sobota 23. února 2013

Až to budeš chtít vzdát...


14 komentářů:

  1. Niečo podobné si hovorím veľmi často .Nikto mi totiž neverí ,že pri chudnutí a zdravšej strave vydržím dlho, ale ja vydržím a potom sa im všetkým vysmejem do tváre :D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji - tole je nutné si neustále opakovat! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale negativní cedulka :/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi příjde negativní. Motivace vychází ze mě, nechci to nikomu "natřít" ani nepotřebuju - někomu- něco dokazovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je spousta lidí, kteří to vidí jinak a ti, co je podráží jsou jejich hnacím motorem. Pokud to tak nemáš, máš štěstí. Já to také dělala kvůli sobě,ale přesto bych věděla o pár lidech, kteří by se tetelili nad tím, kdybych selhala.

      Vymazat
    2. Tak zrovna dneska mi přišla úžasná motivace od jednoho člověka který ironicky prohlásil že stejně mi to vydrží týden :D. Já mu ukážu ;).

      Vymazat
    3. Tím jsem chtěla říct, že samozřejmě že to dělám pro sebe, ale tahle poznámka mi udělala takovou radost :D. Jakože ještě uvidí :D

      Vymazat
    4. Samozřejmě :D já ti rozumím :))) Hodně štěstí :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)