Prozatím...

Vážení čtenáři,

poslední měsíce jsem do blogování vkládala spoustu energie,
která mnou nemohla oplývat donekonečna. A tak se muselo
nevyhnutelně stát dříve či později, že se ona energie vyčerpá
a budu potřebovat na chvíli odpočinout, abych mohla nabrat
sílu. Netuším, jak dlouhý čas si má pauza vyžádá, jen doufám, 
že se i nadále budete věnovat tomu, s čím jste začali. 

Blog se budu snažit udržovat "up-to-date"v rámci mezí a 
svých možností, tzn. stále doplňovat účastníky soutěže Moje 
proměna do léta, můj kalendář workoutů budu také co 
nejčastěji doplňovat a pokud se objeví nějaké velkolepé 
info ze světa fitness od našich oblíbenců, pravděpodobně
jej na blog také přidám. FB stránka bude zcela neaktualizovaná
a bude sloužit výhradně vám k diskuzím, sdílení apod. Jste 
už dost šikovní, je z vás skvělá komunita lidí, která jen
potřebuje držet pohromadě. Doufám, že to díky v(n)aší 
společné "lásce" fitness dokážete ☺

Mám vás moc ráda! Nikki.



17 komentářů:

  1. Anoj Nikki,
    jsi neuvěřitelný člověk, který dodává odvahu, sílu a hooodně informací dalším lidem, ale také jsi a teď hlavně znovu budeš máma. Miminko Tě potřebuje celou, my ostatní to bez Tebe vydržíme - alespoň nějaký čas. Já osobně alespoň budu stíhat samostudium Tvého blogu :)
    Evik

    OdpovědětVymazat
  2. Budeme stále čerpat z toho, co jsi nám už dala (a napsala) :) Hlavně, ať jsi ty a miminko v klidu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, ale my to snad bez tebe vydžíme:-) hodně štěstí a sil! :) Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Jop asi nejvyssi cas abys ses ted venovala naplno rodine a sobe, my to tu nak zvladnem a uz se tesim na nove " nabitou" nikki : D hodne stesti nikki!

    OdpovědětVymazat
  5. doufám, že ta prodleva nebude příliš dlouhá, ale rozhodně to chápu :) měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto tě chápu, bere to hodně času i sil. :))
    Doufám, že se máš nejlíp, jak to jde. Dávej(te) na sebe pozor! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto chápu, ono to nemuže bavit do nekonečna.....ROdina je duležitější.Fajn blog

    OdpovědětVymazat
  8. Odpočívej, zasloužíš si to. Děkuji za vše co jsi pro nás/ mě udělala. AA

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi super, diiiky :) at jste hlavne zdraviiiii :)

    OdpovědětVymazat
  10. A já se podepisuji pod vše,co je tu už napsáno a asi bude. Odpočívej a užívej si svůj krásný jiný stav:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Nikki, i já jsem jedna z těch, které jsi "nakopla". 37letá máma tří dětí, s postavou objektivně v mezích normálu (174 cm, 61 kg), ale co si budeme povídat, subjektivní pocity jsou subjektivní pocity.
    Mám za sebou díky Tobě první týden z Ripped in 30, skvělý pocit, výsledky už jsou také znát, rozhodně mám spoustu elánu a odhodlání pokračovat.
    Přeji Ti hlavně hodně zdraví, sil, štěstí, ať Vám rodina funguje, jak má a MOC MOC MOC DĚKUJI!
    Káča

    OdpovědětVymazat
  12. Miláčku, Ty teď potřebuješ hlavně odpočívat a myslet sama na sebe :) Kdo chce tak na sobě bude makat i bez Tvého neustálého nakopávání do zadnice, nemyslím to špatně, jen to tak opravdu je! První krok jsi u spousty z nás udělala - donutila se nad sebou zamyslet a něco se sebou sakra udělat. Teď je to jen a jen na nás... Mám Tě ráda, Nikki :* Tvoje Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé to mě mrzí. Tvůj blog už nějaký čas v tichosti sleduju a jsi pro mě ohromnou inspirací. Ale samozřejmě tvé rozhodnutí chápu a respektuji. Díky tobě jsem se konečně odhodlala k založení vlastního blogu a prezentování svých výsledků veřejně. Za vše děkuji a doufám, že budete s mimčem v pořádku a ty nám opět dokážeš, že to zvládnout jde :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpočívej a načerpej zase energii.....Někdo chtěl tvuj blog koupit?????? Docela směšná představa, když si vezmeš blog a co je v něm jsi vlastně ty sama.:-D :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Nikky budes nam chybet, ale tvoje rozhodnuti chapu, ja jsem taky mela v tehotenstvi jiny starosti:-) Uzivej si to krasny obdobi! Takze ani fotky briska a pak miminka nebudou?:-(

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, mám Tě taky moc ráda, byť Tě znám jen virtuálně. Odpočívej a šetři se, sil bude třeba čím dál víc... Já teď marodím a trpím tím, že nemůžu cvičit, tak až se dám dokupy, zase se na to vrhnu!
    Lenka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)