Zuzka Light: ZCUT Cardio Power Series DVD

To by bylo, aby to tu nebylo ☺ Takhle vypadají Zuzčiny DVD v rámci 30 denního kardio
programu, které můžeme již brzy očekávat ☺



25 komentářů:

  1. Těším se těším :) Včera sem poprvé cvičila se Zuzkou a dala mi zabrat, jelikož mě dneska bolí každý sval na mém těle. To už se mi dlouho nestalo po takové době co cvičím :D Už jsem si pomalu říkala, esi vůbec to má cenu to cvičení, jelikož já musím prostě cítit bolest! :D

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou super co ma naprebalech, ale ta sazba je divna...:-/

    OdpovědětVymazat
  3. Ak sa to nebude dať niekde stiahnúť, tak ja zomriem žialom ... modlím sa :D :) a teším sa moc

    OdpovědětVymazat
  4. Rada bych si to i koupila, kdyby to nebylo nekde ke stazeni... ale asi nezvladnu to v anglictine objednat :( Tak kdybyste to nekdo objednaval, tak bychom se mohli rozdelit o postovene, ktere bude asi mastne, kdyz je to z Ameriky :-D Ája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      máš ještě zájem o objednání? Napiš mi prosím mail a můžeme se domluvit :) Taky chci objednávat :)

      Vymazat
    2. holky, objednávali jste? kdyžtak bych se připojila. Mail: mysi-kozisek@seznam.cz

      Vymazat
    3. Ahojky, já bych měla taky určitě zájem o všechny 3 DVD! tak jestli jste to ještě neuskutečnili, tak mi dejte vědět na paralovaa@seznam.cz Díky! Alena :)

      Vymazat
    4. Ahoj, taky bych všechny 3 DVD chtěla, taky bych se kdyžtak ráda přidala, email: edilin@post.cz
      díkes Edita

      Vymazat
  5. Ahoj, já už mám ZCUT doma a za sebou 2 cvičení (naprosto vyčerpávající, ale super!) :-).
    Iva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, na kolik tě vyšlo poštovné, případně jak jsi to objednávala, prosím? Jsem trochu neznalec, co se týká objednávání ze zahraničí.. :)
      Díky! Alena

      Vymazat
    2. No objednávat to nejde úplně přímočaře, protože zatím má amazon shipping jen do USA - je třeba využít nějakou další službu, která to dostane z USA do čr - našla jsem, že to umí shipito (http://cz.shipito.com/).
      Tam je třeba se zaregistrovat - při registraci zaplatit 8.5$. Oni ti jakoby zřídí místečko v americe, kam pošle amazon nějakou věc a oni ti ji zase do čr
      Pak je třeba mít účet na amazonu a zadat jako adresu to místo z shipito (a zaplatit cenu DVD + poštovné na místo z shipito, to bylo celkem 21.5$) pak to dorazí na shipito místo a oni se tě zeptají jak to chceš poslat a za kolik (to se různí podle doby dodání a pojištění od 5$-100$). Tady jsem já jsem zvolila dražší variantu, abych to měla doma rychle (asi za 35$, ale jak říkám, jsou tam ty od $5 nebo $6 ) - a od objednání na Amazonu jsem to měla doma za 6 dnů.
      :-)
      Dneska mě po 2 cvičeních pěkně všechno bolí. Ten WarmUp je takový náročnější, než jsem byla zvyklá. (předtím jsem používala Zuzčin starý HotBloodedWarmUp)

      Iva.

      Vymazat
    3. Ivo, mohla bych se s tebou spojit přes mail? Potřebovala bych pomoct s objednávkou. Děkuji. Hanka (aklazaba@seznam.cz).

      Vymazat
  6. Holky, nebudete ještě někdo objednávat, měla bych zájem děkuji Darina

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, kdybyste některá objednávala, přidala bych se také.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, můžu se zeptat, kdo už cvičil kardio, v čem se liší od jejích workoutů?

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, pokud by někdo objednával DVD Zuzky ráda bych se k němu přidala a také si DVD zakoupila. Děkuji Iva danziska37@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj nebude někdo náhodou objednávat DVD, manželka by to strašně moc chtěla. Děkuji martin.fary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj všichni, dneska jsem docela zklamaná, protože jsem si chtěla z Amazonu objednat Zuzčiny Zcut power cardio series,a čekala jsem ještě na její Power jogu a myslela jsem si, že uspořím za poštovné. Jaké bylo mé překvapení, když jsem přihodila do košíku jogu a poštovné se mi nadablovalo. Takže poštovné do ČR na power cardio je 14 dolarů a když přihodím jogu jak 28 dolarů. Tak jsem si zase neobjednala... Jsem fakt zklamaná. Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Po přečtení všech komentářů k zuzce jsem se rozhodla ze si DVD objednám a jelikož žiji v Anglii vyšlo me to na £21.00 což je cena kterou jsem dala i za 3dvd od jill akorát budu čekat cca mesic nez to dorazi... Takže se hezky muzu trénovat a pak hezky řádit...

    OdpovědětVymazat
  13. ..tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych po Jill, Bobovi, Tonym, Shaunovi vyzkoušela i Zuzku, zatím mám za sebou w 1,2 a 3 z této série a minimálně vyzkouším všech 12 (samozřejmě i zahřátí, strečink a bonus na bříško)...zatím jedu v tempu Zuzky, ale už začínám chápat, jak to má fungovat :):):)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)