Musím vám říct něco důležitého ...

Milí čtenáři,
čas od času v našich životech dochází k určitým změnám, které nás nutí veškeré naše plány a cíle, na kterých tak pilně pracujeme, překopat. Ve stejné situaci se právě nacházím i já. Určitě nechci, aby tahle "zpráva" zněla nějak tragicky, jelikož mně osobně už pár dní vytváří připitomělý úsměv na tváři, i když si na ten svůj vysněný six-pack budu muset pár měsíců ještě počkat. No, co nadělám, one-pack taky dobrý ;)

Čtyři týdny a jeden centimetr, "malá kulička" - takto příhodně onu změnu nazval můj lékař ☺ Díky tomuto uhnízděnému tvorečkovi budu muset výrazně přehodnotit své cvičební aktivity, zkrátka a dobře, na doporučení je musím zmírnit a v těchto týdnech být k nám dvěma šetrnější ☺ Dobře víte, že nejsem schopna fungovat bez pohybu, takže následujících (už jen) osm měsíců, pro mne budou neskutečnou výzvou. 

Prosím, neptejte se mne na budoucnost blogu, jediné co vám mohu slíbit, že se ze značky Moje tělo nestane těhotenská poradna :D Až se budu chtít někde vyfňukat, pravděpodobně si zajdu ulevit na příhodnější místo :D Co vám mohu zaručit je to, že se nezbavíte mých proměn, jelikož si myslím, že bude zajímavé sledovat, jak "rostu". Mou výzvou bude tedy dokázat sama sobě, že v těhotenství není nutné přibrat dvacet sedm kilogramů, jako tomu bylo při tom předchozím. Nemíním utírat činky od prachu, nemíním přestat dělit se s vámi o zdravé recepty a dost možná vám polezu na nervy s recenzemi na "trochu jiné" cvičení ☺ Ale ať.

Budu podruhé maminka ☺
To je vše. To je vše, co jsem měla na srdci a chtěla vám říct ☺

Nikki.

130 komentářů:

  1. To je uzasny Niki, strasne moc gratuluju! :) Uz pri prvni vete jsem vedela, o cem budes psat :) At se vam obema moc dari a budu te nadsene sledovat dal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to věděla, už když Niky před pár dny tento článek avízovala :)

      Vymazat
  2. Obrovská gratulace! :) Náhodou, i takové recenze na "jiné" cvičení se určitě budou spoustě holek dříve nebo později hodit, takže směle do toho...:)) Hlavně ať se vám oběma dobře daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to přeju! Krásná zpráva. :))
    Hodně zdravíčka vám oběma!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krásné, moc gratuluju a přeju vám oběma moc zdraví a štěstí!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně mooooc moc velká gratulace! :-) Doufám, že si tohle období krásně užiješ a to i díky získaným znalostem o zdravém životním stylu :) Na tvé další příspěvky se už moc těším a jsem zvědavá, jak to budeš zvládat. Věřím, že ti to ale půjde perfektně, stejně jako celá předchozí proměna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem :) urcite budes mamina, co sa stara o svoje zdravie, ci uz po pohybovej alebo stravovacej stranke :) a ten six pack bude, ale teda to buduce leto :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak hodně štěstí! :)
    To malé bude mít obrovskou výhodu, že jako jedno z mála bude mít aktivní a zdravě žijící maminku, tudíž už pro svůj vývoj bude mít ty nejlepší podmínky!! :)))
    Ivet

    OdpovědětVymazat
  8. Jé Nikki taky gratuluji k miminku,hlavně ať se máš dobře a mimčo je zdravé to je důležité;))

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju a přeju hodně zdravíčka !!!!! Krásná zpráva.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju a přeji štěstí a hlavě zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No pááni, moc ti gratuluju Nikki! To je úžasná novinka! :-) Hlavně hodně zdravíčka!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně mooooc gratuluju Niki!!!!!to je fakt úžasná novinka!!!:)) tak teď hlavně buď na vás dva opatrná:))) Bubla

    OdpovědětVymazat
  13. jupí, super, skvělá zpráva :) blahopřejuuuuu! :)) a určitě bych raději dědátko, než six pack ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Super zpráva...hodně štěstí a zdraví :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  15. Obrovská gratulace a hlavně hodně zdraví a štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki moooooc gratuluju! A na recenze na jiné cvičení se těším, miminko plánujeme, tak už teď přemýšlím, co budu dělat až se povede :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně štěstí :) doufám, že se k tomu zase po porodu vrátíš :) a třeba to půjde pak lépe :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc gratuluji, ať jste obě zdravé!!! :-* Na cvičení máš ještě tolik let :-))))) Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. Páááni, gratuluji!!! :) Blog neblog, alespoň uvidíme, jak se dá "zachovávat" i v průběhu těhotenství, věřím, že vymyslíš nějakou alternativu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Uau gratulujem! Veľmi som zvedavá ako budeš cvičiť a jesť a zvládať to všetko :), viem že sa nevzdáš a budeš si to užívať aj tak. Držím palčeky a prajem veľa pevných nervovo a radostných chvíľ.

    OdpovědětVymazat
  21. No ty vogoooooooooooooooo, to je nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ježiš, já mám zas už podruhé dva dny za sebou díky Tobě slzy v očích!!!!!! Hlavně, ať jste zdraví!!!! A já si jdu umýt tu rozmazanou řasenku :D

    OdpovědětVymazat
  22. Upřímně jsem dost smutná!!! :o) Byla jsi mou obrovskou motivací a inspirací :) Přeji Ti i Tvému miminku jen to nejlepší! Já už do toho snad taky přaštim a otěhotnim! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jů, Nikki, velikánská gratulace :-) Jak to vzal přítel?

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikki, moc ti gratuluju! Myslím, že to "jiné" cvičení se bude většině z nás dřív či později hodit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc gratuluju!:) Hlavně, ať jste oba zdraví:)

    OdpovědětVymazat
  26. jééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé (to byla celá moje reakce!!!) :D pecka, moc moc moc gratuluju a hlavně zdravíííčko !!ale tak ve zdrave mamince, zdrave detátko ;)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki velká gratulace :) přeji Ti hodně štěstí a zdraví Vám oběma :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ježiš to je super!! :-) Moc gratuluju a přeju hlavně hodně zdraví ;-) Aspoň si vyzkoušíš zas nějaké jiné cvičení a jsem na proměny moc zvědavá! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Super :) Gratuluju a ať jde všechno tak jak má :)

    OdpovědětVymazat
  30. Úžasné, gratulujem.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  31. Nikki, to je krásný! Moc gratuluju, you made my day :) hlavně, ať jste oba zdraví!

    OdpovědětVymazat
  32. Gratulace:) uz se tesim na clanky na tema jak zustat fit v tehotenstvi:))

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Nikki, moc a moc gratuluju, to je naprosto úžasná zpráva, která nám všem tady vykouzlila úsměv na tváři. Moc ti to přeju! Hlavně ať jste zdraví! Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jeeej Nikki :) Sledujem tvoje pokroky a blog už dlhšiu dobu a veľmi Ti gratulujem resp. Vám :) <3 ..A mňa bude zaujímať aj to "iné" cvičenie, pretože ja keď raz budem chcieť mať (čakať) svoje bejby určite nechcem zanevreť na šport, tak sa teším čo odporučíš :)
    Lusy

    OdpovědětVymazat
  35. Obrovská gratulace ke "kuličce". Uteče to jako voda a bude načase znovu provětrat činky ;-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  36. Nikky strasne moc gratuluju!!!! Davej na sebe pozor, jsi na uplnym zacatku!!! Pokorila si terem 9 mesicu hubnuti, ceka te temer 9 mesicu krasnyho "tloustnuti":-)))Drzim palce a urcite nas informuj!

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluji a přeji hodně štěstí, je to krásné :)

    OdpovědětVymazat
  38. Gratuluju niky:) tak tě to hubnutí čeká zase znova:) ale i v pokročelým stavu těhotnství jsou dobré cviky hlavně na záda:) Buď šťastná se svým novým přírustek:))

    OdpovědětVymazat
  39. Nikki, krasna novina,moc Ti gratuluju:)
    Bud na sebe opatrna:)..Preju Ti, zdrave a hodne miminko:)
    P.S.: po precteni clanku jsem se taky pripitomele usmivala:)

    OdpovědětVymazat
  40. Obrovská gratulace NIkky!!!
    Jsem tu mezi Vámi krátce,ale už teď jsem na blogu závislá.
    Mám 3 dětičky za 4 roky a 13kg navrch:))) Pokaždé jsem přibrala skoro 25kg. Za těch Tvých 8zbývajících měsíců dám těch 13 kilo dolů ....krásné těhotenství přeji
    Zavadilka

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, to je úžasná zpráva! Moc se těším, jak nás budeš informovat o cvičení a stravě v těhotenství, a já se přestanu bát, že jednou těhotenství nezvládnu a moc přiberu apod. Dneska jsem měla špatný den, ale tvoje zpráva mi krásně zvedla náladu. Jsi skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  42. velka gratulace nikki!! i nadale te budu sledovat a brat si priklad z toho "jak nepribrat v tehotenstvi 20kg" nikdy nevim kdy se mi to bude hodit:D
    btw one-pack>six-pack :D

    OdpovědětVymazat
  43. moc gratuluji. Davej na sebe i toho malinkateho clovicka velky pozor a uz se tesim na fotecky briska. Milca

    OdpovědětVymazat
  44. No tvl už při první větě mi to bylo jasný!!! Skvělá zpráva!! Nejlepší zpráva dne a to byl dnešek překrásný! Moc ti gratuluji, přeji hlavně zdraví.. ať ti těch 8 měsíců uteče co nejrychleji. Není nic krásnějšího než porodit zdravé dítě, dokonalost sama!!! Fakt super. Culím se tu jak blbeček :-) AA

    OdpovědětVymazat
  45. Začala jsem se tu úplně culit. Krásná zpráva, krásná! Moc, moc ti to přeju! Tak ať je ta malá kulička hlavně zdravá! <3 :-) a těch 8 měsíců tě nezlobí! :-)

    OdpovědětVymazat
  46. moc krásná zpráva a moooc gratuluji ;-) hned jak jsi napsala, že musíš nám říct něco důležitého nevím proč, ale hned jsem si řekla ona je určo těhotná :-) těším se jak se budeš měnit bude to velmi zajímavé pozorovat ( samozřejmě v dobrém) a co na to přítel a syn?

    OdpovědětVymazat
  47. Jůů, já jsem si to myslela :D
    Tak aspoň budeš mít po porodu zase co dělat s postavou :))

    OdpovědětVymazat
  48. Gratuluju!! a těším na přibírající fotečky a doporučení a články a všechno, protože mě ještě jeden drobek taky v budoucnu čeká a taky nechci přibrat zase 25 kilo jako tomu bylo :D Unikve

    OdpovědětVymazat
  49. Niky moc gratuluju ! bud na sebe opatrna! A Tobe i drobeckovi nebo drobecce preji moc moc moc zdravi!!

    OdpovědětVymazat
  50. Pánee jooo :) úžasná zpráva a já moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  51. HRATULUJU GRATULUJU GRATULUJU!!!!!...to je naprosto dokonalá zpráva!!!:...jen si to pěkně užívejte a prožívejte každý den naplno!!!!:-)...už se těším na tvé další příspěvky!:-D....bude to rozhodně úžasný sledovat takovýhle změny!:-)

    OdpovědětVymazat
  52. Panebože to je nádherný :) .. moc ti to přeju ^^ Strašně držím palečky ať je všechno v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  53. Niky moc moc Vám gratuluju ať jste zdraví a šťastní :))

    OdpovědětVymazat
  54. Moc gratuluju a pevně věřím, že s blogem to půjde ještě líp než předtím :) Myslím, že to je taková výzva.Moc držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Nikkuska gratulujem moc moc moc!!!!Aj ked neplanovane, ale urcite potesilo ;) prajem hlavne zdravicko tebe a malickej gulicke :* uz sa tesim na gulate fotky :D Drz sa!

    OdpovědětVymazat
  56. Jéé páni neuvěřitelně Ti gratuluji! A jíst zdravě a cvičit nějaké speciální věci můžeš i s miminkem, jemu to neuškodí :)

    OdpovědětVymazat
  57. Jé to je úžasná zpráva! mám radost i za tebe :-) :-) :-) Gratuluji a dávej na sebe pozor!

    OdpovědětVymazat
  58. Dojalas mě! Preji plno lásky s tím novým štěstíčkem! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Nikki, moc a moc gratuluju!!!!!! Přeji krásné těhotenství a užívej si bříška :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  60. Velká gratulace a ať těch devět levelu doklepeš do zdárného konce :-)))

    OdpovědětVymazat
  61. TAK JAKO OSTATNÍ TI MOC GRATULUJU! Užij si to nejvíc jak se dá! Musíš být úžasná mamča! :) A veď to malé už od začátků tím správným směrem aby nemuselo podstoupit ty samé trable jak my... :)

    OdpovědětVymazat
  62. to je krásná zpráva, moc gratuluji a hlavně tobě i miminku zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  63. To je super úžasná zpráva, moc moc gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Moooc gratuluju a přeju pohodové těhotenství :-) je to krásné období tak si ho krásně užij ;-)

    OdpovědětVymazat
  65. Nikki, moc gratuluju!!!! Jen teda nevím, kdo mě bude nakopávat k lepším výkonům... :-D

    OdpovědětVymazat
  66. Tak takovou zprávu bych opravdu neuhádla:-) Je to úžasná novina, takže přijmi upřímné gratulace!!!!! Hlavně ať jste oba v pořádku, je ti dobře a cítíš se fajn. Držím pěsti a ješte jednou velká gratulace, Terka

    OdpovědětVymazat
  67. Nikki, moc Ti gratuluju! Ono to uteče a zase nás budeš dostávat do formy. Užij si těhu bříško a hlavně vše ve zdraví! Míša S.

    OdpovědětVymazat
  68. Moc ti gratuluju:) Normálně mám z té novinky takovou radost, jak kdybych byla sama těhotná:D Už se těším na fotečky a ještě jednou gratuluju:)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahojda Nikki, preju moc moc moc zdravi, at vsechno bezi, jak ma a hlavne v poradku, akorat to ve me evokovalo stare vzpominky, pred dvema lety touhle dobou jsem se ocitla ve stejne situaci, jako milovnik spinningu a behu a veskerych cvicebnich aktivit jsem si rikala, ze 20 kg ani nahodou, na doporuceni doktora jsem neco malo vynechala, ale celkem jsem se snazila cvicit, udrzovat si jidelnicek, rozhodne jsem nejedla za dva, pak hodne chodit se psem a ac jsem se snazila sebevic, rucicka stoupala a stoupala, do porodnice jsem sla jako koule +20kg a z porodnice +14 kg (byla jsem fakt nestastna). Protoze mame dva psy, tak jsem s malym musela denne absolvovat kilometry s kocarkem a na stridacku se psema a ejhle za 2,5 mesice jsem s bez problemu vesla do predtehotenskeho . . . nebudu to tu rozepisovat jako roman, ted je to 2 roky, mam vahu stejnou jako pred otehotnenim, postava stejna neni, snazim se cvicit a nemam tolik sebekazne, ale aspon dvakrat tydne neco vypotim, co jsem tim chtela vlastne rict . . . ze ne vzdy jde vaha ovlivnit a clovek by si z toho nemel delat hlavu (teda pokud neji tuny sladkyho a buh vi jakych zabijaku), proste to moc ovlinit asi nejde, ale s Tvou sebekazni a cilevedomosti bych se nebala, ze do 3 mesicu po porodu budes vypadat skvele a jeste jednou preju vse nej nej nej a predevsim zdravi :), Peta

    OdpovědětVymazat
  70. Velká gratulace ! Je to úžasná zpráva, stejně jako to, že se nechystáš přestat cvičit a psát! :-)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Niki, přeji vám hodně zdravíčka a ať tě tvoji kluci řádně rozmazlují! :) Gratuluji ke "kuličce"!

    OdpovědětVymazat
  72. Niki mnohokrát gratuluji, přeji hlavně hodně zdravíčka pro tebe i to maličké:)

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Nikki. Gratuluju strašně moc. Ráda tě čtu, i když komentáře nepíšu :-) Ale chci tě povzbudit a přiložit osobní zkušenost, že těhotenství výzvou opravdu je. Po prvním těhotenství a 18 kg nahoře jsem se naučila zdravě jíst a vrátila se po letech ke sportu. Zpět v kondici, na váze a mírách jako "před" jsem byla po roce a půl. Druhé těhotenství už bylo jen 13kg, zdravá strava samozřejmost, po porodu v kondici, míry, váha jako před oběma těhu za 12 týdnů. Pak jsem při dvou dětech začala běhat a udělala si kurz výživového poradce. Nepřestala jsem běhat ani v průběhu třetího těhotenství, nahoře 13 kg, váha zpět po 6 týdnech i když míry se po tom třetím stahují už přeci jen obtížněji, ale dávám to, přibyl i běh s kočárkem a domácí cvičení :-) Teď je to 8 měsíců po třetím miminku, s těhotenstvím už končím, sport teď rozjíždím na plné pecky a definitivně ladím six pack ;-) tak se oba držte a hlavně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  74. Ježiš to je úžasný :) Moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  75. I já připojuji své gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  76. Já rozhodně něco o těhu cvičení uvítám. Gratuluju :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Nikki, ked tak pocitam, tak ste to museli spiskat na Vianoce, nie? :D dnes je 24teho a fazulka ma 4 tyzdne... :)

    OdpovědětVymazat
  78. Moc gratuluji Nikki a preji obema hodne zdravi!!! Berinka

    OdpovědětVymazat
  79. Wow, super zpráva, ty budeš krásná maminka s pidi bříškem!! Přeju ti hlavně zdravé miminko a žádné komplikace :)) A těším se na články o cvičení v těhotenství :)Myšičkaa

    OdpovědětVymazat
  80. No páááni :) Moc gratuluju, hlavně, abyste byli oba zdraví :))
    Bára

    OdpovědětVymazat
  81. Gratuluju, potkalo tě ta nejkrásnější věc na světě :-). Budu tě sledovat dál a snad dokážu něco tak úžasnýho jako ty před těhotenstvím. Přeju hodně štěstí a zdraví Tobě i miminku :-). Michaela

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Nikki, tvůj blog se také jmenuje Moje tělo a i takové události k tomu patří:-)). To je nádhera. Ráda spolu s ostatními budu sledovat tvůj požehnaný stav. Moc si to užij, buď fit a to malé také :-) Laura

    OdpovědětVymazat
  83. Moc moc moc moc gratuluji! Přeju ti co nejméně komplikací, zdravé miminko, klidné těhotenství a informace jak ti to jde! :)

    OdpovědětVymazat
  84. Nikki, též se přidávám s gratulací. :) Ať se vám všem dobře daří a dobře roste a vše v pořádku pokračuje. :)

    OdpovědětVymazat
  85. Jééé, tak to je skvělá zpráva, moc gratuluji k druhému miminku a přeji hlavně hodně zdraví pro vás oba :-) ať jde vše dobře.

    OdpovědětVymazat
  86. Moc gratuluji :-) To je úžasná zpráva!!! Tak hlavně, ať jste i s mimískem zdraví! Jo a některé z nás to "jiné" cvičení určitě ocení, tak sem s ním :-) A očekáváme fotky !!!

    OdpovědětVymazat
  87. Něco takového jsem čekala už z hlásání nadpisu. Je to nádherná zprávička, přeji ti moc moc štěstí a gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  88. Nikki blahoželám a moc sa teším na prípadne postrehy cvičenie vs. tehotenstvo. Moc by ma potešilo, keby si, samozrejme so suhlasom lekara, pisala aj o cviceni v tehotenstve. Sama by som sa obdobnemu tematu venovala, ked budem tehotna. U mna samozrejme beh vs. tehotenstvo. :)

    OdpovědětVymazat
  89. Tak já si marně lámala hlavu s tím, co by to mohlo být za překvápko, ale mimi mě teda vůbec nenapadlo. Sedla jsem si na zadek před tou novinkou. Všechny maminky znají ten krásný, hřejivý pocit, který teď prožíváš. Moc ti to přeju. Ale ne jen tobě. I tatínkovi blahopřeju!! Co on na to a co maličký,už o tom ví? Jsem děsně zvědavá. Tak celé rodince přeju krásný život!
    Ať vám to vyjde!Dana L.

    OdpovědětVymazat
  90. Juuu gratulace :) Nejkrásnější zpráva, co jsi mohla napsat :). Jen doufám, že nás budeš informovat i ve cvičení v těhotenství, protože se s manželem také snažíme o miminko ale přestat cvičit pak rozhodně nechci! :)

    OdpovědětVymazat
  91. z nadpisu článku jsem se lekla, že to bude něco hroznýho. Ale není! Gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  92. to je krásné:) buďte hlavně zdraví!
    a na proměny jsem zvědavá, bude zajímavé to sledovat zase z jiného úhlu:)
    gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  93. Moc velka gratulace, jsem to z minuleho clanku nejak tusila. Je to krasny dar, tak si ho uzivejte ! Janka

    OdpovědětVymazat
  94. gratulujem strašne moc.
    teším sa na tvoje fotky ako rastie bruško. :)
    ak sa nenahneváš,napísala som o tebe na mojom blogu. :)
    http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/01/my-first.html

    OdpovědětVymazat
  95. to je krasna zpravicka obrovska gratulace preji tobe i miminku hlavne zdravicko a at pekne rostete :-)super prekvapko i kdyz jsem to taky tak trosicku tusila z posledniho clanku :-))takze jeste jednou hezke a prijemne tehulkovaniiiii preje Misa :-)

    OdpovědětVymazat
  96. Nikky, koukám jako blázen kolik lidí sis získala, jsi moc fajn a jde ti to od ruky! fandím ti a jsem smutná, že budeš muset zmírnit, je to tak. Ale chápu, že tobě tohle může být ukradený. Přeji ať to vše probíhá bez problému a těším se na návrat do formy :) hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  97. Má reakce? Začala jsem se smát i přítele to přitáhlo za má záda... Chvilku koukal a říká, dyť tam není žádnej vtipnej obrázek - je jasný že pak můj veselý smích přešel v úplný řehot :D :D
    Vysvětlila jsem mu, co se stalo a on, a co je na tom tak veselé... A já mu povídám, že veselé je to, že jsi šťastná a že jsi se teď dlouho snažila, abys to musela na 9 měsíců zahodit, ale že ti to nevadí a že jsi šťastná...
    Hrozně by mě zajímalo, co na to říká přítel? Přeci jen je dost mladý... Jak to bere?
    Zzdenika
    P.s: Já 24 přítel 28 - a mám pocit, že kdybych byla těhotná, tak si hodím mašli - absolutně se na to necítím... Každopádně, každému, kdo mimi chce to maximálně přeji!!!

    OdpovědětVymazat
  98. Niki, to je SENZACE ;)! Moc gratuluju a přeju, ať jde vše tak, jak má. Těším se i na tenhle nový směr blogu. Jednou se mně tipy jak být fit i v těhotenství taky budou hodit.

    OdpovědětVymazat
  99. Nikki, tak jsi mi taky vehnala slzu do oka :). Moc a moc Ti gratuluju a moc Ti to přeju! Já jsem taky s prckem přibrala 23 kg, takže Tě budu ráda sledovat i v těhotenství a budu se učit, protože bych i já někdy v budoucnu ráda byla mamčou podruhé a taky bych nerada tu dvacítku měla zase nahoře, to stejné se cvičením, kdybych byla těhotná teď, vůbec netuším, jak bych se mohla a měla hýbat, prostě budu se tady ráda inspirovat - prostě jako doposud :). Tak jen přeju všem moc a moc zdraví!

    OdpovědětVymazat
  100. Nikki, strašně moc ti gratuluji! :)
    Je super něco takového číst, že děťátko je chtěné a máš z něj velkou radost. I přes to, že nebudeš tolik civčit, na blogu se nic nezění, všechny tvé příspěvky mám ráda..:)
    Hlavní je, aby děťátko bylo zdravé, jsi super máma! :))

    OdpovědětVymazat
  101. Niki, moc moc velká gratulace a přeji hlavně hodně zdravíčka Tobě a mimču... díky za to, že jsi tady s námi... myslím, že nám všem neuvěřitelně pomáháš... :-)

    OdpovědětVymazat
  102. Nikki, hrozně moc gratuluju :) A vše nejlepší vám oběma :)

    OdpovědětVymazat
  103. Nikki, z celého srdca blahoželám a hlavne obom veeeeľa zdravíčka a ... šetrite sa :-)

    OdpovědětVymazat
  104. Blahopřeji! :) Napsala jsi to moc hezky, až jsem z toho tak trošku na měkko. Hlavně přeji pevné zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Nikky, díky Tvému blogu u mě 2. ledna nastal proces sebeuvědomování Chtěla jsem Ti především moc pogratulovat, myslím, že určitě svými zkušenostmi pomůžeš dalším budoucím maminkám, které neví, jak se postavit ke sportu s rostoucím bříškem. Píšu to proto, že já sama jsem z velkého hecu začala v 18 velmi tvrdě posilovat, až jsem těch 6 buchet "napekla". Bohužel to bylo v roce 1990 a tehdy existoval pouze časopis Kulturistika, ve kterém ale BOHUŽEL žádné informace o cvičení pro těhotné nebyly. Ve 20 jsem otěhotněla a poctivě jsem cvičila dál i s těžkýma činkama až do 5. měsíce, kdy mi začalo bolet při cvičení břicho a chytaly mě křeče. Moc jsem se o svého chlapečka bála, tak jsem cvičit přestala. Přitom stačilo, abych věděla, že vleže na lavici musím skrčit nohy, abych broučkovi nebrala kyslík. Takže to ber pro sebe jako další výzvu, kdy se budeš zabývat cvičením opět trochu jinak, a to Ty budeš, a tím pomůžeš jiným, méně zkušeným. Moc Ti držím palce, aby si byla spokojená a aby vše bylo v pořádku.
    Moc tě zdraví Tvá vděčná fanynka, která si díky Tobě uvědomila, že je načase opět rozhýbat své tělo a dokázat sobě i svým 3 dětem, že jejich máma není žádná buchta, ale ty buchty byly pravé (mám 3 kluky, kteří posilováním a sportem žijí). Tak pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  106. Nikky, hrozně moc vám to přeju! Gratuluju!! :) Míša

    OdpovědětVymazat
  107. Moc velká gratulace Nikky! :) Úžasná zpráva, hlavně ať se Tobě a miminku daří. <3 Tvůj blog budu určitě sledovat dál a zůstanu Tvou věrnou fanynkou, protože si to byla hlavně Ty, kdo mě motivoval do toho praštit a začít se sebou něco dělat..a ono to funguje! :) Ještě jednou Ti strašně moc gratuluji a děkuji :) <3
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj Nikki, moc a moc gratuluju!!! To je nádhera! :) Verča

    OdpovědětVymazat
  109. Veliká gratulace :-) Hodně štěstí všem čtyřem ;-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  110. To je paráda, gratuluju a přeju všechno dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  111. tybláho, tak to moc gratuluju :) myslím že za přírůstek takový one pack stojí :P
    doufám že se s námi podělíš o tom jak jíš a přijdou i nějaké články o stravování v těhotenství! :)

    OdpovědětVymazat
  112. Velikááááncká gratulace :) Krásná novina :)

    OdpovědětVymazat
  113. Tak to strašně moc gratuluju!! A doufám, že uvidíme proměnu DO a pak i PO, jak pokračuješ po porodu :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)