Soutěž o protein 100 % Whey Protein Professional

 Mám moc velkou radost, že pro vás ve spolupráci s Ronnie.cz mohu uspořádat následující soutěž o další produkt firmy Scitec Nutrition. Jedná se opětovně o protein, ale tentokrát jsem pro vás vybrala něco opravdu zajímavého a jsem ráda, že mi to u pana zakladatele firmy Ronnie prošlo ☺

Budeme soutěžit o proteinové sáčky různých příchutí proteinu  100 % Whey Protein Professional. Šance jsou velké ...

3 sáčky po 30g pro
každého z 10 vítězů




Gratuluji všem výhercům, 
během zítřka vám přijde e-mail☺ 

a Rafflecopter giveaway

Pouze pro starší 15 let, určeno pro adresy v ČR.

48 komentářů:

  1. Super :) s proteiny nemám žádnou zkušenost, takže třeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. super:) ráda bych to vyzkoušela,zatím jsem ještě nic takového neměla:) protože ještě nejsem tak zapracovaná do cvičení abych zatím něco brala :D

    OdpovědětVymazat
  3. A nějaký odkaz na tu soutěž, prosím:-)? Také jsem to nikdy neměla tak bych to ráda zkusila :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tady tohle je soutěž... přečetla sis co máš udělat?

      Vymazat
    2. a kdepak je ten formulář? ;-)

      Vymazat
    3. Jop, už, jsme nepochopila tu aplikaci FB :-) Už to je :-) Díky.

      Vymazat
  4. Já jsem pako, už jsem na to přišla! :-) Vyplněno a držte mi palce: -) Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, nemám facebook, můžu vyplnit jen jeden úkol, škoda. Tak aspoň tak no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom podobně. Také mne mrzí, že soutěž je spojena s FB. Já vím, patří to k době. Jitka

      Vymazat
    2. jde jen o extra vstupy, které nejsou povinné :)

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki, s proteiny nemám zkušenost .Zkusím štěstí a potom bych si objednala,pokud bude dobrý.Byla by škoda do něj investovat pro mě nemalé peníze a potom by ležel ladem.Už jsem četla o některých WPP nebo WPC ,ale nepoznám rozdíl pro mě lepší.Dagmar

    OdpovědětVymazat
  7. No teda, to je výtečná výhra a ve formuláři jsem nemusela nic dělat, protože všude už jsem :D :D Zzdenika

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super! Zaregistrovala jsem se, tak snad budu mít štěstí;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta bílá čoko-jahoda musí být neskutečná mňamka!!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, díky moc, že na nás tak myslíš.
    Tato soutěž je supr! :)) Protein se vždycky hodí.

    OdpovědětVymazat
  11. Dúfam, že táto súťaž platí aj pre SR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen pro adresy v ČR. V podmínkách ve formuláři je to již napsáno, jen to není hned vidět, tak to upravím.

      Vymazat
    2. A ak mám možnosť že by sa prípadná výhra poslala k rodine do čiech alebo na adresu kolejí kde študujem? :-)

      Vymazat
    3. Beo, určitě, pokud je adresa v ČR, tak určitě to možné je :)

      Vymazat
  12. Teda a prý že mám vysokou školu a koukám na ten dotazník jak tele:-))) Ale povedlo se, člověk může být tele ale nesmí nic vzdát:-D Lucie V.

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki já jsem asi fakt úplně pitomá, povedlo se mi 2 úkoly splnit a ten 3 nevím, můžeš mi prosím pomoci??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaký třetí? jeden je na přihlášení a pokud napíšeš jméno a email, automaticky se otevřou další dvě možnosti. Pokud v obou možnostech je "lajknuta" FB stránka, pak jsi úkol splnila a je hotovo.

      Vymazat
  14. Super soutěž! Taky jsem zkusila štěstí :) A teď jdu mrknout na tu slevu, zrovna jsem zvažovala objednávku z Ronnie :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ooo, tak to jsem zvědavá, jestli se mi poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  16. skvělá soutěž, tak třeba se na mě usměje štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  17. Super, zkusila jsem svoje štěstí, snad alespoň jednou! :D:D

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá soutěž a moc ráda bych vyhrála i proto, že mám málo bílkovin :(. Už vidím jak opět nevyhraji (už jsem zkoušela tóólik soutěží :D).. ale no tak to aspoň zkusím :D. Byla bych strašně moc šťastná kdybych vyhrála :). Jsi hodná, že děláš takové soutěže :).

    OdpovědětVymazat
  19. :-) ahoj, něco jsem pomačkala, ani nevím co a jak, ale výhra by se šikla :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Super nápad, děkuji Niki :). Snad se zadaří :).

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, ja som sa do súťaže zapojila tiež, ale potom som si všimla, že to je len pre ČR. Prepáč, tak ma prípadne nejako odtiaľ vymaž. Daša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj, aj mne sa podarilo najprv sa nadšene prihlásiť a až potom si všimnúť, že sa súťaží len v rámci ČR, aj ja sa ospravedlňujem! :( A dúfam, že raz bude dáka súťaž alebo giveaway i pre Slovensko :)

      Vymazat
  22. tak jsem vyplnila všechny tři tak uvidíme :) výhra by se šikla :)

    OdpovědětVymazat
  23. trošku jsem se v tom nevyznala, ale mám pocit, že jsem ten první úkol splnila, tak snad :) protože FB už nemám, ale nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  24. Už jsem se bála, co to bude za úkoly (typu: udělej 10 burpees, natoč se při tom a pak to sdílej na zeď :D), tak jsem ráda, že je to tak jednoduchý. :))) Snad budu mít štěstí. :) Nikolas

    OdpovědětVymazat
  25. gratulacce vyhercum... jelikokz sem pechvogel, radsi sem si protein koupila.... a je gooood

    OdpovědětVymazat
  26. Gratuluji výhercům :). Mně nezbývá nic jiného, než si protein koupit sama :D.

    OdpovědětVymazat
  27. zas jsem nevyhrála :(:D achjo!
    gratuluju vítězům:)))
    a ať se daří Nikki:-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)