Uvař mi zdravě #6 - Kuřecí nugety s brokolicí a sýrem

Velmi milý e-mail jsem obdržela od čtenářky a další fitness milovnice Moniky ☺ Původně jsem chtěla její e-mail překopírovat i sem, ale říkala jsem si, že je Monika pravděpodobně směrovala soukromě a moc si jejího psaníčka vážím, děkuju ☺
Kuře bych mohla baštit na tisíc způsobů a tohle určitě vyzkouším, protože to vypadá sakra dobře a dle ingrediencí usuzuji, že to bude i tak chutnat!!! Doufám, že vyzkoušíte i vy, popřípadě se podělíte o váš soukromý zdravý recept ☺

Ahoj Nikki,

zasílám recept do rubriky "Uvař mi zdravě!". Doufám, že se ti bude líbit a snad i chutnat :


Kuřecí nugety s brokolicí a sýrem
Ingredience: 200g kuřecích prsíček, 500g brokolice, 5 vajec, 150 ml bílého jogurtu, 150 ml smetany, 200g tvrdého ovčího sýra (dáváme cihlu), špetka muškátového oříšku, 1/2 lžičky mleté sladké papriky, olej dle potřeby, 50g másla, strouhanka dle potřeby, sůl a mletý pepř dle chuti, voda dle potřeby

Kuřecí prsíčka očistíme a nakrájíme na kousky o velikosti cca 2 cm. Na pánvi rozpálíme olej, přidáme mletou papriku, zasmahneme, přidáme nakrájené maso, sůl a mletý pepř a maso krátce osmažíme do poloměkka. V kastrole ve slané vodě povaříme brokolici, kterou jsme rozdělili na růžičky. Vaříme do poloměkka. V míse připravíme zapékací směs z jogurtu, na hrubo nastrouhaného sýra, smetany, vajec a koření. Promícháme, aby se suroviny spojily. Zapékací mísu vymažeme máslem a vysypeme strouhankou. Na dno mísy klademe maso a brokolici a zalijeme zapékací směsí. Pečeme asi 35 min. ve středně vyhřáté troubě.


Příloha: zeleninový salát či brambory.


Co říct víc... Jsem medička ze západních Čech a toto jídlo doporučuje 11 z 10 doktorů ;)


__________________________________________________________________________

Chcete také zaslat svůj oblíbený zdravý recept, který by mohl zajímat ostatní? 

12 komentářů:

  1. To vypadá opravdu moc hezky. Že bych to vyzkoušela? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Informatіve aгtіclе, just ωhat I wanteԁ to finԁ.


    Heгe is mу blog ... tens unit for sale

    OdpovědětVymazat
  3. jednou jsme doma vařili něco podobného :) Moc mi chutná kuřecí maso s brokolicí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zapečenou brokolici miluju, tak zkusím i tento recept :o) díky za inspiraci.
    http://bytkrasnoumaminkou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. je potřeba se na to nedívat příliš kritickým okem... tuky jsou potřeba. I zUzka Light si dá občas smetanu do jídla pro zjemnění. Je nutné ji do sebe necpat denně :D O tom to je :)

      Vymazat
    2. Náhodou, já jsem si dala úžasný nedělní oběd a podle KJ mi to vyšlo. Zapečnou vepřovou kotletu s cibulí, zalité trochou smetany a k tomu zeleninovou oblohu. Úžasná mňamka. :-)

      Vymazat
    3. Zapomněla jsem na brambory, ty byly zapékané zaároveň s tím zbytkem... :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)