Uvař mi zdravě #5 - Pestrá pomazánka

Katka se s námi podělila o neskutečně oku ladnou pomazánku. V pomazánce jsou samé skvělé věci a hlavně zdravé. Vypadá to úchvatně. Nevím jak vy, ale já se moc těším, až ji vyzkouším ☺

***

Milá Nikki,

několik měsíců čtu tvůj blog a jsem z něj nadšená! Jsi šikovná, motivující, hezky píšeš a hlavně jsi "normální" :-)

Posílám recept do "soutěže" Uvař mi zdravě! Strašné ráda mám tvaroh, na internetu je mnoho inspirací jak jíst tvaroh na sladký způsob, ale chybí mi zajímavé tzv. slané pomazánky. Jednu jsem už před delší dobou našla v Apetitu a velmi si ji oblíbila. Ingredience mám většinou vždy v lednici, obsahuje mnoho bílkovin. A hlavně, chutná celé rodině.

Zdroj:
http://www.apetitonline.cz/recepty/4785-pestra-pomazanka.html

Pestrá pomazánka:
250g tvaroh
1 strouhaná střední mrkev
50g nasekané krůtí šunky
50g strouhaného eidamu
1 vejce natvrdo
lžička polotučné hořčice
1/2 svazku pažitky

Vše smícháme, případně lehce dosolíme, opepříme, zakápneme kapkou citrónu, můžeme zjemnit zakysanou smetanou.
V případě použití polotučného tvarohu má celá pomazánka 2361,8 kJ.

Děkuji za krásný blog!
Katka, 33 let, Praha

9 komentářů:

  1. Mnam:-)
    Ja delam podobnou, ale misto tvarohu davam lucinu light nebo ted novou lucinu jogurtinu, a misto mrkve strouhnu trosku cesneku:-)a je to taky vyborny:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ta je bezva. Všechny věci mám ráda, tak určitě zkusím. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně, tvarohové pomazánky dělám na všechny způsoby, bez nich ani ránu! :-)Terka

    OdpovědětVymazat
  4. hned zítra si ji připravím :) mm už se těším!

    OdpovědětVymazat
  5. k tej Lucine len maly poznatok, klasicka Lucina je vyrabana v CR, kdezto jej rozne podoby uz su vyrabane v PL, po nedavnych problemoch s ich potravinami by som si na to davala pozor. Pekny den vsetkym

    OdpovědětVymazat
  6. Nej tvarohová pomazánka. Doporučuji udělat z tvarohu Milko - není tak kyselý, jak ostatní a pomazánka bude mít jemnější chuť.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá opravdu bezvadně :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)