čtvrtek 7. února 2013

Recenze: 100% Whey Protein Professional

100% Whey Protein Professional je již druhý protein, který jsem měla možnost pro vás vyzkoušet. Tím prvním byl mnou velmi oblíbený Protein Delite, ke kterému jsem psala recenze někdy před pár měsíci. Protein Delite se stal mým naprosto oblíbeným nápojem, jelikož byl chuťově naprosto bezkonkurenční a celkově mi jeho užívání vyhovovalo. Nebylo mi po něm špatně, snášela jsem ho velmi dobře. Od stejné firmy Scitec Nutrition tady mám teď jeho "kolegu", který také nezklamal, Scitec to prostě s chutěmi a vůbec proteiny umí, patří ke špičce, ale Delite by v mé hitparádě asi (prozatím) vyhrál. 100% WPP mu však šlape na paty ☺

100% WPP je opět syrovátkový protein, jehož dávka je určena 30 g. Asi jako každý jiný protein, dá se míchat jak s vodou, tak s mlékem. Já zůstávám u mléka, jelikož s vodou bych asi nepozřela žádný prášek ☺ Na jednu 30 g dávku má 117 kcal. Každá dávka proteinu je obohacena o glutamin, který zabraňuje katabolickým procesům. Obsahuje také další látky pro podporu imunitního systému těla, látky snižující potréninkové bolestivosti svalů a látky podporující tvorbu antioxidantů v těle. Ronnie tento protein nechal projít laboratorním testováním Státním veterinárním ústavem Praha na oddělení chemie. Jeho rozbor je k nahlédnutí zde



100% WPP má vyšší podíl bílkovin, celkem 77%. Obsahuje méně sacharidů a o nepatrné menší množství tuku než mnou zkoušený Delite. Menší nevýhodou možná zůstává dostupnost tohoto proteinu až od 920 g balení. Prodává se v sedmi různých příchutích odlišných od Delite a já měla možnost pro vás ochutnat následující: čokoláda-kokos, vanilka berry, bílá čokoláda s jahodou a banán. 

Moje první poznatky při samotném mixování proteinu jsou takové, že protein až tak nepění. Nevím, nakolik je tohle plusem či mínusem pro vás, mně osobně více vyhovoval Delite v tom, že byl opravdu našlehaný, jako rozteklá zmrzlina. Mňam ☺ Onen rozdíl ale není zase až tak drastický, jen si mne Delite trošku víc rozmazlil. ☺ Věřte však, že se při ochutnání i tohoto proteinu budete tetelit. Vesměs patří proteiny firmy Scitec k těm nejlépe hodnoceným v rámci chutí. A s tím musím souhlasit. 

Zkoušela jsem pro vás tyto čtyři příchutě

Čokoláda-kokos: jsem milovnicí čokoládových příchutí a kokos mi také vůbec nevadí. Přesto mi tato kombinace nechutnala tak moc, jako čistě čokoládová příchuť, na kterou jsem byla zvyklá u proteinu Delite. Tato příchuť má po mixování s mlékem jemně krémovou barvu (jako kafe s mlékem), chutná dobře, ale já osobně bych si tuhle příchuť nevybrala a volila bych spíše čistě čokoládovou. Není příliš sladký, já si koktejly poměrně dost ředím, na jednu várku si dávám 150 ml mléka a 150 ml v kostkách ledu ☺ Příchuti dávám 3 hvězdičky z 5.

Bílá čokoláda s jahodou: už po otevření sáčku to byla naprosto omamující luxusní vůně. Po mém klasickém smíchání s mlékem a ledem chytl protein jemně růžový nádech a kupodivu byla konzistence hustější než  u předešlé příchutě. Chuťově to má k bílé čokoládě velmi blízko. Jahody jdou z proteinu také cítit. Protein mi chutnal, ale u hodnocení jsem zůstala zdrženlivější ☺ Příchuti dávám 4 hvězdičky z 5. ☺

Banán: co by se zde dalo pokazit, řeknete si. Sáček voněl takovým způsobem, až jsem u něj hlasitě vzdychla :D No, šňupla jsem si asi pětkrát, než jsem z něj udělal nápoj ☺ Opět jsem smíchala s mlékem a vodou, protein byl už po namixování krásně aromatický a tak jak báječně voněl, tak i fantasticky chutnal. Banánová verze mne naprosto ohromila a stala se mým favoritem. Myslím, že by lžička kakaa do tohoto proteinu udělala ještě větší divy ☺ Příchuti dávám 5 hvězdiček z 5. 

Vanilka berry: nebo-li vanilková příchuť s lesním ovocem. Hned na počátku se přiznám, že ačkoli lesní ovoce miluji v jakékoli variantě, vanilce absolutně neholduji a i samotný pach vanilky mi vadí. Takže jsem byla v rozpacích při testování. K mému překvapení však protein voněl jako ovocná žvýkačka a to mi vyloudilo úsměv na tváři. Opravdu jedinečná vůně. A jak dopadl samotný proteinový nápoj? Když jsem nalila na protein mléko, začal hýřit všemi barvami, od zelené přes modrou až po červenou s růžovou. Během mixování se tak zbarvil do stěží identifikovatelné barvy, něco mezi růžovou a fialkovou. Hotový protein už neměl tak pronikavou chuť lesních plodů, jako měl vůni, ale stejně tak zůstala potlačena chuť i vanilky, vesměs bych tuhle variaci přirovnala k méně sladšímu jogurtu s lesními plody. Příchuti dávám 4 hvězdičky z 5. Což možná není trochu fér, jelikož mi chutnal více než bílá čokoláda s jahodou ☺ Tak tedy 4,5 ☺
Poslední poznatek: při pití mne napadlo, že by byl tento protein skvěle obohacen doplněním čerstvého ovoce. To by bylo teprve rodeo.


Nevím jak vy, já si často do svého proteinu přimíchávám ještě půlku banánu a skořici. Jen velmi ojediněle přidám lžičku kvalitního kakaa, když si chci už opravdu přilepšit. Zároveň nejsem člověk, co pije protein denně, i když jsem to dělala, ale spíše průběžně doplňuji dávku bílkovin, která mi někdy ze stravy nestačí. Ne vždy mám striktně klasický bílkovinový den, proto jej pak doháním - a to s chutí - kvalitním proteinem. Pití proteinu je pro mne v těchto okamžicích siesta a jsem schopna jej usrkávat i půl hodiny. Někdy si jej dám i místo snídaně, ze zkušenosti vím, že je jeho možné využití i v kuchyni. Tak daleko jsem sice nezašla, ale jednou určitě podlehnu davu ☺ 

Pokud byste si tento protein rádi zakoupili, můžete tak učinit na stránkách Ronnie.cz. Do 17. února však máte jedinečnou možnost koupi proteinu za akční cenu. Stačí kliknout na obrázek, který vás přenese na příspěvek věnovaný této akci. Pro nákup předešle zrecenzovaného Proteinu Delite klikněte zde.


Svalům zdar!!! ☺

21 komentářů:

  1. ta bílá čokoláda mě láká nejvíc...i když podle tvého popisu bych si dala všechny!:D
    zrovna jsem měla ke svačině po cvičení po dlouhé době svůj čokoládovo-kokosový protein (ale od jiné značky), rozmixovaný s banánem, vodou, mlékem a trochou jogurtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, úplně se mi začaly sbíhat sliny. :D
    Bohužel akce teď nevyužiju, mám už doma proteiny do zásoby, tak třeba někdy příště. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ochutnala už jsem všechny příchutě :-) Nejvíce mi chutnala vanilka s lesními plody ta je super a pak čoko-oříšek je výborný. Ostatní příchutě jsou fajn. Akorát jahoda mi moc nejede (obvykle ve všem s jahodovou příchutí cítím cosi syntetického. Banán je nejvíce sladký:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No ja jsem stale jeste na vazkach a po precteni recenze se mi to jeste vic zkomplikovalo :-) takze to vidim na balicek vsech chuti i kdyz je o krapet drazsi :-) Klarys

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, já mám s tímto proteinem také zkušenosti....A s příchutěma to mám naprosto naopak. Nejvíc mi chutná právě čokoláda kokos, banán mi přijde moc umělý, vanilka-bery je dobrá, dále jsem měla ještě příchuť čokoláda oříšek - ta byla taky výborná, ostatní příchutě nemůžu posoudit, protože jsem je zatím neměla. camaya

    OdpovědětVymazat
  6. Protein jsem si taky šlehala, když jsem ho brala:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si objednala hned mix, právě protože jsem chtěla ochutnat toho, co nejvíce. Nejvíce mě láká vanilka-med a skořice-vanilka. Pozor. V první objednávce mi tam dali prostě jen banán, lesní plody a čoko-jahoda. Takhle si teda mix nepředstavuji. Vrátila jsem jim to. A paní manažerka psala, že vůbec vanilka med a vanila skořic nemají a to již delší dobu. Tak jsem ji poprosila, aby mi udělala mix z těch zbylých pěti druhů. Radím pište si to do poznámky u objednávky, jinak vám tam přijde toho, čeho mají nejvíc. Jinak Ronnie jsou vstřícný asuper!

    Musím si to jít znovu vyzvednout, ted nevím, jestli jsem si to objednávat měla. Mám doma ještě borůvkový od WPC 80, testovala jsem jahodu, banán, čoko-kokos a vanilku. Banán, jahoda a vanilka jsou klasiky, jak mléčné shaky. U mě vede borůvka. WPC 80 sou také moc výborné jedno z nej proteinů, mám 2 kg od Ronnie. Už jsem chtěla s proteinama skončit, protože jsem měla jich dost ve stravě a nechtěla jsem je nahrazovat nápojem. Ted jsem ale navýšila bílkoviny a ráda si s chutí občas jeden drink navíc dám, asi jsem se naučila na něj, to chce čas, je to o zvyku. Tak nevím, jestli mám do něj jít, zlákalo mě to, ale když už jeden doma výborný mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si objednala mix a přesně já dostala jen jahodu,čoko - kokos a vanilku lesní,taky jsem chtěla ochutnat všechny příchutě :( měli by to tam psát,že vám to mixnou jak se jim to hodí...

      Vymazat
    2. je možnost to celé vrátit a znovu objednat a do poznámky to výslovně uvést:-( Také jsme nepočítala, že ze 7 nabízených příchutí dostanu za přirážku mix 3 chutí. Přišlo mi to neseriozní, i když pak se snažili. Ještě nevím, jestli si to vyzvednu.

      Vymazat
    3. V Ronnie mi jednoznačně doporučovali WPC 80 před 100% Whey protein,takže být tebou zůstanu u stejné značky :-)
      Hanka
      p.s a dík za tip na borůvku,příště ji zkusím :-)

      Vymazat
  8. Myslím, že jsem dlouho neměla v puse nic tak dokonalýho! Nikki, děkuju moc za objevení tohohle proteinu, v sobotu jsem si domů přinesla "banán" a před chvílí vyzkoušela ... extáze! Dokonalost, fakt! Děkuju moc hlavně za tu slevu!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si koupila přes tvůj odkaz tu čokoládu-kokos. Já prostě miluju vše, co voní po kokosu. Překvapila mě chuť, vůně a rozpustnost...skvělé. Kdysi jsem měla něco od Nutrendu a i když je to naše česká firma, ten jejich protein prostě doporučit nemůžu, ten teda byl fakt blee. Ale na obranu (i když to sem nepatří) jejich iříškové tyčinky jsou úžasné.P.S. zmínkou o Nutrendu nechci nikoho pomluvit, jeb sdělit svou zkušenost. Hezký den všem!!! Lucie

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, poraďte, dnes to chci objednat - rozhoduji se mezi Protein Delite a 100% WPP, především potřebuji zhubnout 3-4kg a pak dolaďovat. Který je vhodnější? Snažila jsem se vše vyčíst, tak bych řekla že spíše nyní je pro mě vhodnější 100%WPP protože není tak sladký (ale zase se trochu bojím vyššího obsahu bílkovin)..? Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj holky chci se zeptat Nikky psala o proteinu delite ze zeny by si melo davat 2/3 odmerky tak by me zajimalo jestli u 100%WPP taktez nebo tech 30g ( celou odmerku)?jinak ja mam jahodu s bilou cokoladou a vahala jsem mezi cokoladou s kokosem kterou si urco koupim priste :-) jinak jahoda s tou bilou cokoskou mi chutna :-) dekuji taktez timto Nikky za umoznenou slevu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. mám doma 100% whey isolate - banán a dneska to chci zkusit poprvé. mám si to dát před cvičením nebo jak se užívá správně ? díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po tréninku je to nejlepší :))) koukni sem :) http://mojetelo.blogspot.cz/2012/10/protein-delite-priprava-pouziti-poznatky.html

      Vymazat
  14. Tak vcera som mala moznost ochutnat vanilka-berry a musim povedat, ze to bola jedna basen, ovela chutnejsi ako cokolada-oriesok, ktory mam, skoda, ze ked som si ho objednavala, nemali v ponuke jednorazovky :o( Takze nabuduce mam svojho favorita :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Mohu doporucit tuto stranku :) staci se zaregistrovat a mate tu nejvetsi slevy co znam :) http://shop.kulturistika.com/?refId=21102

    NEJLEPSI PORTEINY, a vyborna spoluprace :) fajn lidé

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)