čtvrtek 7. února 2013

Pevné bříško se Zuzkou Light za 10 minut

Opravdu skvělým krokem kupředu v kariéře YouTube senzace Zuzky Light není jen samotné vydání 3-dílné kardio DVD série ZCUT, ale rovněž možnost představit se fitness světu na jedné z nejnavštěvovanějších fitness stránek Bodybuilding.com. Zuzka zde dostala možnost představit své HIIT tréninkové cvičení, které její příznivci znají jako ZWOW. Pro Bodybuilding se však zaměřila na tu část těla, která je všemi nejvíce opěvovaná a kterou by každý chtěl mít dle svého přání co možná nejpevnější  - břišní svaly

Zuzka Light zde představuje 10 minutové cvičení specializované na břiíško, trénink je seskládaný ze čtyř cviků po určitém počtu opakování = 1 kolo. Úkolem je během deseti minut dokončit co nejvíce kol je pro vás možné v rámci zachování správné formy cvičení. Celý průběh tréninku a své poznámky, si můžete zapisovat do tohoto tisknutelného dokumentu. Navštivte Zuzčin příspěvek pro popsání a náhled cviků, včetně nutričních tipů ve stravování. 



32 komentářů:

  1. Zuzku mám ráda a toto musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle workout vypadá hodně dobře, rozhodně ho vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  3. hm...já to břicho začínám teď taky řešit víc, ale problém asi není ve svalech, ale spíš v měkké a volnější kůži po zhubnutí- dneska jsem se masírovala skořicákem, pak jsem se zabalila do potravinové fólie a v tom jsem cvičila Jillian - Body Revolution - Workout 9. V igelitu byla alespoň decka vody - tak doufám, že to byl tuk :))

    OdpovědětVymazat
  4. Právě něco pro mě!
    Díky moc, Nikki. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle! Zuzka je mi inspirací a mám k ní zatím takový respekt, že jsem si ještě na žádné ZWOW nelajzla, ale tohle bych zkusit mohla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento jsem už dělala, je super :) Už aby šly ají ta její DVD nějak posílat ze zahraničí. Koukala jsem na tu službu shipito, ale to je nějaký zmatený... teda aspoň pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na Zuzkuse chci vrhnout už dlouho, je to výzva!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle vypadá fakt skvěle. Zítra musím vyzkoušet. Ale chtěla jsem se zeptat. Co budete používat místo té obrovské činky? Nevím co vzít, abych to mohla posouvat v paneláku po linu :( Díky za typy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jdu na to! Ještě jsem se Zuzkou necvičila, ale tolik kladných ohlasů není náhoda:)
    Taky bych ti chtěla říct, že jsi pro mě velkou inspirací (taky Beautygloss:)). Začala jsem hubnout v dubnu ze 70kg a te jsem se dostala na nějakých 56kg, tsravování mě baví tak, že si začínám dělat kurzy na výživového poradce. Můj život se od základu změnil.
    Poslední měsíc jsem na sobě začala makat a pravidelně cvičím Boba Harpera a každý den chodím (jak jsi psala o chůzi, zabírá hoodně moc). Bob je taky génius, celulitida mizí a zadek a stehna se netřepou jak rosol.
    Snad mi Zuzka pomůže s chutičkami na břichu, už se začínají objevovat a jsem radostí bez sebe.
    Díky, že děláš tenhle blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti tak moc daří :) Bob je fakt skvělej, taky jeho cvičení miluju a nejvíc mi pomohl právě se zadečkem a stehny. Zuzka je výborná na ramena a bříško. Po ní se mi to taky rychle měnilo,takže věřím, že tobě bude taky :) Ať ti to jde :)

      Vymazat
  10. Šmarjá, já prostě musím pořád zírat na ty její prsa, to je fakt šílený :D jak má člověk něco cvičit, když to tam na něho pořád kouká? :D a to prosím nejsem lesbička, ale ten její hrudník prostě šíleně přitahuje pohled :D

    No, třeba si na to někdy zvyknu.
    Ať vám to cvičí! :)
    Janča

    OdpovědětVymazat
  11. V úterý docvičím 30 DS, tak asi pak půjdu na videa Zuzky :) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, mohu poprosit o nejaky odkaz na workout od Boba H. na zadeček a nohy? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Projdi si, prosím, ulozto a hellspy. Tady se odkazy dávat nesmí. N.

      Vymazat
  13. Tééda, včera jsem to odcvičila a pak jsem to teda musela pořádně rozdýchat :-D Před tím jsem si dala 25 min. na rotopedu a pak už jsem jen funěla na zemi :-D Ale ten pocit ;-) MM

    OdpovědětVymazat
  14. dneska sem si tuhle desetiminutovku odcvicila a mazec:)celkem hc ale bricho(a nejen to) dostavalo pekne zabrat:)pro me je to prijemnejsi nez jakykoli sklapovacky ty proste nesnasim:) dala sem bez 4 plank pull 4kola se 17kg cinkou.tenhle workout bude urcite jeden z mych oblibenych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi skvělá :) já hrozně ráda zase posiluju břicho v planku :))) takže tohle určitě jednou vyzkouším :)

      Vymazat
  15. jj ja mam taky radsi ruzny plank(i kdyz to obcas pekelne boli:D) a podobne na bricho prijde mi to efektivnejsi a komplexnejsi nez sklapovacky>]

    OdpovědětVymazat
  16. viděla jsem ho, a během týdne nebo dnes mám rozhodně v plánu ho zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite zkus, je to fakt mazec ale neskutecne rychly a zabavny:)

      Vymazat
  17. Prosím můžete mi neznalé vysvětlit co je cvičení v plank ?? díky

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Nikki, myslis, ze je toto idealni na bricho (se zuzkou zacinam) ,nebo bys doporucila jine jeji cvico.diky moc, Sarka :)))

    OdpovědětVymazat
  19. What's up to every body, it's my first visit of this website; this
    web site consists of awesome and in fact fine stuff in support of visitors.


    My web-site ... workouts to improve vertical leap

    OdpovědětVymazat
  20. WOW just what I was looking for. Came here by searching for health ranger select

    Have a look at my web-site - exercises to improve vertical

    OdpovědětVymazat
  21. Link exchange is nothing else but it is simply placing the other person's webpage link on your page at proper place and other person will also do similar for you.

    Here is my web site; vertical leap exercises

    OdpovědětVymazat
  22. Hi to every one, because I am in fact keen of reading this blog's post to be updated regularly. It contains good stuff.

    Feel free to visit my web site ... workouts to improve vertical jump

    OdpovědětVymazat
  23. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be
    happy. I've learn this post and if I may just I wish to recommend you some attention-grabbing issues or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to learn more issues about it!

    Here is my blog post - vertical leap workouts

    OdpovědětVymazat
  24. A person necessarily assist to make critically articles I would state.
    That is the first time I frequented your website page and
    thus far? I amazed with the research you made to make this particular put up extraordinary.

    Magnificent job!

    Here is my homepage - workouts to improve vertical

    OdpovědětVymazat
  25. Hello would you mind stating which blog platform you're using? I'm
    going to start my own blog in the near future but I'm having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
    P.S Apologies for getting off-topic but I had to
    ask!

    My site ... 9Jaconnected.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)