Týdenní společné výzvy - 1. týden - pitný režim + video

Všechny vás zdravím :)) 
Tak jsem se pustila do něčeho, co mi teda vůbec nejde :D Jelikož se můj notebook neustále vypíná (už bych si měla nechat opravit ten větrák uvnitř) a čím víc je zahřátej, tím víc je pomalej, dopadlo to docela špatně s natáčením mého prvního videa pro vás v rámci nové týdenní výzvy, společné výzvy ☺ V půlce se video seklo, audio už tak nekoresponduje s videem... no... a když se mi notebook mezitím 5x vypnul, nechala jsem to už tak jak to je, ani sestříhat a upravit mi to program nedovolil :D Takže o co jsem se to vlastně pokoušela? Co jsem chtěla sdělit? ☺


Jednoduše jsem chtěla s vámi jít do společného boje za veškerými problémy, které nás trápí a o kterých jste psali na FB stránce. Úkolem bude se každý týden podrobit společné výzvě ohledně jednoho bodu ze seznamu a společně na odstranění těchto nešvarů zapracovat. Mým hlavním pokušitelem je hned bod první ☺ Takže pokud máte také problém s pitným režimem, pojďme s tím společně něco udělat a po celý příští týden se pojďme "učit" pít. Hezky týden po týdnu budeme bojovat s jednotlivými body a já v tom pojedu s vámi ☺ Jdete do toho? Doufám, že ano :)) Hned zítra večer se vás na FB zeptám, zda jste první den zvládli a pochlubím se také, jak jsem s pitným režimem zabojovala i já ☺ Začínáme zítra, v pondělí  7. ledna, a další pondělí k tomu přidáme další bodík ☺ Hodně štěstí ☺

1. týden - Pitný režim
2. týden - Cvičení
3. týden - Sladké, tučné
4. týden - Přejídání se
5. týden - Snídaně
6. týden - Motivace
7. týden - Jíst pravidelně

PS: ne že budete chlemstat Pepsi, Sprite 
a podobné cukrem přislazené zabijáky ;)


a teď moje nepovedené video.. :D pobavte se :D

89 komentářů:

  1. jsi sympaťanda i po hlase :) a na poprvé je to skvělé!
    pitný režim dělá velký problém, mě pomáhá neustálé nošení petky s vodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednou jsem si to zkoušela počítat a vypila jsem osm litrů :D

      Vymazat
    2. 8 litrů?? to já vypiju tak za 10 dnů...:(((

      Vymazat
    3. Ani vypiť príliš veľa vody nie je zdravé :) Organizmus ju nestíha spracovať :)

      Vymazat
    4. Stormy: já vím! :) bylo to jen protože jsem chtěla vědět, kolik tak vypiju - soustředila jsem se na to a pila víc :D jinak piju kolem tech tří litrů :))

      Vymazat
    5. To je pravda, na tohle mě upozorňovala kamarádka studující medinu (i když zbytečně, já stěží vypiju litr). Není dobré takhle moc pít, protože dojde k převodnění a tím pak taky ledviny trpí.

      Vymazat
    6. Ono když už někdo vypije přes tři litry tak to další pití by měly být třeba minerálky nebo voda s troškou soli :)

      Vymazat
  2. Rozhodně velmi motivační! :))
    A protože mám problém zrovna s pitným režimem, tak jdu s tebou od zítřka do toho! Snad se zadaří. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc příjemný/sympatický hlas :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milejší video jsem snad ještě od bloggerky neviděla :) Nikki, všechny ty technické věci hoď za hlavu, je hrozně moc fajn tě vidět a slyšet, taková podpora a motivace "živě" je úžasná :) Báječný nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělééé :-) jsi opravdu moc sympatická...já bych se styděla jako blázen :-) těším se na další...protže s pitným režimem zrovna problém nemám dokaži vypít dva litry denně někdy i více....
    míša

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je opravdu milé a rozhodně dobrý nápad. Zrovna před pár dny jsem si říkala, že si pitný režim musím pohlídat :) A myslím, že s tebou to bude určitě ještě lepší "hlídání" :) Každopádně jsem ještě chtěla napsat, nebo se možná zeptat či podotknout :))) že vůbec nechápu, kde bereš tolik času na tolik věcí :) Cvičení (samozřejmě), vím, že hodně čteš a píšeš i blog o knihách, pracuješ a vím, že máš i doma dva chlapy, kteří určitě taky chtějí trochu pozornosti :) a potom všechny ty články na blog, zprávy na facebooku - obravdu obdivuju tvůj Time management :-D Rozhodně bych toho chtěla taky někdy dosáhnout :)

    Přeju pěkný den a těším se na zítřejší zprávy.

    Eliss ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě jdu do toho :) V práci nemám s pitím problém, ale doma potom nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  8. no páááni :) jsi sympaťačka!! :) je strašně milé,že ses nám ukázala ;) a do výzvy samozřejmě jdu taky! :) žádné coly a sprite nehrozí :)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé video. :) Vůbec bych neřekla, že točíš poprvé. :)
    Jinak s pitným režimem nijak zvlášť problém nemám, ale půjdu do toho taky. Chci vědět, kolik toho vypiju. Těším se především na dvojku. :)

    Jinak všem hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě dříve stačilo třeba 2 hlty vody za den :/ Ted se snažím opravdu vypit aspon ten litr na základ .. někdy vypiji méně někdy více :) Snažím se to udržovat na 1,5l - 2l :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad. Těším se až se dostaneš k mým krizovkám. Pití je snad jediné, co bez problémů zvládám, možná naopak až o přeháním - min. 3 l/denně, ale když dám míň bolí mě hlava. Verča

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, začala jsem tvůj blog sledovat tento týden a vážně hodně mě motivuje! Moc ti za to děkuju, pojedu v těchto sedmi bodech s vámi :)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si založila účet na googlu a budu moct sledovat blog a motivovat se společně s Vámi! Už se na to těším! :)

      Vymazat
  13. Tak jo, jdu do toho s Tebou :).Akorát mám problém - jsem závislá na
    Coca cole zero...nepiju ji na litry, ale jen takový lůček např. po obědě.
    Já vím, že tyhle varianty bez cukru jsou taky shit, ale ...menší zlo?Co myslíš
    můžu si jí dopřát?Ještě prosím o radu (jsem PC trubka :) )co mám dát v komentovat jako, když nechci být anonymní a pořád se podepisovat?
    Díky, pa Petruše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod komentářem je nabídka "Odpovědět jako:" a tam je nabídka:):).

      Vymazat
    2. Já bych taky neodpovídala jako anonymní, ale nikde z těch nabízených věcí nemám účet, takže to asi musím dávat pořád anonymní, co? Verča

      Vymazat
    3. Přesně tak !!!! Nejsem slepá Ptáčátko !!!!!! :))))))))
      Petruše

      Vymazat
    4. Můžete si udělat buď účet na google, což už Verčy udělala nebo dát "komentovat jako" Název / Adresa - vyplnit jen ten název, dejte tam své jméno třeba, adresu nevyplňujte a taky to půjde :)

      Vymazat
    5. mozes si dopriat v malom mnozstve, ale do vypitych tekutin by si to nemla ratat ;-)

      Vymazat
    6. Ups, tohle mi uniklo :D Jak píše Dana, trochu si dej, ale nezapočítej do tekutin, ono ten kofein trochu odvodňuje, a obecně se radí, že na nějakou dávku kofeinu by se mělo trochu přidat na vodě.. doufám, že se nemýlím, ale slyšela jsem to tuším někde v nějakém video tipu od Jillian.

      Vymazat
  14. krásny nápad, osobne sa teším na "sladké" a "jíst pravidelně"

    OdpovědětVymazat
  15. Výbornáá první výzva. jak už tady někdo napsal i doma musím pít vodu z vodovodu z flašky, a velký. Je to asi lenost.. když vypiju skleničku nenapadne mě si jí hned naplnit. Kdežto ve flašce je pořád voda a navíc je vidět kolik jsem toho vypila. Super Nikky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tak taky přesně takhle, tak jsem zvědavá, jak se nám to podaří dodržet :)

      Vymazat
  16. Jsem ráda, že Tě vidím se usmívat, na všech fotkám jsi taková vážná, a přitom máš milý úsměv a hlas :)
    Pití pro mě problém není, zvykla jsem si pít docela dost, takže dám tak 2-3 l/den. Ale dřív jsem taky byla schopná vypít tak maximálně litr, a to ještě většinou černého čaje.
    Všem držím palce, tělo vás-nás bude mít hned raději :)

    OdpovědětVymazat
  17. dobrej nápad, myslím, že tím hodně lidem pomůžeš :) akorát jsem čekala, že tu napíšeš informace např. kolik toho vypít, nějaký tipy a rady.. ale nevadí, nějak se s tim poperu.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bys vypít alespoň 30 ml/kg váhy. Při zvýšené tělesné námaze, velkém horku, pocení, horečce víc.

      Vymazat
  18. Super video, máš moc příjemný hlas :) Ráda se přidávám, i když kámen úrazu bude hlavně sladké :)

    OdpovědětVymazat
  19. Také jdu do toho :) Zrovna pitný režim je něco, s čím se dost peru. Tak nějak pořád zapomínám pít :D

    OdpovědětVymazat
  20. Máš moc příjemný hlas!! :) Úplně jiný než jsem si představovala... Čekala jsem takový víc výrazný a dramatický (hodil by se ti k očím :D )
    Video je super - technika není důležitá - důležitý je pocit, že jsi s námi :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Video je opravdu parádní! I ta výzva samozřejmě :) Před Vánocemi jsem taky uvažovala, že bych něco takového na blogu udělala, ale nakonec jsem od toho upustila :)

    Jinak k přehřívání notebooku - já s tím mívala taky problém, často se vypínal. I díky tomu jsem dostala na Vánoce chladíci podložku pod notebook a je to opravdu šikovná věcička :)

    OdpovědětVymazat
  22. Přidavam se do boje :-) na balkone za dverma mam 3 coly ze Silvestra. 2 jsou nacate,ale nikdo je tu nepije. Ba naopak s malou 7m dcerou sedim u tech dveri a hraju si a kdyz mi sjedou oči taxi řeknu Ha napít se :-D zeleneho čaje ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý nápad! Máš na videu příjemný hlas a máš pravdu.. Nikki je hodná! :) ˇ
    V tomhle komentáři se vyjádřim k tomu jak to mám s pitným režimem a s dalším článkem (o cvičení) napíšu jak to mám zase se cvičením :D. Nerada bych sem psala příliš dlouhý komentář.

    Tak já jsem si jednou řekla, že už bych měla začít víc pít - také že se mi kvůli málo vody často bolela hlava. Rozhodla jsem si založit takový "hubnoucí deníček", kam si píšu kolik a co jsem za den vypila, co jsem jedla, co jsem cvičila, co jsem snědla navíc (sladké atd.).. moc mi to pomáhá. Je to takový způsob jak si hlídat co jím a jak často piju. Rozhodně bych to doporučila více lidem - hlavně těm, kteří mají problémy se uhlídat jak už v pitném režimě tak i v jezení sladkostí a pravidelném stravování ;).

    OdpovědětVymazat
  24. Moc děkuji všem za komentáře :)) Jsem ráda, že nás bude tolik, co půjdou do toho se mnou :)))
    Ohledně pitného režimu, nerada bych, abychom to nějak překombinovali a dělali z pitného režimu nějaké katastrofické terno :D Prostě je jasné, že navýšit pitný režim musíme každý na svou jakousi hranici, jelikož málo je špatně, ale i moc tekutin je špatně. Mně osobně například logika říká, že málo vody má mé tělo tehdy, když není moč průsvitná. Hodně vody zase, když pořád lítám na záchod :))) Takže se sami naučte odhadnout a spočítat si , kolik přesně tekutin je to pravé ořechové pro vás, nezapomeňte, že i zelenina a ovoce má dost vody, takže pokud máte tohoto dostatek, i 1,5 l vody by mělo být jako minimum dostačující :)) hlavně si z toho netrhejte chlupy na hlavě :D jdem s tím bojovat, takže s rozumem :)) a sledujte, co příjem vody s vámi dělá :) Příjemný večer :)

    OdpovědětVymazat
  25. Super nápad! :) Určitě jdu do toho :) Máš sympatický a příjemný hlas ;)

    OdpovědětVymazat
  26. konečně jsem našla něco , spíš někoho :) kdo by mě zaujal svými nápady.Takže se přidávám a du do toho s vámi ostatními :)))

    OdpovědětVymazat
  27. video je úplně super!:-) já s pitným režimem až takový problém nemám...chlemtám furt vodu z flašky a nebo různý čaje....ale sválně si zkusím spočítat, kolik vypiju čisté vody:-)...a nejvíc se těším až se dostaneme k tomu přejídání, protože to je můj největší problém camaya

    OdpovědětVymazat
  28. Kdo má mobil s androidem, může si stáhnout fajn aplikaci Water Your Body. Zadáváte tam množství vypité vody, a pokud během dne máte míň, než by bylo vhodné, tak vás mobil upozorní. Mě to docela pomáhá. :)
    Jinak Nikki, fakt máš moc příjemný hlas a s klidem můžeš točit videa častěji. :)

    OdpovědětVymazat
  29. máš milý hlas:)
    s pitným režimem problém nemám - spíš naopak, piju popořád, vodu nebo neslazené čaje, už jsem si na to tak navykla...kdybych pila málo, bolela by mě hlava..
    z toho, co jsi zmínila v "týdenní výzvě" nemám problém moc s ničím....jen jednou za čas nějaké to sladké :) ale všem budu držet palce a budu sledovat, jak to jde:)

    OdpovědětVymazat
  30. Když jsem včera na FB viděla oněch nejčastějších 7 hříchů, kterých se většina z nás s oblibou dopouští, divila jsem se, jak moc je to trefné.
    Takže já tuto společnou výzvu ráda přijímám a od zítra klidně začnu - zrovna na pitném režimu jsem se dnes snažila celý den zapracovat, protože ten můj litr denně už mi přišel vážně tragický. :-)
    Jinak video i přes technické problémy super, jsi velmi sympatická a máš daleko jemnější hlas, než jsem si představovala (celou dobu tě vnímám jako takovou druhou Jillian no..:D )

    OdpovědětVymazat
  31. Náhodou to video sa ti podarilo, pôsobíš veľmi milo :) Nápad je to skvelý,určite sa tiež zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  32. pěkné video a super nápad:) určitě se zapojím do výzvy:) už se těším:) Kájušenka.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, děkuji moc za motivaci, koukám na tvůj blog už týden, jdu do výzvy také
    p.s. vypadáš fantasticky:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Zrovna včera jsem si zavedla svojí malou osobní pitnou výzvu :D
    Takže jdu do toho:)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Nikki ;)
    Kedze prave s bodom cislo jedna nemam problem, k ostatnym sa urcite pridam ;)a rada si pozriem ako vam to vsetkym pojde...ja mam v kupelni polozeny pol litrovy pohar, ktory si naplnim vecer aby bola voda izbovej teploty a rano hned ako vstanem utekam pren :) robim to tak uz niekolko rokov, takze uz rano mam pol litra za sebou, ako nahle ho vypijem doplnim vodu a mam ju stale po ruke. Do obedu stihnem vypit 3-4 take pohara a po obede uz len tak lightovo :D ked ma smadi alebo po cviceni vypijem dalsieho pol litra :) Tak drzim vsetkym palceky a uz sa tesim na dalsie tyzdne :P

    OdpovědětVymazat
  36. Musím souhlasit s holkami - jsi velmi milá!! Držím palce! AA

    OdpovědětVymazat
  37. Máš moc pěkný hlas. Také se připojím a budu se hlídat. Jsem na to stejně jako ty, i když mám žízeň, tak se kolikrát napít nejdu... Tak hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tenhle článek a samotná výzva se mi moc líbí! Máš strašně přijemný hlas a působíš na mě opravdu mile :) Vždycky jsem si podle fotek a stylu psaní myslela, že jsi spíš taková ráznější osoba, ale teď jesm názor úplně změnila. Opravdu, na to, že tohle je tvoje první video, tak ses s tím poprala více než skvěle!
    Já se tedy nechci nijak chválit, ale žádný bod mi nedělá prolém, jen občas jsem líná se jít napít, když třeba něco dělám na počítači a podobně :D
    Ale do výzvy půjdu s vámi, je pěkné mít nad sebou kontrolu!

    OdpovědětVymazat
  39. Hehe jsem si pustila video a začetla se do komentářů a pak mi došlo, že máš úplně super učitelské vyjadřování :-))) Vážně se to pěkně poslouchalo. A do pitného režimu jdu stopro taky. Minulý týden jsem pití flákala natolik (nestíhala a zapomínala se vším kolem), že jsem si uhnala krásný zánět močáku... moc milé :-x. Poslední dva dny piju vzorově, tak snad mi to vydrží i během pracovních dnů :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Opravdu obdivuji tu odvahu natočit takhle veřejné video. :-) Vydařené video. ;-) Pravda je, že si velmi milá a sympatická. Držím palce a jdu do toho všeho taky. ;-)
    Zdenča

    OdpovědětVymazat
  41. Bezva video, máš moc příjemný hlas!:) S pitným režimem taky bojuju. Doma se vždycky aspoň dokopu k tomu, abych si uvařila konvičku čaje a ten pak popíjím. Piju většinou ovocné (neslazené), ale teď jsem si řekla, že se budu snažit pít více zelené (právě teď si dávám Genmaichu:)) Fajn je taky voda s citrónem:)

    OdpovědětVymazat
  42. Jééj, pridávam sa! Presne toto, je to čo potrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  43. Úžasný nápad, úžasné video - máš moc příjemný hlas, jsi krásně přirozená, moc ti to sluší. Co se týče pitného režimu, mám s ním problémy jen o víkendu. V práci se mi dodržuje lépe. Doma už je to horší. V práci si totiž moc ráda odběhnu od počítače uvařit si třeba čaj, tim to bude :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Jo, to je přesně to, co teď potřebuju! :)) Měla bych pít hodně, protože mám velmi nízký tlak, ale prostě nejsem schopná se k tou dokopat :D takže se to pokusím zvládnout a snad potahám všech sedm týdnů!

    OdpovědětVymazat
  45. Nadhera! Ty bys z fleku mohla nahravat vsemozne hlasove nahravky, treba pohadky pro deti. Mas nadherne uklidnujici hlas --> uplne si me svym hlasem uvolnila pred stresem ze zitrejsi zkousky :D Takze za mne vic Tvym videiii :)

    OdpovědětVymazat
  46. Většinou "mlčky" pročítám, ale teď musím komentovat...:) Perfektní nápad, a jdu do toho.. jsem totiž schopná za den vypít půl litru vody, a k tomu dvě kafe... aneb chudák moje tělo...:) Takže je načase začít s tím něco dělat, díky za motivaci....:)

    OdpovědětVymazat
  47. Jsi úžesná!!!! Nejde odolat, musím se přidat taky!!! Moc ti fandím a těším se na příští týden!
    PS.: Úžasné video!!!

    OdpovědětVymazat
  48. Jdu do toho :). Moc hezké video, jsi moc příjemná i v textech i po hlase :)

    OdpovědětVymazat
  49. Hezké video. Můj pitný režim je asi jedna z mála věcí, kterou dodržuji a v podstatě nic mě to nestojí. Vodu miluji a bez sklenice vody, případně petky sebou bych nemohla vůbec existovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Díky holky mockrát :) Doufám, že se dnes držíte :D Já bojuju, bojuju!!! :D

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Nikki, díky za skvělé video! Jak sama říkáš, je to poprvé a jsem si jistá, že odteď to bude pokaždé už jen lepší a lepší! Jsi ohromně milá a sympatická :) Ráda budu odteď sledovat nejen FB a blog, ale i videa. Jsi pro mne zdrojem inspirace a za to Ti děkuju!
    Měj se moc hezky a ať se Ti daří!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  52. Super!!! Náhodou, video je dost dobrý, vůbec není nepovedený ;o) Máš moc příjemný hlas ;o) Ty a Maruška (z rutiny) jste pro mě velká inspirace ;o)

    OdpovědětVymazat
  53. Video je super,jdu do toho s vámi.Dagmar

    OdpovědětVymazat
  54. Nikki je hodná, co? :D to mě pobavilo :D
    tak teda jdu do toho taky :) dneska ještě 200 ml a budu mít dva litry :)
    jsi sympaťanda ;) přestavovala jsem si u tebe úplně jiný hlas, hrubší a mužnější, nevím proč, ale tenhle hlas mi příjde hrozně hodný :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já poříd říkám, že jsem hodné děvče :D Jsi supr, mně už taky chbí jen sklenička :)

      Vymazat
  55. Ahoj Nikky. V první řadě ti chci pochváli super stránky. V druhé řadě trochu zamotat hlavu :-) Třetí týden: Sladké / tučné. Existuje spousty vědecky podložených důvodů proč je tuk tělu prospěšný a při hubnutí pomáhá. http://fitplan.cz/5-duvodu-proc-jist-tuk-aby-jste-se-zbavili-tuku/ plus druhý článek, na který první odkazuje.
    Přeju hodně úspěchů a samozřejmě spoustu fanoušku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den :)) Ten název "výzvy" je trochu zavádějící, ale vše bych upřesnila v den, kdy by se to spustilo. Určitě je tuk důležitý a prospěšný, spíše půjde o omezení čipsů, salámů a takových jiných neduhů v rámci stravování :)) To tam určitě u zdravého stravování nepatří :) Ale díky za odkaz, přečtu si :) Informací není nikdy dost :)

      Vymazat
    2. No, takže dobrý den :-)) Díky za upřesnění, salámy a čipsy jsou opravdu špatné tuky :-)

      Vymazat
    3. Hmmm... teď mi to došlo :D jsem prostě slušné děvče, takže "ahoj" :-D

      Vymazat
  56. Super nápad! Přidávám se, ten pitný režim je pro mě nejhorší.. :(
    A pěkné video, ani bych nepoznala, že točíš poprvé ;)

    OdpovědětVymazat
  57. já bych potřebovala přidat ještě bod 8 zelenina. Zjistila jsem, že jim sice pravidelně, ale hrozně málo zeleniny. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už mám v plánu přidat i jiné body a tenhle tam určitě patří :) takže postupně :)

      Vymazat
  58. Juchuuuu, tohle a sladké jsou mé dva největší nešvary :) ani přejídaní, ani nemám zvýšený příjem, pohybu mám ažaž... prostě jen nepiju a občas zhřeším čokoládou... Ale asi to stačí, protože se váha nehýbe :( Takže jdu zabojovat :)

    OdpovědětVymazat
  59. Tahle výzva se mě sice netýká, protože piju jako ďas (mojí výzvou bude spíš nebaštit vůbec sladké, hlavně čokoládu:), ale video je moc hezké a jsi opravdu moc milá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)