úterý 19. března 2013

14. sezóna soutěže The Biggest Loser má vítěze

Je to neskutečné, ale od první epizody 14. řady soutěže The Biggest Loser uběhlo 12 týdnů. Včera v noci jsme se všichni definitivně rozloučili se všemi soutěžícími. Jelikož mnozí z vás ještě finále neviděli a nechtějí si nechat ují překvapení, nebudu hned na počátku prozrazovat, kdo se stal vítězem. Nicméně, poslední styl byl fofr, stál za to, protože proměny všech, naprosto všech soutěžících jsou tak motivující, že nikdo z nich nezklamal, nezahanbil a všichni do jednoho ukázali, že změnit se můžeme všichni.

Prosím, nečtěte dál, pokud máte v plánu se na závěrečný díl teprve podívat. Jinak přijdete o překvapení ☺


Finále máme za sebou a tedy, byla to jízda. V první řadě se prvního boje zúčastnili Jackson a Joe, pro něž hlasovali diváci a jako vítěz z této dvojice postoupil do finále můj ublinkaný obdivovaný Jackson. Co si budeme říkat, oba prošli neskutečnou změnou, ale z Jacksona se stal vážně fešák ☺

Joe se tedy s ostatními soutěžícími účastnil boje o 100.000$ z nichž jako vítěz vzešla často zatracovaná Gina, která za celou dobu proměny ubrala na váze 46% ze své původní váhy. Velký souboj tak vedla se samotnou Lisou, která byla naprostým překvapením a mně osobně u ni doslova spadla čelist. Bohužel, se svými necelými 44% neuspěla a z vítězství se tedy radovala zaslouženě Gina.



Zde však celá soutěž nekončila, ale právě nabrala na obrátkách. Na řadu přišli finalisté - Jackson, Jeff a Danni. Upřímně, kdybych nechtěně nevěděla, kdo vyhraje, opravdu bych netušila do posledního okamžiku, kdo se stane oním vítězem a odnese se 250.000$. Všichni tři vypadali / vypadají naprosto fantasticky a všem, včetně mě, sebrali dech. 

Vy už víte, že to byl boj doslova o pár liber. Jackson skončil třetí, Jeff na druhém místě, když o jedinou libru prohrál na Danni, která musela na vítězství získat více než 120 liber převahu, a to také splnila. 121 liber ji zajistilo vítězství a závěrečné objetí od Jillian Michaels.



Nevím, co si o tom myslíte vy. Je snadné říci, a logické, že vítězem je v tomto případě každý. Samozřejmě ☺ Myslím si však, že ve finále skončili tři největší outsideři. Danni byla na samém počátku absolutně nevýrazná, přišlo mi, že všechno vzdává, chybělo ji sebevědomí, dokonce se snad bála, že chtít úspěch je na škodu. Jeff. Život prakticky vzdal již dlouho před soutěží. Ještě dřív, než mu nějaký začal. Všichni už dnes známe pozadí jeho příběhu, kdy mu v 17 letech zemřel otec a Jeff nehledal důvod, proč vlastně žít. A to doslova. Velkou oporou mu byl Bob Harper,  kterého ničil pohled na tak mladý život a ze kterého nakonec dostal maximum. Jackson. Ach Jackson. Už v prvním díle upadl do bezvědomí. V jedna dvaceti letech byl snad mezi trojicí těch nejobéznějších v kempu. Hrozilo mu, že se stejnými stravovacími návyky a životem, nedožije ani třiceti let. Obdivovala jsem však jeho vytrvalost, při níž se míchaly momenty boje a tvrdého tréninku, za cenu neustálého zvracení, které člověku na psychice moc nepřidá. Až tak bylo na tom jeho tělo špatně. A podle mého názoru, všechno to dopadlo tak jak mělo. A na prvních třech místech se objevili ti, co si to nejvíce zasloužili.

***

A jak si vedli všichni během soutěže? Koukněte na fotky.
Kemp trval 11 týdnů. Do soutěže pak měli všichni ještě další 2 měsíce na přípravy ☺












Finalisté

Jackson

Jeff

Danni

***

Vítězka Danni ☺


25 komentářů:

  1. ty jo bomba, super, velka gratulace vsem,kdo tak krasne zabojovali, uzasne!!!!!!!!! to je motivace!!! no nemam slov,jak jsem z vysledku nadsena!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem chtela napsat,že za me jsou vitezove vsichni . Lucie T.

    OdpovědětVymazat
  3. wau, to snad ani nie su ti isti ludia :O nadhera :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutečné jaká je to změna, jsou to uplně jiné tváře, uplně jiná těla a hlavně uplně jiní lidé :-) ÚŽASNÉ

    OdpovědětVymazat
  5. Danni má moc pěkně vytvarované ruce, sekne jí to. Jaksonovi jsem taky fandila, bylo mi ho hrozne lito, že tak mladej a taaaak tlustej - podle me nemohl mit zadny zivot :( - ted mu to moc slusi. Vlastně to sluší všem a mají můj obdiv,že to nevzdali a dokazali se sebou něco udělat.

    OdpovědětVymazat
  6. Jackson má větší změnu.měl vyhrát on

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je masakr!! Sice to nesleduji, ale ty změny jsou neSKUTEČNÉ!!

    OdpovědětVymazat
  8. Panebože, to jsou mi ale změny, všichni jsou vítězové! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Změny jsou super, ale v prvé řadě.. neměli se tak vykrmit :(

    OdpovědětVymazat
  10. Super změny..nemůlžu se na to vynadívat..krásné :) Mě zaujala v předchozíh dílech blondýnka, která to vyhrála..ale nevím, jak se jmenovala.. :( Niky ty sleduješ každou sezonu? Nevíš prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny sezony nemám shlédnuté... ale možná pomůže odkaz , zkus pohledat, některé sezony bohužel nejsou k mání :( http://mojetelo.blogspot.cz/2013/02/the-biggest-loser-seznam-dostupnych-dilu.html

      Vymazat
  11. Opravdu radost sledovat, jak se všichni (nejen finalisté) změnili a jak jim to teď ohromně sluší! Danni je vítězkou zaslouženě, vypracovala se výrazně - fakt kočka!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. a pak že to nejde! nevíte kde se dají stáhnout ty díly v češtině?
    http://hubnutidoplavek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska jsem nemohla dočkat až se mi celý díl stáhne a jen co jsem ho spustila, nemohla jsem skoro dýchat, každý účastník prošel úžasnou změnou, ale nejvíc mě dostala do kolen Danni...-fandila jsem jí jako vítězce a mý dva další favoriti (fešáci) se také dostali do finále a strašně moc jim to sluší:-p Tenhle díl byl naprosto famózní a doufám, že bude další sezóna :D do té doby si jdu pouštět staré a makat na sobě dál, tak jako makali tvrdě oni :-) Unikve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to to samý,nemohla jsem vydržet až se mi to dostahuje.. :D pecka, Danni uuuuuuuužasná kočičkaa,všichni parádní!! :) a tak-ale tak- mě to nakoplo,že jsem si dala dneska dobrou sadu.. jela sem s Jill v tempu,vydržela jsem i cviky ktere nenávidím a prostě sem zatla zuby a myslela u toho na Danni..jsem z toho uplne rozložená..dojatá,zkrátka krása střídá nádheru ! :)
      Barča :)

      Vymazat
  14. Danni jsem fandila od prvního dílu, vypadala skvěle, ale už v předposledním díle byl vidět obrovský rozdíl oproti začátku, ale finále bomba spadla mi brada :D. Sama jsem v hubnoucí fázi, i když na začátku, fotka před by byla tak uvidím jak bude vypadat po :D. Jinak bych ti chtěla poděkovat, že děláš tenhle blog, jinak bych asi nikdy nenarazila na tuhle reality show, která mi i pomohla se odhodlat změnit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem tak ráda, že Danni vyhrála - zaslouží si to. Jeffa jsem ze začátku neměla ráda, ale taky strašně zabojoval a získal si mě :). Každopádně všichni jsou vítězové, protože to co dokázali je neskutečný. Jen mě mrzí, že těch 100 000 nevyhrála Lisa. Vypadá naprosto dokonale. A jenom poznámka na závěr, Francelině hrozně visí kůže, přijde mi, že málo posilovala, protože třeba Danni má svaly jako já mít nikdy nebudu :). Jsem ze všech nadšená a je to vážně obrovská motivace :).

    OdpovědětVymazat
  16. Byla jsem tak hrozně ráda že Danni vyhrála! Ta na to prostě měla právo :)

    Jinak jsem ještě hodně fandila Joovi - "vyrostl" z něj fakt kus chlapa a změna Lisy je prostě ÚŽASNÁ!

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasná proměna úplně u všech. To chce potlesk. Opravdu krásná práce! Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. Danni je úchvatná!! opravdu, vypadá božsky!! :) všem to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  19. 1) když všichni říkali, jak bude s Jeffa pěknej kluk, nevěřila sem. A ejhle! :D
    2) všichni na sobě velmi zamakali, ale z koho mi opravdu spadla čelist byla Lisa a Danni (a trochu Joe, ale tam jsem to tak nějak čekala :) )
    3) mohla bych si tu chvíli kdy přichází Danni na pódium pouštět znovu a znovu. To je prostě parádní !! :)

    Mimochodem co si myslíte o tom jak zhubli dětští ,,ambasadoři"?

    PS: Nikky, zrovna sem objevila ovocný čaj od Pickwick mango,zázvor,limetka :) Jako milovnici manga, ti ho vřele doporučuji, je skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Je to prostě neuvěřitelné a je vidět, že když se chce, všechno jde!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem měla strašně ráda Lisu a její proměna se mi opravdu líbila... a pak jsem fandila Dani, jak tam zbyla Jill... právě to, jak tam byla sama si myslím, že jí posílilo a Jill z ní vytřískala maximum... nemyslím si, že Jeff život vzdal... ale třeba neměl nikoho, kdo by ho z těch sraček vytáhl... podle mě tady se ukazuje, jak může celá soutěž překvapit, že ti, co na začátku nebyli tak výrazní se tak suprově vybarvili a to mě na tom fakt bavilo... vlastně to je první reality show v životě, která mě fakt strašně bavila!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)