Den 291: Vždycky štíhlá? Omyl.

K mému překvapení se poslední dny kupí čím dál více dotazů, které ani nevím, jak mám chápat, zda mě mají urazit či zda mám dokazovat, kým jsem kdysi byla a tedy spíše jak vypadala. Někteří z vás mají totiž pochybnosti, proč mi na svých vlastních fotkách nejde vidět moje vlastní hlava (jedna z nejvíce nevyřešených záhad světa ☺) a jak mají údajně někteří věřit, že jsem nebyla štíhlá vždycky. 

Ten kdo mne pravidelně sleduje a jsou tu i tací, kteří mne sledují opravdu od počátku, vědí, že jsem si svou proměnou prošla poctivě, NIKDY nebyl použit žádný photoshop (ani ho nevlastním), NIKDY jsem se nefotila na jiném místě než ve stejném pokoji a NIKDY jsem dokonce jako důkaz "nemazala" své identifikační znamínko ze svého bříška ☺ (Možná jsem používala úhloměr a vždycky se hodiny snažila zachytit ten správný bod tužkou na oči ☺)

Na jednu stranu pochybnosti chápu, jelikož i mé foto bylo zneužito pro falešnou proměnu jedné Američanky, ale věřte, že já nemám sebemenší důvod lhát, podvádět a co mě zaráží a mrzí je to, že to opravdu kolikrát myslíte vážně a mou snahu a boje a všechno, čeho jsem dokázala, tak jedinou myšlenkou a e-mailem či zprávou degradujete. Často si i říkám, že možná ani nepotřebujete důkaz, že to jde, ale spíše důkaz, že to nejde a všechno je to klam. Hledáte zkrátka důvody tam, kde nejsou. Takže jsem sebrala pár svých starších fotek, je jich jen pár, protože když je člověk se svým tělem nespokojen, před objektiv nijak dobrovolně neleze, ale k vašemu štěstí mám na těchto fotkách hlavu ☺, ale zase nejsem vidět polonahá, přeci jenom, kdyby jsem tušila, že to někdy někdo po mně bude chtít jako důkaz, tak se nejspíš zařídím ☺

A pak jsem udělala něco, co vás asi nepotěší, vás, kteří mi nevěříte, ale to mi nevadí. Fotky jsem pro vás  sem na tento blog nenahrála a neukážu je vám. Protože jsem si vzpomněla na pravdivá a všeříkající slova jedné Americké spisovatelky Mayi Angelou.


TY SÁM SOBĚ JSI VŠÍM,
DRUHÝM NIC DOKAZOVAT NEMUSÍŠ.


Jedna rada: pamatujte si to i vy ;)


59 komentářů:

  1. Tak to je vrchol ty jo! :DDD Vrchol sprostorti a všeho... Mě by to teda vytočilo na nejvyšší obrátky, ale nevím co bych dělala no.. :X

    OdpovědětVymazat
  2. nemám slov, fakt. Niki, pořád je tu víc těch, co ti věří, mají tě rádi a podporují tě! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se těšila na fotky, které jsem ještě neviděla a ty na mě takhle :D :D Ale vyřešila jsi to krásně a plně s tebou souhlasím!!
    Jen ty jsi důležitá a pro tebe neexistuje nic důležitějšího než ty sama :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda!
    Vykašli se na ty, co nevěří. My ostatní víme. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak... nikomu ty fotky ukazovat nemusíš. Mám takový pocit, že ti těch negativních zpráv chodí čím dál víc a máš potřebu se zde k nim vyjadřovat. Já s tím nemám žádný problém. Ale je škoda, se věnuješ takovým vysvětlovací příspěvkům.
    Nikki, hoď ty tupce nechápavé za hlavu a nezdržuj se s nimi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to logické, že čím více čtenářů přichází, bude mezi nimi i zákonitě pár těch, co se snaží spíše škodit. Takže jsem napsala tohle a až někdo zase přijde s nějakým podobným vtipem, tak mu pošlu jen odkaz na tento příspěvek a bude mít moji odpověď :))

      Vymazat
  6. Nikki, celou tu dobu, co jsem to četl, jsem Ti chtěl přesně to od Mayi Angelou napsat. Nakonec jsi to tam dala sama, což je ještě lepší, protože si to uvědomuješ. Nevím, o co dotyčným jde a asi to ani není předmětem zájmu. Prostě to hodit za hlavu a vykašlat se na to. Staré známé "haters gonna hate". Nechápu, jak někdo vůbec může mít čas a nápad Ti nějaké takové maily psát. Asi už jsem na to starý :D. S pozdravem, věrný fanoušek a věřící čtenář David! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Davi :)) taky se těš na zástupy :D ne, že bych ti to přála, ale s více čtenáři prostě přijdou i "ti"... no :) ono nemá asi ani cenu přemýšlet proč a nač... až mi někdo napíše zase něco takového úchvatného, přepošlu ho sem na tento příspěvek a bude :D Člověk si totiž řekne "nereaguj na to, ale oni jsou neodbytní a fakt jsou schopni napsat i dvakrát za sebou, dokud z tebe odpověď nedostanou :D a navíc si budou myslet, že když neodpovídáš, tak něco zapíráš :D takže nene...

      Děkuji Ti ty můj věřící čtenáři :D

      Vymazat
  7. Někteří lidi sou fakt ubozí. Je to přesně jak říkáš, ti, kteří ti to napsali prostě jen hledají důvody proč to nejde, a proto tě obviňují z takové blbosti. Hold blbci se najdou vždycky, nic si z toho nedělej. My ostatní víme, že si to ty a si pro nás vzorem za to, jak ses dokázala vypracovat:)))

    Bubla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě udivuje, že si někdo fakt myslí, že mě to baví to 9 měsíců předstírat :D To prostě nepochopíš :D

      Vymazat
  8. Tyhle otázky Tě musí děsně vysávat. Poslední dobou tu narážíme na hodně zloby. Snad už to bude lepší a budeš se moci soustředit jen na cvičení, jídlo a články, které k tomu patří ... a miminku samozřejmě :). Já Tě od začátku sleduju, takže mě otázka pravosti fotek nenapadla. Mně spíš někdy přijde, že někdo potřebuje, abys mu napsala, potřebuje pozornost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to potřebovala napsat, abych další takové chytráky mohla na tento příspěvek odkázat. Vesměs už je všechno vyřešeno... :D Někdy je to potřeba :D Už pro vás chystám jen samé hezké věci :D kritikům jsem se už věnovala v tomto týdnu dost :D

      Vymazat
  9. Ved ty nepotrebujes nikomu nic dokazovat :) blog si si predsa nezalozila s tym ,aby si na nom podvadzala ,ale chcela si sa podelit o svoj boj. Ja ta velmi obdivujem a nepochybovala som ani na sekndu ,ze na foto nie si ty. Vacsinou kritizuju ludia, ktori sedia pri pocitaci a rozvaluju speky :))

    OdpovědětVymazat
  10. A zase jsme u toho,co jsem tu psala už jednou, ne opravdu se nemusíš snažit o to,aby tě všichni měli rádi. Na jednu stranu jsem strašně spokojená sama se sebou, že jsem to zvládla a už neslyším,si tlustá zhubni,ale už si hubená moc přestaň! Člověk si hold nevybere!(o dietě nemůže být řeč, jen se hýbu a jím víc než předtím i sladké) Ale když ty řeči slyším pořád, začínám mít výčitky, že jsem si kdy vůbec dovolila ztloustnout a být tlustá.

    OdpovědětVymazat
  11. to je super citát! Tím by se mělo řídit spoustu blogerek, dodává to docela sílu, viď? :)
    mrzí mě, že to někdo zneužil :/ je opravdu podivné co lidi dokážou..

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Nikky, už delší dobu sleduji tvůj blog, ale nikdy jsem se ničemu nevyjadřovala. Poslední dobou ale čtu TAKOVÉ VĚCI, že mi to hlava nebere. Takoví lidé už mi přijdou spíše k smíchu. Některé jejich dotazy a názory..absurdní. Jsem ráda, že jsi ty fotky nakonec sem nedala. Napsala jsi to skvěle a i když komenty nepíšu a spíš jen blog sleduji, tak ti strašně fandím v tom co děláš, jak pro sebe tak i pro ostatní. Jsi velkou inspirací a pomocí, pro nás, kteří taky chtějí změnu. :) Díky Lenka..

    OdpovědětVymazat
  13. Zlatíčko moje, blbec blbcem zůstane, ale ti, co Tě "znají" už tak dlouho, vědí své...... Vždycky tu bude někdo, kdo Ti bude házet klacky pod nohy, ale nedej se, jen to ne! Jsi jedinečný člověk a takovou Tě milujeme :)))) Velkou pusu, Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedám .... ani kousek jim nedám :D nezaslouží si :) :D

      Děkuju puseno :* Jsi mi vždycky velkou oporou :) Ani si tě nezasloužím :) :P Ale jo... zasloužím :D

      Vymazat
    2. No proto :D zasloužíš, já Tebe ne......... ale jo, taky :D :*

      Vymazat
  14. bravo :) jako nechápu lidi,typu co říkají nebo někomu křivdí že to není on či onen :( tohle je prostě jen lidská závist a protože oni sami jsou hrouda tuku a nedokážou s tím nic dělat tak si takhle své mindráky vylévají na lidech,kteří se svému tělu,trávení a emocemi postavili čelem a dokázali se vším zatočit natolik že jsou krásně štíhlí,šťastní a mnohdy to dává dojem že jsou vlastně v cizím těle,ale klbouk dolů před vámi všemi takovými,protože jen vy a hlavně ty Nikky si zasloužíš můj obdiv a díky tobě jsem si řekla že už nechci být ta hrouda sádla a začala jsem na sobě opravdu intenzivně makat a přináší to už teď po dvou týdnech intenzivního cvičení a odříkávání ovoce a za to ti patří velké dík. Jsi skvělý člověk,neznám tě osobně ale už jen to jak se tady o nás všechny staráš,se vším radíš(aniž bys musela),to jak si zatočila se svým ,,krásným,vysportovaným a sexy,, tělem je pro důkazem že to jde a z toho že ti někdo nevěří a podezřívá z úprav fotek si nic nedělej.to jsou prostě jen komplexy lidí,kteří si myslí,že když si jeden den zacvičí tak budou mít postavičku jako ze žurnálu a nic víc proto nedělaj nebo naopak při cvičení a po i před se ,,nažerou,, mekáčem,KFCčkem,či tunama čokolády :) Hlavu vzhůru a nerozčiluj se,tyhle lidi ti za to nestojí. tvoje obdivovatelka Verča H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač,je to pravda a jen my všichni víme(ty co na sobě opravdu makáme) jak to ve skutečnosti je :) hodně štěstíčka a zdravíčka jak tobě tak malé fazolce co nosíš pod srdíčkem :) Verča H.

      Vymazat
  15. přesně :)

    nepřátelům nic nevysvětlíš a přátelé to nepotřebují...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Někteří lidé jsou fakt nemožní :-(, furt si budou rejpat do ostatních jen, aby zakryli své nedostatky. Kdo chce ten to dokáže a ty tu nejsi od toho někomu něco dokazovat. Jsi tus tímto blogem, protože tě to baví a buď to někoho motivuje nebo ne. Škoda jen, že se vždy najdou ti cco mají seběvědomí na bodě -100 a budou vždy závistivě rejpat. Nic si z toho nedělej a ignoruj je. To je nejúčinější metoda na tyto lidi.

    Hodně štěstí a ať kulička roste

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Ivet :) Tedy Atevi :D "Nemožní" je ještě slabé slovo... ale budiž, máme je mezi sebou, tak si s nima popovídáme :) Až se mě zase někdo "nemožný" na tohle zeptá, přepošlu ho sem na tento příspěvek, ať si počte a dá pokoj :)

      Krásný večer :)

      Vymazat
  17. Ahoj Nikki, už som ti to písala včera...vykašli sa na všetkých, čo ti neveria a krivdia. Náhodou, mne si otvorila oči práve ty a tvoj blog. Si mojou veľkou inšpiráciou a ďakujem ti za to. Si super a mne osobne nič dokazovať nemusíš...makám na sebe aj napriek tomu, že si ma inšpirovala "bez hlavy" :-D ...ahojky a drž sa, pa pa :-)

    OdpovědětVymazat
  18. lidi jsou závistiví :)
    myslím že pozitivních ohlasů máš několikanásobně víc, tak to hoď za hlavu a kašli na ně :)

    mimochodem, na tech fotkách od Američanky je to hrozně poznat, zázračně se jí objevily znaménka :D fakt takový lidi nikdy nepochopím ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty, tento příspěvek jsem psala v naprostém poklidu, ale můžu ti říct, že jak jsem v létě objevila "tu fotku" té Američanky, to jsou byla nasraností snad fialová :D Takové nervy jsem neměla dlouho :D Ono to jde cítit i z těch popisků na té fotce :D

      Vymazat
  19. Zavist, nic viac a nic menej ako zavist...kasli na nich.

    OdpovědětVymazat
  20. Niky, hoď to za hlavu (já vím, lehce se to řekne:) ) jsou to primitivní hovada, co hledají jen jak komu ublížit, aby si posílili své slabé ego " to jsem jí to nandal-a ..."
    Jsi pro nás velkou inspirací, motivací a motorem. Užívej si hezky těhu :)
    PS: Jsem nakonci 3. měsíce, břicho nafouklé, vypadám jak v 6 :) Ale nevolnosti a únava ustupují, snad to budeš mít brzy stejně papa Petra

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Nikki, tvůj blog čtu pravidelně už nějakou dobu, ale nikdy jsem myslím nic nekomentovala, jsem na to asi moc líná (ale neboj, Google používat umím ;) ). Teď jsem si ale řekla, že teda něco napíšu. Chci ti popřát hodně síly a trpělivosti, protože jací mohou lidé být je někdy až neskutečné. Tak jenom abys věděla, že jsou čtenáři (a myslím, že jich je většina), kterým rozhodně nemusíš nic dokazovat. Hlavně ani nechápu, co si dotyční myslí, že bys asi získala tím, že bys tady falšovala svoje fotky...
    Ať tě blog pořád baví
    Bětka

    OdpovědětVymazat
  22. Nikky upřímně - i kdybys to nebyla ty, tak co je komu do toho?? :) Je to tvůj blog. Kdo ti chce věřit, věří a kdo nechce, tak ať si jde **** číst něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
  23. Lidi jsou různí a jsou tu i takoví,co Ti akorát tak zkazí náladu co..:-(.Já si pročítám Tvůj blok zatím krátce a je to snad poprvé,co mi někdo dal tolik..:-) a to by Tě mělo nabíjet a myslím,že i nabíjí.Jinak by jsi to nedělala.
    Myslím,že to i chápu,našla jsi krom rodiny druhý smysl život.
    Mě se stalo něco podobnýho...né teda v takovém rozsahu,ale dvojcatka se mi narodili ve 28týdnu..(bolavé uši)..:-D...možná už víš kdo to píše.Nikdo si nedokáže představit,jak mi bylo.Měla jsem o prdelky nepředstavitelný strach a k tomu ty pocity,že mi hrozně chybí,že nejsou v pupinu a taky jsem strašně nenáviděla těhotné maminky...uff...no prostě divné pocity.Jediné,co mi pomohlo,tak že jsem pomáhala jedné mé už kamarádce,které se stalo to co mě.Mě to hodně posilovalo..:-).
    Tak by to mělo být.Držím pěsti a nenechej se zdrbnout hlupákama..:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Myslím, že tuším, kdo mi píše, ono s bolavýma ušima moc zpráv nebylo :D A určitě mě vy všichni nabíjíte, připadám si jak králíček Duracell :D Takže děkuji moc :) Z "různých" lidí si nic v tomto případě nedělám, jen jsem si pro ně připravila odpovědět, kdyby zase chtěli mít chytrácké řeči, tak je sem odkážu a to bude moje odpověď :))
      Hezký večer :)

      Vymazat
    2. Mé uši jsou už o.k..:-D....dneska jsem zase konečně cvičila s Jillian a nejspíš se i přihlásím do soutěže...dneska jsem celej den studovala,jsme doma,tak byl čas..:-).Zkoušela jsem i kalkulaci s jídlem...výdej energie a příjem,no myslím,že jsem skvěle namotivovaná to nevzdát a za to já moc děkuji.Taky přeji pěkný večer.

      Vymazat
  24. závist je hnusná lidská vlastnost :-( nejlepší je tyhle hnusné, závistivé komentáře a hnusné vymazávat a nezaobírat se ji mi..jsou fakt ubozí..ty jsi úžasná a dost velký kus cesty jsi ušla! :-) držím palečky ať to všechno zvládneš a hodně zdaru přeji :) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  25. Ti kdo cvičí poctivě ví, že to nejsou zázraky moderní techniky, ale zásluhy - NAŠE ZÁSLUHY.
    Nic si z toho nedělej a drž se. Čtu tě každý den a mám v tobě záložní síly :))))
    Měj se
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  26. Niki z takových ubožáku si absolutně nic nedělej.. My kteří tě sledujeme od počátku víme s jakou pílí, úsilím a chutí si to všechno dokázala. Na tvůj blog chodím delší dobu a není den, kdy bych se nepodívala sem nebo na fb. Pro mě si jednička a díky tobě jsem začla něco dělat. Ty si inspirace pro nás všechny :) a takoví co melou takové nesmysly jsou blbci, to jsou opravdu ti co si myslí, že to nejde a pokud jde tak jedině s úpravami, ale my víme že když se chce, tak jde všechno a netřeba úprav a lží. Děkuju ti za to, že jsem mohla poznat tvoje stránky a na těchto stránkách především Tebe :):)

    OdpovědětVymazat
  27. Teda co blbec dokáže vymyslet - to je nepochopitelné /a asi nebude jen jeden!!!!/. Místo obdivu který si zasloužíš se snaží nasadit semínko pochybnosti těm co ti fandí! Ale přiznám se že fotečka před by mi udělala radost - protože by bylo vidět co taková změna udělá i s obličejem - nejde o vzhled ale tu vnitřní spokojenost a pohodu. A ano jsem prostě jen zvědavá ženská :D
    A jako vždy se už moc těším na další článek - je úplně jedno o čem. Malinko si na tvém blogu ujíždím :) (je to zdravější jak čokoláda a náladu zvedneš víc)

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki, to není nic jinýho než závist:)...Protože je někdo línej, tak se snaží sám sebe utvrdit v tom, že přece zhubnout nejde:)..Řešila si nějak to s tou Američankou? Mě by to totiž po vší snaze pěkně nas****:)..Navíc, u tvých fotek jde poznat, že si to ty, nejen díky znaménku, ale taky díky tvaru postavy, protože tvar např. ramen, stehen, břicha a vůbec typ postavy se moc ovlivnit nedá:)..Bohužel z toho důvodu jako "hruška" nikdy nebudu obdařená v oblasti hrudníky a zároveň mít štíhlé nohy:)
    Fandím Ti a gratuluju k miminku:)
    P.S.: Doufám,že nám brzo ukážeš svůj one-pack:)
    S.

    OdpovědětVymazat
  29. Já už taky čekala nějaké ty fotky! :D A teda toto nechápu, jak ti to někdo může vůbec napsat. Ty se snažíš všem pomáhat, inspirovat je, a oni ti napíšou nějakou sviňárnu... Ale ty se tím určo nenecháš rozhodit, stejně jsou to jen nějací zakomplexovaní závistivci :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ty nemusíš nikomu nic dokazovat!! Všichni ty co závidí a nejsou schopni na sobě pracovat, vždy budou zpochybňovat proměnu ať tvoji či kohokoliv jiného!!

    OdpovědětVymazat
  31. No.. že o tom vůbec píšeš článek.. :))

    OdpovědětVymazat
  32. To je sila ale zial, vela ludi je takych negativnych..ja stale hovorim "kto chce, hlada sposob, kto nechce, hlada dovod" a ludia radi hladaju dovody preco to nejde, kritizuju, neveria..ale ich problem ze nedokazu otocit negativ na pozitiv a inspirovat sa napriklad aj tebou :) na takych ludi kaslat, posledna veta sedi na 100% :))
    veci sa zmenit daju, len treba chciet !!
    aprorpo, aj keby fotky boli fake co viem, ze nie su :) tak uz len pozerat na tie zmeny na postave su inspirativne stale!!! aspopn pre mna, ked pozeram fotky "pred a po" na nete, neriesim ci je to fake alebo nie, ale vzdy si poviem ..sakra aj mne sa to podari :))
    btw: gratulujem k miminku a k zmene :) nereagujem casto ale som tvoj fanusik uz dlhsie aj na FB :)drzim palce

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Niky, moc jsem ti fandila a sleduji tě skoro od začátku. Vím, že jsi na sobě makala. Ale hlavně jsi dělala ještě věci navíc - hledala jsi informace pro nás, fotila ses, snažila ses nám rozumně vysvětlit to či ono... a za to ti moc děkuji! :) Možná se ti dotyční jen neuměli vyjádřit a vidí u sebe pomalejší pokroky, a tak neví, čemu věřit. S tebou to přece nikdo nemůže myslet zle :) Kačka

    OdpovědětVymazat
  34. :D Tak ten závěr teda pobavil!!! Já jsem se Tě jednou v jednom komentáři ptala, jestli se Tvoje proměna projevila i v obličeji, protože jsem na to prostě byla zvědavá (ne, nepodezírala jsem Tě z ničeho toho, o čem píšeš ve článku...). Tak jsem se při čtení článku těšila, že budu mít představu, jak se Ti změnil obličej - musela jsem se pobavit aspoň svým očekáváním a následným "zklamáním" :D Jana

    OdpovědětVymazat
  35. Popravdě od té doby co jsem narazila na tvůj blog jsem nikdy nepřemýšlela o tom, jestli to je fake :D. Nikdy jsem si to nemyslela a myslet nebudu, protože ti věřím. Naprosto souhlasím s těma nademnou, co se tě zástávají! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Nikki, nic si z toho nedělej, máš tady spoustu lidí, kteří Ti věří a obdivují Tě. Při takové sledovanosti, kterou máš, je jasné, že se prostě najdou i nějací rýpalové.je to prostě ta druhá strana popularity. Prostě se na ně vykašli.

    OdpovědětVymazat
  37. to za chvilku aby sis fotky nechavala dycky ostemplovat u notare omg... blbost nekterych nezna hranic..
    fakt no coment
    prd na to nikki :D

    OdpovědětVymazat
  38. celkom zaujimave veci ti pisu ludia:-D teraz som si pozerala fotky tvojej premeny- prehlad a na tej uplne prvej mas modre spodne pradlo, na dalsej mas presne to iste spodne predlo, len ruzove a tu ruzovu podprsenku mas este na inej fotke, kde si zase chudsia a asi ju mas aj na jednej fotke s tvarou. takze nerozumiem ako niekto moze napisat taku blbost

    OdpovědětVymazat
  39. Nechápu jak to někoho vůbec může napadnout tě takhle podezřívat =/.

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduju tě asi od dne 20, doposud jsem nekomentovala žádný článek (ráda čtu, méně ráda už píšu;)), ale k tomuhle se fakt musím vyjádřit. Ušla jsi úžasný kus cesty, byla jsi inspirací a oporou mnoha lidem (včetně mé maličkosti) a já tě za to skutečně OBDIVUJI! Takových lidí je nesčetněkrát víc, než pochybovačů a jiných hlupáků, jen ti to mnoho z nich (stejně jako doposud já) neřeklo. Tudíž myslím, že se na ty z řad pochybovačů a jím podobných opravdu, ale opravdu s klidným srdcem můžeš vybodnout:).

    OdpovědětVymazat
  41. Aha, tak určitě bych o tom pochybovala:D Určitě by sis tady vymíšlela všechno, co jsi napsala a všechno čím sis prošla:D Sleduju tě už dlouho, ale nikdy jsem nic moc nekomentovala, ale opravdu tě obdivuju, protože si myslim, že taková změna chtěla hodně silnou vůli a hodně odvahy!;)

    OdpovědětVymazat
  42. Jen krátce,ti co chtějí,ti věří a mají tě za veliký vzor.A na ty, co jen závidí a chtějí tě urážet,protože oni nejsou schopní dokázat ani zlomek toho,cos dokázala ty, se zvysoka vy--r:-)Když jsem objevila tuto stránku,to ty si mě nakopla začít se sebou zase něco dělat.Jsem taky maminka roční dcerky a jsem hrdá,že jsem začala.Teď budu začínet 3week Ripped:-)A když jsem ukázala tvůj fotoblog tchýni a švagrové,tak i oni začali cvičit.Takže už jen proto máš můj velký obdiv a úctu.Děkuji Evča:-)

    OdpovědětVymazat
  43. Kašli na to :-) Vždycky se někdo takový najde :-// A ano - děláš to pro sebe, ne pro ostatní, takže oni ať ti vlezou na záda :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Někteří lidé jsou zlí...spíš mi příjde, že se snaží maskovavot své chyby, své neúspěchy a prohry....ale to je neomlouvá, že závidí lidem, kteří to vlastní pílí dotáhli daleko!!!!
    jsi skvělá a jsi pro většinu z nás jen důkaz, že to opravdu jde, když se chce. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)