Týdenní společné výzvy - 3. týden - sladké a tučné

Snad po hodině se mi podařilo natočit video podle představ, dnešní den se ponese v duchu nejenže nové velké společné výzvy, ale také jako den s nejvíce nepovedenými záběry v mé historii :D To však předbíhám, pojďme se zaměřit na výzvu jako takovou, celý týden od pondělí 21. ledna až do neděle se budeme snažit vymezit ze svého jídelníčku sladké a tučné.


Všichni moc dobře víme, co ze sladkých a tučných věcí do jídelníčku nepatří, jak bych ještě zmínila různé "zdravé" müsli tyčinky, které jsem ve videu nezmínila, nebo taky možná jo, natočila jsem tolik verzí, že nemám už ponětí o tom, kde jsem co řekla ☺ Proč tyhle tyčinky ne? Jelikož ne všechno, co se tváří jako zdravé je opravdu tělu ku prospěchu. Spousta takových tyčinek má v sobě dost cukru, a dle glykemického indexu jsou na tom často daleko hůř než třeba tyčinky typu Snickers nebo čokoláda. Zkuste je pro následující týden vynechat ☺

Držím nám všem palce, já se samozřejmě výzvy budu také účastnit, a vsadím se, že nás tentokrát bude opravdu hodně, protože - ruku na srdce - kdo občas neulítne, že? ☺ Budu se vám opět snažit každý večer ozvat na FB a společně si podiskutujeme, jak nám to jde ☺

Mějte se prima, mrkněte na video a pokud máte sílu, tak koukněte až do konce, protože na vás čeká 8 nepovedených záběrů ☺

Hezkou neděli všem a prima týden ☺
Nikki.

1. týden - Pitný režim
2. týden - Cvičení
3. týden - Sladké, tučné
4. týden - Přejídání se
5. týden - Snídaně
6. týden - Motivace
7. týden - Jíst pravidelně


42 komentářů:

  1. to bude podle mě nejtěžší výzva :) ale věřím,že ji všichni zvládnete!

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska ti to na videu obzvlášť sekne! :))
    Akorát to vypadá, že této výzvy se účastnit nebudu, poněvadž tučné ani sladké už téměř nejím, jen výjimečně. :)) Každopádně přeji hodně štěstí a pevnou vůli těm, kteří se do toho pustí!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak do toho jdu Nikki s tebou :-) Na facebooku na mě vyskočil příspěvek, a zrovna se tu tláskám čokoládou, která mi ani nechutná. Takže od zítřka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jedu od zítřka :D to bude krušný týden :D

      Vymazat
  4. Tak já do toho jdu :-)) Pro mě to výzva je hlavně to sladké :-(((

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna na tuhle výzvu budu se školou na lyžáku a ty švédské stoly vždycky vypadají tak báječně, že asi neodolám. No, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D posledních asi 5 slov jsem čekala daleko dříve :D :D jinak dobrý, challenge accepted ;)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tentokrát se taky přidám, ale jelikož jsem najela na zdravěší režim tak doufám že to nebude taková fuška se udržet...jinak všem držím palečky :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že se to netýká i doslazování snídaňových kaší medem, nebo sirupem! :-O :) to by pro mě byla teprv výzva, ale asi bych neměla šanci to dát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. med je určitě zdravá věc, takže v pohodě :))

      Vymazat
  9. Tak jsem se u těch nepovedených záběrů nasmála :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já Tě žeru :D :D :D
    Jenže smůla, jsi sladká, takže si Tě nechám až na přespříští týden..... :-/ :D ( ale nejsem úchyl, fakt že ne :D )

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasně milá! Působíš strašně příjemně a máš naprostou pravdu! Ten pejsek mě dostal :D Právě sem docvičila 30 day shred 2. level a je to celkem makačka :D Sem si říkala, že takové hopsání bude ok :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ideální načasování! Jdu do toho!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. A ty nepovedené záběry jsou strašně vtipné :D:D!!

    OdpovědětVymazat
  14. Do toho určitě jdu, v úterý jdu na operaci a 2 měsíce nebudu smět cvičit, takže sladký a tučný pro mě nepřipadá v úvahu! Zítra odnesu do práce tak 2 igelitky sladkostí, aby mě doma nic nepoňoukalo :)Tak jsem na sebe zvědavá, jak zas budu za ty 2 měsíce vypadat :((

    OdpovědětVymazat
  15. :D Já jedu výzvu dvě a výzvu tři naráz, minulý týden nepřipadalo cvičení do úvahy...takže to bude dvojnásobně náročné :D
    A tvé zkažené záběry jsou skvělé... :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Super výzva :) A to video taky nemá chybu. Natočit video není žádná sranda no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda není :D malém jsem neměla ani světlo :D už se začalo stmívat :D

      Vymazat
  17. Miunlé výzvy pro ěm ani tak nebyli, ale do této jdu, i když musím se přiznat, že u sníadně tu výzvu nechám být- sídani musím mít vždy sladkou teda! :((

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, mám dotaz. Co říkáte na tyčinky FIT FRUIT? Četla jsme že mají nízký GI a jsou moc dobré :D

    OdpovědětVymazat
  19. Minulé 2. výzvy jsem zvládla, takže hurá do třetí! :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrá výzva! Těžká výzva! Ale pro mě ne tak těžká jako otázka přiměřených porcí! Kapacita mého žaludku je totiž často větší než odhodlání odolat pokušení! :) Neumím si na talíř naložit málo, nebo si aspoň nepřidat. :( Katka Mal.

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám poslední týden před termínem porodu, takže do téhle výzvy jdu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Nikki, chcela by som sa ta spytat ako riesis stravovanie syna, mam mladsiu sestru a uz dlhsie sa snazim jest zdravo (cca 4 mesiace) a tak, ze co mu chuti jest, aky pohyb, nejaky clanok aj pre deti ci by si neurbila, lebo chcela by som zmenit aj jej jedalnicek, sport ju velmi nebavi, ale chodi na tanecnu :) Dakujem pekne

    PS : Do tejto vyzvy idem s vami ! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já se taky přidávám. První výzva pro mě byla v pohodě, piju hodně. Druhá, no už jsem se musela trochu snažit. A tahle to bude nejtěžší.
    Takže dnes začínám den s kaší bez kakaa, ale se sušeným ovocem a vitakávou bez cukru :-)
    Teď jen chci poradit, jestli arašídové máslo co jsem si včera koupila patří do toho co tenhle týden můžu nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  24. ďalšia dobrá výzva...myslím, že sa to vydržať aj dlhšie ako týždeň?! Každopádne dobrý návod ako skoncovať s mlsaním :)

    OdpovědětVymazat
  25. Počítá se do sladkostí i sušenky BEBE? Já je miluju!! :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Já se téhle výzvy zdržím, protože vím, že bych sice týden vydržela, ale pak to dohnala. Takhle si raděi dvakrát za týden něco sladkého dám a budu OK. :) Ale vám ostatním držím palce! :))

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj. Přesně pro mě :-D Ale ten příští týden bude očistec!!!Dnes jsem začala 2 level 30 day shred.Mazec!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak toto je velká výzva, hlavně to tučné. :) Salámy a podobné věci máme doma pořád, protože moji rodiče prostě vůbec neřeší, co kupovat a berou takovou tu klasiku - vysočina, rama atd. Když jsem na koleji, tak tohle vůbec nekupuju, určitě dávám přednost různým šunkám a poctivému máslu, ale teď mám zkouškové, a tak trávím čas doma. :) No, uvidíme, jestli tuto výzvu zvládnu, tu minulou jsem nakonec nedala, protože jsem víkend strávila se střevní chřipkou. :( Takže si asi burpees naženu ještě tento týden.
    Jinak video super, dobře jsem se pobavila. :D Nebylo by lepší točit to na foťák? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Nikki :)
    video je skvělé, druhá polovina mě pobavila :D
    Do výzvy jdu také, akorát jsem dnes měla jednu kostičky hořké čokolády, tak snad nevadí, ale od teď už nic až do neděle :)
    Držím palce všem, ať to hezky zvládneme ;)

    OdpovědětVymazat
  30. A sakryš. Zrovna dnes jsem zepomněla, že máš být další výzva se sladkým atučným a "zhřešila" (řekla jsem si, že dnes si to zasloužím a tak nějak se mi to vymklo z rukou). Snedla jsem 1 kostičku hořké čokolády, BeBe -30% procent cukru kakaové a hranolky. To se mi opravdu nepovedlo :D. Já bych šla příští týden toto téma i s přejídáním zároveň, protože tento týden se mi (napíšu raději proč :D) opravdu nevydaří bez sladkého a tak nějak tučného :(.

    OdpovědětVymazat
  31. Jej jak jsem se do toho komentáře zažrala tak jsem zapomněla napsat to co jsem chtěla naposled: Na videu ti to sluší a nepovedené záběry mě opravdu pobavily! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak zrovna dneska jsem měla na oběd buchty. Ono je to těžké, vysvětlovat, proč ten "oběd" od maminky nechci, když je v důchodu a je to její radost se o nás takto starat. Ale dala jsem si jen dvě a věřím, že jinak ten týden udržím. I když je to BOJ! - Verča

    OdpovědětVymazat
  33. Nikki, teda skoukla jsem tvoje video a musím říct, že jsi neuvěřitelně krásná ženská! Opravdu! Tvoje fotky jsou prima, ale až na videu je to pořádně vidět. Jsi kočka!
    Tvůj blog mě moc inspiruje(i když se tu teprve rozkoukávám, ale články čtu jedním dechem), začala jsem se konečně pořádně snažit a děkuju, že jsem díky tobě objevila Jill a její 30-timinutové cvičení. Také mám doba dvě malé děti, takže těch 30 minut je tak maximum, co si můžu dovolit ukradnout sama pro sebe. :-) Takže díky, díky, díky!
    Měj se moc krásně.
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děkuji :) Ať se daří :))) prima víkend :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)