Poděkování za gratulace, změny na blogu, vyjádření k příspěvku, který údajně urazil

Jelikož jsem cítila potřebu se vyjádřit k pár změnám, které se za poslední 3 týdny udály, natočila jsem místo psaní příspěvku video. Očekávejte mé poděkování, odpovědi na otázku, zda přeci jen nelituji svého těhotenství vůči posledním devíti měsícům tvrdé práce, dovíte se, jaké změny na blogu nastaly a proč, něco o soutěži Moje proměna do léta a také mé poslední vyjádření k příspěvku, který údajně pár lidí urazil ☺ Kdo vydrží 13 minut, je frajer ☺ 

56 komentářů:

  1. Jsem frajer, vydržela jsem to! ;-) A díky za super příspěvek!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem frajerka :-) ve svém videu máš pravdu. Myslím si, že každý může se sebou něco dělat! KAŽDÝ! ale spousta lidí raději řekne, já nezhubnu, než aby to zkusili. A proto jsou opravdu tito lidé líní! Já sama jsem také občas líná, ale dříve to bývalo horší. Teď alespoň 5x týdně cvičím. Měj se moooc krásně a opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné video. :) Určitě stojím za tebou v tom, že někteří "čtenáři" jsou líní. Nedávno jsem projížděla tvůj blog opravdu podrobně a ty otázky co jsem objevila :D :D no sranda. :) Nenech se otrávit a určitě pokračuj v tom co děláš. Myslím, že pro plno lidí jsi velkou inspirací. A jinak tvůj mejlík jde úplně snadno získat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem frajer! :D
    Record games mi chybí, ale chápu jejich pozastavení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nesleduji tvůj blog moc dlouho, ale zatím má maximální motivačni funkci a i když jsem technicky na nule až - 1, tak jsem se tady zorientovala během pár minut:D aaa musím říct, že se dobrovolně přiznávám že já jsem odledně nějakého pohybu líná jakoo.. veš:D prostě jsem no..a proto jsem se rozhodla něco s tím taky udělat:) takže děkujii za inspiraci ke změně a k vytvoření vlastního blogu, budu to tady dál sledovat a fandit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko děkuju :)) Jen aby bylo pochopeno, ta "lenost" nebyla mířena na lenost ve cvičení :D To si piš, že i mně se někdy nechce :D To bylo mířeno na lidi, kteří si myslí, že jsem POVINNA pro ně cokoli vyhledat, zjišťovat apod. Pro lidi, co jsou líní se právě po blogu trošku projít (a ještě si dovolí mi napsat, jak perfektně ho prošli a nenašli žádné informace o Jillian Michaels nebo o tom, kolik měřím, nebo že jsem asi ještě neslyšela o Bobu Harperovi, přestože tady mám už 5 recenzí na jeho cvičení a kompletní přehled DVD , apod. ) Navíc ke všemu co je tady na blogu se dá dostat hned z první stránky :D Jak jsi sama napsala, zorientovat se tady dá, já už fakt nevím, jak to přehlednější udělat. Stane se, že někdo nenajde nějaký článek, který hledá, ale to je ok. Já vím, že ten dotyčný ví, že tady je a pomůžu mu, bez řečí... ale jinak už jsem to vzdala. Musela jsem. K voli či nevoli druhých :))) Tak ať se ti daří :))) A děkuju :)

      Vymazat
    2. Ale měla by na to být mířena taky!:D (ta lenost) protože to sedí..kdo chce cvičí a kdo nechce tak se prožere až ke zdravotním problémům a pak už to cvičení tak dobře nejde a všichni se diví jakto:D (čest skutečně nemocným a jinak indisponovaným jedincům) a takoví lidi (viz video) by se měli sami proplesknout :D s tím asi nenaděláš nic, vždycky se někdo objeví..a když i já jsem byla schopná si vyhledat zápisky z tvého prvního měsíce den po dnu tak by to měl zvládnout každý průměrně inteligentní člověk..si myslím teda:) děkuju za odpověd i přání:))

      Vymazat
  6. Nikki, mas moji nejvetsi podporu ve vsem, co tu pro nas delas (je toho opravdu hodneé) a s tou lenosti jsem s tebou za jedno!!! :) To je bez debat.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Niki, naprosto tě chápu a tento tvůj videopříspěvek má velkou váhu! Doufám, že si to lidi uvědomí a začnou sami něco dělat! Ty jsi ukázkovým příkladem toho, že pokud člověk sám chce, tak dokáže cokoliv. Díky za to, co pro svůj blog děláš a tím otevíráš oči nám ostatním. L.D.

    OdpovědětVymazat
  8. Dokoukáno, děkuji za pěkná slova o porodu - mám za sebou před 6m porod holčičku a je to přesně jak jsi řekla. Předtím jsem makala 2 roky, dostala jsem se na dosah svému cíli (cvičila jsem se Zuzkou Light) a vůbec nelituju, že mi moje holčička všechno vrátila zas na start :) jedu teď od začátku a zas mám aspoň radost z každého zvládnutého kliku ;) drž se a ať mimčo roste!!

    OdpovědětVymazat
  9. 1) jsem frajer
    2) díky, žes mi někdy googlem :), snad to nepřeháním
    ...a sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  10. taky sem frajerka:) a vubec to nebylo tezky:)hezky video nikki, btw pusobis hrozne mladounce(tim nechci rict ze si stara to ne!) a nechapu proc se furt omlouvas za ten clanek, dotklo se to jen tech "lenochu" vsichni tvoji ctenari co maj aspon nakej mozek(klidne me ukamenujte ted) to pochopili, zamysleli se nad tim (ono jako uz takhle toho dost pro nas vsechny delas zejo). a kdo nepochopil ma moznost udelat si svuj blog a odpovidat na stupidni otazky:)
    jinak otazka ohledne toho "zda ti to neni lito po tech 9mesicich" no priznam se narovinu problesklo mi to taky hlavou kdyz si napsala ze ses tehule ale opravdu jen na vterinu bo co si budem namlouvat vsechno ostatni muze pockat..a je pravda ze s tim co dnes uz znas to bude brnkacka za 9mesicu:) uz se tesim na tvoji promenu pak:)
    tak drzim palce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že když se mne někdo zeptá na věk, tak pak koulí očima a nevěří mi :D Tuhle mi jeden kluk, takoví ti co chodí po ulicích a hledají kšeft, nabízel studentský účet pro jakousi banku a já mu řekla, že to už jako nepůjde a on si mě měřil a říkal, že si dělám srandu :D Tak mi to udělalo radost :D

      Jinak se kupodivu proměny "podruhé" nebojím, naopak se těším :D Bude vzrůšo :D

      Děkuju :)

      Vymazat
  11. Nikky, mě si teda neurazila :) mě si neskutečně motivovala, díky díky díky

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, nič si nerob z tých lenivých ľudí...áno, máš úplnu pravdu, sú leniví. Ja by som sa na nich už dávno vys..la :-D Inak super video. Páči sa mi, že si úprimná...a ešte k tvojej malej "fazuľke" :-) ...úplne ťa chápem, ani ja by som to nikdy neľutovala. Je to naozaj neopísateľný pocit, keď ti po 1x dajú do náruče to malé stvorenie :-) . Takže, veľa zdravíčka a síl, do ďalších mesiacov...a ak budeš pokračovať v tomto SUPER blogu, tak to bude fajn, ale ak nie, aj to by som pochopila (tiež som bola tehotná a teraz mám doma 20 mesačného chlapčeka). Takže, ak si to vydržala čítať a došla si až sem, tak gratulujem :-D Ahojky a drž sa...len tak ďalej, pa pa :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nikki,
    jak jsi na začátku videa zmínila, že si lidé pozjišťovali kontakt na tebe a ani nevíš kde to našli, tak je opravdu k smíchu, jak jsou někteří leniví. Chápu, že ty samé otázky pořád dokola pěkně dokážou naštvat a hodně to vypoví o daném člověku.. Takže jestli se někdo urazil ohledně tvého příspěvku o nesamostatnosti, tak se urazili ti praví.. Já věřím, že slušných lidí tady máš pořád dost a i kdyby ti "uražení" se tady už neukázali, tak Tebe to rozhodně mrzet nemusí!
    A mimochodem dnešní příspěvek stojí za to! :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlasím s videem, lidé hodně zapomínají na to, že tenhle blog má být hlavně tvým koníčkem a nemáš být jeho otrokem :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, gratuluji k miminku :) (v naší rodině také čekáme jedno, má se narodit v červenci..)
    Od zítřka začínám znovu s Jill, chystám se přihlásit se i do proměny, abych měla ještě větší motivaci. :) A máš pravdu, řekla jsem pár lidem, že začnu znovu hubnout, chi shodit pár kil a vytrvarovat si postavu, ale oni se mi to snaží rozmluvit, myslí si že se svými 71 kg jsem spokojená. Říkají mi " proč bys hubla?! výdyť ti to takhle sluší, neblbni" atd.. Prostě to nedokážou pochopit, ale já se nehodlám vzdát, ;) Když už něco začnu, tak to dotáhnu až do konce! :)) Ale hlavně díky tobě jsem se svým tělem začala něco dělat. Mockrá ti děkuji, ahoj. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikki, zdravím ze zahraničí.....a mám snad jediné....."Dokud Ti nedojde, že máš na vybranou, tak na vybranou prostě nemáš"-> Krásně vyjadrujících pár řádků o tom, jak když někdo chce tak dokáže. Hodně štěstí a pohody, nejen na poli fitness vzdělavání, partnerském, rodičovksém, ale i na všech dalších, které Tě napadnou:). Jo a sluníčkový a pohodou prozářený každý den. Nikola

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki - krásné video (ostatně jako vždy :)) tvůj blog zbožňuji a jsme ráda, že jsem ho našla! No a pokud někdo nepochopil funkčnost googlu - to snad ani nebudu komentovat :D Lidičky co používat hlavinku??? ;)

    OdpovědětVymazat
  18. ludia su niekedy celkom lenovi hladat si informacie a to nie len tvoji citatelia, ale aj hocikde na diskusnom fore, ked si precitam niektore otazky, tak nerozumiem, preco si to dana osoba nevygoogli. ja sama sa priznam, ze nie vzdy si precitam vsetky komentare pod clankom, skor ich len prebehnem ak ich je vela a uz vtedy ma zarazilo, ze ty ich citas vsetky, aspon mi to tak prislo, lebo pri vela z nich su tvoje reakcie. urcite je mile, ze si citas kto ti co napisal, ze ta to zaujima, ale uz vtedy som si hovorila, kolko casu ti musi zabrat len precitat komentare. osobne si myslim, ze o citatelov neprides, ak nebudes na otazky odpovedat a tebe to usetri vela casu. viem, ze chces byt mila a pride ti slusne odpovedat, ale aj ty sa musis nejak chranit. a hlavne ludia sem chodia kvoli motivacii, potrebuju inspiraciu v cviceni a vidiet niekoho komu sa podarilo zmenit zivoty styl a to tu vsetko najdu. ked si zareagovala niekedy na moj prispevok, samozrejme, bola som rada, ale ak by si mi neodpisala, tak sa nic nedeje, stale sem budem chodit. tak by som ti to schvalne som sa pozrela na pocitadlo, teraz je online 150 ludi a dnes ich tu bolo viac ako 2000... to su proste cisla, ktore sama nemas sancu zvladnut a vzdy sa najde niekto nespokojni a vzdy sa najde niekto, kto nevidel toto video, necital ten clanok a spyta sa to zase a zase na to iste. jedine riesenie je ignorovat, koniec koncov ked neodpovies ty, mozno odpovie na danu otazku nejaky iny citatel alebo si to pytajuca sa osoba sama vygoogli

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně řečeno:-);)Koukala jsem celých 13 minut :D A chápu Tě:)

    OdpovědětVymazat
  20. Super video-já si myslím že si to řekla úžasně a kdo to nepochopil tak je to bl..c
    Na tvém blogu sem si vyhledala co sem potřebovala a to i v komentářích od ostatních, chce to jen číst.
    Já za sebe děkuji a moc fandím tobě i všem ostatním DÍKY Lídaa

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná řeč.. :) tvůj blog je hodně oblíbený, známý, chodí sem spousta lidí pravidelně i náhodně a jakmile se to takhle geometrickou řadou rozrosto, tak se holt nemůžeš divit, že se něco každý ptá.. když se na začátku zeptá jeden dva lidi, dobře.. ale pak věřím, že jak je těch lidí víc, tak je to otravné. Myslím, že i tak se nám věnuješ ažaž, píšeš pro nás články, reaguješ na komenty, tak ale přece nejsi internetová poradna, že :D Pokud přece člověk něco chce a myslí to vážně, tak si CHCE SÁM ty infomace najít.. Takže je dobře, že nechceš být za vola :))

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki ty si hrozne sympatická ženská :) máš dobrý prejav a veľa ľudí motivuješ :) a tí ktorí ťa urážajú, alebo sa pýtajú na kraviny tých si nevšímaj lebo taký ľudia tu boli aj budú.
    Piretka

    OdpovědětVymazat
  23. Hezké video:-) Jelikož jsem já ta potrefená husa, tak si dovolím krátký komentář. Psala jsem, že to některé čtenáře může namíchnout, tak si dovolím k tomu znovu (naposled) něco napsat. A taky znovu říkám, že jsem Nikki nepsala ani jeden dotaz přesto mě osobně se zdál být článek ne úplně ok. Co mě v tom (původním) příspěvku namíchlo, nebylo konstatování, že někteří lidé jsou líní, to je fakt, o kterým není třeba diskutovat, ale způsob, jakým to autorka prezentovala - naštvaně a na mě to prostě působilo zle. Ten druhý už je úplně v pohodě, neutrální a nemůžu k němu říct ani popel. prostě nejde jen o to co řikáme, ale jak to řikáme :-) A třeba toto video bylo super, milé a přínosné.
    Kiki Minn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono, já v tom článku o nikom neřekla, že je líný, tenhle výraz padl až v komentářích de facto, vlastně jsem, když si zpětně vybavuji, napsala, něco ve smyslu, že by to chtělo více samostatnosti - to v příspěvku opravdu bylo a více méně jsem se ani nerozčilovala, jen jsem se důrazněji vyjádřila...
      A ten nynější článek jsem opravdu upravila, ale ne nijak drasticky, takže jsem překvapena, že dělá "mírnější" dojem :) většina odpovědí opravdu zůstala nepozměněna, jednu jsem pozměnila úplně (9), a dvě z nich jsem nechala tak jak byly, jen jsem k nim přihodila pár slov navíc, (2+6), je pravda, že už se mé rozhořčení trochu uklidnilo při "dopisování" :D .
      Vypadá to teď možná i komplexněji jinak, jelikož jsem přidala dalších 15 otázek a odpovědí, a tím pádem to budí možná trochu jiný dojem. Klidnějším dojmem.

      Budeš se divit, ale stejně mi furt chodí jedny a ty samé dotazy :D ale prostě jsem s tím skončila :) kdo bude tak nutně potřebovat odpovědi, určitě si je najde.

      Vymazat
  24. ahoj Nikki, na Tvůj blog se koukám cca měsíc a moc jsi mě inspirovala tak, že jsem po x letech se sebou začala něco dělat, již dva týdny jím zdravě a prozatím jsem začala plavat. Už mám stažené díly Jillian a sbírám odvahu jít na to. Děkuji moc za Tvůj čas, jsi pro mnohé velikou inspirací. Petra

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělé video!! Souhlasím s tím, co jsi ve videu řekla!

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj Nikki :) já vydržela 13 minut a myslím si, že si spíš frajer ty než já!!! jsem teprve na začátku a plně tě chápu... spoustu věcí jsem našla tady na tvém blogu a internet snad každý používá běžně, takže nemám problém nedopátrat se k tomu, co potřebuji jinde než tu (i když většina věcí dle mě tu je k nalezení)... jsi opravdu skvělá, píšeš úžasné články, které motivují spoustu lidí a ještě k tomu jsi maminka :) proto se nad takovými lidmi nepozastavuj ať se ti nezačnou dělat vrásky pro nic za nic :)) držím moc a moc palečky

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki, díky moc za video a za všechno, co jsi tam řekla. Je to pravda pravdoucí.
    A taky díky moc za tento blog, protože i díky tvému přístupu k samotnému cvičení a tvému odhodlání jsem právě v sobě dokázala najít odvahu ke změně a vydržet ji. Děkuju ti za to, jaká jsi. A i já přeji jen to nejlepší celé vaší rodině :-)
    Arnthrud

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki,ty seš prostě strašně moc hodný človíček..proto toho lidi využívali :(....ale ted si to,tím videem, vyřešila uplně nejlíp!!! a souhlasím s tebou!
    jen tak dál..:) Verča

    OdpovědětVymazat
  29. divím se, jak někdo může napsat, jestli ti není líto těhotenství a že všechno ztratíš...bože...asi hodně mladý holky viď...moc ti to přeju, já osobně se na těhotenství ohromně těším...jednou (nebo dvakrát) si to hodlám užít:)seš mi ohromnou inspirací a máš můj obdiv, přeju hodně štěstí a zdraví a hlavně to zdraví ať jste oba v pořádku a v říjnu se těším na pořádný nástup :)

    A k tomu "příspěvku"...pokud si lidé nechtějí najít danou informaci, tak nechtějí vědět ani odpověď...nehledě na to, že v dnešní době informací je to otázka pár minut :) zdravím ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Víš Nik, já se divím, že při tak de*ilních dotazech ti došla trpělivost až teď. Jsi můj vzor!

    OdpovědětVymazat
  31. Nikki super video a opravdu máš ve všem pravdu :) a co se týče vyhledávání - měla sis tuto službu nechat zaplatit :) Ono i rešerše v knihovnách jsou placené a to z toho důvodu aby se studenti naučili hledat a ne že to za ně někdo udělá a oni za to shrábnou A ve škole :) Takže někteří by se měli zamyslet a opravdu to na googlu zkoušet vyhledat :) ono dneska tam najde člověk i to co nechce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych dnešním datem byla milionář :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  32. Super video Nikki :) Taky si myslím, že si to vydržela dlouho a až sem se Ti divila někdy :/

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Nikki,krásně si to řekla.Co je lidem do toho že čekáš miminko,to je tvá osobní věc.Lidi jsou zlí a asi ti závidí co jsi dokázala a proto kopou kolem,ale srát na ně:).Já osobně ti chci poděkovat inspirovala jsi mě a od nového roku cvičím pravidelně Jill,upravila jsem si jídelníček a mám o 13 kg méně.Je to boj,ale pak se cítím o hodně lépe a posílí mě to na další den,tak že jdu s chutí zas cvičit.Tak že ještě jednou děkuji a přeji hodně zravíčka jak tobě tak i miminku co očekává.Eva B.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Nikki, Tvůj blog znám už delší dobu. Mám za sebou pár měsíců s Jill a pár desítek kg dole. Ještě je přede mnou dlouhá cesta, ale chtěla jsem Ti napsat, že Ti moc fandím, obdivuju Tě a nenech se od nikoho terorizovat! Hranice mezi „pomáhám“ a „posluhuju“ je tenká. Nenech se nutit, vydírat, obviňovat. K Tvému těhotenství Ti moc gratuluju. Jsem o rok mladší a děti mám dvě, ale popsala jsi krásně ten pocit, který člověka zavalí, když mu dají do náručí poprvé pochovat těch 50cm radosti:-). Popravdě, v plánu je u nás letos třetí miminko a moc si přeju, aby to vyšlo a vůůůůbec mi nebude vadit, když se tím o spoustu měsíců oddálí můj cíl, co se mojí váhy týče. Držím Ti palce, ať máš pohodové těhotenství a užívej si to!!! Budu dál sledovat blog a těšit se na novinky!:-) Andysek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj, moc děkuju :))) A vám ať se podaří zadělat na další :) Děti jsou skvělé :)

      Vymazat
  35. Jo, to jsi přesně trefila..plně souhlasím!! A jinak hezký příspěvek Nikky.

    Nitt

    OdpovědětVymazat
  36. Nikki,
    video bylo super, článek taky! Vím co to je psát někdy trošku naštvaná. Holt to muselo ven. Lidi jsou líní.... Proč by měli něco hledat, když stačí napsat někomu, kdo mu zadarmo dá odpověď??
    Hloupost bohužel nezná mezí.
    Přeju pohodové těhotenství (sama mám 2 děti), zdravé dítko a pevné nervy!!!
    Monika

    OdpovědětVymazat
  37. Dobré video! Pěkný příspěvek a přeju pevné nervy.
    Lucka :-))

    OdpovědětVymazat
  38. Jsem frajer! :) Nějak jsem nejdřív nemohla přijít těm tvým videím na chuť, ale už jsem si zvykla na tvůj hlas a jsou super! Díky, že dál pokračuješ v blogu a přeju Ti, ať se ti všechno daří, tak jak si přeješ :).

    OdpovědětVymazat
  39. Máš příjemný hlas, krása tě poslouchat! :))
    Je super, že víš, co chceš a to, jak mluvíš o miminku je nádhera! ;)
    Jsem frajer! :))

    OdpovědětVymazat
  40. Já právě zjistila, že jakožto anglický analfabet jsem celou dobu vyslovovala jméno Jillian špatně (příjmení teda):-) Takže děkuji za rozšíření obzorů a souhlasím se vším řečeným, užívej si těhotenství! :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Lenost je sakra velká mrcha, ale mě vždycky stačí juknout sem, hlavně na tu úžasnou proměnu a hned mám chuť cvičit, potit se a celkově pracovat na sobě! :-)
    Jsi pro mě moc velká motivace, inspirace. A blahopřeji k těhotenství!!!

    OdpovědětVymazat
  42. Ti lidi nemusí být jen líní, mohou být pouze hloupí a neporadí si s tou spoustou informací, která na netu je. Neumí je třídit a zpracovávat, protože na to nemají zkrátka kapacitu. Představ si, že já už pátým rokem učím svoji mamku s internetem. Stále znovu a znovu, vysvětlování co k čemu je a na co kliknout, kolikrát atd. Dokonce jsem jí sestavila i příručku :). Myslim, že intelektuálně slabší jedinci (primitivní jak ty říkáš)jsou velká výzva, jelikož komunikace s nimi je hodně obtížná, každý na to hold nervy nemá, to je jasný. Ale vidět u nich pokroky pak stojí za to. (Tohle není ani tak k tobě, je to jen pohled z jiné strany)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlob se, ale po zkušenosti poznám lenost a "technickou nenadanost". Když si dotyčná slečna může najít můj soukromý e-mail, který na blogu nemám, pak věřím, že si umí do Google zadat slovo toho, co hledá (asi mi to nebudeš věřit, ale právě tyhle slečinky si myslí, že je moje POVINNOST lítat, jak ony pískaj)... to, o čem mluvíš ty, je určitě pravda, moje maminka je také naprostý technický antitalent, a také má ode mne celý bloček šipek a znaků, jak se kam dostat a co udělat apod. Kdybys byla tady a četla ty e-maily, pochopila by jsi, že to jsou opravdu naprosto dvě odlišné věci :))) Já prostě v těch mejlech poznám, kdo je ztracen, a kdo ze mne dělá hlupáka. Tomu, kdo je ztracen si třeba dopisuji celý den i 15x a pomáhám mu orientovat se, dát rady jak hledat, apod.

      A moc se mi nelíbí, že píšeš, že o intelektuálně slabších jedincích říkám, že jsou primitivní... pusť si to video znovu, protože nic takového jsem neřekla. A pak přesně takto dochází k nedorozumění.

      Vymazat
    2. No jestli si ty slečny opravdu myslí, že je to tvoje povinnost, tak jsou jak já říkám, fakt hloupé. Zřejmě nějaký šrapnel na sociální inteligenci, s tím nic nenaděláš. Podle mě to moc prožíváš, ale to je tvoje věc. Jo a víš co? Asi to sem nepatří, ale hrozně mi připomínáš herečku Famke Janssen! http://www.csfd.cz/tvurce/1839-famke-janssen/galerie/

      Měj se fajn a nevěnuj těm líným tupcům tolik pozornosti, oni si to nezaslouží.

      Vymazat
    3. Každý jsme jiný a tak každý prožíváme věci po svém :)) já vždycky říkám, nesuď člověka, dokud nestojíš v jeho botách :)) Chápu tě a určitě máš pravdu, ale jsou určité body a momenty, kdy to sneseš a pak jsou zase momenty, když už si držíš hlavu v dlaních a říkáš si, že to musí přestat, jinak se zblázníš, kupodivu to dost zabralo v tomto případě, takže já jsem určitě ráda, že se tohle všechno dělo, protože se to muselo asi stát :D

      Jo a jinak s tou herečkou, máš pravdu, jistá podoba tam vážně je :D

      Vymazat
  43. Nikki, klobouk dolů, že jsi do teď těm lidem odpovídala, pokaždé když to tu prolézám tak nestačím zírat jak daleko jsi to dotáhla a jak obrovskou sledovanost má tvůj blog během chvilky! Věřím, že to neustálé vyhledávání muselo být fakt nepříjemné a doufám, že aspoň půlka těch, kterých se to týká, pochopila...
    Přeji mnoho pevných nervů! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)