pondělí 4. března 2013

Blbinky z netu #1

Jelikož se mi hromadí v počítači různé zajímavé věcičky a obrázky z netu, rozhodla jsem se je postupně přidávat na blog a tím vás třeba navnadit, potěšit, inspirovat a tak dále. Blbinky z netu mají už i svou kolonku nahoře v menu. Snad se vám takové posty čas od času budou hodit ☺ Všechny obrázky se dají zvětšit do původní velikosti kliknutím na ně ☺ Myslím, že se vám dnešním postem budou hodit hlavně kalendáře, já žeru toho králíčka na konci - tedy ne doslova :D Je prostě nádherný ☺


Jak vypadá technika dřepu? Břišáčky křičí ☺


Uvěř, že to dokážeš, a budeš za půlkou / Typy postav podle % tuku v těle ☺


Super polévka (prý) / Narodil jsem se, abych dělal chyby. Ne předstírat dokonalost.


40 různých cviků na břišáky / Ripped in 30 kalendář


30 Day Shred kalendář


Používat těžké činky je fajn. Nezískáte na objemu, ani se nezvětšíte. Vyrýsujete se. Na objemu získáte pouze pokud sníte víc kalorií než spálíte! / S každým jídlem měním svůj život.


Jillian Michaels nikdy neuslyšíš vymlouvat se... / Správné porce potravin ☺


... a jezte sakra zeleninu !!!!! ☺

14 komentářů:

  1. Božííííí :- Nikki, díky, takové odlehčení je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vtipné, hezké i praktické :-) překvapuje mě, jak moje procento tuku v těle vypadá na tom obrázku sexy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajíček ma dostal. :D
    Bavia ma tie porovnania s % tuku v tele!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je sladkej :)
    Na Ripped jsem si vzpomněla už včera, asi ho znovu zařadím, jednak jsem zvědavá jak mi teď pude a jednak jako součást rozcvičky před Zuzkou, protože její ZWOW je super, ale když už mám něco za sebou a jsem zahřátá na provozní teplotu tak mi to jde líp. Doteď jsem před ní dělala FastFix, ale chce to změnu.
    Světla

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední obrázek je nejlepší!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. boze ten kralik presne ako moja Mica /uz v zajacom nebicku :-( / akoby jej z oka vypadol!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty kalendáříčky jsou krásné, škoda, že jsem je neobjevila v době, když jsem tyto programay cvičila. Jinak na fotce ti to moc sluší! Povedené!
    A králíka ukládám, je boží :D Zelenina, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  8. králík je super:D a ta fotka s % tuků v těle..no asi jak u koho, zase se to musí brát objektivně:))

    OdpovědětVymazat
  9. Příspěvky jsou super :) ale ten králíček je božííí! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Super příspěvek, určitě takových více! :) a toho králíčka mám sdíleného na tumblr, je ttž fakt k sežrání :D

    OdpovědětVymazat
  11. ta psolední fotka :D jako kdybych viděla vlastního králíka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)