Healthy, Fit, Happy Mom: Volume 1 - DVD série pro těhulky

"Těhotenství může být dřina. kdokoli si jím prošel, ví, o čem je řeč. Pokračovat ve cvičení a zdravě jíst není základem pouze pro miminko, ale také pro vaši psychickou, fyzickou a duševní existenci jako maminka. 

Healthy, Fit, Happy Mom: Volume 1” je kompilací tří workoutů, jeden pro každý trimestr, s jednoduchými tipy ohledně zdraví a recepty, které by vám i miminku měly pomoci s výživou. Všechna cvičení jsou prováděna pouze silou vlastního těla, čili žádné vybavení není potřeba. S různými úpravami pro začínající či pokročilé je tento program určen opravdu komukoli s různými fitness úrovněmi. 

Další dva díly tohoto DVD vám pomohou dostat se zpět do kondice po přivedení miminka na svět. DVD budou k mání již brzy." - (Dr. Zelana Montminy)




Můj postřeh, DVD se natáčelo na stejném místě, na jakém natáčela Zuzka Light své ZWOW ☺


Oficiální webová stránka k programu - http://www.healthyfithappymom.com/

Oficiální webová stránka autorky - http://www.zelanamontminy.com/

FB stránka autorkyhttps://www.facebook.com/pages/Dr-Zelana-Montminy/165891675891
Zelana Montminy FIT Tv na PopSugar - http://www.popsugar.com/author/Zelana+Montminy


14 komentářů:

  1. Super, to se může ještě časem hodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ten první trimestr bude nějaké lehké cvičení ne? Já četla, že by se nemělo pro jistotu cvičit vůbec, ani jóga, nic...kvůli eliminaci možnosti potratu. Kamarádkám dvěma to takhle doktor zakázal a to nemá ani jedna žádné problémy, mladé holčiny, prvorodičky..nedokážu si představit, že by se třeba dělali byť jen "lehy sedy" či jakékoliv jiné cvičení na bříško...nebo je to jinak??

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak. Když žena cvičila předtím, není důvod se cvičením přestávat, mně gynekolog také nezakázal cvičit, jen zmírnit. Dokonce mám článek, který plánuji dát někdy v budoucnu , že lze i HIIT cvičit (samozřejmě s úpravami), ale zakázat cvičení úplně mi nepřijde nutné, pokud to nevyžaduje zdravotní stav maminky. Samozřejmě, kdo chce pro jistotu naprosto eliminovat možnost potratu, tak asi ano. Ono záleží určitě na každé té dotyčné, jak to snáší a zvládá.

      Vymazat
    2. Nikki tak to o tom HIIT mě zajímá, ty úpravy :) sama teď HIIT cvičím. Koupila jsem si i fitbag od insportline a dělám dřepy to se prý taky v těhu může :)

      Zuzka

      Vymazat
    3. Dřepy jsou fajn, simuluje to chůzi po schodech, ta je prý pro těhotné taky skvělá :) Chůze do kopce je taky doporučována :)) Už jssem se na ten článek koukala, tak to snad brzy přeložím, je toho hodně, tak to dám asi na díly :)

      Vymazat
    4. Tak to se budu moc těšit :)
      Zuzka

      Vymazat
  3. Ahojky já myslím, že lehké cvičení neublíží kor když byla žena zvyklá cvičit i před otěhotněním. Můj doktor říká zase, že naopak přestat se hýbat není dobré, tělo je na pohyb zvyklé. Neříkám nějaké extra poskoky a nárazy to ne, ale jinak pohyb určitě ano. Dobré je například cvičení Summer Sanders' Prenatal Workout dá se stáhnout na ulozto a je rozdělené do trimestrů. Sama jsem si i jako netěhule vyzkoušela to první a je to náročné cvičení, ale ne až tak moc.Postupně s dalšími trimestry se to "zjednodušuje" a v posledním trimestru pak používají i židli.

    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá moc dobře! :))
    Jde vidět, že ve světě fitness se také nezapomíná na maminky. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj...Ty jsi proste uzasna....strasne te obdivuju a strasne se mi libi jak se nehodlas cviceni vzdat ani v tehotenstvi:-) Ja svuj proces promeny teprve zacinam, ale doufam ze budu uspesna jako ty, i kdyz ja zacinam s "trosku" vetsi vahou...
    Tady se muzes kouknout na muj cerstve zalozenej blog:-)
    http://lehcialepsi.blogspot.cz/
    a kdyz uz jsem v tom, jdu poslat fotku do souteze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě kouknu a ať se Ti daří :))) Stojí to za to :))

      Vymazat
  6. těhotenství se mě netýká, ale podle Zelany jsem cvičívala na youtube a fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Niki prosím tě, už je někde ke stažení to její cvičení? Já ho totiž nikde nemůžu najít:(

    OdpovědětVymazat
  8. Elis, netuším. Já jsem tohle DVD přímo u Zelany vyhrála a dodnes nepřišlo :( Už ani nečekám že dorazí, po 4 měsících :)) Budu koukat, kdyžtak dám echo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)