48 variací na kliky

Kolik jich zvládnete? ☺ Kolik kliků vůbec musel udělat ten mladý muž při natáčení? 


23 komentářů:

  1. patří mu můj obdiv, vlastně všem které kliky zvládají :) já je pořád neumím a to se snažím o sto šest:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já udělám sotva ty obyčejné dámské..
      měla bych na tom zapracovat!

      Vymazat
    2. Kliky celkem zvládám, ale dřív mi taky nešly :) Teď mi nejdou jiný věci :D

      Vymazat
    3. Ty se naučíš třeba tak ze zaujmes správný postoj zpevnis břicho a na krize si polozis knihu když se budeš hrbit spadne ti...

      Vymazat
    4. Ty se naučíš třeba tak ze zaujmes správný postoj zpevnis břicho a na krize si polozis knihu když se budeš hrbit spadne ti...

      Vymazat
    5. Ty se naučíš třeba tak ze zaujmes správný postoj zpevnis břicho a na krize si polozis knihu když se budeš hrbit spadne ti...

      Vymazat
  2. wow a s akou ľahkosťou ich robí! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. modified pushup je něco pro mně:D a i tak zatím jen 7 :D hmm vtipnéé:D úplně se vidím jak bych se tam plácala po zemi při každém pokusu:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten má můj obdiv. Já jsem ráda, že zvládnu ženský a do půlky chlapský :D A to jen a jen díky Jillian :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super. :) Jen mi tam chybí Shaunovy push-up jacks, ty miluju. :) A ještě se mi hrozně líbily jedny, kdy máš rozpažený ruce co nejvíc (ten borec to dělal ještě jen na prstech, ale to už nedám vůbec) - ty dám jen tři. :D AveNikolas

    OdpovědětVymazat
  6. On se při tom úplně vznáší! :) Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. one foot on stability ball = my next goal :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty jo :) já klikdy vždycky nenáviděla a nikdy neuměla :D

    OdpovědětVymazat
  9. ale teda 26 a 32?? :-O bych se u toho přizabila jak se znám :D frajer docela :)

    OdpovědětVymazat
  10. Některé jsou docela krkolomné, některé mě pobavily, některé jsem ještě nikdy neviděla. Obecně mám s kliky stále problém.

    OdpovědětVymazat
  11. Já tedy nejvíc dala 30 pánských kliků, to byl můj osobní rekord. :D
    Jinak toto video je přesně pro mě, musím některé varianty vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Síla! A full body push up, to je něco :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiš to je borec :) Já dnes u Jill udělala pokrok a to, že jsem ze svých deseti dámských udělala 12 a jak jsem na sebe byla pyšná :D no a tady mám pěknou ukázečku čeho třeba jednou dosáhnu :D teda hlavně mě dostaly kliky č. 11 :D
    ale zaujaly mě 9, 11, 32, 33 - nechápu, mě by se rozjely ruce jendou a bylo by po kliku :D no a 45 naprosto dokonalý i na břicho :D
    Díky za video.

    OdpovědětVymazat
  14. ty blaaaaho to je masakr:) u vsech krome dvou bych se rozmazla oblicejem o zem:D borec:)))

    OdpovědětVymazat
  15. No ty bláho, má můj obdiv... Při fingertip bych si polámala všechny prsty :D A superman taky celkem psycho.... :D O tom, kolikrát bych si nabila hubu ani nemluvím.........

    OdpovědětVymazat
  16. Ten člověk musí mít ale ukrutánskou sílu:) Jak může někdo dělat kliky s takovou lehkostí? Před rokem jsem neudělala klasický pánský žádný, teď jich udělám +/- 15. Tak to mám příštích 50 let co vylepšovat :))) Smekám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)