8-týdenní program s Bobem Harperem

www.bobharper.com
Je tomu už opravdu velmi, velmi dávno, kdy jsem zde psala článek o unikátním projektu Boba Harpera - Team Bob. Bob už dlouho, předlouho nevydal žádné cvičební DVD, ale to neznamená, že se v jeho kariéře coby trenéra, nic neděje. 

Na jeho placené stránce BOB HARPER.COM jsem byla půl roku členkou jeho dá se říci fan klubu, kde se den co den zveřejňují nová a nová cvičební videa s Bobem, recepty, tipy ohledně zdraví, potravin a motivační podpory, objevují se zde i kruhové tréninky coby v textové podobě a přesnými pokyny včetně video simulací ohledně cviků a to 3x do týdne, a já nevím co ještě. Se členstvím jsem byla maximálně spokojená, protože to, co bylo slíbeno, bylo vždy splněno, nikdy nebyl žádný problém, všechno fungovalo na jedničku a já si od Boba přinesla do svého fitness života spoustu rad a nápadů na cvičení. (jeden z tréninků ze stránky jsem vám popsala a vy jste zkoušeli zde)


Trailer ke stránce bobharper.com


Nyní Bob pro své stávající i nové členy připravil 8- týdenní cvičební program. Nemusíte si kupovat žádné DVD, stačí se stát členem placené stránky - přihlásíte se, ale nic hned neplatíte, jelikož máte 7 dní zdarma na rozmyšlenou, zda v programu u Boba nebo na jeho stránkách budete chtít pokračovat a využívat pestré nabídky. Vůbec nic neriskujete. Já této nabídky využila naprosto stejně a dokonce byli tak hodní, že mi FREE TRIAL verzi nechali 3 týdny ☺ Měla jsem štěstí ☺

Poté by vám měl přijít e-mail, zda chcete na Bobových stránkách pokračovat (dříve to tak fungovalo, dnešním postupem si nejsem jistá). Pokud zaplatíte, bude to signál pro společnost, že se stáváte členem a poté si již o nic nemusíte starat, jelikož vám každý měsíc ve stejný den společnost, z karty či služby PayPal, sama danou (vždy stejnou) částku zinkasuje. Kdykoli se můžete odhlásit a členství zrušit. Když jsem se odhlašovala já, přišel mi do 24 hodin e-mail, že moji žádost zaznamenali, zrušili další automatické platby a napsali datum, do kterého dne ještě v rámci zaplaceného členství mohu nabídky stránek využívat. Jde to opravdu jako po másle a já si nemohla absolutně na nic ztěžovat. 

Členství v klubu TEAM BOB mi přijde opravdu levné za tu veškerou službu, která se vám dostává. Členství stojí 9.95 americký dolarů za měsíc, což činilo vždy kolem 230 Kč. 

Ať už se chcete stát členem TEAM BOB nebo se chcete společně s Bobem od 1. března pustit do 8-týdenního cvičebního plánu, mohu vám tohle rozhodnutí jen a jen doporučit a maximálně podpořit. 


Trailer k 8-týdennímu programu


8 komentářů:

  1. Tak to vyzera zaujimavo, vdaka za tip!
    normalne nad tym budem uvazovat...
    Arya

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to zajímavě, teď cvičím Insanity, ale pokud to nevydržím, zkusím tohle :D


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajojky, maš niečo kde si si stihala Insanity, alebo si kupovla. Mna to tiež veeeeeeeeeľmi oslovilo, ale neviem to nikde najsť. Ď.

      Vymazat
  3. Tak to je zajímavý.. :-) Boba mám daleko radši než Jilian, vyhovuje mi...
    Mám nad čím přemýšlet!!!
    Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně nad tím přemýšlím :) Není to tolik peněz, protože se přiznám, že často vyhodím korunky za daleko větší hlouposti a ani nevím jak... Bojím se, že bych nakonec Boba nezapínala tak často a členství by bylo "zbytečné". Kačka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte,nějak se mi nezdá že když chci zatím vyzkoušet jen tu trial verzi,proč musím vyplňovat údaje o platební kartě??

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem vyplňovala, trial verze byla zadaramo, odečítali automaticky až po době, kdy trial verze vypršela ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)