sobota 5. ledna 2013

Motivační: špatnou stravu těžko doběhneš...











35 komentářů:

  1. Jak mě tyto motivační obrázky vždy nakopnou!

    OdpovědětVymazat
  2. Super motivačné obrázky! Najdaršej by som si ich vytlačila a nalepila všetky na nástenku alebo steny, ale to by bolo doma zase kecov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsem si je zapsala do diáře,abych je měla stále na očích.Dagmar

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhej obrázek je naprosto přesnej! :D

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá motivace:)
    já se úplně vidím v tom druhým obrázku:D

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo, jsou skvělý. to je krásná motivace... a teď do toho!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1,7 a 8. Ten s nahym muzem bych si mela dat na lednici :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo =D. Asi to vážně udělám =D.

      Vymazat
    2. Úžasné... člověk to potřebuje vidět před sebou ;-). Děkuji. Zrovna mě přešla chuť na čokoládu, protože chci vypadat skvěle. =D

      Vymazat
  8. To se ti povedlo Nikki. Obrázek 2 přesnej a já jsem akorát ve třetí fázi, uááá, miluju too!(BR cardio2 :)) A ta žena opřená o zeď, to je teda kost...můj cíl, v poloze s nohama nahoře, třeba ve svíčce, nevidět ty převisy :Djen pevný bříško..

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná motivace, děkuji moc. Právě jsem začala a toto potřebuju. Líbí se to předposlední a ten poslední je velice pravdivý

    OdpovědětVymazat
  10. Čtvrtý obrázek vystihuje můj největší problém...

    OdpovědětVymazat
  11. všechny jsou pravdivé, ovšem první je podle mě nejvýstižnější :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Nikki,
    dneska jsem si koupila boty a zrovna jsem docvicila 1. pulhodinku z 1. lekce od Jillian 30 day shred. Jsem uplne ruda, udychana, zpocena, kliky jsem dala sice pokazde jen 2 (nj. mam 86kg) ale super pocit, doufam ze mi to vydrzi a nebudu vynechavat. Dokonce me dneska i pred cvicenim pritel nafotil, tak potom muzeme vsichni hromadne srovnavat :) moc se tesim na vysledky, jdu do sprchy, ahoooj J.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Včera jsem musela vynechat Jillian (také 30 Day shred jako píše Jeanny), protože mě příšerně bolela kolena - předtím jsem hodně skákala přes švihadlo a to jsem byla protáhnutá. Jelikož jdu od prvního 30 Day shred a myslela jsem, že to budu mít přesně 30.ledna za sebou.. myslíš že mám jít normálně dál, jakože jsem to včera odcvičila a nebo jít poctivě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mio, ono to záleží celkem na tvé kondici. Pokud si budeš myslet, že první level zvládneš už třeba po 9 dnech, není problém jít už po devíti dnech na další level. Já to sice cvičila denně, ale až dnes vím, že bych si klidně jednou v týdnu dala den pauzu, stejně jako tomu bylo u Ripped in 30. To tělo alespoň jednou v týdnu pauzu potřebuje. Takže se vůbec nemusíš strachovat, že bys něco ošidila. Co se týče kolen... bolela jen včera po tom švihadle? Nebo to dělá pořád?

      Vymazat
    2. Me taky boli kolena po moji prvni lekci. Bud je to tim, ze jsem absolutne netrenovana, nebo jsem to delala spatne. Kdyz prochodim cely den tak me kolena neboli.

      Vymazat
    3. Bolela jenom včera po švihadle a když jsem šla spát jsem se bála, že jsem si s nima něco udělala, protože jsem nevěděla jak ležet aby mě to bolelo méně. Ráno jsem si oddychla že už mě nebolí a dnes skákala na švihadle po rozcvičce jen párkrát :). Jinak až budu vědět jak se konečně dobře rozcvičit tak to zkusím na čas Record games 0,5 :).

      Jinak děkuji moc za odpověď :). Na Ripped in 30 se chystám vrhnout po dokončení 30 Day shred. Jo a ještě jsem zapomněla dodat že jsi přidala super motivační obrázky, některé jsem si uložila do mé osobní motivační složky pokud nevadí O:).

      Vymazat
  14. Skvělá motivace a hlavně vše pravdivé :-D a druhý obrázek je nejvýstižnější :-D
    Míša

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně mě tyhle motivační obrázky baví!:-) Musím se přiznat, že jsem si asi 20 těch, co na mě fakt seděly přepsala a občas si je pročítám.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasná motivace, jak jen obrázky dokážou nakopnout!

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím, hrozně mě demotivuje moje váha...končím ted 2 level 30 Day shred a mám o tři kila víc, než když jsem začala...někde musí být chyba...:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často svalstvo člověk nabírá rychleji, než spaluje tuk. Podívala bych se pořádně na jídelníček, zda není někde chyba. Jak jste na tom s úbytkem centimetrů?

      Vymazat
    2. Ahoj Nikki, tak vesměs všude stejně, boky -2cm, prsa plus 2, stehna a ruce stejně a pas -9 cm...ale ta váha plus 3kg...jídelníček nevím, možná málo snídám, ale předtím jsem nikdy nesnídala

      Vymazat
  18. Ty motivační obrázky jsou skvělé, vždy mě nakopnou.

    OdpovědětVymazat
  19. Jak píše Mylady Hoop, též mě ty obrázky strašně nakopávají. Mohla bych se zeptat, kde je bereš? Kdyžtak mail: formule-one@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikde je neberu, tvořím je sama. Některé jsou z anglicky psaných originálů a některé vyloženě moje :)

      Vymazat
  20. To je krásné!!! Zvlášť s tou stravou, to je fakt. Já už od září neměla ani kousek pizzy, hambáče, hranolky a podobné pochutiny a stejně mi to nějak stagnuje... A do toho jsem vysadila po letech antikoncepci a taky prd :D

    OdpovědětVymazat
  21. Nikki,
    líbí se mi naprosto všechny citáty a obrázky k tomu náramně ladí.
    Ke cvičení jsem nakoplá dost :-),ale přecíst si takové motivační motta musí nastartovat každého.
    Když se doma převlíkám do sportovního,tak se mě rodina ptá,jestli už jdu zase cvičit a proč??
    Protože CHCI!!!!
    P.S.
    Ten citát s mužským tělíčkem TĚLEM :-)..hmmmmmm :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki,
    líbí se mi naprosto všechny citáty a obrázky k tomu náramně ladí.
    Ke cvičení jsem nakoplá dost :-),ale přecíst si takové motivační motta musí nastartovat každého.
    Když se doma převlíkám do sportovního,tak se mě rodina ptá,jestli už jdu zase cvičit a proč??
    Protože CHCI!!!!
    P.S.
    Ten citát s mužským tělíčkem TĚLEM :-)..hmmmmmm :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)