Týdenní společné výzvy - 2. týden - cvičení + video

Všechny vás moc při neděli zdravím a zdravím i všechny ty, kteří se připojili později ☺ 
Dnešním dnem končí výzva ohledně pitného režimu, jsem ráda, že jste se do toho dali se mnou, a určitě jste stejně jako já pochopili, že "nutit" se pít není až tak strašně těžké, chce to mít prostě vodu u sebe a myslet na to, že do sebe pár doušků máme nalít ☺

Od zítřejšího pondělí 14. ledna je zde ale nová výzva, připravena hlavně pro ty, kteří mají problém se donutit cvičit, ale aby to nebylo takové lážo plážo pro ty, co se cvičením problém nemají, připravila jsem výzvu i pro ně :) hehe :D

Takže, vy, co je pro vás samotná výzva donutit se cvičit, máte jednoduchý úkol. Alespoň 5x v týdnu si alespoň na 15 minut zacvičit. Jaký styl cvičení si vyberete nechám vyloženě na vás. Pokud si zacvičíte déle, tím lépe pro vás, ale dala jsem jakési minimum, aby 5x v týdnu byl pohyb a to v rozmezí alespoň 15 minut. Neplatí to, že si zacvičíte jeden den a budete cvičit tři hodiny a tím je na celý týden splněno :) Nene, důležité je hýbat se pravidelně, ne nárazově.

No a pro ty, kteří se cvičením problém nemají, mám také menší výzvu a tou bude každý den od pondělí do neděle udělat v rámci pohybu kdykoli a kdekoli 10 burpees ☺ Je úplně jedno, jestli s klikem, bez kliku, s výskokem, bez něj, na kolenou, nebo ve vzduchu... (i když ten by mě zajímal :D). Vím, že 10 burpees není v rámci cvičení a spalování kalorií nic moc, ale berte to jako srandu, jako hec ☺ Já jdu do toho. Burpees totiž není nikdy dost ☺ A 70 za týden navíc nám jen prospěje ☺

Mějte se krásně a přikládám i video, které jsem slíbila a které se zase sekalo ☺ nemá mě to rádo :D
Nikki.


1. týden - Pitný režim
2. týden - Cvičení
3. týden - Sladké, tučné
4. týden - Přejídání se
5. týden - Snídaně
6. týden - Motivace
7. týden - Jíst pravidelně



35 komentářů:

  1. jou, včera jsem se sama hecla a udělala 20 sedů lehů jen tak po cvičeni navíc,takže burpees (až nastuduju co to pořádně je :D ) tak taky přidám :) Jsi skvělá, usměvavá ženská a děkujeme že tu pro ná jsi! nemusíš se hlásit denně, chápeme,že to je i dost časově náročné :)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, tak jo, já příští týden budu cvičit 2. lvl Rippedu, tak bych si před ním, nebo po něm ty burpíky mohla dát.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,tak od včera jsem se hecla a začínám taky pravidelně cvičit podle Jillian,tvé foečky mě dostaly tak si držím palce a ostatním taky :-)) at vydržíme !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Takže rano v 8 mam rande s Jill,večer v 6 s domacim trenerem Tomem a někde mezi to musím vměstnat rande s Nikky a burpees :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Chci se zeptat těch, které hubnout, jedí zdravě... už nějakou dobu, jestli jste například pocítili zlepšení pleti? Akné mě už trápí okolo 10 let, tudíž mě zajímá, jestli je možné, že až zdravá strava mi s ním může pomoci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda rozhodně. Já akné v pubertě neměla, ale vlivem stresu ze zkoušek, následného přibrání a tím, že jsem jedla hodně sladkého jsem měla tak strašné problémy, že jsem z toho byla neštastná, protože jsem nikdy nic na obličej nepoužívala, myslím proti akné. Hrůza, bolel mě celý obličej, ale co jsem začala cvičit, jíst zdravě, omezila jsem kávu a hodně piju, tak 3-4 litry denně (samozřejmě mi k tomu dopomohly i přípravky od Biodermy a mastička od kožní), teď na obličeji nemám téměř nic :)

      Vymazat
    2. zkus hydrocolon, je to trochu nepříjemný, ale dobrý, potřebuješ se vyčistit zevnitř a uvidíš, že se to zlepší, Jana

      Vymazat
  6. Super výzva, Nikki. :) Já nevím, jak to zvládnu (středa a čtvrtek mám důležitý zkoušky a navíc budu mimo brzo, kde asi nebuud mít prostor na cvičení), ale pokusím se aspoň pětkrát ty burpees odcvičit. :) Se cvičením problém nemám, nutí mě připravenej plán, co si vždycky začátkem týdne udělám, takže to jde a vesměs 6x týdně cvičím (někdy i 7x, když mám výčitky u zrcadla :D). Ale burpees jsou výzva určitě, protože s těma se dost trápím.
    Jinak ve videu jsi fakt děsně sympatická. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc sympatická:)
    Já se snažím cvičit každý den alespoň 20 minut, občas i několikrát denně. Ale pokaždé něco jiného. Občas Jill, potom něco jiného a k tomu pár minut jako rozcvička na rotopedu. Dnes jsem poprvé zkusila Zuzku a musím říct, že to je hrozná makačka. Musela jsem si dávat pauze, ale nevzdám to a zítra to zkusím znovu:D Snad budou brzo vidět výsledky:)

    OdpovědětVymazat
  8. 10 burpees týdně, tomu říkám výzva. :D V rámci své osobní výzvy se teď peru denně s klikama, tak jsem zvědavá, jestli zvládnu i toto. :D

    OdpovědětVymazat
  9. * denně, pardon. :D Už mi z toho počítání jde hlava kolem. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mně nedělá problém cvičení, ale to, že mě někdy u nějakého cviku bolí kolena a něčím ho musím nahrazovat :/ :D.

    OdpovědětVymazat
  11. 10 burpees- zapsáno do rozvrhu na příští týden :) nejvíc se těším na ty nedělní (tenhle cvik totiž nepatří mezi mé oblíbené!) ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesouvám si to na další týden kvůli tomu blbýmu močáku :D Tenhle týden bude free... Ale výzva super! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělá výzva, pití jsem prošvihla, ale problém mi při 3-4 litrech denně nedělá, zato do cvičení se někdy musím vyloženě nutit. Mám už snad za sebou 2 týdny s virózou, takže od zítra zase začínám s Jill a Tvojí výzvou. Těším se. :)

    OdpovědětVymazat
  14. 10 burpees/den-to je výzva. Alespoň pro mě :) Jdu do toho :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pro Barču - minutový odkaz na přesný Burpees... :-)
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. burpees se za doby mého mládí byly tzv. angličáky. Dany

      Vymazat
    2. no oni to sou furt(po cesku) anglicaci:P

      Vymazat
  16. Ahojte dievčatá, táto stránka ma poriadne motivovala a idem do toho s vami. Prvú výzvu som splnila, a cvičím tiež pravidelne s Jill. Začala som s prvým levelom a od štvrtka idem na druhý. Dúfam, že po zhodení zimných vecí budú susedám padať sánky :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, chvilku mi trvalo, než mi došlo, že slovenské "sánky" nejsou české "sáňky", ale "sanice" (čelist) :) Přeju Ti, ať se Ti pěkne cvičí a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!

      Vymazat
  17. Právě jsem narazila na tvůj blog...a jdu do toho...jsem právě ten línej typ se vůbec do cvičení přemluvit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super, přesně tuhle výzvu jsem pro tento týden potřebovala! Musím říct, že si dávám s oblibou předsevzetí, ale tenhle styl výzev má mnohem větší účinky.
    A taky doufám, že budu cvičit více než 15 minut 5x týdně. Přeci jen, 75 minut cvičí i v kuse kdekdo. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj. nedavno som objavila tvoj blog a velmi ma motivoval. sice chodim uz 2. rok do fitka, takze s cvicenim nemam problem, ale teraz po vianociach som sa rozhodla tie 2 kilecka zhodit aj s pomocou Jillian. Takze cvicim uz aj ju. a samozrejme citam tvoj blog, si velmi inspirujuca a hlavne sympaticka :-) vdaka

    OdpovědětVymazat
  20. Šikulky jste holky :))) Já dnes byla nějaká hodně unavená, takže workout jsem dnes oželila, ale burpees mám za sebou :) tak aspoň nějaký pohyb :)

    OdpovědětVymazat
  21. 10 Burpees s klikem splněno včera i zítra :-). Je to legrace, ale strašně povzbuzující legrace :-).
    Mám jeden dotaz, momentálně nejčastěji cvičím Zuzku jako Ty a míchám s jinými HIIT (spíše opravdu jen kardio - švihadlo, běh). Zakomponovala jsem do toho i bývalé BodyrockTv (nyní The dailyhiit), ale poměrně nedokážu pochopit jejich systém. Někdy mají preview a pak real time workout, což je v pořádku a super. Ale někde je jen půl minutové video a člověk to musí pracně vyhledávat, rozklikávat a tak různě. Netušíte někdo, zda-li to je teprve v začátcích a časem se rozběhnou? Mrzí mě, jak nenápadně odstranili Zuzku, ale cvičení mají poměrně fajn a myslela jsem, že by bylo dobré provést tzv. "míchanici" všech cvičení, tak proto se ptám :-).
    A ještě k Tobě, Nikki. Už jsem se sem sice častokrát vyjadřovala, ale chvály není nikdy dost :-). Stránky jsou naprosto super a velice ráda sem každý den "zajdu". Baví mě pozorovat Tvoje výsledky a výsledky ostatních. Neskutečně mně motivuješ v mém snažení za tím být v kondici, být silná, soběstačná, zdravá..zkrátka fit. Jsi příjemná a inteligentní žena, což se dá pozorovat i z videí :-). Jen tak dál, mou podporu budeš mít vždy :-).

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jsem udělala ty burpees, včera jsem dala v kuse 8, pak jsem si dala krátkou pauzu na zbývající dva :D Dneska už jsem zvládla všech 10, jen jsem pak musela udělat 5 koleček po pokoji, ať se vydýchám, super cvik :D A to to dělám bez kliku :/

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikki, super výzva, jdu do toho! Jak píšeš, burpees není nikdy dost :) Zatím sice jen s výskokem bez kliku, ale pracuje se na tom! MMCH včera objednány 6kg kettlebells (+ čoko proteiňák a jiné dobroty) z ronnie.cz, tak se na ně moc těším!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  25. tak zatim sem dala kazdy den burpees(s klikem a vyskokem) davam si je pred workoutem a pekne se tim rozehreju akorat ve stredu co sem mela volny den sem je delala v praci(v pantoflich:)) a jeste ze me nikdo nevidel:D paradni vyzva:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj.
    Moc se mi líbí Váš (váš podle věku),a le musím říct tvůj, protože vypadáš jak náctnice podle fotek, fakt! :))
    Udělala jsi šílený pokrok, který je neuvěřitelný a pro mnoho lidí jsi inspirací.
    Je super, že i když jsi mamča, tak máš čas na cvičení a na blog..:)
    Držím Ti palce a určitě se sem vrátím! :))

    OdpovědětVymazat
  27. tak celotydeni vyzva splnena:) a asi budu pokracovat dal, davam si to pred cvicenim a na zahrati parada:) a vlastne burpees neni nikdy dost:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)