Rozhovor pro web generace21.cz

Někdy před necelými 3 týdny jsem poprvé kývla na veřejný rozhovor.
Slečna Martina byla velmi milá a o to více mě těší společný (hlavně její) výsledek ☺

Rozhovor zde


9 komentářů:

  1. Tleskám, jsi naše hvězda a velká inspirace!

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem, viděla jsem na FB, je to moc moc krásné, jsem na Tebe taaak hrdá :D :))) Muck :))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi prostě úžasná! Já k tobě nemám více slov!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc povedené, krásné odpovědi! Doufám, že ti je dobře a užíváš si těhotenství :)

    OdpovědětVymazat
  5. no náádhera! :) taky doufám že si užíváš těhotenství :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám moc děkuji děvčátka :)) Těhotenství si užívám :) S nevolnostními výkyvy :D Ale pomaličku se to zlepšuje :) Mějte se krásně :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)