sobota 12. ledna 2013

Zuzka Light - ZWOW #51-60

Zuzka Light a její šestá desítka jejich cvičení v rámci projektu ZWOW. Najdete zde mé vlastní poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Přidávám také poznámky kvůli možným úpravám a připisuji i svoje nejvyšší skóre. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Vaše skóre pište do komentářů, budu ráda ☺

(postupně doplním)

ZWOW #51 Tone & Stretch Workout link
Potřeby: podložka
Čas: 14 min
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #52 Lean Body Workout link
Potřeby: podložka
Čas: 4 sety cviků na čas
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #53 Tight Body Workout link
Potřeby: podložka
Čas: 4 kola na čas
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #54 Bonus For Legs & Butt link

Potřeby: podložka, činky
Čas: kombo sady na čas
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #55 Six Pack Abs link

Potřeby: těžká činka
Čas: 12 minut
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #56 8 Minute Power Cardio link

Potřeby: pár činek, švihadlo
Čas: 8  minut
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 


70 komentářů:

  1. Právě jsem dodělala ZWOW#51 a nic horší jsem snad nejela :) čas 14:15, Zuzka cvičím snad jen dva týdny a nevím, jestli je to možné, ale já začínám vidět svaly na rukou :)Děkuju, že jsi mě k ní přivedla. Moc ráda bych měla doma její DVD, ale..
    Adél

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, určitě je to možné, já s ní také zaznamenávám rychlé pokroky, jde to vážně rychle :)) Já teď Zuzku kombinuji i s aerobním cvičením, ale také si to už bez ní nedokážu představit :)

      Vymazat
    2. dneska sem si taky dala nejnovejsi 51ku a musim rict masakr! zda se ze zuzka pritvrdila jako ty climbers byli fakt mazec u tech na konci sem kazdejch 10-20 opakovani musela dat vterinku pauzu,co me ale hrozne potesilo bylo ze sem prvne dala vsechny bombers normal zadny z kolen!(netvrdim ze sem brichem a prsama hoblovala zem,nohy byly od sebe aby to bylo jednodusi)ale myslim ze se za ne nemusim stydet.kazdopadne cas 13:48 ale nechci videt co budou zitra delat moje ruce:D:D

      Vymazat
    3. já si dám s tou 51 ještě na čas :D jak jsem viděla ten rozpis cviků, tak si říkám, času dost :D ale jsi dobrá!!! fakt skvělý čas!!

      Vymazat
    4. no musim rict ze kdybych vedela do ceho jdu asi bych si to rozmyslela:) fakt se mi zda ze ty posledni workouty pritvrdila ale zase chapu tak musime se furt posouvat zejo:) ale zase je paradni jak se zuzkou tak fyzicka leti nahoru zavratnou rychlosti coz sem si ted v tydnu overila kdyz sem si zpetne dala jeden workout z rutiny a byla sem v soku jak sem se zlepsila!(a hlavne na ruce,a diky zuzce bo ty jeji burpees,pushups co ma snad v kazdym workoutu sou fakt znat:)

      Vymazat
  2. Nikki a co cvičíš jako aerobní cvíčo? Laura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střídám Boba a náročnější leveley workoutů od Jillian :) Jde vidět, že jsem se se Zuzkou opravdu vyšvihla, protože u toho mluvím i s přítelem třeba :) Ale to nevadí. To je aspoň znamení, že jsem ve správné aerobní zóně :)

      Vymazat
    2. Ahoj Nikki. můžes prosím napsat jaké náročnější workouty od Jill? Mně přijdou náročné všechny :-D Taky bych chtěla střídat Zuzku a Jill, ale nevím co vhodného zvolit. Díky Ája

      Vymazat
    3. Vždycky se koukej na ty smajlíky u Náročnosti :) tady to ještě není ale u ostatních už je. Nejméně jsem dala myslím 7 smajlíků, protože mi přišli vcelkem v poho ... :) je to u čísla 34 a 39. Pohledej i jinde, určitě jsem někde dala i jinde méně :)

      Vymazat
  3. ahoj, mám takový drobný dotaz. Jak je to s HIIT metodou (ala Zuzka) a hubnutím?
    Všude i nadále čtu, že nejlépe se hubne v pomalejším tempu a dlouhotrvající zátěži, což je pravý opak Zuzky. Jakmile se jde s tepovkou výš, tak se prý spalují cukry místo tuků.
    Je HIIT tedy vhodná na hubnutí a předchozí názor byl blud?

    OdpovědětVymazat
  4. Zwow 51 je teda masakr, ještě hodinu po se mi strašně moc klepou ruce! :D Myšičkaa

    OdpovědětVymazat
  5. dneska sem si dala nejnovejsi 52ku a nevim no nak sem se v tom placala a musim rict ze me rusilo to protahovani mezi seriema:P(mozna jde o zvyk) cas 16:25(!) a tenhle workout si asi nezopakuju bo me nejak nenadchnul:) uz se tesim na zitrejsi RG(chtela sem ho dat dneska,ale nebyl tu tak aspon se mam na co tesit zitra bo vypada super:D )

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat, jak se to cvičí? Jako každý den 1 workout je dostatečn?:)děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na blogu jsou dva speciály o tom, jak cvičit se zuzkou Light ;)
      http://mojetelo.blogspot.cz/search/label/zuzka-light

      Vymazat
  7. akorat sem docvicila nejnovejsi 53ku, opet s protahovanim, no workout celkem peknej i sem se pekne zadejchala ale nak tam furt postradam to "na krev" bo kdyz uz sem mela dost prisel strecink.kazdopadne urcite se mi libil vic nez predeslej 52 ale chybi mi to co sem nasla v lonskejch(asi sem konzerva a neumim prijimat novinky:D )
    docela by me zajimalo jak se to pozdava ostatnim fanouskum. ale tak nastesti da se pohledat ve starsich workoutech tak i ja si najdu neco co mi bude vyhovovat. jo a cas 10:21 (a poctive sem protahovala)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se koukala na komentáře k ostatním, a některým se to líbí a někteří tedy jako mají výhrady :D

      Vymazat
  8. tak vypada to ze nejnovejsi 54ka bude bez strecinku:) ale zato asi narez. si snad budu muset poridit ty hranaty kotouce:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo bude , taky jsem koukala a doooost se na to těším... miluju komba :D

      Vymazat
  9. tak 54ka odcvicena a super workout,u lunges mi uz praskaly nohy ale dala sem celejch 15kol na jeden zatah:) cas 14:42 delala sem s 3kg cinkama. pak sem si jeste dala svihadlo 8min a jeste ze mam zitra volno:)

    OdpovědětVymazat
  10. prave sem si odcvicila nejnovejsi zwow55 a mazec:)tak strasne rychle tech 12min uteklo...dala sem 2 kola a 3xplank pull burpees a pouzila sem na plank 17kg a squats 12kg(tam sem trosku prestrelila a uprime jeste ze nevysel cas na 3kolo:D) kazdopadne paradni workout hrozne me bavil a pekne sem si zamakala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi skvělá, já na tu 55 koukala :D strašně se mi líbila už jen na pohled :) těším se na to, až mě tady ty počáteční stavy opustí a budu se na to moci zase vrhnout... zatím bych u toho spíše kolabovala :) Prý mám počkat do 4. měsíce, pak se prý stavy lepší, no... tak čekám :D

      Vymazat
  11. jj lepsi pockat nez neco podelat:) tak snad to po prvnim trimestru bude lepsi aspon na modifikovany zwow:) drzim palce:D

    OdpovědětVymazat
  12. tak 56ka za mnou bylo to kratky ale sakra intenzivni:) tech 5sec rest je fakt malo sotva sem polozila cinky a vymenila za svihadlo(high knees fakt brutus).No cekala sem ze to bude mazec tak sem si to natocila na ipad abych nemusela pocitat(se neda behem 5sec zapsat)a vysledky jsou 1)54/50 2)6/7 3)54/48 4)2,5/3 5)50/50 6)8/8 7)48/50 8)8/8
    workout bych rekla peknej a pri nedostatku casu urcite potesi:)

    OdpovědětVymazat
  13. tak nejnovejsi 57ka me totalne znicila:) fakt hc pro me 20kliku kazdy kolo je moc:) ale dala sem to vsechno v normal verzi zadny z kolen a cas 20:54(stydim se trosku:D)tak snad nekdy to dam rychleji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukala jsem na to :D masakr :D Ne nadarmo se to jmenuje tak, jak se to jmenuje :D

      Vymazat
  14. tak sem si dneska zopakla tu 57ku a cas 19:20. ale stejne mazec:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, to je o minutu a půl za tak krátkou dobu... :)) za chvilku budeš na čtvrt hodině, jak říká Zuzka :D Uvidíš :D tohle dělat každý den, tak člověk musí být jak lunt, že? :D

      Vymazat
    2. no kazdej den bych to nedala, bo dneska rano pekne cejtim ruce:)ale urcite si tenhle workout a 58ku(ta se mi taky dost libila a cas sem mela bidnej-21:04) zaradim casteji:) ruce jsou moje slabsi stranka tak je musim potrenovat poradne:)

      Vymazat
    3. #58 vypadá taky dobře, vůbec , přesně jak říkáš, Zuzka se posunula hodně, takže je dobře, že se s ní vlastně posouvají i ti, co cvičí ... jej, jak já se těším, až se na to s ní zase vrhnu :D to začnu na jednom workoutu o 60 minutách :D

      Vymazat
  15. 59ka odcvicena, co rict..mokra sem jak mys ruce bolej:) zajimavej workout, cviky pro me novy,trosku sem se v tom placala cas 23:04 a cinka 4,3kg.jo a bosu nemam delala sem jak v zwow58 pres bedynku:)kaydopadne nejak zvlast me tenhle workout neoslovil ale zase je to zmena:)

    OdpovědětVymazat
  16. 59 me nadchla. skvely workout, super cviky. bosu nemam, takze taky jedu pres bedynku :) cinka 6kg, cas 14:42. urcite budu tento workout zarazovat nejmene jednou tydne.

    Nikky, diky moc, ze si davas tu praci a krasne tu ty workouty vystavujes i s linkama, jsi zlata.skyler

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krasnej cas, smekam:) ja jak sou kliky zaseknu se bo se je snazim delat poctive ale ruce sou moje slaba stranka tak snad casem:)

      Vymazat
    2. diky effi :) me kliky nijak zvlast nevadi a skoro bych rekla, ze je mam i rada :) nicmene u kliku jde opravdu videt, jak se clovek zlepsuje a je silnejsi a silnejsi a to me skvele motivuje. skyler

      Vymazat
    3. Musím vám tady doplnit tu 59 :)) Jsem ráda, že ses k effi přidala Skyler :) Já jsem jaksi odpadla :D Jsem ráda, že tu nebude sama :)

      K těm klikům, zrovna včera jsem jela pár a teda holky řeknu vám... funím u toho čím dál víc :D navíc jsem si málem rozbila xicht, když jsem si představila, že je za chvíli s tím pupkem nebudu moc dělat vůbec :D Bo se k zemi nehnu :D ale začaly mne bavit dřepy a lunges... tak aspoň budu maminka s pěkným zadkem :D

      Vymazat
  17. Taky sem moc rada ze se skyler pridala a zase peknej zadek neni vubec k zahozeni nikki:D jinak musim rict ze me po patecni 59ce a vcerejsi 49 ce pekene bolej ruce a nak mi loupe v ramenech asi sem delala neco spatne mam podezreni u 59 ky na ten druhej cvik ( to toceni cinkou) nebo mozna novej cvik- svaly pracovaly jinak, nevim. Kazdopadne dneska sem jeste jak blbka sla kupovat podprsenku do NY a mela sem co delat ji zapnout jak nemuzu dat dozadu ruce poradne:) ( a jako napotvoru mi padla az sesta:D:D)

    OdpovědětVymazat
  18. Jo btw koukala sem ze od 21.3. by melo byt Zcut prodejny i pro evropu tak sem zvedava kazdopadne do toho jdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem koukala, už aby to bylo :D sice to zatím nebudu moc ale moc to chci, než si zase rozesilani rozmysli :D

      (šestá podprsenka mne rozesmála :D)

      Vymazat
  19. jupíí dneska sem si dala 58ku po 10dnech a cas 16:54 omg omg:)cinky stejny,burpees s klikamama vsechny fakt sem happy za to zlepseni, masakr workout ale hrozne fun:)

    OdpovědětVymazat
  20. tak ja jsem si dnes dala opet 59ku, protoze se mi fakt libi ty cviky a cas 13:56 Objednala jsem si bosu ball, tak jsem zvedava jak se to pak projevi na case, protoze si myslim, ze to bude trosku narocnejsi.no uvidim a porovnam :)Na Zcut us se taky trepu :)))skyler

    OdpovědětVymazat
  21. Omg ty si fakt rychlik:) a objednala sis original bosu? Me se za to nechce prave vubec utracet asi zustanu u bedynky zatim no .. Asi si dam zitra 59 ku bo poprve sem to nak nezvladla, ten cas byl katastrofa, tak uvidim:)kazdopadne ses fakt dobra:)

    OdpovědětVymazat
  22. tak sem si dneska zopakla tu 59ku a nevim co sem tam prvne nacvicovala(23:04):D dneska sem to dala za 17:50 s 6,5kg cinkou(prvne s 4,3kg).
    sem snad prvne spala bo co:D:D
    dala sem si pak jeste 10kol 20sec intervalu high knees pres svihadlo a zejtra asi polezu po ctyrech:D:D
    Jinak poslednich 14dni se snazim vybirat workouty kde se dost klikuje a musim rict ze to jde znat jak ty ruce sili:) tak snad uz nebudu mit ruce jak paratka(to mi furt rika pritel,me se ale nezda:D)

    OdpovědětVymazat
  23. super cas!! ja dnes bez cviceni, deti usly hrozne pozde :(.....

    Jinak bosu original je hrozne drahe, takze ja jsem si objednala 'OK! Famouslyfit Core Workout Dome'. Podle recenzi na Amazonu je pry velice kvalitni a nekolik lidicek psalo,ze i lepsi nez origos, tak snad to bude ok. Moc se na to tesim, protoze ze zkusenosti vim (byvala fyzioterapeutka), ze cviceni na nestabilnich plochach je skvele a s bosu se toho da delat hrozne moc.

    s klikama souhlasim, taky delam rada workouty, kde se dost klikuje :)
    effi, nemas tip na nejaky ZWOW, ktery je podobny killer jako 18ka? skyler

    OdpovědětVymazat
  24. Tak pro me treba byla zabijacka 14ka ale protoze sem si nalozila na me velky vahy, pak je dobra 31ka, 34ku tu mam rada ale chce to fakt tezkou cinku ja dala 20kg no a nesmim zapomenout na 23ku:) ja si ted oblibila ty posledni hlavne ale i ta 49 ka co sem davala v patek je super:)

    OdpovědětVymazat
  25. Diky, Effi. 49 mam rada a ostatni vyzkousim, az na ty s tezkou cinkou, protoze tu zatim nemam.
    Ja si dnes dala 51 a teda masakr. Cas 11:33, ale je to fakt zahul a mountain climbers a bombers me malem zabily :) Motivace pro priste - mountain climbers s mene prestavkama. skyler

    OdpovědětVymazat
  26. jj 51ka byla husta ale libila se mi ja to posledni kolo m.climbers pauzovala uz sem nevladla cas sem mela teda horsi nez ty ale lepsi nez zuzka:)tenhle workout si zopaknu urcite zase:)si jdu dneska dat od casey tech 100burpees burnout a rutinu to novy na core tak dneska zuzku ne:)
    Jinak ta cassey je uplne jebnuta omg nemohla bych podle ni cvicit:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sem ten 100 burpee burnout dneska dala dvakrat nakonec tak kdyztak si ho taky zkus neni to ani tak hrozny a fakt to utece a ani sem neverila ze ma 200 burpees za sebou i kdyz nozky to cejtej jinak:D:D

      Vymazat
  27. Tak to si fakt dobra!! Urcite vyzkousim, mam pocit, ze uz jsem na to koukala.skyler

    OdpovědětVymazat
  28. Tak jsem si dala ten 100 burpee burnout od Cassey a dobry, akorat se tam furt hrozne vykecava :))) Pred tim jsem si dala 500 preskoku pres svihadlo (moje kazdodenni zahrivaci rozcvicka) a ZWOW 24. Musim rict, ze ty dive bombers mi fakt davaji zabrat!!! skyler

    OdpovědětVymazat
  29. jj ja si to napsala a necvicila podle ni ona me vadi:)taky si davam pred kazdym workoutem 500x svihadlo:)
    ja dneska dala novou 60ku,no nevim co si mam o tom myslet docela to slo,cas teda 14:09(asi zadnej zazrak podle ostatnich co sem zatim koukala) a cinky sem mela 3,2kg a na squats 8kg,skakala sem pres 30cm bednu vic nedam(mam strach ze si rozbiju cumak:D) no a nak sem byla v razi tak sem si dala jeste 14ku dnes sem teda dala pouze 3,2kg cinky ale tam sem po vcerejsku uz mlela na broard burpees z posledniho,cas sem mela lepsi o minutku nez podruhy ale to bylo tema nizsima vahama a asi by to bylo i rychlejsi ale uz sem byla celkem vyflusana:)
    jo a bombers sou pro me taky masakr v jediny 51ce sem je dala vsechny normalne jinak vzdycky v pulce jdu uz na kolena,tohle a pistols nak nedavam:(

    OdpovědětVymazat
  30. Ty jsi taky dobry silenec :) (v dobrem slova smyslu). 60ku zatim davat nebudu, protoze nemam tu tezkou cinku. Dnes jsem si chtela dat volno, ale nakonec mi to nedalo, tak jsem si dala opet 59ku a cas 13:36, coz je o 20 sekund lepsi nez minule a to jsem myslela, ze lepsi uz to nebude :) skyler

    OdpovědětVymazat
  31. Sem zvedava jestli se nekdy na cca tvuj cas dohrabu:) super cas. Ja mam dneska volno jela sem ted ctyri dny ( a nak mam nohy v jednom ohni po ty cassey a vcerejsku:D)tak zitra az dam si asi 57ku ta mi neda spat. Jinak zkus si tu 14 ku nezda se ale je to zabijacky kdyz si nedas kilovky teda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím... :D sice už to te´d cvičit nemůžu ale jak si na to vzpomenu, bolí mě všechno :D ani to není možný, že workout, co vypadá tak nevinně, je tak šílenej :D

      Vymazat
    2. tak jsem si dnes dala tu 14ku a moc pekny workout, presne na ty moje paratka :)urcite bude patrit mezi moje oblibene, akorat budu muset poridit tezsi cinky. jela jsem s 2x2kg a urcite by to sneslo vic. a hrozne se mi libily ty broad jump burpees :)skyler

      Vymazat
  32. dneska 57ka dotretice a zlepseni:) cas 17:12 :D jupíí:) dneska me kupodivu nejvic odrovnaly lunges.a dokonce se mi v prvnim kole podarilo udelat 12kliku na jeden zatah co z je u me rekord a jeste po 10burpees s klikem:)tak jeste parkrat a mozna dam tu dvacku na jeden zatah:)
    sem rada ze se ti libila 14ka skyler i nikki se tenkrat libila vid nikki?:D:D
    (me po ni jeste dneska bolej ramena:)

    OdpovědětVymazat
  33. 57ka je taky dobra, davala jsem zatim jen jednou (14:08), ale urcite zopakuju. momentalne uz se ale nemuzu dockat ZCut :)skyler

    OdpovědětVymazat
  34. Koukala sem na naky zcut na youtube co tocej lidi je to vlastne to sami asi co sou zwow jen jinak poskladany uz se taky moc tesim:) snad to klapne a poslou to:)

    OdpovědětVymazat
  35. dnes 51 a super cvicenicko 13:56 :) ja by som tiez rada zohnala ten z cut, dufam ze to bude dostupne aj tu :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to vypada, ze Zcut uz jde objednat i do CR. Postovne vychazi zhruba jako cena DVD. skyler

    OdpovědětVymazat
  37. jop akorat sem dneska objednala mam ocekavat behem 3-21dni. tak sem zvedava:)

    OdpovědětVymazat
  38. :) taky uz jsem objednala a dnes mi psali, ze uz je to na ceste, tak snad to dorazi nejak brzy. jinak dnes jsem si dala znovu 14ku s 2x3kg a super. jeste skoro o pul minuty lepsi cas nez s 2x2kg. skyler

    OdpovědětVymazat
  39. a kde si to objednavala? na amrickym amazone? taky sem si chtela dat dneska 14ku:) nakonec sem dala 51ku a pohorela sem dnes sem byla horsi o 1:50 nez prvne...snad jedina omluva ze sem si vcera dala pondleni sestavu na rutine a po 150 dreoech z 10kg sandbagem mam zadek v jednom ohni:D:D omg ta maruska me totalne znicila:)

    OdpovědětVymazat
  40. jj, objednavala jsem na americkem amazonu. ja chci dat 51ku zitra a nebo mozna 59ku (uz bych mela mit bosu, tak to chci hned vyzkouset). na rutinu uz jsem se parkrat divala, ale u toho to skoncilo. jake je to Maruscino cviceni v porovnani se Zuzkou? skyler

    OdpovědětVymazat
  41. Tak ona vlastne zacinala bodyrockem takze je to takovej bodyrock/zuzka po cesku. Ja na ni nedam dopustit bo diky ni sem si troufla na zuzku a hlavne pochopila cviky/ system hiit a tabaty. Sice jedu prioritne zuzku ale sem tam zopaknu oblibeny sestavy z rutiny nebo dam novou kdyz me zaujme( viz ted ta pondelni 5 zakladnich cviku vlastne a ale co dela dnes muj zadek... Takhle me uz dlouho nic neodrovnalo bo se fakt sotva zvednu:D ) jo a taky od minulyho tydne davam ty novy core treninky dycky tak 2 kola po mym workoutu.

    OdpovědětVymazat
  42. Dneska sem si dala uz po ctvrty 57ku a zase mirny zlepseni 16:54. Miluju tenhle workout a davam ho dycky kdyz uz nevim co cvicit:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)