala se, nedalo se to zastavit:(. Díky tobě jsem za 4 měsíce shodila 10 kilo, pak jsem přitvrdila ve cvičení, protože Jillian pro mě byla nuda, a za 2 měsíce se nestalo vůbec nic. Takže holky!!!!! Jezte, jezte a jezte!!!!!!! Měj se Nikki moc moc hezky a držím palce, ať genetika dopadne dobře, dej nám pak hlavně vědět jo???? Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, čtu mezi řádky, to se moc omlouvám, jsem ráda, že genetika dopadla dobře :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)