pondělí 25. března 2013

40 variací s kettlebellem

Před nedávnem, nebo spíše dávnem, jsem zde dávala video s tipy na téměř padesát možností, jak cvičit kliky. Kdo je fanoušek kettlebellů, může se dnes podívat na čtyřicítku různých cvičebních variací za použití tohoto pomocníka. Já kettlebell opravdu zbožňuju, co vy? ☺


27 komentářů:

  1. ahoj Nikki, kettlebell jsem si taky moc oblibila (po tom, co jsem si tady u teba na blogu precetla recenzi na cviceni s kettlebellem od Jillian, jsem si ho hned musela poridit :)Diky za dalsi inspiraci. skyler

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla bych vyzkoušet od Boba Harpera jeho Kettlebell Cardio Shred a Kettlebell Sculpted Body. Teď ještě nemůžu ale moc už chci :D máš vyzkoušeno? :)) Určitě to bude fajn :)

      Vymazat
    2. Kettlebell cardio Shred od boba je super, mne sa to viac paci ako od Jill, je to narocnejsie ale super, Sculpted Body som este neskusala :) tiez som si veelmi oblubila tuto smiesnu cinku, je to super, kupila som si 6 kg, myslim ze casom zaobstaram aj 8 kg... a kradne mi ju aj manzel :DD

      Vymazat
  2. mám si ho koupit nemám si ho koupit :) unesu 6kg nebo neunesu :) ach jo to je dilema..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pohyby s kettlebellem jsou uplně jiné než s činkou, taky jsem si myslela, že 6 kg bude hodně ale je to fajn :)

      Vymazat
    2. tak jo.. :) jak docvičim body revolution tak si udělám radost :) a díky za inspiraci.. díky Tobě jsem začla s Jillian..

      Vymazat
  3. Teď na to koukám, je to určitě dobrá věcička, nadchlo mě to. Ale jelikož se začínám trochu posouvat dál, tak by to pro mě byly momentálně vyhozený peníze. Když si teď koukám třeba 6kg, tak mi to za chvíli stačit nebude, jsem na konci 30 ds a používám už 10 kg činku(ale tu používám až po každým cvičení, ještě jako doplněk), tak asi budu muset zůasta u činek :(
    Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kettlebel je i dvacetikilový:) Ale v tvém případě by byly asi lepší nakládací činky.
      Na Shred 10 kilovou činku? To teda čučím:) Já dneska začala znovu Shred a tentokrát s dvoukilovou a říkala jsem si, jak jsem šikovná:)

      Vymazat
    2. nene, na shred používám normálně 1,5 kg, chci ci pořídit taky 2. Ale 10 kg používám až po cvičení. Což je na mě výkon, protože dřív jsem neunesla ani těch 1,5 kg. Neboj, zas takový rambo nejsem:D

      Vymazat
  4. Jee, super, před měsícem mi přišel, mám šestikilovej a občas si s ním jen tak "švihám" :D mám v plánu workouty od Jill, kde používá kettlebell a tohle video se taky hodí! díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni...tak takhle daleko teda rozhodně nejsem, já jsem ráda, když přežiji Jill s kilovkou :D Máte můj obdiv! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to už je na mě vysoká škola cvičení :)
    http://hubnutidoplavek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Super!!!! Niki děkuji, přesně tohle jsem teď sháněla.
    Někde jsem četla, že by ženy neměly cvičít víc než s 6kg zátěží. Pokud chtějí vypadat žensky. Co si o tom myslíte?
    Montycka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle me jeto blbost. Chlapske svaly zenska ziskajen velmi tezko, tvrdou drinou na hranici toho, co vubec zvladne unest.. Otazka spis je, co je jeste "zenske" a co uz ne, na to ma kazdy jiny pohled a vkus, podle nekoho je zenske mit 40 kilo a zadne svaly, podle nekoho je zenska oplacanost a nekomu se libi zase vysportovane telo.. To je fakt individualni ;)

      Vymazat
  8. odporúčam super stránku a partiu zeleznakoule.cz, skvelé tipy na cvičenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejdřív jsem na tu podivnou kouli, co má Jill na DVD jen nechápavě koukala, pak jsem si zkusmo pustila video, nakonec jsem si ho stáhla a když jsem si to zkusila (tedy zatím jen s tříkilovkou činkou), opět jsem byla zamilována. A protože se s ní dalo jet hooodně poctivě, druhý den jsem málem nevstala:D
    Takže nezbývá než našetřit. Ráda bych tu "skládací", co má Jill, ale nemám moc času hledat na netu.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. super odkaz :) som čerstvý vlastník kettlebell,tak každé dobré video si cením :) len ma hnevá, že som chcela 8kg činku a priateľ mi kúpil 6kg (asi mal pocit, že to nezvládnem, no cítim, že je to dosť málo a zrejme si ochvíľu aj tak budem musieť kúpiť ťažšiu, čo ma štve, lebo to nie je lacná záležitosť)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Nikki, prosím kdybys narazila na podobné video, co vše se dá cvičit na velkém míči dej to sem :-) Viděla jsem v posilce holku, jak na tom procvičila celé tělo. Zdálo se to jako pěkná makačka.

    OdpovědětVymazat
  12. Kettlebell je teď mou závislostí, neustále hledám nové cviky, takže video se určitě hodí, děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna dneska jsem s kettlebellem cvičila. Miluju to cvičení :) Kde jste sehnali nebo spíš sehnaly :) od Boba sculpted body? Já to bohužel nikde nenalezla :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to už dlouho, co jsem to stáhla díky torrentu ... ale kde, vážně nevím, chtělo by to pohledat, pokud s torrenty umíš.

      Vymazat
    2. Jojo :) díky za rady, taky jsem hledala na torrentech, ale zatím marně, asi si to Bob hlídá.. tak třeba se to časem někde ukáže

      Vymazat
    3. Jééhéé špatně jsem hledala ;-) díky za tip ;-)

      Vymazat
  14. ahoj, ráda bych se zeptala jak těžký ten kettlebell pro začátek bych si měla pořídit? na 30 day shred používám zatím 1 kg činky, ale ty už mi nestačí,tak budu pořizovat 1,5 kg. na ten kettlebell jsem koukala na 4 kg, ale nejsem si jistá.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já si myslím, že by ti během chvíle 4kg nestačilo. Já sama šla hned do 6 kg a bylo to přesně akorát, ne moc vysilující a přesto kvalitní cvičení, že mi to dost dalo :) Takže můj názor je tento :)

      Vymazat
    2. tak moc děkuji za názor :).. asi si je zkusím v obchodě potěžkat a uvidím :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)