Zuzka Light: motivační





15 komentářů:

  1. Tak jsem koukala na poslední Zuzčin zwow... Když i trenérka byla po prvních 2 min u konce s dechem, došla jsem k závěru, že na infarkt ve 30 jsem ještě mladá a raději zatím zůstávám u Jillian Michaels :) Nenašlo by se u Zuzky něco pro začátečníky, navíc s obezitou I. stupně? :) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosie, to jsi zrovna vyzkoušela to nejhorší co může být :D "49" byl masakr i pro pokročilé :D ale klidně si vyzkoušej něco kratšího a udělej si sama úpravy. Vím, že pro začínajícího je tohle opravdu hodně, ale ona ty úpravy cviků v každém "preview" ukazuje. Jak pro začátečníky tak mírně pokročilé. doporučuji třeba číslo 34 nebo 37, nejsou tak těžké a s úpravami budou ještě lehčí, na youtube by měly být i "preview" k těmto workoutům. :))

      Vymazat
    2. tak ona u toho pocita a to je taky narocnejsi, i kdyz se to nezda, kdyby byla celou dobu zticha tak taky tak nefuni

      navic tento styl treninku je o tom dostat se na max.tepovku a to ma kazdy jinde

      Vymazat
  2. tak posledni zow49 je masakr ale to je takovy zhrnuti za celej rok urcite sou tam i mene narocnejsi workouty,ale zadny lazo plazo proste necekejte...a o tom to je zejo kratky a intenzivni. moc nechapu jak muzete dopredu vedet ze dostanete infarkt ve triceti(sry ale me je o ctyri vic a taky sem ho jeste nedostala ze zuzky):P vzdycky se to preci da nastavit na vasi aktualni fitnes uroven. jinak nikki tu ma u jejich workoutu smajliky podle narocnosti tak staci pohledat a nebo na http://warriorz.us/ to mate vsechno pekne pohromade takze staci to prohledat a vybrat si,ale cvicit uz musite sama:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč jsem si myslela, že jsi mladší? :D

      Vymazat
    2. nevim:) asi se tak vseobecne predpoklada ze cvicej spis mladsi?aspon teda v mem okoli sem za exota trosku:D:D

      Vymazat
  3. :D
    No, ono když půl roku obcházíte tělocvičnu širokým obloukem, jediný vámi provozovaný sport je dobíhání autobusu a vaše tělo má parametry Rubensovských krásek... ;) A je mi jasné, že to musím někdy přizpůsobit, 10 "angličáků" v kuse asi fakt nedám :D
    Díky za tip na stránku, zkusím se kouknout.

    OdpovědětVymazat
  4. Nic proti Zuzce, i když její workouty moc nedávám...podle mě fakt nejsou pro ty, co mají trochu víc kilo nadváhy...ale mám asi nějaký osobní problém s fitness cvičenkama (nevím jak je nazvat :-D), které mají sice krásnou svalnatou vysportovanou postavu, ale k tomu obrovské silikonové balóny. Nebaví mě cvičit naproti nim a neustále jim čučet na prsa, protože jsou to právě jejich vnady, které jsou dost často v záběru.
    Zlatá Jillian :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, jakmile je tam osobní "odpor" tak to jde těžko. Já třeba bych hrozně ráda cvičila s BodyRock a s Lisou, ale já ji prostě nemůžu... nevím, celá ta banda mě zklamala svým postojem a nedokážu se k tomu dokopat. Zuzku mám ráda, prsa mi teda u ní nevadí, spíš se dívám Bohu do nebe a prosím, aby mě nenechal chcípnout :D Ale chápu tě :)

      Vymazat
    2. Nikki :D :D :D :D to s tým nebom :D :D ja sa inak smejem :D :D

      Vymazat
  5. It is nοt mу first time to gο tο seе
    this website, i am browsіng this web ѕite dailly and taκe
    good fасts from hеre everyday.


    http://ρortalios.com/leelеpiκ/2011/10/23/uѕed-buсket-truсk-salеs-how-to-avoid-scаms/
    My homepage - bucket trucks for sale

    OdpovědětVymazat
  6. Čo by som dala mať Zuzkine telo v jej začiatkoch :D sakraaaa :D idem cvičiť, čo iné mi zostáva :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ona je jedna z největších inspirací, musím říct, že její postava je naprosto krásná :) Tak akorát vyrýsovaná, je bohyně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzka je super, s ňou sa mi spájajú moje začiatky v cvičení... :) Idem si ťa pridať medzi sledované blogy, tvoj blog sa mi páči, idem ťa brať ako moju osobnú motiváciu, snáď nevadí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)