Porovnávej se s tím, kým jsi byl včera.







14 komentářů:

  1. tyhle citáty mě vždycky potěší:))

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně děkuju za ten předposlední <3 tak nějak jsem to potřebovala....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné a ten první mě velmi pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc krásné citáty. Na tvůj blog jsem narazila teprve před týdnem, kdy mi tě doporučila kamarádka na jedné internetové diskuzi. Chtěla jsem totiž začít 30 Day Shred. Tvá proměna mne strašně moc motivovala! Je to snad ta největší motivace, jakou jsem za život měla. Je mi 17 let a má postava odpovídá tvé před vším tím cvičením. Doufám teda, že za nějaký ten půlrok-rok se budu také moci pyšnit krásnou postavou, tak, jak jsi to dokázala ty. Jsem u pátého dne 1. levelu.
    A proč to sem vlastně píšu, když je to mimo téma? Vlastně i proto, abys věděla, že jsi hodně velkou a silnou motivací pro nás, které teprve bojovat začínáme. Tvá proměna je skvělá, dodatečně ti moc gratuluji a přeji samé další úspěchy. Od teď máš další pravidelnou čtenářku :)
    Moc si tě vážím!

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi motivující. :)) Takové mám moc moc moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Mě se nejvíce líbí ten druhý :))

    OdpovědětVymazat
  7. Citáty mě potěšily...zvlášť proto, že jsem dnes ráno zkusila svoje "motivační" kalhoty (před dvěma měsíci jsem je nenatáhla přes stehna) a dnes hurá, oblíkla jsem je a šla v nich do práce!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten druhý je asi nejlepší a je skvělej, hodně jsem si kvůli němu uvědomila - díky za něj :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Super motivační obrázky, dokážou mě nakopnout když už mě snažit se nějak nebaví :).

    OdpovědětVymazat
  10. tyhle motivující jsou stejně nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. super, tyhle obrázky miluju :)
    nejvíc se mi líbí ten první :)

    OdpovědětVymazat
  12. super motivujuce... asi dva tyzdne dozadu som na odporucanie kamosky navstivila tvoju stranku ...
    Nikky su super..
    minuly rok som dala dolu spolu s kamratkou 13 kg po porode dolu za 3 mesiace.. v priebehu roka som 4 kila opat nabrala mojou lenivostou a pazravostou.
    od 2 januara som zmenila jedalnicek. aj ked ta zmena nebola hned ale postupna asi od jari minuleho roka. tesim sa na vysledky o 20 dni, ked dokoncim DS 30 a prejden na dalsie narocnejsie cvicenia :-)
    vela uspechov prajem :-)
    mamina 25

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)