pátek 1. února 2013

Den 281 - mimčo, protein, můj jídelníček, zajímavosti a nudnosti

Všechny vás zdravím, dnešní příspěvek by byl velmi obsáhlý, kdybych vám chtěla napsat všechno, co jsem chtěla, takže to udělám velmi foto-stručně a vy už si určitě domyslíte, co se kolem mne momentálně děje ☺ Jsem taky hrozně ráda, že jsem tento příspěvek dala dohromady už včera, protože řeknu vám, dnes je mi fakt dost špatně od rána, většinou se ty moje ranní nevolnosti tak do hodiny uklidní, ale kulička má asi dnes svůj den a dává mi co proto. A nacpat do sebe snídani v takovém stavu je fakt nadlidský výkon.  
Co vás tedy v dnešním příspěvku čeká: dozvíte se, proč žena v těhotenství přibere 9 kilo a nijak to neovlivní,  uvidíte můj jídelníček za jeden den, který jsem pro vás nafotila, a... však se mrkněte sami.  
Také jsem vám chtěla říct, že Record Games své pokračování mít nebude, jelikož já nedokážu dělat workouty, které si neodcvičím a tím pádem neodzkouším a v tomto stavu by to ani nešlo. Takže snad se k tomu dostanu na nějaké úrovni až ke konci tohoto roku. A jelikož je změna život, nebudu pokračovat ani v projektu Moje proměna, zachovám jen Uvař mi zdravě!, pokud se budete dělit o své recepty ☺ Bez vás to nemá cenu ☺ No a proč Moje proměna končí? Protože mám pro vás něco lepší. Dnes odpoledne se vše dozvíte...

Momentálně čtu: recenzní výtisk pro nakladatelství CooBoo, velmi zajímavá kniha. No a také pročítám (znovu) nejlepší příručky na světě, které mi osvětlily a pomohly i v prvním těhu ☺
A tady jde krásně vidět, že ač žena chce nebo ne, během těhotenství vždycky musí přibrat. Tak doufám, že těch 9 kilo bude můj strop :D
A tady se teď nacházím. Za chvíli "mu" bude bít srdíčko ♥
Od Ronnie mi přišel protein, který pro vás budu testovat. Otevřela jsem krabici a málem padla, ta vůně byla neskutečná. Tahle krabice je plná čokolády a kokosu. Pár sáčků pro vás vyšetřím do další soutěže ☺ Ještě musím na poštu, kde mám ještě jeden balíček s dalším mixem příchutí. To bude dělo. Jsem hrozně zvědavá a napnutá a během příštího týdne určitě čekejte recenzi ☺ Mimochodem, soutěžíte?
Můj syn Martínek dostal své první vysvědčení. Za samé jedničky měl slíbeno vybrat si něco v hračkářství ☺  Když jsem se dozvěděla, že vysvědčení v prvních třídách už není klasicky hodnoceno jednou známkou, koukala jsem jak puk. A musím říct, rozdávaly se i dvojky!!!
Pár z vás se mě ptalo, co za písničku jsem použila do svého videa s 9 měsíčním shrnutím, tak tady ji máte. Já použila instrumentální verzi, ale určitě se vám bude líbit i Kate ☺
Mimochodem, video s 9 měsíční proměnou bylo za 7 dní shlédnuto 6.000x .... když řeknu, že jsem takové číslo nečekala, tak ze mne mluví opravdu čistá upřímnost ☺ 
***
Dlouho, předlouho se mě ptáte, zda bych vám nepomohla sestavit nějaký ukázkový jídelníček. A já dlouho, předlouho odpovídám stále stejně, že jídelníčky druhým nepíši a nebudu ☺ A taky se mě dlouho ptáte, zda bych vám nenapsala svůj jídelníček, jakým způsobem jít. Ani to dělat nebudu :D Ale když bude čas a nálada,  jsem pro čas od času vám nafotit, jak se během dne stravuji. V první řadě, nepočítám si ani sacharidy, ani bílkoviny, ani tuky. A kalorie odhaduji pro svou potřebu. Jídelníček, který jsem vám z tohoto dne nafotila odhaduji kolem 1600 kcal / 6700 KJ, možná i víc. Jedla jsem každé tři hodiny ☺ 
Snídaně: celozrnné tousty s arašídovým máslem + banán
Svačina: jahodový zákys + celozrnný fit rohlík
Oběd: kuřecí vývar, rýže, kuřecí plátek s omáčkou
Svačina: kukuřičné paličky, bílý jogurt s medem a skořicí 
Večeře: 3 vejce s 2 rajčaty 
Někteří z vás se rozhodli arašídové máslo vyzkoušet a přijde jim tuhé. No, ono vám to nepřijde. Ono ta konzistence prostě tuhá je :D Takže nejlepší varianta, pomazat máslem teplý toust ;)
Svačila jsem venku, koupila jsem si celozrnný rohlík, o klasické velikosti rohlíku, k tomu vypila 300 ml jahodový zákys. Bála jsem se toho, ale byl vynikající. Výrobce mě navnadil nápisem "z kvalitního českého mléka".
Můj oběd byl ve znamení domácího kuřecího vývaru s trochou mrkve a třemi lžícemi vařených nudlí. K tomu na malý talířek jedna naběračka uvařené rýže (70 g, kvůli vám jsem to i zvážila ☺), jeden silnější plátek kuřecího masa, s jednou naběračkou omáčky z mrkve, sladké mleté papriky a eidamu.
Kukuřičné paličky nám donesla teta od Martínka, byly potažené lehounkatou vrstvou čokolády, ono to jde i vidět, že tam toho spíš více není než je ☺ A byly opravdu skvělé. K tomu bílý jogurt se lžičkou medu a skořice.
Dlouho jsem neměla vajíčka a měla jsem na ně děsnou chuť.  Takže jsem si osmahla hned tři kousky, vybírala jsem z S velikosti, máme domácí namíchané velikostně porůznu. K tomu 2 rajčátka.
***

Častokrát se setkávám s názorem, že nevíte, kde hledat inspiraci pro vaše jídelníčky, nevíte jak se stravovat, co kdy jíst a v jakém množství. Na novinových pultech se už nějaký ten čas prodává tenhle skvělý časopis Zdravé hubnutí s jídelníčkem vždy NA CELÝ MĚSÍC. Není vůbec cenově náročný, mám pocit, že stojí kolem dvaceti korun, i já mám pár čísel doma. Vřele vám ho doporučuji. Zde si můžete stáhnout jedno s čísel, ať víte, jak to vypadá uvnitř ☺

Našla jsem pro vás pár zajímavých odkazů, tak se mrkněte, třeba se vám budou hodit nebo líbit ☺

  • 21 tipů jak zhubnout od lídí, kteří zhubli více jak 20 kilo - zde
  • zde si můžete spočítat svůj tělesný tuk, chce to brát s rezervou samozřejmě ☺ Ale přibližné výsledky vám to dá 
  • pravidelně něco postuji od M*, protože ona vždycky v době psání takových příspěvků příjde s něčím, co se hodí ☺ Takže jak na domácí burákové máslo zde
  • taky od M* článek, o kterém jsem se chtěla zmínit. Něco o předsudcích životního stylu.
  • Běžkyně připravila pro úplné začátečníky 7-týdenní tréninkový plán pro všechny, kteří by chtěli začít běhat a nenastal u nich ten správný impuls. Tady je ten impuls
  • znáte quinou? Ne? Často ji baští i Zuzka Light a R. si pro vás připravila fakt chutně vypadající quinoa burgry


Na úplný závěr bych vám ještě z celého srdce chtěla poděkovat za ta kvanta gratulací, kterými jste mne zásobili v posledních dnech. Ať k dosažení 9 měsíců fitness životního stylu, či k miminku. Musím říct, že sice jsem teprve na počátku, ale už teď cítím neskutečné změny oproti prvnímu těhotenství.  
  1. nemám typické chutě jako posledně... 
  2. bývám neskutečně rychle a brzy unavená jak při cvičení, tak prostě během dne (po 10 min s Jillian si připadám jak po půl hodině, po 30 minutách s Jill, se klepu jak po Insanity ☺)
  3. ráno mi bývá špatně od žaludku, což mi dělá problém snídat, ale držím se, ještě jsem ani jednou nevynechala. Snídaně totiž ty pocity žaludku na vodě nějak prolomí a hned je mi líp ☺
  4. strašlivě mě bolí prsa, pomalu se jich nemohu ani dotknout, je to jako kdybych se dotkla dost citlivé modřiny... jau jau... trp matko... ☺
  5. dělím se o svůj průběh těhotenství s lidmi, které vůbec neznám, ale kterým to říkám, protože to po mně chtěli a protože byli zvědaví a protože dalších milión důvodů a vůbec mi to nevadí :D

Nikki 


PS: čekejte v brzké době recenzi na protein 100% Whey Protein Professional, článek o nevhodných potravinách, které se tváří zdravě, dojde konečně i na pulsmetry, ráda bych udělala recenzi na No More Trouble Zones, doplnila další workouty se Zuzkou a hodně ráda bych vám chtěla udělat seznam různých cviků i s obrázky simulující provedení, tak jako tomu bylo při RG ☺ Mít takovou síň cviků, podle kterých si můžete třeba sami sestavovat workouty ☺ 

44 komentářů:

  1. Nikki to je tak úžasne! :) Strašne sa teším, ako budeš pokrčovať. Mne už tak tikajú biologické hodiny, ale ešte stále čakám, čo drahý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jee fakt? to by bylo hezké :) jsem vůbec netušila, že bys chtěla také :) no, když se to má stát, tak se to stane :) a děti jsou fakt úžasné... miluju ty jejich dospělácké prupovídky a reakce :D Můj syn je v tom obzvlášť mistr a je to strašně srandovní :D

      Vymazat
    2. To vieš, že by som chcela. :) A moc. Ale jemu sa ešte moc nechce, vlastne skoro vôbec.. Tak snáď sa raz dočkám. Už sa teším, ako budem písať o behaní počas tehotenstva a o behaní s deťmi. :D

      Vymazat
    3. :D tak na to se těším :D hlavně na běhání s dětmi, takoví junior "běžci" :D Po mamince :D

      Vymazat
  2. jako gynekolog a porodník chválim, gratuluji k těhotentsví, kéž by bylo více osvícených těhotných, ale určitě se povědomí o zdravé výživě zlepšuje, no a jak je to s pohybem v těhotentsví ?? Při mém druhém s dvojčaty jsem byla v posilovně ještě dva dny před porodem a celé těhotentsví jsem se cítila naprosto skvěle a nabrala jsem 12kg a z porodnice jsem odcházela o 2 kg méně než byla moje původní váha před těhotentsvím, držím palečky ať je všechno ok. Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych také chtěla :D myslím, to s těmi kily :D snad se mi to podaří. Děkuji moc, aspoň vím kam se obracet, až nebudu vědět :D

      Vymazat
  3. budu ráda, ale myslím, že u tebe Nikki nebude problém...

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo,skvělý článek :). přeji ti hodně štěstí, aby vše probíhalo bez jakýkoli komplikací :). Ta krabice proteinu vypadá absolutně famozně :D. Hrozně se těším až si ho taky objednám, ale hezky až za týden...jako odměna :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj niki,chtela bych vedet jestli muzes pit protein kdyz si tehu?a co l-karnitinove napoje?chybi mi a mam doma velke baleni co jsem dostala,takze nevim jestli muzu nebo ne?jsem v 4mesici a uz se nemuzu nejak moc rychle pohybovat nebo skakat,boli me z toho bricho a citim jak dostavaji zabrat moje brisni svaly,co bys mi prosim doporucila?nechci skoncit jako koule s temi 9kg se smirim ale vic fakt neunesu:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já protein piji nadále, četla jsem, že pokud jej žena pila i před těhotenstvím a dodržuje dávky, tak by neměl být problém a mělo by být vše v pořádku (mluvili o syrovátkovém proteinu). S tím L-carnitinem už bych si tak jistá nebyla :( Ale teď jsem si přečetla, že carnitin v těle ženy při těhotenství se výrazně snižuji, takže to zase doporučují. Možná by to chtělo prohledat pořádně google a taky se třeba poptat lékaře.

      Vymazat
  6. Báječné videjko-) Velmi inspistující a díky za motivaci.)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek :). Ta velká kniha je super, máme ji doma :). Jo a zrovna ve středu jsem hledala recept na burákové máslo a další den ho M* měla na svém blogu, takže opravdu přichází s tím, co se hodí :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Už se těším na článečky o těhotenství. :)) Určitě se mi do budoucna tvé poznatky budou hodit. :P
    Jinak děkuji za tip, co se týče časopisu. Jak budu mít chvíli, skáknu si pro něho do stánku. Vypadá dobře. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Pane jo, je vidět, že se na malé už těšíš! :)) NEcháváš si říkat, jestli to bude holčička nebo chlepeček? Nebo to máš jako překvapení? :))

    Musí být super pozorovat, jak zatím "něco" v tobě roste... Můžu se zeptat, nemáš po prvním dítěti strach z porodu? Já vííím, jen by mě to zajmalo! ;)

    Už se moc těším na recenzi! :) Nemáš strach, že když teď cvičíš, že by se něco mohlo přihodit? :((
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těším se na malé, netěším se na ty bolesti :D Protože první těhotenství mi začalo sice v pondělí odpoledne, ale bolesti začly v úterý ve tři odpoledne a já porodila až ve středu o půl desáté ráno... takže jsem byla naprosto vyčerpaná, přes noc ani minuta spánku a porod, i když byl ukázkový, tak byl neskutečně vyčerpávající, vím, že mě odváželi na pokoj, bez miminka, a jak jsem ležela, celá jsem se třásla, svalstvo i nervy byly tak vyčerpané, že jsem ten třasot ani nedokázala nijak ovlivnit. Ale všechno to za to stojí :) Protože když ti dají ten uřvaný uzlíček na bříško a on se hned chytne tvého prstu, to je prostě moment k nezaplacení :) A jestli se teď bojím? Ani ne... spíš už vím, co čekat a že nebudu řvát na sestru, ať mi něco píchne, nebo jim tam chcípnu :D

      Určitě chceme pohlaví vědět dopředu, ale něco mi říká, že to bude holčička :) Jestli se zmýlím, tak budu fakt naštvaná :) Minule mi do týdne před porodem tvrdili, že to bude holka, ale já jim nevěřila a nekoupila jediný holčičií obleček ani nic :) dva dny před porodem mi řekli, že to je 100 % kluk :) Matka to prostě cítí, a tentokrát cítím holčičku :)

      u cvičení musím být určitě opatrná, takže neskáču, a nedělám žádné prudké pohyby, první tři měsíce jsou docela nebezpečné a důležité pro vývin, nesmím si dát ani léky na bolest apod, ani injekci třeba u zubaře. Musím se hlídat, abych nechytla chřipku a prostě nepít, nekouřit, zdravě jíst :D S tím problém nemám a cvičení si dávám vážně lehčí verze, jsem i dost brzy unavená, což je hrozný nezvyk :)

      Vymazat
    2. Nechcem byť nijako od veci, ale s tým pohlavím mi mamka vravela, že to presne tak je :) Pri mne napr. nevedeli rodičia dopredu, čo to bude - mamine to bolo jedno, mala syna i dcéru a keď sa išiel lekár pozrieť, tak som sa otočila chrbtom O:) Pekne som im ukázala, kde ich mám :D :) A aj tak rátala s tým, že budem dievčatko, nejako to cítila :) Maminkovský šiesty zmysel je úžasná vec :)

      Vymazat
  10. ahoj Nikki chtěla bych ti v první řadě pogratulovat ke tvé úžasné proměně ale hlavně k miminku.sem věrný čtenář tvých stránek,a jsem moc ráda že je máš,je to velká inspirace.já začínala cvičením Tae bo,pak přešla na JM a Boba,Zuzku si netroufnu,možná jen strach z velkého záhulu ale to už ted nezjistím,taky jsem před vánocema zjistila že čekáme mimčo.a proto jsem tak nějak ráda,že i nadále mohu číst tvé stránky.trochu jsem ubrala na intenzitě a zkouším cvičit Cha Lean,hlídám si tepovku na 140 max.jo být podruhé těhu je opravduhodné jiné,únava maximální,špatně je mi až večer,neschopná čehokoliv,ale už končím 3 měsíc tak doufám že to bude v poho.a tak ti přeji at už to máš taky za sebou a hlavně at ste oba v pořádku.Evča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem těhule, tak se dovídám, kolik lidček je vlastně taky těhotných :) To je úplně super :) hrozně jsem se bála, jak tu změnu přijmou zasvěcení cvičící , protože já se už třeba Zuzce taky nemlžu věnovat s takovou vervou, ale nejenže to bylo přijato skvěle, dokonce mě nabádají ženy, ať o tom píšu, že se jim ty poznatky budou hodit, a úplně nejvíc mne dostává, že se vlatsně nemusím bát psát i pro vás čekající :) Je to hrozná úlevu a jsem z toho fakt natěšená :)
      Taky jsem u prvního nezaznamenávala únavu, vůbec. Špatně mi nebylo, ale teď je to všechno úplně naopak. No... taky by to pohlaví miminka mohlo být opačné než mám teď :D

      Ať se Ti daří a miminkem :)

      Vymazat
  11. A ja jsem zvedavec zvedava :D co nas cekaa lepsiho misto proměn :-P can't wait !!!
    Barca

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavé, to s těmi 9 kg. Nikdy jsem se o těhotenství nezajímala, až to bude třeba i pro mě aktuální, doufám, že si vzpomenu. Každopádně, i kdybych teď přibrala 9 kg, pořád mám míň, než je moje maximální dosažená váha, což je povzbuzující.

    Trochu ti tu "kuličku" závidím. Bohužel nemám v současnosti zázemí, abych se k něčemu tak velkému mohla odhodlat.

    OdpovědětVymazat
  13. Chci taky ještě opožděně pogratulovat!..uplně jsem to nečekala,přišlo to tak najednou ta správa :D prožívám to snad víc než ty s manželem dohromady :D :D...díky za tvé skvělé články! :)..

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za tipy a jídelníček. Maličkému veliká gratulace! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki DÍKY....super článek, který mě vždycky nakopne....video k 9.měsíční proměně si pouštím docela pravidelně a neskutečně mě pomáhá i když mě to hubnutí zdaleka nejde tak dobře a rychle jako tobě :)....Jídelníček super jenom mě docela překvapilo že je tam málo zeleniny...přeju hodně sil a málo raních nevolností:)...a sobě hodně takto insirujích článků...DÍKY Lucka

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych raději gratulovala, až bude mimi venku, jsem na to trochu pověrčivá, je to ale bezva zpráva. Pročítám tvůj blog teprve krátce, zatím cvičím 15 den s Jillian,tak nějak od té doby a musím říct, jsi mi velkou motivací.
    Jinak mám doma skoro tříměsíční holčičku, narozdíl od prvního těhu, kila vůbec nejdou dolů, tenkrát to šlo samo a bez cvičení, teď si holt máknu:)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pekny clanek.Jen skoda ,ze uz nebude promena ,protoze si myslim ze to byla velka motivace pro nas .Jinak preji hodne stesticka a hlavne pro oba zdravicko :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný článek :-) ja jsem asi hříčka přírody,bo u obou dětí jsem přibrala jen 2kg :-D a to jsem se denne cpala sladkym. U Ondry bananky v čokoladě i 3 za den a Adel deli a mila i 3 za den. A deti mely 3kg pri narození :-D
    Nikki asi klikám blbě nemůžu najít link na změření tuku :-( díky

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Nikki, moc krásný článek a těším se na tvoje proměny i na ,,novinku" :-) Já slyšela od známého českého lékaře porodníka, že zdravé je přibrat v těhotenství 12 kg, asi je potřeba nějaký ten tuk do zásob pro kojení nebo co :-D, ale že i těch 12 - 13 kg je tak málo, že potom skoro nic nezůstává.
    Jen jsem tě chtěla poprosit, udělej recenzi na protein ještě tento víkend. I když jsem myslela, že si protein neobjednám, tak jsem to udělala (mix) a než si ho vyzvednu v pondělí, chci slyšet, co na to říkáš.

    OdpovědětVymazat
  20. musim rict ze kolem quinoy chodim v dmku a furt si rikam mam nemam koupit, zatim sem nekoupila,misto toho sem koupila pro me nove spaldovy kroupy(kernotto)na doporuceni fitnessgirl a nemuzeme si je vynachvalit s pritelem fakt namka kam se hrabe kuskus a bulgur(i kdyz to my taky radi).
    Jo a tenhle protein presne mame doma cokolada-kokos obcas z nej neco upecu voni pak celej byt krasne:)
    jinak ti nikki preju aby tvych 9mesicu(ted uz 8.) probehlo co nejpokojneji a aby se ti podarilo zustat "fit" a kdyz ne taky se nic nedeje zejo,dulezity je zdravi tvoje a mimca zbytek poresis potom:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj chci se tě zeptat ? Když jsi cvičila úplně poprvé dělala jsi jen tohle nebo jěště něco k tomu myslím sport ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě taky zajímalo ?

      Vymazat
    2. http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/jak-jsem-to-delala-jak-to-delam-ja.html

      ;)

      Vymazat
  22. Děkuji za super tipy. Moc Ti přeji, že si to tak užíváš a nehroutíš se z nabitých kil, když do toho jde někdo s elánem jako Ty bude vše v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Nikki,

    tak já teď budu 9.2. 9 měsíců po porodu mého prvního synka. Takže taky pár "devítek":-). Od 26.10. sleduji tvůj blog a cvičím s Jillian. Zkoušela jsem i Bodyrock TV a nějaká tabata cvičení z youtube. Než jsem začala cvičit, hlídala jsem si hlavně jídelníček pomocí www.kaloricketabulky.cz. Do cvičení se mi pořád moc nechtělo, jelikož teda tělo dostalo v těhu zabrat a pořád mě něco bolelo. Pak už to ale bylo lepší a hlavně jsi mě neskutečně namotivovala, tak jsem bolest překonala a teď jsem ráda hlavně za to, že jsem zase pohyblivá jako dřív! A víc vydržím a dokonce už mám zase i nějaké svaly!:-)) V těhu jsem první 4 měsíce skoro nic nepřibrala, tak jsem přestala být ostražitá:-), zlenivěla jsem, necvičila, jen jsem chodila plavat, ale to skončilo po 6. měsíci. Ke konci těhu kila jen lítala a nakonec z toho bylo šílených +23 kg!! Začínala jsem na 66 kg při 173 cm (jo a je mi 35), taková normální celkem sportovní postava. Z porodnice jsem přijela a měla jsem 82,5 kg, já myslela, že mě omejou. No celkem rychle ze mě spadlo 5 kilo, ale pak už to teda nešlo. Tak jsem hlídáním jídelníčku dala dolů dalších 5 kg a pak už mi to zase nešlo. Dlouho mi to totiž trvalo, tak už mě to nebavilo a stejně jsem byla furt taková "rosolovatá". Pak jsem Tě objevila:-)) a začala cvičit. Teď mám sice pořád o 2 kg víc než na začátku těhu, ale už je to fakt o něčem jiném, řekla bych, že mám i víc svalů než předtím. No u konce pořád nejsem, chtěla bych mít tak 60-62 kg. Ale jde mi to dost pomalu, já teda pořád kojím, možná je to i tím. Ale i když to jde pomalu, tak je to pořád lepší, než kdybych nic nedělala a vypadala pořád stejně. Nejdůležitější je stejně ten pocit, že člověk na sobě maká a někam se posouvá. Hubená jsem nikdy nebyla a přece jen už nejsem ani nejmladší a ten tuk je do mě teda solidně zažranej:-). To, co budu hubnout teď už je ten "starý" tuk, ne ten těhotenský. Musím zase zpřísnit dohled a vrhnout se na to. V následujících 2 měsících bych s tou váhou chtěla pořádně zahýbat, přece jen, jaro se blíží!:-). Jinak jsem si sama před časem říkala, že v dalším těhu bych na to šla už úplně jinak, protože ty bolesti zad a všeho, to mi teda za to žraní vážně nestálo. A pak to hubnoucí martýrium:-). Ale vzhledem k tomu, že přítel chce jen jedno dítě, tak už ten pokus s jiným stravováním a cvičením v těhu asi neuskutečním, o to raději teda budu sledovat Tebe! Takže držím palce, ale hlavně v klidu a bezpečně!!!:-) Měj se a gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  24. Nikki děkuju moc za zmínku, jsi zlatá!:)
    teda tolik zajímavostí najednou v jednom článku, super:) to jsem netušila, že to všechno "okolo miminka" váží celých devět kilo :)
    a ten protein vypadá lákavě, jsem zvědavá na článek:)
    Přeju hodně štěstí, ale hlavně zdraví tobě i "kuličce", a snad tě nebudou tolik trápit nevolnosti:)

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, taková dobrá novina, moc gratuluji a hlavně se šetři :-)

    OdpovědětVymazat
  26. no ať je ti líp! :)
    musim říct že papám víc než ty, to mě překvapilo :D jím zhruba 7000
    a zdravé hubnutí metro znám, kupuji si často když jedu někam vlakem.. Mají tam hezké recepty a ty články se mi taky líbí :)

    A M* a její článek jsem již komentovala, má pravdu, holka!

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj Nikki, to kure vypada naramne...neporadila bys jak na to?:-)dekuju:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel, už si nepamatuji :D Dělala jsem jen tak z hlavy.

      Vymazat
    2. aha,nevadi..i tak dekuju za odpoved:-) No vypada vazne bajecne!!!mnam:-)presne tenhle typ jidla ja muzu:-)Zkusim se k necemu podobnymu dopracovat...

      Vymazat
  29. a co tedy bude ta novinka místo MOJE PROMĚNA ?? Předem děkuji moc za odpověď !! :)
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, díky za krásný článek :) . A Martínek je moc šikovný, můžeš být na něj jen hrdá :) . Vybral si za samé jedničky alespoň pořádné auto? :) A jak se těší na sourozence? :) Držím ti palce a těším se na další články. Jana

    OdpovědětVymazat
  31. Synátor bude chytrej po mamince, že? ;) Snad už Ti nebývá tak moc zle, ale napsala jsi to správně - matko trp :) A řeknu Ti, já se na tohle "utrpení" jednou i těším :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, jsem moc zvědavá, jak si povedeš. Určitě je fajn, že postupně přibývá ženských, které, když zjistí, že jsou těhotné, se nezačnou s nohama na stole přejídat, přehnaně se pozorovat a polehávat doma. Já sice nejsem takový fanda do domácího cvičení, ani si nijak extra nehlídám stravu... ale ještě pár dní před porodem jsme s manželem nadšeně turistili. Jedla jsem dle chuti, ale zdravě. Nakonec jsem přibrala 9 kilo a ty jsem nechala v porodnici. Teď mám díky relativně zdravé stravě, běhání kolem malýho, kojení a desetikilometrovým vycházkám s kočárem ještě o dvě kila míň.
    Podle mě hlavně člověk nesmí rezignovat a říct si, že teď je jedno, jak vypadá, když je jeho hlavní role ta mateřská. Držím pěsti! Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)