Den ... už 304

Project: Perfect bodyUběhla již nějaká doba a já se rozhodla sepsat v bodech pár důležitých info do svých zápisků, protože bych se ráda jednou k těmto mým poznámkám vrátila a usmívala se nad nimi jak sluníčko, přesně tak, jak to dělám nyní nad svými staršími příspěvky ☺
  1. od lékaře mám potvrzeno, že kulička krásně vyrostla ☺ Na konci 12. týdne, tedy 3. měsíce, bude mít už krásných 9 cm (momentálně 10. týden)
  2. bříško zatím není vidět, ale poslední knoflík na džínách si nezapínám, jelikož to "táhne" a nedělá nám to dobře
  3. stejně jako ostatní jsme si i u nás prožili pár dní krásné ledovky, takže namísto mého "power walking" to byl spíše "balanční ice walking" :D Na ledu to jde dost špatně. 
  4. díky ledovce jsem se poskládala na schodech a pořádně si zřídila levou holeň. Podlitiny i modřiny už vystřídaly tři barvy a pomaličku se dává noha do kupy - au, au
  5. vyzkoušela jsem své první těhu cvičení se Summer Sanders, kupodivu to bylo velmi příjemné, ale dlouhé a docela jsem si byla jistá, že mi chyběl zápřah
  6. už mi nebývá tak špatně, poslední dny se to kousek po kousku den ode dne lepší a já nestačím zírat nad tím, že jsem dostala fakt děsnou chuť na Zuzku Light :D
  7. těhotenské chutě si mě bohužel našly, mám pořád, 24 hodin denně, neskutečnou chuť na ovoce a zeleninové saláty. To by bylo i fajn, kdybych taky neměla příšerné nutkání pít sladké nápoje (tedy hlavně 7UP) a jíst zmrzliny. Tolik jsem jich nesnědla snad ani v létě jako za poslední měsíc ☺
  8. dělá mi stále špatně puch otevřené lednice (když tam jdu, tak se musím vždycky předem nadechout, vzít co potřebuju a rychle zavřít ☺), přes dva pokoje cítím smrad vody ze záchodu (naštěstí jej kluci doma poctivě zavíraj), a kuchyní, kvůli pachům z otevřených hrnců, když si přítel něco ohřívá, raději procházím rychlým tempem. 
  9. asi udělám zátah na prodejnu se spodním prádlem, neobleču ani jednu podprsenku ☺ Připadám si jak po plastice :D Což o to, přítel jen slastně mrouská :D Jo, těhotenství má něco do sebe :D
  10. únava si mě stále nachází, ale už jsem zvládla odcvičit Boba Harpera a to beru jako strašlivý pokrok ☺
  11. poslední dny trávím tak, jak už dlouho ne, koukám na filmy, čtu více a cítím se, jako bych potřebovala dohnat spoustu toho, co jsem zmeškala. 
  12. můj přítel, je ten nejlepší chlap na světě ... jsem s ním sakra TAK šťastná!!! ♥

14 komentářů:

  1. 12. bod je krásný!
    a s tou zuzkou prekvapujes!
    A ta zmrzlina :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super!! Čekání miminka si musíš užít!! :) Fandím Ti! :))

    OdpovědětVymazat
  3. krásnej článek :) strašně moc jsem zvědavá na těhotenství :) na ten pocit a tak :) tyhle tvoje články mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jde vidět, že těhotenství ti svědčí. :))
    Co se týče těch "smradů", tak to docela chápu, člověk je víc citlivější. Já tady toto měla, když jsem byla nemocná, obzvlášť když má člověk nějaké ty problémy se žaludkem, tak nemůže cítit vůbec nic. :D
    Užívej si odpočinku a buď na sebe opatrná! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný článek :-) u každého bodu jsem se musela usmívat :-) zní to neskutečně pozitivně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee to je tak hezký :-) hlavně bod 12, k tomu prostě neni co říct :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný pozitivní článek (až na spadnutí na schodech:), je pěkné číst, že je někdo ve vztahu tak spokojený :) Snad se taky jednou dočkám..

    OdpovědětVymazat
  8. Hezkej clanek:)
    Tak to jsme dve ja uz mam pad(a fialovo-zluty koleno) letos taky za sebou O.o uz aby bylo jaro sakra:D

    OdpovědětVymazat
  9. Bod čo bod núti človeka k úsmevu...krásne...

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki keď som si čítala tie body, tak sa mi slzy do očí tlačili :) moc moc moc ti prajem aby si bola šťastná a zdravá aj tvoje malé šťastíčko nech je zdravučké :) potom sem musíš hodiť rodinnú fotečku :)
    Zdraví a všetko len to naj praje Piretka

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek :) Hlavně bod 12 je krásný! A dávej pozor na ledě, snad se holeň brzy zahojí :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je tak krásně pozitivní, Nikki :))) jen na sebe dávej pozor, žádné další držkopády, jasný?! ;) :-*

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, Ty jsi vážně takové pozitivní sluníčko.:) Nedávno jsme se se sestrou také rozhodly pro proměnu a já osobně nemám jediný den, abych aspoň jednou nenavštívila Tvůj blog. Dodáváš mi tolik energie a chuti nevzdat to, že občas jenom koukám, kde se to bere.. Děkuji Ti, opravdu moc děkuji, jsi inspirací a důkazem, že když se chce, tak to jde.
    Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)