Kdo a co mne motivuje aneb motivace musí být!

Ahoj, všechny vás zdravím, 
dnešní příspěvek bude o motivacích, možná ještě lépe řečeno o lidech a různých podnětech, které mne motivují. Všimla jsem si, že se na internetu u spousty vašich oblíbených blogerek a cvičitelek pár podobných článků objevilo, a vzpomněla jsem si na ně opětovně před dvěma dny v noci, během "té" bezesné noci ☺ A snažila jsem se vybavit si všechny mé důvody, které mne postrkují a neustále tlačí kupředu ☺ 

Říkala jsem si, zda vůbec mám nějaké motivace. Zda tohle všechno cvičení už nedělám jen automaticky. Ale hodně rychle jsem si uvědomila, že tomu tak v žádném případě není, že těch inspirací a důvodů, proč neustále cvičím a proč se snažím zdravě stravovat, je strašlivě moc. A člověk takové pohony prostě potřebuje. Je jedno, jestli je to sport nebo má člověk cíl naprosto v jiných odvětvích. Člověk bez motivace a inspirace teoreticky nevidí smysl v tom, co dělá. A já vám teď řeknu, co a kdo všechno motivuje a popohání zrovna mě.☺


1. Lidé
Tou největší motivací a pohonem mi na samém počátku byla Jillian Michaels. Nikdo předtím nikdy nedokázal to, co ona. A že jsem to už s pár cvičiteli zkoušela. Všechno to bylo špatně. Člověk si musí najít sám pro sebe to pravé. A Jillian tou pravou v pravý čas opravdu byla. Dnes ji cvičím de facto strašně minimálně. Jillian svůj úkol splnila a dala mi šanci pokročit výš. Mnohem výš, než bych si kdy dokázala přiznat. Dokázala přinutit mě popřemýšlet, jak se sebou naložit dál. I když jsem si vyčítala, že ji nechci zradit.  Že ji budu cvičit až do konce svého života ☺ Byla by to právě ona, která by řekla, ať jdu dál. Za své hranice.

Dala jsem tedy šanci jejímu kamarádovi jménem Bob Harper. Tenhle chlapík má jakési zvláštní fluidum, jeho tréninky jsou náročnější a hlavně, má podobné ne-li stejné životní kréda jako Jillian. Zatímco mi byla Jillian oporou spíše po psychické stránce, Bob mi nabídl možnost motivace také dosáhnout něčeho fyzicky. 

Jenže, to by nesměla na scénu přijít Zuzka Light. Tahle dáma, ta pro mne momentálně neznamená jen to, že jsem čím dál silnější a zvládnu cviky, o kterých se mi ještě před pár měsíci, možná i týdny, ani nesnilo. Ale tahle dáma má za sebou toho tolik, že jsem pochopila, že je možné se vždy od všeho špatného odpoutat a překonat to. Čím více sílím fyzicky, tím více to zvládá také moje hlava. Moje mysl. Připadá mi, že dokud ONA bude živá, jsem schopná překousnout a zvládnout cokoli. Líbí se mi, jak se nepozastavuje nad svými odpůrci, jak neustále rozdává úsměvy a sálá energii z těch, na kterých opravdu záleží. Tohle není věc, které dosáhnete přes noc. Tohle je obtížná věc, které se musíte učit. I já se ji učím. A popravdě, s její nepřímou podporou mi to jde opravdu dobře. 

Nemusím chodit moc daleko ani pro podporu, které se mi dostává od ne tak světově známých, ale přesto důležitých lidech. Těmi jste všichni vy, mí příznivci. Ono se z té druhé strany tomu možná těžko věří, ale je to tak. Přišla jsem mezi vás, jen tak. Nenásilně. Ale odejít jen tak, to by už nešlo ☺ Spousta z vás mi přirostla k srdci, někteří jsou se mnou už opravdu dlouho a já si toho nesmírně cením. Ale cením si i každého nového člověka, který přijde a napíše mi, že díky mně se donutil zapnout nějaké to cvičení a že jde po hlavě do toho. Tohle mi pak dává smysl. Proč tohle všechno ☺ 

Člověkem, který mi není ani tak motivací (chraň bůh, jestli to myslím špatně), jako spíše velkou podporou a člověkem, jehož cvičení jsem nevyzkoušela, ale má můj obrovský respekt, a čím pravděpodobně budete překvapení, je Maruška z Rutiny. Maruška je zde déle než já. A pro mne je dalším živým důkazem, že to jde, když se chce ☺ Přišla mi svým způsobem nedosažitelná, něco jako Zuzka Light, až mi jednoho dne blikal od této skvělé ženy e-mail ve schránce a já si toho nejenže moc cenila, ale také pochopila, že někoho takového jsem "vedle sebe" potřebovala, někoho, jemuž když něco povím, bude vědět a chápat, o čem mluvím. Taková opora, jakási zadní zeď, je moc důležitá. A že se občas, i v těch málo mejlech, společně zasmějeme ☺

Poslední velkou motivačkou jsou lidé, které znám ve svém reálném životě, kteří si přijdou pro pomoc a já tak nacházím jakýsi nový smysl mého cvičení a všeho, dávám rady a vidím, jak mi naslouchají a ptají se na věci, které jsou pro ně nové nebo neznámé, tak lidé, kteří cvičí stejně jako já, i chlapi, kteří se dřou s činkami doma a chápou veškerý smysl tohoto životního stylu. Cítím se jako jednou z nich. To, že se znáte a dělá vás to víc, je také neskutečný pohon. 

2. Cvičení, které nezvládám
Jo, tak tohle mne motivuje také opravdu hodně. Není nic lepšího, ano - lepšího, než když něco nezvládáte, neumíte a chcete se to za každou cenu naučit. Mou motivací ve fitness je tak hned několik cviků, které mi kolují hlavou a na které se vyloženě třesu, až je zdolám ☺ V první řadě zde patří ukázková stojka o zeď ☺ Jaké nadšení jsem projevovala v momentě, kdy jsem tohle zkoušela a ochutnávala první úspěchy. Dalším cvikem je klik na jedné ruce, který budu nejdříve zkoušet a pilovat v klasické pozici na kolenou. Prostě musím. Navíc, když jsem viděla, jak sexy u toho vypadá Zuzka, no taky to chci, že? :D Mým pravděpodobně nekonečným cílem budou burpees s klikem. Je fajn jich dát deset, dvacet bez přestávky, což je víc, než třeba před měsícem. Ale stále bojuju s tím, že se Zuzkou už po pátém kole, kdy je člověk vyčerpán, burpee postrádá ladnost a jsem u toho doslova vyřízená ☺ takže trénovat a trénovat budu. Stejně tak mám nutkání neustále vylepšovat své umění při skoku přes švihadlo a taky si koupit to gumové, co má Zuzka (už zase ji zmiňuji). Posledním velkým cílem a výzvou je hrazda a shyby. Prozatím bez zkušenosti, ale třesu se na to jak malá holka na Barbie. Už aby to bylo.

3. Věci ze života
Nemohu říci, že by i ty drobné věci a cíle ze života byly méně cenné, než ty větší. Každý dosažený cíl se počítá. A mou motivací je standartně oblečení. Jsou to jedny letní šaty a jedny letní kalhoty. Co s nimi? No, chci v nich vypadat ☺ Pak je tady také bříško. Chci jej trošku vyrýsovanější. Je mi jasné, že do léta nebudu vypadat jako Margret Gnarr nebo Zuzka Light, ale minimálně dosažení jakési decentnosti bych brala. A jelikož některé z vás slyším, jak říkáte "neeee, to neeee, to už není hezký"... myslete na to, že každý máme jiné "oči" a určité věci vidíme jinak ☺ Další motivací je i moje váha. A to ta tuková. Ideálně dvě kila tuku chci dát ještě dolů

Když se na to člověk podívá, cílů, které zdolat je víc než dost. Doufám, že budu při své cestě úspěšná. A je vcelku jedno, kdy se mi to podaří, ale snad podaří ☺ Motivace a podpory je dost. Můj mozek je na všechny lidi, kteří mě motivují, tak nějak vzdáleně napojen, i když o tom nemají ani páru ☺ Tak do boje!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co a kdo motivuje vás? Máte stanoveno, čeho chcete dosáhnout? ☺


51 komentářů:

  1. hezký článek Nikki :)
    já nějaké stanovené cíle ani někoho, kdo by mě motivoval asi nemám :)
    jen jsem taková, že když něco chci, jdu za tím prostě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to že něco chceš není motivace? :)

      Vymazat
    2. souhlasím, pevná vůle a touha splnit si přání jsou ty nejlepší motivace, co můžou být

      Vymazat
  2. V prvé řadě jsi mě namotivovala Ty, to je bez debat... Ty jsi byla ten kopanec do zadku, který mě donutil se sebou něco dělat. A taky Jill a její videa. Dalším kopancem byly mé fotky, na kterých jsem se už sama sobě nelíbila, myslím tou postavou. Ano nebylo to vyloženě skličující, ale do pěkného pohledu to taky mělo daleko... Motivace je pro mě letní dovolená u moře s mým drahým, kde prostě chci vypadat dost dobře, sakra!! :D A hlavně je pro mě velkou motivací to, když mi po týdnu přijede chlap domů, usměje se na mě a řekne - Tobě to ale fakt sekne ;) a dál pokračovat nemusím :D Díky za vše, Nikki :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ABSOLUTNÍ SOUHLAS !!! chtěla jsem to napsat uplně stejně! a taky dodat, že to je pro mě taková novinka ten blogový svět, a pocit, že máš někoho rád a přitom ho neznáš :) takže za mě Ti patří veliké díky, můj cíl je dotáhnout BR dokonce a v létě jdu poprvé na svatbu a ještě k tomu dvojtou :) chci si koupit nějáké krásné šaty a být konečně tou kočkou,kterou vím,že v sobě mám, tak jako každá z nás :) moc moc ti přeju at se ti daří !!
      Barča :)

      Vymazat
    2. Ano ano, jak říká Barča, mít rád je přesně ten pocit, hodně rád :)

      Vymazat
    3. Já moc děkuju Marki :) ty jsi takové zlatíčko vždycky :) A motivačka u tebe teda fakt skvělá :)))

      Vymazat
  3. Nikki, skvělý článek. Vesměs se shodujeme - nejdřív Jill (a hlavně ty), pak Zuzka a Maruška, které teď pravidelně střídám a nezanedbávám ani jednu, protože mi obě přijdou stejně skvělé. Je pravda, že s Maruškou se mi cvičí líp, protože mluví česky a cvik vždycky důkladně vysvětlí. U Zuzky mám občas problém a někdy při cvičení i zjistím, že to dělám špatně. No, takže HIIT mám asi 3x, 4x týdně a vypadá to asi takhle: PO Maruška, ST Zuzka, SO tvoje Record Game. :) Aspoň se nenudím.
    Mě teda ještě inspiruje (nebo spíš žene) moje žárlivost. Nejsem nějak chorobně žárlivá, ale vytáčí mě, když se kolem přítele (pracuje v kadeřnictví, ehm) motají samé krásné, vysoké, štíhlé ženské a kolikrát právě i mámy, které vypadají líp než já v patnácti. :D
    Pak mi ještě pomáhají právě takové ty osobní výzvy - například si vedu tabulku, kam si píšu datum a počet kliků, když se mi podaří ho navýšit. Taky mám tabulku s odměnami - např. teď na konci ledna chci dopnout jedny kraťase, a pokud se to povede, zajdu si do jedné super kavárny na ty nejlepší vafle, který jsem už neměla asi rok. :) A do konce března chci dát 30 kliků, to si pak zajdu na masáž. :))) No a do července? To je můj největší cíl - pokud budu vypadat dobře v plavkách, po dlouhé době se vrhnu na nafocení nějakých decentních aktů pro přítele (ach jo, jak mi tohle chybí... :( ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, líbí se mi Tvůj systém cílů a odměn :)

      Vymazat
    2. Děkuju. Hlavně funguje. :) Vyzkoušej to.

      Vymazat
    3. Děkuju, snad se tentokrát u RG pořádně zapotíte, dnes jsem to pilovala na pátek a teda, asi jsem se zbláznila, ale dobrý, tak to má být :D

      Kliky jenom schvaluje, já si jich dala do konce roku 50 :) Tak snad se povede :)

      Vymazat
  4. mě motivují obrázky, na kterých vidím krásná těla a chci taky takové mít. Pak můj přítel, který kdysi zapřísáhlý nesportovec chodí čtyřikrát týdně do posilovny a krásně se mu rýsuje tělo, abych vedle něj v létě byla taky pěkná a abych se mu líbila...ale hlavně abych se líbila sobě;) Jsi šikovná a tvůj pokrok je úžasný, držím palce, ať dosáhneš na cíle, které sis stanovila:)

    OdpovědětVymazat
  5. mmch a kolik toho tuku vlastne mas, byla jsi na mereni?

    ma motivace byla kdysi mit tuk alespon pod 20%, coz se povedlo, nyni se pripravuji na prvni pulmaraton, takze ted uz jsou motivace spise vykonnostni...

    jo a stema cvikama to mam taky, ja za nic na svete zatim nedam most s jednou zvednutou nohou, i kdyz dam kliky v mostu atp., tak proste jak jsem hlavou dole jsem bezradna, proto mi jde blbe i stojka...i kdyz na to mam silu tak hlavu ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v malém městečku nic takového na měření není, takže netuším, jak na tom jsem. Za celý rok sem jednou přijeli kvůli nějaké akci, a malej zrovna dost onemocněl a já nikam nemohla. Ale tak zase že by mi to vadilo :D Prostě na oko budu shazovat :D

      Vymazat
  6. Nikki, krásny článok. Ty sama si pre mnohých inšpiráciou.
    Ja chcem byť v prvom rade zdravá a fyzicky zdatna.
    Katie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdraví je moc důležité :)) Děkuju a ať se daří :)

      Vymazat
  7. Ahoj Nikki, já taky vlastně nevím jakou mám motivaci. Ale k tobě jsem se dostala tak nějak náhodou :) Strašně se mi líbí jak jsi to zvládla. Čtu si tvé přízpěvky, když mi malá usne (někdy odpoledne, někdy v noci, když jsem doma sama). Hltám všechno a vždycky si říkám, snad toho taky dosáhnu. Ale ta moje vůle, to je peklo. Nikdy se mi ještě nepodařilo dojít do vysněného cíle :( Zkusila jsem si psát i blog s tím, že u toho vydržím, ale nic :( Snad jsem teď aspoň trošku motivovaná (aha, tak asi motivaci mám :) a pak, že ne, co) Přes celé vánoce jsme měly s malou angínu a od neděle jsem bez ATB, takže s cvičením chci začít někdy o víkendu. Dám si 30dní Shred a uvidíme co to se mnou udělá. Po nemoci jsem začala s celou moji rodinou jíst jinak, zdravěji a zatím nám to vyhovuje. Snad to tentokrát nevzdám s prvními výsledky :( Budu si číst Tvůj blog a snad to s tebou zvládnu :) Pokud jo, tak se neboj určitě Ti dám vědět :)
    Přeju Ti moc úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, začni pomalu, a ono to půjde :)) Drž se :)

      Vymazat
  8. Ahoj Nikki, opět moc hezký článek, díky za něj!
    Ve srovnání s Tebou jsem někde úplně v podzemí, co se týká fyzičky a tak, ale líbí se mi pozorovat ty maličké pokroky, třeba že skáču výš u jumping jacks nebo udělám několik burpees...
    Co mne teda dostalo, je že "už po pátém kole nejsou competition burpess (s klikem) to pravé". Já budu šťastná, když jich dám pět v prvním kole a odpadnu až poté:)
    Měj se moc hezky, díky za to, že pro nás nadšence píšeš!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nepsala, že nejsou to pravé, naopak, už u nich vypadám a funím jak golem :D potřebuju to vypilovat :))Burpees jsou myslím celoživotní záležitostí ve zdokonalování :D

      Vymazat
  9. Mě motivuje ten pocit, co jsem dokázala, dělám to především pro sebe, a jelikož jsem ze třídy kde je hodně silnějších holek a chtěly by zhubnout, tak jim chci dokázat že to jde :). A samozřejmě, chci se líbit i příteli :P A posldní řadě, jednou chci děti, už ted jsem nespokojená s tím jak vypadám, natož až budu mít třeba kg na víc po porodu. Jistě ty budu mít asi i tak, ale nebude to tak hrozný. :)Rosa

    OdpovědětVymazat
  10. Já začala více cvičit díky tobě a tvému blogu, za což ti děkuju! :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji!! Je vidět, jak hrozně moc jsi vyrostla za necelý rok, který to s námi bydlíš na stejné adrese!! :) Je to úžasné, je to fantastické a je to následováníhodné!!
    Mám ráda tvé články, mám ráda tvůj humor a mám ráda i ten tvůj styl života, který tu publikuješ :o)
    Líbí se mi jak se na věci díváš a jak sama sebe popoháníš a taky to kolik sil dodáváš ostatním tady či na FB...
    Kolikrát se mi nechce a řeknu si: Podívej co Nikki dokázala za tak krátkou dobu!! A to má malého synka!! A jde se cvičit... :o)
    Takže ti děkuji za to, že jsi a za to jaká jsi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak toho si moc vážím, děkuji ti :) A já děkuji tobě, jsem si vědoma toho, jak dlouho už sem chodíš, tvoje ikonka i jméno se nedá přehlédnout :)

      Vymazat
  12. Motivace je důležitá:)
    Třeba ty jsi pro mě jednou z nich!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě hodně motivuješ ty Nikky, už jak si začínala tak jsem našla tvůj blog a hltala ho denně. Moc jsem se těšila, až přestanu kojit a budu moct taky cvičit. S Jill jsem začla celkem 3x a vždy mi to něco přerušilo :-(, ale od 2.1 jsem najela znovu a jedu jak sax :-) každý den čtu tvé příspěvky a říkám si ona to zvládla já to dám taky. Upravila jsem úplně stravu, přestala pít yo šťávu a piju jen vodu, díky tobě vím, že je výborný zelený čaj, tak už piju i ten. Můj cíl pro letošní rok je 20kg dolů. Ale abych to neměla tak náročné, rozdělila jsem si je na kousky. Takže za leden mám cíl 4kg. A jednou z velkých motivací je sestřina svatba. Jdu za svědka tak bych trošku chtěla vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je dobře, že si stanovuješ splnitelné cíle :)) To je správné!!§ Moc ti držím palce :)) A děkuju ti :) A motivace coby svědek je moc hezká :)

      Vymazat
  14. Naprosto skvělý článek!
    Každý den si musím přečíst pár článek o hubnutí a fitness a podívat se aspoň na pár obrázků, jinak ztrácím motivaci. Musím o tom neustále přemýšlet a připomínat si, proč to dělám, protože jsem teprve na začátku (dnes první odcvičení z 2. levlu 30 Day Shred) :)

    A hodně štěstí při získávání "buchet" na bříšku. A nezapomenout, že Krása leží v oku pozorovatele :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný článek! Mně jsi na začátku motivovala hodně Ty :). A mám stanoveno, že bych chtěla dosáhnout ideální váhy, kterou mám spočítanou od dietoložky a potom to tělo trochu zpevnit...uvidíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si jistá, že jsi na správné cestě JAni, i když moc nekomentuji, neznamená, že nesleduji :) A vím, že tě má taky hodně žen rádo a chodí za tebou :)) Tak se drž, ať se ti ten tvůj sen splní :)

      Vymazat
  16. Ahojda Nikki, tak tohle se povedlo. Moc krásně jsi to napsala a musím jen souhlasit.
    Lidé, přesněji ti, se kterými cvičíme, mě také dost motivují. A není to jen jejich fyzická zdatnost ani hezké bříško. Samozřejmě to taky tvoří nějakou část, ale pro mě je ještě větší motivací Jillian jako člověk. Vždy když ji vidím na nějaké fotce nebo videu, číší z ní pozitivní energie, chuť do života a spokojenost. To považuji za krásné, moc jí to přeju a zároveň bych chtěla mít živo aspoň v tomto podobný. Za tohle ji moc obdivuji...proto visí její obrázek na mé nastěnce, proto ji v mám v deníčku nalepenou :). Zkrátka a dobře, ona je úžasná, její cvičení je úžasné (protože jsem u něho vydržela a otevřela mi brány do tohoto světa) a to, jak pomáhá lidem v show jako je Losing it with Jillian a The biggest loser je také obdivuhodné.

    S těžším cvičením musím také souhlasit. Baví mě překonávat sama sebe, svoje výsledky stále zlepšovat, učit se nové cviky a mít z toho radost. Avšak to nesmí přijít jedna z těch světlých chvilek, které mě dokáží udělat smutnou s pocitem, že stejně můj pokrok za nic nestojí. Pokaždé se ale rychle oklepu, protože vím, co chci a půjdu si za tím :)

    Dosáhnout bych chtěla samozřejmě postavy, se kterou bych byla aspoň trochu spokojená, nějakých těch trochu viditelnějších svalů a procházení se v plavkách aniž bych se styděla. Tohle všechno se pak odvíjí od mé nálady, která se jen po menší krizi dokáže změnit tak, jak jsem psala výše. Právě proto stále pokračuji a věřím, že to bude jen a jen lepší.

    Popřála bych ti hlavně spokojenost a buď stále taková, jaká jsi a stále nás motivuj, všem to tady hodně pomáhá. Děkujeme moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty vždycky napíšeš tak pěkně pěkné věci :)) Taky moc děkuji, a jsem ráda, že jsi zase taková rozumná mladá dáma, takových je málo :) Mám tě moc ráda :)

      Vymazat
  17. Možná to bude znít divně, ale mě nejvíc motivují lidi, kteří mi říkají, že to nezvládnu. To mi pomůže se v hlavě zatvrdit a ukázat všem těmhle lidem, že já dokážu úplně všechno.... je jedno jak dlouho to bude trvat, ale bude to moje :)
    Hodně mě také motivují fitness blogy jako je ten tvůj, protože právě ty mi ukazují, že každá může dosáhnout svého snu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Will, to vůbec není divné. Někdo to tak opravdu má. Já dokonce taky přemýšlela, zda mě motivují ti, kteří o mně pochybují nebo dokonce nemají rádi apod. A zjistila jsem, že mě teda vůbec ne. I když jsem si myslela, že ano. Když nad tím člověk hlouběji zauvažuje, tedy já :D tak jsem si říkala, co z nich vlastně mám a zjistila jsem, že vůbec nic :)) Ale naprosto ti rozumím a spousta lidí je dokopána a motivována těmi negativci, co nás obklopují, takže určitě proč ne :) Navíc, vidět ty naštvaný xichty, když se ti něco povede - k nezaplacení :D co? :D

      Vymazat
  18. Já mám hrozně ráda Cassey z blogilates. Její cvičení jsou ideální nejen po těžkém dni, kdy si človek chce ještě trochu posílit svalstvo, ale má i "náročnější" kousky. Ale hlavně mi ohromně sedí lidsky a je vážně moc milá a zlatá.

    OdpovědětVymazat
  19. Mě asi nejvíc motivuje pohled do zrcadla, to jak se cítím ve vlastním těle a
    tím pádem i ....pěkné hadříky :)))) Typická ženská no :)Znáš modnípeklo.cz?
    Nedávno jsem ho objevila a moc se mi líbí styl slečny co ho píše - co na srdci, to na jazyku.Je fakt, že lidi se dokáží hrozně podstrojit.
    Já mám nejradši Zuzku Light.Je moc milá,sympatická....krásná ženská.Je mi jedno
    co dělala-nedělala předtím (každý máme ve skříni nějakého kostlivce)a je pro
    mě fitness-vzor.Jillian je taková drsňačka a je ohromně vtipná a chytrá.Na ní
    se mi moc líbí paže :)a je to taky pěkná baba.Pěkný zbytek dne.Petruše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ruce má Jillian fakt pěkný. Vůbec se mi líbí celá :)) Zuzka je teď mým velkým vzorem a naprosto ji zbožňuji. Právě za to, jak hodila minulost za hlavu a dře :)

      Vymazat
  20. Mně nejvíce motivují sportovní výkony. Uběhnout 10km pod hodinu, zlepšit si čas u některého ZWOW videa, udělat o něco víc kliků najednou,.. Cokoliv, čím překonám sama sebe. Jo a chci umět perfektní burpees - jít do dřepu a pak až skočit dozadu. Ne jak teď skákat už pomalu ve stoje :D

    OdpovědětVymazat
  21. Dámy, má první a největší motivace byla bývalá přítelkyně nyní již mého bývalého přítele. Ještě když jsme byli spolu, měl potřebu se jí vyplakat na rameni. Jelikož je kypřejších tvarů, nechtěla jem vypadat jako ONA a být lepší. Nyní onoho přítele nemám a s ním zmizelo i 7 kg tuku :). Nechci být zlá, ale asi ji jako poděkování pošlu čokoládu :D
    M.

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek. Jsem toho názoru, že motivace je podstatnou součástí každého aktivně cvičícího. Mně je motivací můj přítel. Když vidím, jak na sobě za ty 4 roky, co jsme spolu, zamakal, jak nabral svalovou hmotu, shodil tuky, perfektně se vyrýsoval, aktivně chodí do posilovny, jí zdravě, nekouří, nepije. To je pro mě muž č. 1 ve všech směrech. Takže mou největší motivací a zároveň podporou je on. Žene mě kupředu, dokáže mě podpořit, chápe moje nadšení pro cvičení. Našli jsme tak další z mnoha společných věcí a rozhodně nás zdravý životní styl plný aktivity ještě mnohem sblížil a upevnil náš vztah. Je krásné, že jsme našli zase další "druh" naší lásky. :))
    Mimo to je mi motivací i to, jak cítím větší sílu, všímám si lepších výkonů a hlavně vidím změny na těle. :)) To je můj hnací motor. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je moc pěkné :)) Ať vám to spolu sportuje :)) Hezký večer :)

      Vymazat
  23. Zrovna jsem dva dny za sebou vynechala 30 Day Shred protože mě bolí kyčle. Budu pokračovat až mě přestanou bolet a už kašlu že mi to nevyjde hezky na 30 ledna :D. Dohromady jsem vynechala už asi 3 (2 kyčle, 1 kolena), což není moc dobré :/. Ale snad nebude vadit když (pokud mě znovu nebude bolet kyčel) budu zítra pokračovat normálně dál dokud neodcvičím 10 dní level. 1 :D.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám ráda tyhle články :-) A mimo všeho ostatního, co mě kolem i uvnitř mě motivuje, jsi to i ty ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě motivuješ hlavně ty Nikky :)
    Myslím si, že bez tebe bych se nedokopala zvednout svůj líný zadek z gauče.
    Miluju tvůj blog, tvoje články. Všechny rady a tipy. Věř ,že mi tím strašně pomáháš :)
    začla jsem jako ty s Jill 30 Day Shred .
    Ze začátku to byla pro mě makačka, ale čím víc dnů mám za sebou tím je to lepší .Čím víc dnů mám za sebou, tím jsem silnější a věřím,že tentokrát dokážu zhubnout a cvičením si zpevnit tělo.
    Chci ti poděkovat, že tu pro mě jsi :')

    OdpovědětVymazat
  26. Čtu tento článek až dnes.
    Na Jillian nedám dopustit.. nevím, kde bych bez ní dnes byla. Zrovna dnes jsem četla příspěvek typu - odcvičen 1.lv 30DS úbytek jen 2cm v pase!!! Bóóóže co ty holky chtějí??? Za 10 dní? Vždyť je to přeci paráda!!
    Myslím, že kdyby s ní nepřišla kamarádka, tak jsem snad tolik ani neshodila.
    Vlastně je miluji všechny - Zuzku, Boba, Jill i Marušku, kterou taky celkem pravidelně cvičím.
    Nikdy jsem nebyla hubená, takže já už jsme celkem šťastná za to jak vypadám.. hraji s dětmi na zemi a jako cvok koukám na svoje hubený nohy a skoro nevěřím, že jsou moje :-))
    Tobě držím palce při splňování snů, přání a cílů! Vím, že ty to dokážeš!! AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palec hore :D Andrejko též držím palce.. ale ty jsi taková stálice, u tebe ani nevěřím, že by si s tím praštila, to jsi doživotní cvičební "narkoman" :D

      Vymazat
  27. Nikky, děkuji za tak krásný odstavec....jsem ostuda, že jsem si ho přečetla, až dnes;(. Doufám, že se budeme moci podporovat navzájem i nadále. Jsi moc fajn dříč a děláš skvělou práci! Zdraví Maruška

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji Niki,
    když jsem tvůj příběh viděla poprvé, vyrazilo mi to dech. Bránila jsem vždycky svůj názor, že na to nemám prostě postavu, být tak hubená a vypracovaná.. naprosté kecy. Dala jsi mi kopanec a motivaci to nevzdávat jen tak lehce a začít znovu trénovat. Nechci se stydět vzít si upnuté tričko.
    Mám teď 60kg a chtěla bych se dostat znovu na svých 52kg, takže mě čeká 8kg dolu. Miluju Zuzku a už delší dobu jsem ji občas cvičila, bohužel ne pravidelně.
    Děkuji, jsi mi motivací a ráda budu na tento blog chodit čerpat další motivaci, když se mi zrovna nebude moc chtít. Také se chci dostat do fáze, aby se mi cvičení stalo součástí každého dne..
    Díky, Barča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)