Sonia Rochel a její unikátní baby koupel

Dva dny, dva celé dny přemítám, zda se s vámi na těchto stránkách podělit o video, které s názvem stránky nemá vůbec nic společného a přesto bych řekla, že mnohé, jelikož starat se o zdraví a pohodu našich dětí bychom měli od úplného počátku. Jde o video, které zahýbalo světem. Na YouTube stránkách má několik miliónů shlédnutí, na FB se šíří rychlostí světla a dosahuje na různých místech přes 300.000 sdílení!!! 

Za vším je jedna úžasná žena, Sonia Rochel, která 25 let sbírala zkušenosti s prací s miminky a učila se, jak nejšetrněji provést koupel a masáž miminek. Sonia netušila, co videem způsobí. Z počátku chtěla jen světu ukázat lidskost a s postupnými ohlasy se rozhodla, se zcela věnovat novorozencům a pomáhat rodičům. Sama je maminkou čtyř dětí. Po shlédnutí videa pochopíte, proč si Sonia získala lidmi označení "anděl na zemi". Děti ji při koupeli usínají přímo v náručí a ženám tečou při shlédnutí slzy od začátku do konce ☺



20 komentářů:

  1. Tohle video jsem viděla minulý týden myslím - úžasné :) Nechápala jsem, jak je možné, že je to dítě u ní tak spokojené a to i když mu pouští vodu přímo na hlavičku :)

    OdpovědětVymazat
  2. no tak tohle video jsem viděla na fb několikrát a když se objevi znovu,znovu na něj rada kouknu..pokazde skoro zatlačuju slzy..nádhera..
    Barča

    OdpovědětVymazat
  3. Jaký malý bobíšek :) úplně jsem si teď vybavila moji roční sestřenici, už od miminka ji hlídám hodně často, a když si vzpomenu na to, jaké mi dělalo problémy ji okoupat když byla ještě malinká..strašně jsem se bála ji vůbec chytit..achjo mně z toho chytají mateřské pudy:))

    OdpovědětVymazat
  4. Uáááá... a prý že to tu nebude těhotenská poradna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupání narozeného miminka nemá nic společného s těhotenstvím ...

      A jelikož jsem těhotná, a spousta příznivců této stránky je těhotných a nebo jsou již maminkami a samy mne prosí o to, že by jim články a příspěvky z těhotenství nevadily, nemám důvod se tomu vyhýbat. Pokud ti podobné články vadí, budeš se jim pravděpodobně muset vyhýbat ty :)) Promiň :))) Pravděpodobně k dětem nemáš vztah, co? :)

      Vymazat
    2. Nevidím žádný problém na tom, že Nikki video zveřejnila. Není to náhodou její blog a tím pádem její rozhodnutí, co si sem napíše? Ooooo booooože.

      Nikki, já sice nejsem maminka od dětí a ani těhulka ne, ale pokud se jedná o články od tebe- nepohrdnu žádným a všechny čtu od začátku do konce. Držím palce.

      Vymazat
    3. Samozřejmě piš, o čem chceš, mě jen zklame, když uvidím nový článek a je to něco s těhotenstvím a dětmi, to mě nezajímá :D Budu nad tím holt mhouřit oči, tohle jde fakt mimo mě, děti mě děsí :)

      Vymazat
    4. Já nevím, k dětem nemám moc vztah, většina z mého okolí mě spíš pěkně štve :D a sama po nich nijak zvlášť netoužím (nemyslím, že bych byla dobrá matka), ale nějak mě tady tyhle články nevadí. Dokonce sem si to video i pustila a docela tomu prckovi závidím, vypadá fakt spokojeně.
      Jen ať si Nikky píše co se jí zlíbí, když mě to nebude zajímat, prostě článek přeskočím :)

      Vymazat
  5. to je krásné, tolik něhy v jednom videu. Překvapuje mě, že tomu miminku nevadí ta voda přes oči... je to úchvatné

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné video. Něco podobného jsme začali dělat doma s naší malou, když jsme se vrátili z porodnice. Trápívaly jí koliky a každodenní laskavé koupání jí uvlonilo a začala večer lépe usínat. Měla svůj rituál, na který si po pár dnech zvykla a věděla, co příjde. Měla na světě zase o kousek větší pocit jistoty. Jinak doporučuji k přečtení knihu "Něžná náruč rodičů" od Evy Kiedroňové. Ta paní opravdu své práci rozumí a mnipulace s miminky je nesmírně důležitá. Nám to s manželem moc pomohlo. Už jsme se nebáli tolik s malou hýbat. Ke knize je i dvd s videem. Nikki tvůj blog se mi moc líbí. Je nesmírně pohodový. Neomlouvej se za nic, co sem píšeš. Jak už tu někdo psal výše. Je to tvůj blog, tak si můžeš psát, co se ti zlíbí. Komu se to nelíbí, ať to nečte nebo si počká na jiný příspěvek. Užívej si své krásné období a tím nemyslím jen těhotentsví. Je krásné, najde-li se někdo, kdo má svůj život rád a je spokojený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc :)))
      A na knížku se určitě podívám, hrozně bych se chtěla naučit různé techniky právě s miminkem, u prvního těhotenství jsem se učila sama co a jak, internet nebyl, o knihy jsem taky sotva zavadila :D Od té doby se spoustu změnilo, takže si knížku určitě vyhledám a podívám se :))) Děkuji :)

      Vymazat
  7. Já jsem se o to miminko trošku bála...

    OdpovědětVymazat
  8. Mimča vypadají spokojeně, jediné, čeho bych se docela bála je ta tekoucí voda přímo z kohoutku na dítě .. asi tam mají vymakanější rozvody, než my doma :D U nás doma někdo v kuchyni pustí studenou a v koupelně rázem teče horká ..

    OdpovědětVymazat
  9. tady se zase najdou rejpalové, neuvěřitelné. Když vás to nezajímá tak to nečtěte. Blog není váš tak si snad nebudete diktovat co si do SVÉHO blogu Nikki napíše.

    Nikki nikdy jsem k žádnému článku nic nenapsala, jen tě už několik měsíců sleduji a jsem velmi ráda, že jsem tvůj blog našla - moc mi pomohl při mém boji za lepší figuru :). Připívám až nyní, protože mě některé slečny/paní vytáčí tím co dokážou vypustit a napsat.
    Doufám, že si do blogu dál budeš psát co sama uznáš za vhodné, věřím, že je nás většina co ti moc fandí a tvé články ať jsou jakékoliv nás zajímají.
    Budu se těšit na další články co se týká cvičení a těhotenství. Děkuji za Tvůj blog, Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki to je nádherný...........:)))))...přesně takovýho malýho týdenního prďouska mám doma (právě mi usíná na břiše)....to video na mě mělo přesně ten efekt jak píšeš na konci :))).Já už teď vím, že miminku se nic nevyrovná :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki to je nádherný...........:)))))...přesně takovýho malýho týdenního prďouska mám doma (právě mi usíná na břiše)....to video na mě mělo přesně ten efekt jak píšeš na konci :))).Já už teď vím, že miminku se nic nevyrovná :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné video. Uplně mě to dostalo. Mám doma skoro 2 měsíční miminko. A jak tu jedna maminka píše díky bolení bříška je koupel to poslední co zabere a malá se po ní krásně uvolní a pak lépe spinká. Kdybych měla s touto koupelí zkušenosti hned bych to na našeho prcka zkusila. Dík za to Nikky, že se koukáš i po něčem jiném a očividně spousta znás to ocenila a cení si toho :) Už se těším na další.

    OdpovědětVymazat
  13. Naaadhera...Připomíná mi to plavání s dětmi podle Evy Kiedroňové, taky klade duraz na pomalou jemnou manipulaci, nenasilnou formou a s velkou citlivosti vuči dítěti, stejně je takhle zanořuje jen po okraj pusinky a nosánku a děti jsou krasně uvolněné....další kluby po jejím vzoru bohužel už nemají tak dobré výsledky.

    OdpovědětVymazat
  14. S dovolením přidávám další koupel od této Paní:
    http://www.youtube.com/watch?v=qY-d46-gPMI

    Zouza

    OdpovědětVymazat
  15. Kesinka: viděla jsem a opět to profňukala, nádhera, co ta sestřička umí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)