Den 271

Ahoj všichni, dnes jen velmi krátce, jelikož jsem měla potřebu vám sdělit určité informace než se vrhnu na Jillian. 

V pátek budu muset bohužel upustit od tradičního projektového dne, včetně cvičební sestavy. Důvodem je plánovaná jakási "výroční" proměna, jelikož to bude celých 9 měsíců mého pohlcení fitness světem ☺ Chtěla bych svou cestu nějak vhodně zrekapitulovat textem, novou fotkou, připravuji i video, které bude kratší, ale snad opět pro mnohé motivační.

Momentálně řeším i poslední detaily ohledně plánované soutěže, budu pro vás testovat nový výrobek na něhož se opět objeví recenze a kupodivu jich - tedy jakýchsi minirecenzí - bude hned několik. Pravděpodobně se zde pro vás čtenáře a čtenářky objeví další možnost akční nabídky na nákup u firmy Ronnie.cz. Nerada bych předbíhala, takže neslibuji, ale vypadá to hodně nadějně ☺

A pak mám pro vás ještě jednu veledůležitou informaci, na kterou je prozatím čas a "šetřím" si ji také na pátek. Už teď mám problém držet jazyk za zuby ☺ 

Ještě bych do pátku chtěla stihnout recenzi na Killer Abs od Jillian Michaels, tak snad to stihnu.

Doufám, že se vám daří držet výzvu ohledně sladkého a tučného ☺ Já to čekala mnohem horší, než tomu ve skutečnosti je, když jsem říkala, že si dám sladké jen tak snad ze zvyku aniž bych musela, tak je to opravdu správně pojmenované. Jde mi to dobře a žádné "stavy" nepociťuji ☺ Takže mi povězte, jak jste na tom vy?

Přeji všem moc hezký večer a příjemný zbytek týdne,

Nikki

19 komentářů:

  1. už se těším na vše, co připravuješ, bude to super počteníčko! :))
    Měj se krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Už se nemohu dočkat pátku.Zkrátka opět určitě překvapíš.Těším se.

    OdpovědětVymazat
  3. Také už se těším. Určitě to bude stát za to! :))
    A jak slyším o akci s Ronnie, vidím, že za chvíli zase budu bez peněz. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ať už je pátek!:-) Jsi neuvěřitelná a pro mě velká motivace:-) a výzvu zatím plním bez problémů..Jinak mnoho úspěchů,ať se ti pořád tak daří!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, dneska na mě musíš být hrdá, i když bys nechtěla :D Po půl roce jsem šla s babičkou do cukrárny a odolala jsem všem sladkým svodům :D Na stole mi přistála pouze horká jahoda se skořicí a vanilkou :D Držím se zuby nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tedy, tak to vážně smekám... Marki :) To je opravdu test odolnosti tohle :D Jsi skvělá!!!! Babička se musela divit, že? :D

      Vymazat
    2. Jen trochu naštěstí, je to poklad, ví, že sladké omezuju, že cvičím, tak mě sice podporuje, ale prý to nemám přehánět, no však znáš babičky :)) ale je to prostě best granny! :)
      No vzhůru do dalších dnů :)))

      Vymazat
  6. Já osobně jsemv téhle výzvě totálně pohořela.... jelikož mám teď ten čas v měsíci co se nedovedu ovládat idkyž se vážně snažím tak dneska padla za vlast půlka milky ( abych to uvedla na pravou míru tak né ta malá ale ta mega) No takže ještě k tomu jsem nemocná... ale už se vážně těším až si zase zacvičím... :) Hodně Vám to přeju, a musím říct,že i závidím ja dokážete takhle odolat :D
    Jolča
    P.S. Nemůžu se dopčkat na to, co tady pro nás chystáš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska jsem si chtěla po Shredu zacvičit ještě ABS. Ach jak já byla naivní :D. Nevěřím, že se to dá odcvičit celé a to chodím na "břichní buchty" ve fitku, které trvají asi 20min. :/ Těším se moc na recenzi. Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nás tedy napíšeš, Nikki, na články se už moc těším!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se těším na rekapitulaci!!!!
    Tuhle výzvu se snažím dodržovat a nedělá mi ani nijak extra problém, ovšem dnes, po tom, co jsem absolvovala zkoušku z matiky, jsem doma vysosla kafe a zbouchla tatranku :-( Tělo asi potřebovalo dodat nějakou prasárnu jako vzpamatováka...ale jedu dál a už vydržím!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky tak kdyby byla akce na l-carnitin vůbec by jsem se nezlobila :) Akce boty byla dost dobrá. Jsi šikulka. Teď už mám dva důvody těšit se na pátek :)
    Za 1. tebe
    za 2. tak jako každý týden poslední pracovní den :)
    Přeji ať to všechno vyjde. I když video můžeš zase dělat opakovaně. Je to uvolňující. Pěkně jsem se u posledního pobavila. Vždycky tam skočil popisek a já zkusila odhadnout proč se to tentokrát nepovedlo.
    Krásný zbytek dne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. sladkého se snažím držet zpět, ale dělám si celkem často banánový kokteil + protein, k večeři jsem dělala rýžový nákyp s kokosovým mlékem a namíchala jsem si na snídaně vlastní müsli (vločky, mandle, slunečnice, sezam, meruňky, mák a lískové oříšky), za svůj úspěch beru to, že jsem si od začátku roku nekoupila žádnou sušenku, nebo čokoládu, nebo tak něco :-)

    OdpovědětVymazat
  12. já na to vůbec nemyslela a víš co? na sladké jsem neměla vůbec chuť, což je u mě rekord, sladké miluju! tak snad to do konce týdne zvládnu! moc se těším na tu recenzi, určitě bude zajímavá...

    OdpovědětVymazat
  13. Já výzvu nedržím, ale musím říct, že jsem od pondělí stejně žádnou čokoládu ani tyčinku ani nic neměla :)
    a tučné jídla nejím, možná dneska kousek vinné klobásy, ale v troubě, pečenou bez tuku a z důvodu, že to dělala mamka a doma nic jiného nebylo. Takže myslím že zatím úspěšné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)