9. měsíc - finální proměna za 9 měsíců + video

Mých symbolických 9 měsíců ve fitness, které jsem před pár týdny z legrace označovala za "fitness těhotenství", se uchýlilo ke konci. Netušila jsem, jak blízko budu skutečnosti a ono slovo těhotenství získá svůj pravý význam. Dalších 9 měsíců je přede mnou a vůbec netuším, co mne čeká. Můj sen o krásném vypracovaném bříšku se rozplynul, ale je mi to úplně jedno ☺

Něco ke cvičení:
Ale teď k proměně samotné. Často dostávám dotazy, "jak" a "co" jsem dělala, že jsem dosáhla toho, čeho jsem dosáhla. Je zde spousta lidí, kteří by už dokázali odpovědět za mne, jelikož stejně jako já pochopili, že žádný jiný způsob, než ten JEDINÝ neexistuje. Takže místo toho, abych vám řekla, co jsem pro své dnešní tělo udělala, vám ve zkratce spíše řeknu, co jsem nedělala.

1. Nehledala jsem důvody proč necvičit.
2. Nedržela nesmyslné, zázračné a limitující diety.
3. Nekazila jsem si stravu nesprávnými jídly.
4. Ale hlavně!!! jsem svou cestu za krásnější postavou a zdravějším tělem nebrala jako utrpení.

POUZE S POZITIVNÍ MYSLÍ JSTE "ODSOUZENI" K ÚSPĚCHU!!!

Co se týče mého posledního devátého měsíce, hodně jsem se věnovala HIIT tréninkům se Zuzkou Light, které mne nesmírně baví, ale poslední dobou jsem je kvůli efektivitě začala kombinovat s aerobním cvičením (Jillian Michaels). PROČ? Jelikož byly vánoce, podařilo se mi neustálým uzobáváním cukroví nabrat na váze 0,5 kg. Což není hrozné, ale samotným HIIT cvičením se mi nedařilo dostat na původní hodnotu. HIIT cvičení se mi ukázalo a prokázalo jako skvělý druh tréninku pro rychlé rýsování a nárust svalstva. Pravděpodobně i z toho důvodu váha ukazovala už o kilo více. Proto jsem z hlediska efektivity spalování vyzkoušela radu fitness odborníků kombinovat tento druh cvičení s aerobním. Sama sobě jsem musela přiznat, že takové střídání má opravdu své opodstatnění. HIIT je výborný na svalovou hmotu, změny jsou opravdu viditelné řádově během několika pár dnů a svaly (jak známo) urychlují spalování během dne, a aerobka je zase skvělá na spalování tuku během cvičení. Střídáním těchto dvou druhů tréninků jsem se během pár dní dostala zpět na požadovanou váhu a uznale přikyvovala, že to má opravdu něco do sebe. Tolik můj poznatek ohledně cvičení ☺ a vcelku s jistotou mohu říci, že v tom hrála strava snad jen minimální roli, jelikož tu jsem nijak zásadně neměnila.

Pokud jste tedy pokročilí a stále vám chybí shodit poslední dvě až tři kila, zkuste tuto kombinaci stejně jako já. Třeba vám také pomůže. 

Něco ke stravě:
Před nedávnem se mi také sešlo strašně moc dotazů se stále stejnou otázkou: "Jak teď jíš?" Moje odpověď bude nečekaná ☺ Ale jím pořád stejně. Stále 5x denně, občas i 6x, když jsem dlouho do noci vzhůru. Dodržuji stále snídaně, svačiny, nešidím večeře. Opravdu se nic nemění, protože tohle je jediný fungující způsob, který mi zaručil výsledky a způsob stravování, které tělo potřebuje. Proč měnit něco, co funguje? ☺

I když si občas zobnu něčeho hříšného, není to v takovém množství a tak často, jako kdysi. Za posledních 9 měsíců jsem se nedotkla pizzy, hamburgeru, stále odolávám salámům (vysočina, inovecký, lovečák - a že ten je mou opravdovou slabinou ☺) a nesnědla jsem na posezení balíček čipsů. Všechno mi to hrozně chutná, ale prozatím jsou i nadále tyto potraviny uloženy v jakémsi pomyslném boxu se štítkem "tabu" ☺

Něco o cílech, motivacích a pevné vůli:
Chtěla bych na závěr říct, že tento styl života miluji. Pokud někdo čte tyto řádky a nechápe, jak se mohu dobrovolně "trápit", věřte, že jste na úplném omylu, jelikož tohle všechno je můj život, moje nadšení, můj koníček, moje radost. Občas se setkávám s dotazem, jak dosáhnout takového stavu, jelikož někteří z vás dle svých slov "nemají pevnou vůli" a nevíte, jak toho docílit. Něco vám povím. Všichni můžeme mít pevnou vůli. Vůle je totiž takový duševní "sval". A jako každý sval i tento se musí trénovat. Čím více jej budete trénovat, tím pevnější bude. 

Za výrazem "mít pevnou vůli" je i schováno slovíčko CHTÍT. Vy už víte, že pokud člověk něco chce, dosáhne čehokoli. Pokud něco nechce, nedosáhne ničeho. Opravdu tedy chcete? Pokud ano, přestaňte snít a běžte udělat to, co chcete. Přestaňte si myslet a vnucovat myšlenku, že něco takového nedokážete. Nedovolte ani druhým vám tuto myšlenku brát a ovlivňovat vaše cíle. S každým, i sebemenším splněným cílem, jste zrozeni k tomu, zdolávat další cíle lépe a psychicky snáze. Každý, kdo něčeho dosáhl, každý, kdo byl kdy v něčem úspěšný vám řekne, že není nic, co by pro ně nebylo nemožné v rámci svých cílů a snů. Staňte se jedním z nich. Protože VY do této skupiny PATŘÍTE!!! 

A pokud vás při cestě za vašimi cíli, vysněným stehnům, zdravějšímu tělu, čehokoli, něco překvapí, neberte to jako nepříjemnou překážku, jako zlo. Berte to ... jako dobrodružství ☺ Jedno takové malé právě v sobě nosím, no, povím vám, to bude dobrodrůžo jak cip :D




Samozřejmě, že ještě není nic vidět, ale říkala jsem si, že bude fajn mít foto 
"z boku" z každého měsíce :) Začínám na 62,6 kilech ☺


Video k proměně ☺


VELKÁ PROSBA. PROSÍM, NEPŘIDÁVEJTE JIŽ K TOMUTO PŘÍSPĚVKU NOVÉ KOMENTÁŘE, SYSTÉM JE SICE ZAZNAMENÁVÁ, I JÁ JE OBDRŽÍM DO MEJLU, ALE NEZOBRAZUJÍ SE ZDE, TUDÍŽ NA NĚ NEMOHU ANI ODPOVĚDĚT. JE JICH TU MOC A KAPACITA NEJDE NAVÝŠIT. ZKUSTE ZADAT VÁŠ KOMENTÁŘ POD JINÝ PŘÍSPĚVEK NEBO ZAŠLETE EMAIL. DĚKUJI MOC ☺ NIKKI ♥

226 komentářů:

  1. Niki jsi skvělá,všichni by si z tebe měli vzít příklad:) ty 4. body jsou naprosto pravdivé, bez toho to nejde:)
    a jak jsi psala že ses 9 měsíců nedotkla pizzy ani hamburgerů a nechybí ti to, tak se vůbec nedivím, mě by ani ve snu nenapadlo jít si dát k obědu nějakej fastfood - jedna porce by mi samozřejmě neublížila, ale ani by mi to nic nedalo, nezasytí to tolik jako něco zdravějšího, a hlavně bych potom ani neměla chuť do cvičení :) ale třeba taková domácí celozrnná pizza, to je dobrota!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky M* :) je to přesně jak říkáš, tolikrát jsem už byla i v obchodě a koukala na zlevněnou pizzu a pak si říkám "sakra a proč? právě tohle mě dostalo tam, kde jsem byla na začátku"... takže zatím odolávám a nijak drasticky to ani neprožívám :) ať jim to tam třeba shnije :D

      Vymazat
    2. Nikki musím říct že mě to dostalo na kolena.....video mě normálně rozplakalo a právě ty si mi dokázala že to jde když se chce.....takže já ti moc děkuji že si mi otevřela oči......jinak máš náááádherné tělo....je prostě dokonalé :-) dala jsem se do toha tři dny už cvičím Jill a měním stravu a rozhodně se nemíním vzdát......jsi užásná a mooooc gratuluji k miminku :-)

      Vymazat
    3. Děkuji za gratulaci :) Jsem ráda, že se ti video líbilo :) Ať ti jde přinejmenším stejně dobře, jako mně :)

      Vymazat
    4. Nikki mohu se zeptat je možné že mi svaly po třech dnech s Jill ještě naběhly ??? Nevejdu se temeř do kalhot a panikařím :-( a ještě se zeptám počítala si si KJ ??? Nebo si jedla normálně zdravě ale jen pravidelně??? Moc děkuji jsem nováček v tomhle a tak nějak vubec nevím co jíst.... :-(

      Vymazat
    5. Možné to je, pokud svaly "nasají" kyslík... každopádně jsem jedla pravidelně a zdravě, ale i tak jsem si hlídala kalorický příjem, protože i při zdravém stravování, pokud je kalorický příjem přešvihnutý, dochází k přibírání. Je to pořád o celkovém příjmu.

      Vymazat
    6. Děkuji moc já totiž furt nevím kolik KJ mam jíst.....a myslíš že mi ty svaly splasknou???

      Vymazat
    7. spočítej si to tady :) když si nebudeš vědět rady, klidně se ozvi :)
      http://www.mte.cz/bmr.php

      Svaly splasknou, ono ten natažený kyslík může být jen jeden z dalších možných příznaků. I když asi nejmožnější v tvém případě, cvičíš teprve tři dny ... uričtě setrvej, když přestaneš, svaly splasknou, ale budeš zase o krok pozadu, takže vydrž, ono se to tělo každému přizpůsobuje jinak. Nezvdávej to. Nic jiného kromě Jill necvičíš?

      Vymazat
    8. Tak sem si to spočítala cca 7500 KJ.....přemýšlela jsem nad STOBem to by měl být taky zdravý životní styl..... nemáš s ním zkušenost??? Potřebovala bych asi napsaný přibližně jídelníček....nemáš jen tak obrazně někde napsáno co si jedla??? Abych chytla inspiraci???

      Vymazat
    9. A ne ne cvičím jen Jill :-)

      Vymazat
    10. Se STOBEM zkušenost nemám vůbec, já si to počítala sama, ale vím, že jej spousta, opravdu spousta žen využívá. Podle mě tam najdeš i rady co a kdy jíst, a možná i pár tipů na jídelníček. Jinak na netu přes Google toho najdeš určitě plno ... :)

      Vymazat
    11. Jsi moc hodná a já jsem ti mooooc vděčná že se mi věnuješ ........zkusím Stob a uvidím k tomu tu Jill a snad mi to pujde jako tobě.....potřebuji se ten styl jídla teprve naučit :-)

      Vymazat
    12. Nikki ještě mam dotaz ty si se v den kdy si začala cvičit si se ze dne na den začala stravovat 5 denně??? nebo si takto jedla už předtím ??? Já se bojím že když ted začnu jíst pravidelně 5 krát denně že mi váha poleze nahoru jelikož do ted jsem nic moc nejedla.....jak si to měla ty??? Děkuji :-)

      Vymazat
    13. Váha ti určitě nepoleze nahoru, pokud tělo nebude dostávat více než potřebuje. Naopak, pokud tělo bude dostávat v pravidelných odstupech stravu, bude vědět, že se může spolehnout na pravidelný přísun energie, nic si nemusí ukládat (tuky), protože bude vědět, že svou dávku "paliva" dostane. Právě pravidelné stravování nutí tělo neustále fungovat, čili spalovat = zrychluje svůj metabolismus. Jakmile dostává svou dávku jídla 2-3x denně a ještě nepravidelně, bude dělat právě opak. Jestli sníš víc, to už bude záležet na tobě. Kalorický příjem by měl být ohlídán při každém typu stravování, ať jednou nebo 5-6x denně, kdykoli překročíš víc, než tělo potřebuje, určitě si "to navíc" uloží, protože to nestihne spálit. Vím, že se pak nabízí otázka, když je důležitý kalorický příjem, není jedno, kolikrát denně budu jíst? Není. Častějším stravováním metabolismus neustále funguje a tím pádem zrychluje. Čím méně častěji jíme, tím tělo nemusí vynakládat žádnou energii a tudíž metabolismus zpomaluje :)
      Já začínala na 4 jídlech po 4 hodinách denně. Byl to dobrý start, ale brzy jsem pochopila, že je to málo, metabolismus zrychlil a já byla nucena zvýšit opakování a porce. Takže 5x denně minimálně dnes baštím :)

      Vymazat
    14. Pro Anonyma: Zkus www.kaloricketabulky.cz, já už to používám celkem dlouho, zkoušela jsem i STOB, ale tam se mi zdálo, že je o hodně míň jídel, potravin i aktivit. Ale sama zjistíš, co ti lépe vyhovuje :) Kalorické tabulky mi celkem dobře spočítali i denní příjem, když cvičím s pulsmetrem, který počítá spálené kalorie, čísla se téměř shodují s tím, co mi vypočítají kalorické tabulky (např. když zadávám jízda na rotopedu průměr)
      Pro Nikki Finn: Ten tvůj úspěch je fakt bomba, mám nyní 72kg, takže jsem na tom podobně, jako ty na začátku, doufám, že se mi povede aspoň z části zdokonalit své tělo tak, jako se to povedlo tobě. Již dlouho se stravuji podle zásad zdravého životního stylu, ale stále to není ono, protože jsem student, bydlím s rodiči a tak si musím vystačit s tím, co doma je, naštěstí už se mamka naučila kupovat neustálé hory zeleniny :)Hlavně jsem si díky tobě našla cestu k Jillian Michaels, která má opravdu skvělá videa, cvičení s ní mě opravdu baví. Plánuji po 30day shred zkusit i Boba Harpera. Díky za povzbuzení a hlavně inspiraci. Samozřejmě též gratluju k miminku :)

      Vymazat
  2. ta fotka úplně nahoře nemá chybu, naprosto nádherná postava :) zasloužíš si ten největší obdiv!
    video nemá chybu, budu sdílet, nevadí-li:)
    moc se těším na proměny těhotenské :) hlavně ať jste zdraví!

    OdpovědětVymazat
  3. moc gratuluju k výsledkům, je to neuvěřitelné, a samozřejmě k miminku, hlavně ať všechno vychází podle tvých představ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, snad bude vše v pořádku, nesnáším komplikace :D

      Vymazat
    2. určitě všechno v pořádku bude :) ty a Monča (fitness girl) ste moje inspirace, moc ráda čtu vaše příspěvky, to je hned den lepší :)

      Vymazat
    3. :))) to jsem ráda :) za Mončou jsem také často chodila, když jsem začínala :)

      Vymazat
  4. Nikki... moc gratuluji!! Jako aerobku jsi dělala co, smím-li se ptát?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si prostě vzor. Jen kdybych já měla takovou vůli - hlavně co se jídelníčku týká! A gratuluju - hlavně ať je mimčo zdravé a pak nám zase hezky ukážeš, jak se dávají dolů poporodní kilča :) - VerčaaS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verčo. Doufám, že těch poporodních kil bude co nejméně :D

      Vymazat
  6. Je úžasné, kolik jsi toho v těch 9 měsících zvládla. Tvá proměna je prostě parádní a to jak ta vzhledová, tak ta psychická. Tolik ses toho za tak krátkou dobu naučila a tolik jsi toho naučila i ostatní. Jsi prostě skvělá :) Gratuluji k miminku a budu se moc těšit na tvou proměnu během těhotenství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuji... teď je to "pravé" fitness čistě na tobě :D já se budu snažit zatím moc nesprasit :D

      Vymazat
  7. Bože, to je nádhera. Moc gratuluji k miminku, hlavně, ať jste oba zdraví :) Jsi důkazem, že když člověk něco opravdu chce, tak to dokáže, chodím se sem inspirovat, děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Obrovský obdiv! Je vidět, že to vážně jde, akorát to chce trochu času, vůle a svého vlastního rozumu :)

    OdpovědětVymazat
  9. To video mě až rozplakalo, jsem cíťa. :D
    Moc hezká proměna. Jsi úžasná! :*

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, máš můj obrovský obdiv! A zároveň jsi moje velká motivace...Že to jde, když se chce.... Že cvičení není utrpení...Že zdravá strava neznamená hnusná strava a dieta zároveň... Že je to všechno vlastně jen o naší hlavě a myšlení...Děkuji ti, že jsi mi otevřela oči. I když jde moje "modelování" zatím pomalu - jsem na začátku - těším se, jak to bude jednou vypadat a zároveň mám radost z každého dne.
    Těším se na tvoje těhotenské putování, na tvoje příspěvky, a přeji ti s miminkem krásné prožití společných chvilek :-)
    Děkuji!!!! :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji Leni a přeji hodně štěstí při "modelování" :))

      Vymazat
  11. Niki moc blahopřeju :) Taky budu zvědavá jak dopadnu po svém těhu:)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki - moc ti gratuluji k radosti a moc ti preji, aby se cele tehotenstvi proneslo bez jakyhkoli komplikaci (ackoli se priznam, ze mi tohle prijde strasne neuvazene a brzo.)

    at se vam obema dari :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju :) I když nevím, co je neuvážené a brzo :D je mi skoro 33 :D a s přítelem už pár let jsme :) možná sjem to jen špatně pochopila :))
      Pa

      Vymazat
    2. asi to myslela tak, ze si nas strasne skoro informovala, ze sa ti rozrastie rodina, lebo vacsinou zeny cakaju do 3. mesiaca a az potom o tom informuju. kazdopadne ti strasne gratulujem k malinkemu. a samozrejme aj k premene, nikdy by som neverila, ze sa ti az takto moze zmenit postava

      Vymazat
    3. Aha, já zase nevidím důvod proč o tom neinformovat hned. Já žiju momentem, ne minulostí, ani plány :) nevidím důvod, proč s dobrými zprávami čekat a předpokládat, že se něco nepovede. Nejsem pověrčivá a asi i v tomhle ohledu jiná :) To, že ženy čekají do 3. měsíce je pro mne novinka. A tedy nevím proč :D POkud se má stát něco špatného, tak se stane tak či onak a bude to jen dílko přírody :)

      Tobě moc děkuji :)

      Vymazat
  13. Máš můj největší obdiv!
    Tvá proměna je důkazem, že s chtíčem a pílí jde vše :)
    moc gratuluji ke krásné postavě a k miminku :)
    ať se Ti, vlastně už Vám, daří a jste zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj nikki. Chci ti moc poděkovat za celý tenhle blog, který mě dokáže nakopnout, i když často selhávám. Tenhle článek a video do mě ale zas hodily šťávu a motivaci a za to máš můj velký obdiv ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikky moc gratuluji k miminku. Poslední půl rok jsi mne hodně inspirovala a nakopávala. Mám opět stejný cíl jako Ty, jsem o 5 týdnů napřed a nehodlám přestat s Jill, s Fitboxem a ani nehodlám přibrat 18 kg jako při prvním těhu. Na Zuzku jsem si brousila zuby v lednu, ale nechám to až za rok. Tvá postava prošla úžasným vývojem a vůbec celá záříš! :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to jsem ráda, že je nás víc :D Já dnes zkusila Zuzku a hodně jsem ji upravila a zatím to ještě jde :D Ať se ti moc daří :)

      Vymazat
  16. Naprosto úžasná proměna, moc Ti fandím :-).
    Úžasné fotky a suprové video, které mě dojalo :-).
    Hodně štěstí a ať máš krásné zdravé miminko :-)

    OdpovědětVymazat
  17. tybláho, já ti moc gratuluju :)
    je to krása!
    ta proměna je fakt úžasná, mně hrozně vadí moje nohy - takže v tobě mám velkou inspiraci! Fakt krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě máš nohy krásný :) Doufám, že se v létě pochlubíš tím six-packem, který chceš :)

      Vymazat
  18. Úžasná proměna :) A pevně věřím, že díky TOBĚ je na své cestě za snem spousta z nás :)
    Moc moc gratuluju k miminku, přeju hlavně hodně zdraví a žádně komplikace ;) A doufám, že se dočkáme nějakého článku o cvičení nebo jezení v těhoteství ;) Já sice miminko plánuju až za spoustu let, ale ráda se něco dovím už teď :)

    OdpovědětVymazat
  19. OMG!!!! Nikky jsi úžasný človíček,moc ti chválím postavičku nádhera, famózní :-) moc gratuluji k budoucímu miminku a moc vám přeji aby jste byli zdraví a dařilo se vám:) Chtěla jsem tě poprosit, zda by jsi mohla dát ukázku jídelníčku jak jsi se stravovala celý den,třeba 2-3dnů :) pro inspiraci jak se to dělá a tak :) jestli by ti to nevadilo :) moc díky :) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti. S jídelníčkem něco vymyslím, protože vy baby mi s ním nedáte pokoj :D takže něco naplánuji a vyfotím :)

      Vymazat
  20. Krásné video.. jsi velkou insipirací, ta proměna je fakt úžasná.. fascinuje mě, jak jsi se zvládla proměnit už za ten první měsíc, to je neuvěřitelné :) A obdivuju to, že jsi se celou dobu nedotkla pizzy, hamburgeru.. já se snažím taky stravovat zdravě - ale pořád mě to láká - že někdy bych si ten hamburger ještě dala:-/
    A moc gratuluju k miminku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Pastelko moc ! Hamburger mi teda samozřejmě chutná jak blázen, ale pořád odolávám :D

      Vymazat
  21. Bude to chlapeček ;-) Jinak nádherné video. Každopádně krásné bříško budeš mít, počkej za dva měsíce :-D
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D těším se, co vám za 2 měsíce ukážu :D

      Vymazat
  22. Už se stává pravidlem, že díky Tobě brečím.... Ale štěstím :)))) Však mě znáš...
    Nebudu se extra rozepisovat, jen bych se opakovala. Chci Ti jen říct, že jsi nádherná baba, úžasný člověk a to, že budeš podruhé maminkou je ta nejlepší zpráva posledních dnů!!!! MTR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, zlatíčko moje :) děkuji jako vždy za velmi milý komentář, a těším se, jak se budu chlubit bříškem a kily :D

      Vymazat
  23. Článek je velmi povzbuzující a video je perfektně prostříhané s úžasnými texty... Ještě jednou gratuluji k tvému fitness těhotenství a přeji ti vše krásné k tomu pravému těhotenství, které daruje život!! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Zzdeniko, četla jsem i tvůj předešlý komentář u "oznámení u mininka" a moc jsem se smála :D Že zdravím přítele :D A děkuji za přání :)

      Vymazat
  24. Velmi emotivní záležitost. Čtu řádky člověka, co to zvládl. Čtu řádky člověka, co to NIKDY nevzdal. Čtu řádky člověka, který vzal otěže do svých rukou a nenechal si chutěmi diktovat svůj jídelníček. Čtu řádky člověka, který mě dohnal k pravidelnému cvičení. Čtu tě, miluju tě, nechávám se motivovat, nechávám se podporovat! Ty si naprosto obrátila můj svět...věříš? A chápeš, že jsem jen jeden človíček z tý hromady, co jsi ty vytvořila? A věříš, stejně jako já, že například tvá dcera/tvůj syn dokáže to samé mým/ostatním dětem? Moc ti děkuju a přeju všechno nejlepší do budoucího těhotenství:). Dávej na sebe pozor Nikki♥!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáčátko, opravdu hrozně moc Ti děkuji a moc si vážím takovým pěkných slov, které jsi tu napsala :) Slibuji, že na sebe budu dávat pozor a přeji Ti, ať ti to jde nejen ve cvičení, ale i v životě :)

      Vymazat
  25. Prostě žasnu a upřímně závidím k takovému pokroku za 9 měsíců.Být tebou, byla bych na sebe nesmírně pyšná:) Samozřejmě ti to přeju, akorát jsem pak z takových krásných fotek naštvaná sama na sebe, že i když se člověk snaží, cvičí, jí zdravě, tak prostě žádné výsledky nemá, nevim co dělám špatně, už jsem z toho zoufalá:( holt někomu to jde snáz,někomu míň, někomu vůbec:) a to je asi můj případ.

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo... setrvej. Ono je to přesně jak říkáš, někomu to jde lépe, někomu hůř, bohužel. Já měla to štěstí, a jde mi to lépe, znám pár žen, které jí vzorově a cvičí a přesto to nejde. Zkus "vypnout", třeba si to až moc přeješ a je to hodně psychická záležitost a pak se celý ten proces prostě nikam nehne. Držím ti palečky :) Moc!

      Vymazat
    2. Děkuji za povzbuzení, potěší to:))Jsi hodná:)) Jenže já nevim, jak vypnout:) To se mám začít cpát nezdravýma potravinama? Nebo přestat cvičit:) Je to už půl roku, co se nehnu z místa a celkem mě to už ubíjí, ale pořád setrvávám, protože mě naštěstí cvičení a zdravá strava baví,není to pro mě zlo.

      Vymazat
    3. Určitě nepřestávat cvičit ,ani zdravě jíst, dělat to pořád to samé :) Já jen vím, že jakmile to hlava "řeší" až moc, tak to nejde. Pár děvčat mi o takových příbězích psalo. Chtěly to až moc a nešlo to, a pak "vypnuly", dělaly to prostě tak, aby je to neužíralo, že se nikam nehnout a užívaly si toho, i kdyby ty změny neměly přijít a ony přišly :) proto se často o hubnutí říká, že je to spíš "o hlavě" než o fyzické síle :) Neboj se, určitě to půjde :)

      Vymazat
  26. Nejúžasnější video jaké jsem viděla!! Neuvěřitelné:)) Jsi opravdu moc dobrá. Už vím, co si budu pravidělně pouštět jako motivaci!!!!!!!!!!! Děkuji moc! :-))) A moc gratuluji k mimísku:) Míša

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki jsi jednička...postavu máš výstavní a upřímně říkám "závidím ti" přijde mi to úplně nemožné za takto krátkou dobu takhle zhubnout a vyrýsovat postavu :-) Že bych to taky zkusila :-D ...nééé sranda. Hodně štěstí, zdraví a pohody tobě i prďolkovi...Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, díky za komentář :) A za přání :)

      Vymazat
  28. krásný video :), super proměna! měla bys zato dostávat zaplaceno...i když to samozřejmě děláš pro nás a ráda i zadarmo :)...ehm...ehm...nebudeš se vdávat ??:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, moc díky za komentář.
      Vdávat se nebudu :D Zatím... a dopředu jsem přítele upozornila, ať brzdí když tak, že zatím nechci :D Vdaná jsem byla jednou a stačilo mi to :D

      Vymazat
    2. Jó, to chápu...já jen, že moje romantická duše není spokojená, dokud v tom příběhu nezazní ty svatební zvony :), ale důležité je, abyste byli šťastní!

      Vymazat
  29. Úžasný a pravdivý článek. To video je naprosto dokonalé. Hlavně ať je miminko v pořádku. Chtěla jsem se tě zeptat, cvičím spousta programů a na spoustu hodin chodím, teď jsem se rozhodla, že bych chtěla zkusil 30 day shred, jenom by mě zajímalo zda jednou v týdnu neudělat pauzu, aby se svaly zregenerovaly? Moc děkuji za radu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju :)
      Klidně si pauzu udělej :) ;) Určitě :)

      Vymazat
  30. jsi mou oporou, nejkrásněji si zhubla,držím palečky až po děťatku zase začneš cvičit:))

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné :) Motivující.. až mě to dohnalo trošku k slzám. A tvoje postava? výstavní, máš můj obdiv za všechno, co jsi dokázala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :) A neplačte... :D je vás nějak moc a já jsem pak taky na měkko :D Moc :D

      Vymazat
  32. Nikki ty jsi prostě naprosto úžasná :) Je z tebe neuvěřitelný kus ženský, moc ti to sluší. I mému příteli tě tady ukazuji a vychvaluji :-D. A těhotenských kil bych se v tvém případě nebála, jsi štíhlá, dolů to pak půjde určitě rychleji, než kdyby si otěhotněla ve stavu "předtím". Těším se na posty i v době rostoucího bříška :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Lilly, moc děkuju a posty o bříšku určitě budou :)

      Vymazat
  33. Máš můj respekt! Skvěle si mě namotivovala. Když člověk doopravdy chce, tak to neokecává a jde do toho :) Jsi živoucí důkaz toho, že jde všechno, když se lidé přestanou vymlouvat a hledat záminky, proč to nejde.
    Gratuluji k těhotenství, hodně zdraví vám oběma :)

    OdpovědětVymazat
  34. Krásná a motivující proměna! :-) palec nahoru, přeju hezké těhotenství:-))

    OdpovědětVymazat
  35. Super... gratuluji a přeji krásných 9 měsíců :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Gratuluju k těhotenství a obdivuju tě za to, co jsi dokázala, jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Hrozně se mi líbí tohle video :). Gratuluji k těhotenství :).

    OdpovědětVymazat
  38. Jsi skvělá,krásná!!hlavně jsi ukázala,že to jde,nesnáším,když se maminy vymlouvají na to ,že už to po dětech nejde.já mám zatím jedno a jde to.stačí jen chtít.přeji ti pohodové těhotenství a žádný stres!!měj se!Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitko :) Snad se nesprasím moc :D Fakt toho chci shazovat co možná nejméně :D Ať se daří :)

      Vymazat
  39. To je opravdu úžasný co jsi dokázala, strašně tě obdivuju a je vidět, že kde je vůle, je vždy i cesta. Hrozně ti závidim a jdu někam do kouta plakat závistí! Nebo ne, radši se sebou něco udělám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko :) Děkuji a určitě raději zkus to druhé :)

      Vymazat
  40. Krásný článek,úžasné fotky a hlavně krásné tělo. Je úžasne co jsi za 9m dokazala. Video je moc povedene a na konci mnou projela husí kůže. Krása ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za pochvalu, každý takový komentář potěší. Uf :)

      Vymazat
    2. A nikdy takovych komentaru neni malo! :-) Ty jsi dukaz toho,ze kdyz clovek chce tak to jde. A ikdyž bys nemusela motivujes nas svymi clánky,fotkami,videem :-) a za to jsi super ;-)

      Vymazat
  41. Krásné video,krásný článek,krásná maminka.Gratuluji Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dagmar :) Děkuji. Jmenuješ se jak moje maminka :)

      Vymazat
  42. uzasne video :-) a myslim, ze to bude holcicka ;-) v kazdom pripade gratulujem a tesim sa na fotky s rastucim bruskom!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mortyso, taky chci holčičku a mám takový pocit, že se podaří :D No uvidíme, moc děkuji :)

      Vymazat
  43. Video je skvělé, hodně motivující :). Moc ti gratuluji k těhotenství :). Myslím, že teď máš skvělou šanci ukázat budoucím maminkám že to jde i zdravě bez 50 kg nahoře :D.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stefi, uvidíme :D Budu se snažit... fakt nechci dopadnou jako posledně :D Měla jsem před porodem 87 kilo... bléééé :D Děkuji a měj se hezky :)

      Vymazat
  44. U videa jsem taky brečela, je úžasné!! :) Jsi strašně velká motivace!! :) A k těhotenství ti strašně moc gratuluju!!!
    Jsi nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo :) Další co pláče, holky... :D taky kvůli vám pak utírám kapky v rožku očka :) děkuji :)

      Vymazat
  45. To je neuvěřitelné, jak jsi na sobě zamakala! Klobouk dolů!! :) A taky jsem si všimla zajímavé náhody - ty jsi od dubna hubla a já přibírala (potřebovala jsem to) :D A ty máš dole 11 kilo a já nahoře 14 :D Za stejnou dobu :)) Tak musím říct, že se nám těch 9 měsíců vedlo skvěle :) Jinak ještě jednou moc gratuluju k těhotenství :)))) Snad to bude další prcek zapálenej do fitness stejně jako my! :)

    OdpovědětVymazat
  46. Jsi prostě nejlepší!!!!!:) Tvoje tělo je fakt skvělou motivací pro všechny!:) Moc gratuluju k miminku, budeš krásná těhulka:)

    Mužu se jenom zeptat jak si kombinovala to kardio s HIIT? Od každýho chvilku každý den nebo na střídačku jeden den kardio, druhý HIIT? děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to všechno napsané v kalendáři workoutů v levém sloupci, střádala jsem jeden den to a druhý ono, nebo i jeden den HIIT a dva dny aerobku. :)

      A děkuju :)

      Vymazat
  47. Jsi skvělá....neuvěřitelná proměna!
    Jsi mým hnacím motorem. Já pevně věřím že za 9měsíců se v zrcadle nepoznám:) Tvoji začínající váhu mám teď a mý cílem je 60kg.
    Občas je to téžké najít si těch 30 minut denně pro sebe (3 dětičky - 2/09, 12/10, 10/12) ale já to dám...chci být kráná jako ty.
    Ještě jendou pohodové těhotenství...držím palce
    Zavadilka

    OdpovědětVymazat
  48. Je neskutečný, co jsi dokázala! :)
    Všichni by si z tebe měli vzít příklad a propagovat tebe i tvůj blog a já nevím co ještě! :))
    Strašně se mi líbí, jak jsi z miminka nadšená, je to nádhera! :) Na fotkách i na vieu ti to sluší, jsi plná síly, jsi pozitivní.. krása se na tebe koukat! :))

    OdpovědětVymazat
  49. krasny video nikki:) moc ti to slusi a musm rict jen bow na to cos za tak kratkej cas dokazala. Vim kolik je to driny a co to stoji casu a usili nevzdat to,pokuseni ciha vsude zejo:D kazdopadne jeste jednou gratuluju k tehotenstvi a verim ze i kdybys nabrala vic nez bys chtela(hormony jsou mrcha)tak s tim co uz ted vis a znas a jak si ukazala ze umis byt disciplinovana se velmi rychle vratis zpatky do formy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj HIIT šílenče :D Děkuji moc :) Včera jsem zkoušela ZWOW, a když ulevím od skákání a různých šíleností, tak to jde :) Ještě prostuduji jeden článek od specialistky na cvičení pro těhotné, které se nehctějí vzdát HIIT :) Tak musím zjistit, co můžu a co teda ne :) Tak se budu ZWOW "zbavovat" šetrněji :) :D Ale teda, skákání mi dost chybí, je to hroznej rozdíl a tepovka nevylotí ani ... ani nikam :D ale tak kliky a burpees bez skoku zatím můžu :D

      Vymazat
    2. tak ja myslim ze i kdyz to budes provadet volnejsi formou(stretching,lehky posilovani atd.) ze to bude fajn a porad lepsi nez sedet na zadku a cpat se:) furt je nejdulezitejsi aby ste oba(obe)byli v pohode at s bo bez cviceni:)

      Vymazat
    3. Určitě, musím říct, že mi ta volnější forma včera nijak nevadila, bylo to příjemné... i docela příjemné po psychické stránce, vždyť to co všem radím, prostě zvolnit, aby mi to vyhovovalo, teď budu aplikovat i na sobě :D Hroznej rozdíl, když musím zvolnit, ale přesně jak říkáš, 100x lepší než nedělat nic. :)

      Vymazat
  50. Jsi naprosto úžasná!! tvůj blog jsem objevila díky Zrzunce a musím říct, že je opravdu super!! skvělý pokrok, budu se těšit na další články. A gratuluji k miminku, moje sestra rodí příští měsíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy, tak to děkuji Zrzunce :))) A tobě taky děkuji moc!!! :)

      Vymazat
  51. Je těžké něco napsat, když mi po zhlédnutí videa došla slova :) Dokázala jsi něco úžasného, co víc k tomu říct...

    OdpovědětVymazat
  52. Děkuju, že jsi se o všechno podělila s námi! Těch tvých 9 měsíců je naprosto úžasných! Jsi vzorem, motivací. A tvé video si budu pouštět častěji :-) Moc blahopřeju k miminku, ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za blahopřání :)) To by bylo, aby tolik přání od vás všech nebylo vyslyšených :)

      Vymazat
  53. Moc gratuluju, jak k proměně tak k miminku:-) Jsi pro mě velká motivace, fakt tě obdivuju. Ale mám takový problém v tom, že já i když cvičit chci, tak mě prostě zatím nic nechytlo...resp. chtěla jsem jakožto začátečník začít s klasikou 30 Days Shred...první 4 dny jsem byla nadšená, pak to nadšení ale pokleslo tak rychle jak se objevilo, a byla to pro mě neuvěřitelná nuda a nebavilo mě to, a sama víš, že je těžký dělat něco co tě nebaví:( To samý bylo s levelem 2..tak sem s tím švihla..po měsíci začla znova a tentokrát s tím švihla už v 1 levelu v půlce, to se prostě nedalo..tak teď přemýšlím jak dál...doufám že najdu něco co mě bude bavit, abych dospěla k takovým skvělým výsledkům jako ty!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, naprosto s tebou souhlasím, jakmile cvičení člověka nebaví, tak to prostě nejde. Proto udělej to, co ti bude vyhovovat asi nejlépe a to, cvičení střídat. Postahuj si více různých cvičení od Jillian, ale klidně i od dalších, Jillian toho má dost a vesměs všechno je ke stažení na ulozto. Můžeš se podívat i ke mně do kalendáře workoutů, například do července, srpna, uvidíš sama, jak jsem v té době střídala cvičení :) Myslím, že by ti to tímto způsobem mohlo vyhovovat :)
      A děkuji :)

      Vymazat
  54. Nevím co dodat, snad jen: Tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Nikki toto tvoje video je tak motivujúce a povzbudzujúce, je tam toľko perfektných viet, je vidieť že cvičenie miluješ a je tvojim novým životným štýlom. Ja sa už moc teším ako budem spolu s ostatnými sledovať tvoj krásny one-pack :) myslím že je to skvelé. Moc k bábenku gratulujem, želám ti aby sa vám obom dobre darilo aby ste boli zdraví :)
    Gratulujem, držím palce a ďakujem za to že si tu pre tých ktorý na svojej premene ešte len pracujú.
    Piretka

    OdpovědětVymazat
  56. ooo a zabudla som, vyzeráš perfektne :)
    Piretka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Piretko, moc děkuji za milý komentář :) Na one-pack se těším :D ani u toho nebudu muset makat :D Zdravím Slovensko :)

      Vymazat
  57. Nikky moc krásné video, napadlo mne zda se ses zde na blogu nechtěla zmínit o cvičení v těhotenství, atd... :)

    Péťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nejdříve musím rozšířit obzory a pak se do toho asi vrhnu, jelikož takových přání od vás je překvapivě hodně :)

      Vymazat
  58. Je to opravdu úžasné, cos dokázala, jak ohromně ti to sluší! Děkuji za všechny,pro které jsi velkou inspirací, motivací, motorem! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Páni jsi úžasná! Dokázala jsi skvělé věci!

    P.S.: Já minulý týden na pár dní byla pryč a narvala jsem do sebe docela dost sladkostí (pak už zase normál) a jak si čtu že jsi na sebe v tomhle ohledu přísná, začínám toho litovat i když to na mě neudělalo (teda aspoň jsem se ještě nevšimla) žádné změny :D.
    P.S.2: Znovu gratuluji k tomu, že budeš mít miminko a také by mě zajímaly články o cvičení a tvém stravováním v těhotenství :D
    P.S.3: Video je úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  60. gratuluji a přeji hodně štěstí! A děkuji za motivaci)

    OdpovědětVymazat
  61. Nikki, uplne nahodou jsem narazila na vas blog. Jste uzasna, dokazala jste strasne moc a jeste ten krasny happy end-moc mic gratuluji. Pred dvema lety(jezis, jak ten cas leti) jsem otehotnela ve stejnych dnech jako vy, rada vas budz sledovat dal a tetelit se z vaseho stesti a zaroven na sibe zacnu uz konecne poradne makat, vzdy jsem vazila 45kg, se Sarinkou jsem pribrala na 67!!! A ted mam 53, hned co se uzdravim, zacinam s Jill. Omlouvam se za chyby, pisu z tabletu a jeste to s nim moc neumim, ach ta technika:-) Hidne radosti, stesti, zdravi a lasky vam uprimne z celeho srdce preju:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, opravdu Jillian stojí za to, ale chce to i kombinaci se správným stravováním. Samotné cvičení moc nezmůže, i když pomůže. Každopádně držím palce, ať se daří :)

      Vymazat
  62. Hm, klobouk dolu. Udelala jsi obrovsky kus prace. Porad rikam, ze vsechno jde. Jo a gratuluju k tehotenstvi :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj Nikki. Jdu k Tobě nakouknout, co nového. A nepřestávám žasnout. Úžasné video a a celkové zhodnocení. Krásný, krásný, krásný. No a ten konec snad nejkrásnější. Moc veliká gratulace k těhotenství. Nádhera, jak si to takhle vybralo, když už je mamina v nádherné kondici. Každou chvilku k Tobě koukám, co a jak o cvičení. Máj Tvůj blog v oblíbených a když se mi nebude chtít, tak vím, že stačí nakouknout a už pošupajdím. :) Takže hodně zdravíčka vám přeju oboum, ať se vám dobře daří a je vše vpořádku. :) :)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc děkuji, jo... věci se dějí :D děkuji za přání :)

      Vymazat
  64. Jsi úžasná! Gratuluju k miminku a hodně štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  65. Moc gratuluji - jak k úžasným výsledkům za posledních 9 měsíců, tak k tomu, co tě čeká a přeji, abych těch dalších 9 měsíců bylo stejně spokojených - a se šťastným koncem .. :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj Nikki, jako mnoho ostatnich lidi Ti moc fandim a gratuluji k miminku,tento rok by jsme s pritelem take chteli miminko, tak budu velice vdecna za jakoukoliv radu ohledne cviceni, jidla atd. v tehotenstvi :-)
    Chtela bych se Te zeptat na to aerobni cviceni s Jill, ktere kombinujes se Zuzkou, mas nejake konkretni a nebo stridas to co ma v jednotlivych cvicenich?
    Moc dekuji co pro nas pro vsechny delas a preji Ti hlavne zdravicko pro Tebe i malou/maleho :-).
    Dekuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji :)

      Aerobní cvičení s Jillian je vesměs jakékoli :) Takže je z čeho vybírat :)

      hezký den.

      Vymazat
    2. Dekuji za odpoved :)
      At se vam obema dari a hlavne at jste oba zdravoucky :)paa

      Vymazat
  67. Jsi úúúžasná. .-) Tvůj fotoblog se ke mě dostal náhodou, odkaz koluje asi všude :-) Dala jsem si tě jako vzor. :-) Postavu mám o trochu silnější než ty na začátku, ale už skoro měsíc cvičím Jillian a cm mizí a váha taky klesá. :-) tělo se zpevńuje. :-)
    Tobě přeji krásné pohodové těhotenství. :-) A zdravé miminko. V tom tě budu taky následovat, ale až tak za rok. teď mám půl ročního raubíře a druhého už 5 letého.

    Akorát když vidím tvou hubeňoulinkou postavu, tak nechápu jak můžeš mít 62 kg, odhadla bych tě tak na 50 kg. :-)

    Hodně zdaru a krásné rostoucí bříško :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj milá anonymní :) Mockrát děkuji, jsem fakt moc ráda, že ti Jillian pomáhá, nedám na ni dopustit :)

      Vymazat
  68. Nikki,strašně moc blahopřeju. Díky Todě jsem začala cvičit. Jsem na tom přesně obráceně. Po Adélce jsem měla 70kg.176cm. Pak přišel Honzíček a já mam 81kg. Jsou Mu právě 2 roky a Já začínám cvičit. Mé děti si zaslouží zdravou a krásnou maminku :-D Tobě přeji krásné čekání na miminko. Mam Tě ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj Nikki, moc blahopřeju. Když vidím tebe, že jsi to dokázala, tak jdu do toho taky a naplno. Jen jestli se mužu zeptat, mám silnější lýtka a bojím se, aby se mi po cvičeních s Jillian ještě víc nezvětšily. Zaznamenávala jsi během cvičení nějaký radikální změny na lýtkách? Měj se hezky Magda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdo, děkuji :)
      Osobně si myslím, že není se čeho bát, já na lýtkách zase nějak extra velké změny nezaznamenávala, i když mě v prvních dnech velmi bolely. Chce to vyzkoušet :) Popřípadě se takovému cvičení na lýtka vyhnout, ale upřímně, že by jich tam měla Jillian tolik... ani si nevzpomínám :)

      Vymazat
  70. Jsi úžasná! Taková obrovská proměna! Musím říct, že spousta holek a žen si nevěří a nalhávají si, že na to nemají a že to nezvládnou, ale ty jsi důkaz toho, že když se chce, jde všechno!:) Těším se na proměny s miminkem a přeju Vám oboum hlavně hodně zdraví.:)

    OdpovědětVymazat
  71. Čtu tvůj blog už velice dlouho a musím říct, že jsi pro mě opravdová inspirace! Zrovna dneska jsem měla kritický moment, kdy jsem se už na sebe nemohla podívat do zrcadla a nevěřila jsem, jak daleko jsem mohla zajít :( Ale asi jsem to potřebovala, muselo mě něco nakopnout - a tak jsem si dnes založila blog, prostřednictvím kterého se budu snažit dosáhnout svého cíle. A musím říct, že největší zásluhou na tom máš ty, aniž by jsi o tom věděla. Donutila jsi mě se také změnit a také začít dělat něco se svým tělem! A za to ti patří mé velké Díky! Ella
    PS: Máš úžasnou postavu a opravdu jsi udělala kus ohromné práce.

    http://ellaloveslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  72. Jsi úžasná!Nechápu jak si to dokázala! :)) Hrozně moc ti závidím a taky bych chtěla dokázat to co ty :)). Já už Jilian cvičím měsíc..cvičím od ní 30 day shred..a tento týden začínám od znova..Žádné změny na sobě nevidím.Nemohla by si mi pomoci,nevím co dělám špatně :(.Když si cvičila jaké sis udělala změny v jídelníčku? V létě jedu na dovolenou a nechci tam být takhle,jak vypadám teď.
    Potřebovala bych zhubnout v nohách a hlavně v břichu,tak jestli by si mi nedoporučila nějaká cvičení od Jilian nebo od Boba Harpera..mockrát ti děkuju :))) a ještě jednou si fakt úžasná a máš krásnou a sexy postavu!!! :))

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Nikki, pokaždé mě náštěva Tvého blogu podpoří v další práci, ale já mam, narozdíl od ostatních, velký problém s nechutenstvím. Zdravé jídlo mi chutná, mám ráda vaření, ale od jisté doby do sebe víc než 3 malá jídla nedostanu, což se odráží na celkové energii. Potřebuju dát dolu poslední 2-3 kg, ale vůbec si netroufám na HIIT v kombinaci s kardio, asi bych umřela...
    Každopádně, gratuluji, ať už k miminku, tak k psychické pomoci tolika z nás, kteří nemají nikoho, kdo by je podpořil:-) :-) Díky D.

    OdpovědětVymazat
  74. To video je úchvatný. Dokázala jsi velké věci, to, o čem mnozí jen mluví. Ty si ukázala, že to jde. Držím palce at se daří tobě i miminku :-)

    OdpovědětVymazat
  75. To co jsi dokázala je skvělé...Mě se má proměna také daří, a myslím že vcelku obstojně. Často mám teď problémy s únavou. Mou největší vášní jsou koně, a po pár hodinách u koní, v této zimě, co u nás vládne, jsem tak vyřízená, že se na žádné cvičení zkrátka nezmůžu. Ještě nedávno mě to hodně štvalo, ale uvědomila jsem si, že přetáhnout své meze by k ničemu nebylo, když bych nebyla cvičení schopna udělat pořádně. Těžko se smiřuji s tím, že můj postup a změny na mém těle se teď zpomalují, ale tak to být má. Když jsem v září začínala, byla jsem na 73kg, teď jsem řekněme na 65-66kg a váha se hýbe jen pomalu, výsledky v cm jsou mnohem větší. Teď už se jen zbavit těch tuků, co obalují svaly :D A tak se dostávám k tomu, že by mě zajímalo, jak se od 6. měsíce své cesty do teď změnilytvé míry. Naposledy jsem je nalezla v článku k 6. měsíci ;) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem si moc ráda přečetla, je super vědět, že se daří i druhým a určitě máš pravdu, že při únavě ještě řešit pohyb navíc a strhat se není moc dobrý krok :)

      Od 6. měsíce se neměřím, protože mě to už - přiznám se - nebaví :D Hodnotím dle fotek a dle oka :) Možná zase po porodu začnu ale :D

      Vymazat
  76. Máš můj veliký obdiv a jsi mou velikou inspirací. Jsem 4 měsíce po porodu a chodím k tobě na čumendu :)a také cvičím s Jill.Přeji ti dalších krásných 9 měsíců , užívej si je a přeji moc moc zdravíčka tobě i miminku :).
    PS: Tracy Anderson má skvělé cvičení pro maminky po porodu......jěště brzy, vím, ale uteče to jako voda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, určitě se na ni podívám :) To uteče jak voda :)

      Vymazat
  77. Ahoj Nikki,

    nedávno jsem psala příspěvek do části „Kontakt“, ale prozatím mi nebylo odpovězeno. Je mi jasné, že toho máš moc a odpovídat každému, je náročné. Tvůj blog mne zaujal, mám totiž ten samý problém. Mé tělo má dostatek tuku, který se mi nedaří dát pryč. Proto hledám rady, jak jim pomoci dolů. Možná je to tím, že svému tělu dávám málo bílkovin, tekutiny jsou v pořádku, piji přes 2 litry denně, i když teď v zimě je náročné se k tomu donutit, když není žízeň. Denní přísun jídla mám kolem 5000 kJ, což si myslím je tak akorát, cvičím asi už půl roku s Jillian, ale tuky stále přebývají na mém těle.
    Dočetla jsem se, že pocházíš z malého městečka na sev. Moravě. Pořád mi vrtalo hlavou, ze kterého. Měla jsem takové vnitřní tušení, že bydlíš někde poblíž mě. Pořád mě to nutilo a nutí vracet se na tvé stránky a hledat rady, které by mému problému pomohly, protože tvé problémy s tukovými „polštářky“ mi jsou blízké, jen je mám v jiných partiích :-)) a narazila jsem na to, že bydlíš v B.... (nevím, jak moc je to tajné :-)) No a já bydlím nedaleko, také v malém městečku začínajícího na „B“ směrem na západ, cca 8 km. :-) To mě potěšilo, že holka, která bydlí nedaleko, zabojovala a dokázala se poprat se svým tělem, ve kterém se nyní cítí dobře. Mně to pořád nejde a nevím proč. Možná mu dávám více sacharidů, méně bílkovin a proto si to tělo nedokáže vzít z tuků – ale jsou to jen mé dohady.
    Přeji i nadále hodně úspěchů a mockrát díky za odpověď a rady nám všem. Určitě jsou prospěšné a spoustě lidem pomůžou.

    Ráďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ráďo, moje město je tajné, pár lidí to ví a už to i psalo do komentářů a vždycky jsem to smazala, mám ráda soukromí :) takže díky že jsi nevyzradila.
      Co se týče tvého dotazu, pravděpodobně budeš překvapená, ale dle mého názoru málo baštíš. Zaznamenala jsem tvoji váhu a výšku, pokud budu počítat, že si dáš každý den Jillian, nebo aspoň jakékoli půl hodinové cvičení, tak mi vychází, že bys měla baštit minimálně!!! 5700 KJ denně. Horní hranice pro tvé hubnutí je kolem 6500 KJ. 5700 KJ sice není takový rozdíl od 5000 KJ, ale bohužel, dle mého názoru to je právě ono, proč se tělo seklo a nechce spalovat. Pokud totiž budeš jíst pod tuto hodnotu, tak ono si v rámci úspory energie zpomalí metabolismus. Je také docela dost možné, že máš sice zdravě sestavený jídelníček, ale přeci jen může být někde chyba. Chybou může být právě i nadbytek sacharidů. Zrovna mě ještě nenapadá, kde by také mohla být chyba, já si myslím osobně, že bys měla navýšit na minimálně těch 5700 KJ. To určitě. Změna na těle nebude hned, jelikož tělo se bude muset naučit zase nastartovat a fungovat, ale mělo by se určitě vzpamatovat. Moje tělo také z počátku nechtělo věřit, že to s ním tentokrát myslím dobře, ale do deseti dnů jsem zaznamenala první náznak, že to dělám správně.
      Pokud budeš mít dotazy, tak se ještě ptej. Já všechny komentáře čtu, jen občas není ta správná doba na odpověď a stane se i, že zapomenu a tudíž se k některým dotazům už nevracím. A e-mail jsem opravdu musela stáhnout z blogu, protože mi chodilo asi 50-60 mejlů denně a to bylo nad moje síly všechno vyřizovat. :)

      Jinak zdravím Severní Moravu :)

      Vymazat
    2. Díky moc za informaci, pravdou je, že už jsem bojovala s myšlenkou, jestli nejím málo, ale přiznám se, že jsem měla strach si jídlo navýšit, aby se ručička váhy nehýbala směrem nahoru. Asi to zkusím a uvidím. Musím cvičit Jillian, Shauna T .... prostě HIIT cvičení, to jediné mě uspokojuje, jinak se u cvičení nudím (i když někdy si dám i orbitrec). Zkusím se řídit tvojí radou a navýšit kcal a zároveň zkusím i dodat tělu více bílkovin ve formě jogurtů, tvarohů (ty já můžu), proteinový nápoj již mám a dávám si jej místo večeře, jen s ním musím opatrně, protože mé tělo má problém s rozkladem bílkovin (nerozkládají se tak, jak by měly), takže musím po menších dávkách.

      Děkuji za odpověď a určitě dám vědět, jak to zabralo. (Každý mi teď sice říká, "ty jsi zhubla", ale není tomu tak, spíše jsem se zformovala, objemy jsou stejné :-((

      Měj se hezky a zase se někdy ozvu (jsem ráda, že jsi odtud, jsi mi teď tak nějak blíž, i když tě vlastně neznám)

      Ráďa

      Vymazat
  78. Jsi fakt úžasná to co si dokázala.Pokaždé když se podívám na tvoje fotky tak mě to inspiruje čím dál tím víc! :)) Já už cvičím měsíc a půl Jilian,ale pořád jaksi nevidím žádné výsledky.Naposledy jím v 6 hodin a pak si na večer zacvičím a pořád nic nevidím :/.Cvičila sem od Jilian 30 day shred a asi na to už kašlu když to nepomáhá :(.Neporadila by si mi nějaké cvičení které tobě nejvíc pomohlo na bříško a na stehna? :) Může to být klidně od Boba nebo od Zuzky :).Mockrát děkuju předem :)).A ať se ti daří a tvému miminku taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji ti :) mohu se zeptat, v kolik chodíš spát? Jíst naposledy v 6 hodin mi přijde špatná volba :( A zde právě může být problém, proč tělo nejde po změnách. Cvičení je až druhořadé, problém bývá z 99% v jídelníčku. určitě snídáš a jíš podle BMR?

      Vymazat
    2. No chodím spát tak kolem 10..někdy později.No nestíhám moc snídat,takže si dám rohlík a šunku..což je asi špatně že? :( Co si jedla hlavně ty přes den když si hubla? :) A kdy podle tebe mám naposledy jíst? Děkuju moc za rady :)

      Vymazat
    3. No, tak jsme doma. A sama jsi na to kápla a víš, co není moc ideální, samozřejmě, že nemít vůbec žádnou snídani by byl úplnej průšvih. Dopoledne, kdy má tělo největší aktivitu, by mělo taky dostat nejvíce "paliva". Snídaně by měla odpovídat dle mého názoru minimálně 300 kcal. Za dvě (tři) hodiny svačina, za dvě (tři) hodiny oběd. Pokud tělo za celý den dostane málo energie, zpomalí svůj metabolismus. Pokud jíš naposledy v 6 a spát chodíš nejdřív v 10, vem si, jak dlouho tělo musí fungovat bez jídla. Večer sice už není tělo tak aktivní, taky záleží na tom kdy cvičíš, ale než se ráno probudí, kolik dalších hodin ve spánku je bez energie. Ve spánku sice metabolismus nefunguje na plné obrátky, ale rozhodně se nezastavuje a jede i v noci. Večeřet dvě hodiny před spánkem se říká, že je ideální stav, já tedy kolikrát řeším i druhé večeře i hodinu před spaním, Znáš svůj nutný denní energetický příjem, co tělo potřebuje pro správné fungování? Bazální metabolismus? Protože ten ti určí, kolik by jsi měla za den pro správné fungování minimálně zbaštit. Opravdu to není sranda, protože když nedostane tělo co potřebuje a ve správnou dobu, pak se právě sekne a v určitý okamžik odmítá spalovat dál a naopak si každou potravinu přemění v jakousi "rezervní" zásobu jako tuk. Proto je docela dost možné, že se ani po měsíci a půl nikam tělo nehne. A na 99% je něco špatně právě ve stravě. Rohlík se šunkou bych ani tak neřešila, jako spíše najít problém komplexní a ten tam evidentně někde bude. Takže to chce znát svůj bazální metabolismus a tím se řídit, vypočítá se zde http://www.mte.cz/bmr.php

      Pokud by sis nevěděla rady a potřebovala poradit, tak klidně napiš :)

      Vymazat
    4. Děkuji za tu stránku s bazálním metabolismem :)).Takže sem zjistila,že dělám plno věcí špatně :/.Takže snídaně má být hodně bohatá :),takže rohlík ze šunkou tak nevadí.Můj další problém je že nejím teplé jídlo,jenom přes víkend když sem doma :/,takže myslíš že bych měla začít jest teplé jídlo? :).Další věc je,že plno lidí mi říkalo že hublo tím,že akorát nejedlo pečivo a jedlo naposledy ve 4 hodiny odpoledne,což pro mě přijde uplně nepředstavitelné,že bych to vydržela :D.Takže můžu jest naposledy třeba v 8 hodin :)?A co si tak pozdě můžu dat,můžu si vzít takovej ten řížovej chleba a šunku? :) Děkuju moc za tu předchozí radu :)) snad mi to nějak pomůže :D

      Vymazat
    5. Lidi, kteří ti radí jíst naposledy ve 4 hodin jsou snad praštění pánvičkou po hlavě :D Žádné takové, takové moudra vůbec neposlouchej a večeři si dej klidně v 8. Já když jdu spát v 11 ve 12 v noci, dávám si i druhou lehčí večeři třeba kolem deváté.

      Rohlík se šunkou ráno je ok, ale určitě bych k němu přidala ještě ovoce nebo zeleninu. Vůbec se toho neboj.

      Teplé jídlo tedy taky neřeším denně, tohle mi zase nepřijde nějak podstatné.

      Rýžovej chleba vůbec nekupuj, to je na hubnutí absolutně nevhodné, mrkni zde -> Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne? Proč jsou rýžové chleby nevhodné? + pár foto tipů

      :))

      Vymazat
  79. Wow, tak tohle je úžasné, Ty jsi úžasná!!
    Je skvělé jak dobře jsi to zvládla, opravdu smekám a obdivuji ;)
    A děkuji za seznam tréningových programů, s Jillian jich mám sice už požehnaně, ale některé mi zdá se chybí, takže si je ráda stáhnu a začnu cvičit ;) Jillian je skvělá, taky mě "dokopala" k cvičení.
    A ještě bych Ti chtěla pogratulovat k miminku!! Hlavně ať jste oba zdraví ;)

    OdpovědětVymazat
  80. neuvěřitelné, dávám si Vaši fotku na plochu a od zítřka začínám :-)

    OdpovědětVymazat
  81. Děkuji za inspiraci a také gratuluji k mimču.
    V jednom komentáři jsem četla, že doufáš, že se moc "nesprasíš" :-) což si myslím nebude moc velký problém. Absolvovala jsem kurz výživového poradenství a co se různých chutí týče, tak ty prý nejvíce souvisí se špatnou skladbou jídelníčku a nedostatkem základních živin. Jediná změna, která bude potřeba, bude navýšení příjmu energie o cca 200 kcal a samozřejmě zvýšení přísunu živin potřebných k zdravému vývinu mimča. Náš lektor nám doporučoval knížku od doktora Fořta - Moderní výživa pro těhotné, kojící ženy a děti (Metramedia 2001 - pokud by jsi se chtěla inspirovat a nenechat nic náhodě. Pokud bys měla zájem o stručný výtažek, napiš mi na kaatchan@seznam.cz a já Ti pošlu, co jsem si zapamatovala. Asi už jsi pátrala na vlastní triko, ale kdyby ještě ne, ráda nějaké svoje zkušenosti předám dál :-)
    Pro sebe doufám, že s nově načerpanou inspirací z tohohle blogu konečně dokážu svoje vynaložené prostředky využít i sama u sebe a něco se sebou udělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, zkusím se po knize kouknout u nás v knihovně :))

      Vymazat
  82. úžasné motivační video :-), smekám klobouk. Taky občas slyším: "Proč jíš tohle a proč si s námi nedáš na oběd ten bůček ..." No a po měsíci cvičení a úpravě jídelníčku za mnou přišla už i mamka a chce poradit s jídelníčkem. Příteli dělám zdravé, ale myslím i hodně chutné svačinky :-).
    Je to běh na dlouhou trať, ale já prostě zbožňuji hory a chci si jich v zimě i v létě pořádně užít, tak holt musím makat a pak uvidím ty panorámata :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Nikki, jen jsem chtěla poděkovat za energii kterou věnuješ tomu, abys tolika ženám pomohla! Pročítání tvého blogu mě moc baví a se sestřenkou si neustále přehazujem odkazy, je to pecka! :-) Gratulace k mimi, to je pecka!

    OdpovědětVymazat
  84. Nikki, díky moc za energii, kterou věnuješ tomuto blogu a osvětě! gratulaci k mimi, to je pecka :-))

    OdpovědětVymazat
  85. Nikki, moc gratuluji k dokonalé postavě, ale i k těhotenství:-). Jsem na teprve na začátku - cílem je zhubnout poporodní kila, jsem dvojnásobná maminka s osmiměsíční holčičkou. Nabraná kila se začala hýbat dolů až nyní. Když koukám na tvé úspěchy, dodává mi to velkou motivaci se sebou něco dělat a obléct si zase svoje oblíbené džíny:-). Ať se daří a jste s prckem zdraví:-).

    OdpovědětVymazat
  86. Holka, tleskám! Úžasný, máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  87. Nikki, jsi vážně skvělá. Už dlouho se na sebe dívám do zrcadla s tím, že nejsem spokojená se svojí postavou. Mám silnější stehna a trpím celulitidou a dlouho jsem čekala na pořádný impulz, který se objevil v podobě tvého videa. Budu následovat tvého příkladu a doufám, že se mi podaří ta přebytečná kila pomocí pravidelného cvičení a pravidelné zdravé stravy shodit. Mám otázečku, moje pozitivní myšlení není zrovna stálé, měla bys nějakou radu, jak ho udržet? K miminku samozřejmě moc gratuluji!:)

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj tyjo závidim ti, že vypadáš takto výborně.. Mám stejnou výšku jako ty a váhu 57 Kg, ale oproti tobě mam fakt bříško a velký prsa - nelíbí se mi to, ale nevím co s tím :( Prostě nevidím rozdíl mezi boky a pasem.. hrůza - nevíš co s tím? :(

    OdpovědětVymazat
  89. taková mega změna, supeeer, závidím :D uvidím jak dlouho vydržím já a jestli i na mě bude aspoň nějaká změna k lepšímu vidět. Tak já bežím na HEAT, hlavně žádná zahálka :))) a Jilian už mám taky staženou.

    OdpovědětVymazat
  90. Jseš úžasná! :) Strašně Tě obdivuju, já vždycky když s tím začnu, tak mi to vydrží tak 3 dny. :( Asi si budu muset nekam nalepit nakou ostrasujici fotku.

    OdpovědětVymazat
  91. Gratuluju! Je to už nějaká doba co jste na mě "vyskočila" na fb a já si to video pouštím pořád a pořád dokola, to co jste dokázala s pomocí Jillian je úžasné a tak jsem před nějakou dobou začala taky, jsem maminka 18 měsíční holčičky a můžu se pochlubit, že za 14 měsíců tvrdé dřiny jsem shodila 20 kg a jsem na své tělo celkem pyšná :-) Ze 74 kg mám 53 kg. V cvičení pokračuji i s Bobem Harperem i s Jillian a moc mě to baví, je to makačka, ale baví :-) Takže Vám děkuju za inspiraci Nikki. Jen jsem se chtěla zeptat zda by jste mi neporadila další cviky od nich a třeba přímo od Vás na zadeček a boky, pořád se mě celkem drží ikdyž jsem hodně hodně na nich shodila pořád tam mám nadbytek. Děkuju. Tereza (20) PS: Hodně štěstí tobě i miminku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terezko :) Moc děkuji :)
      Nevím, co přesně jsi s Jillian a Bobem cvičila, ale Jillian má speciál Killer Buns na zadeček. Mně se osvědčily workouty s Bobem Harperem, kde je spousta dřepů, ty mi na zadeček pomohly nejvíce. Dřepy s činkou. Na boky jsou pro mne osobně nejlepší ve stoje zvedání nohou do stran. Ještě by se ti mohlo líbit tohle video :)
      http://www.youtube.com/watch?v=Ebc11SrkqWk

      Vymazat
    2. Spíše já děkuju :-) .. S Jill 30 day shred a při tom hned s Bobem Ultimate cardio body, teď už budu končit a budu dělat Ripped in 30. Moc děkuju za tipy na ten zadeček a boky :-) Doufám, že to května(do mých narozenin) budu ještě větší kus a budu moct být ještě pyšnější a v létě se nebát ukázat s dceruškou v plavkách :-)

      Vymazat
  92. Nemám slov... Nádhera - skvělá motivace jak začít se sebou něco dělat... ;)

    OdpovědětVymazat
  93. Super proměna! Klobouk dolu, si úžasná.
    Já začala cvičit 30DS, dnes začínám level 3. Tělo se mi trochu zpevnilo, boky už nemám tak hrozný, ale nijak extrémně to vidět není. Snažím se jíst zdravě, všechno si zapisuju, jím 5x denně, přestala jsem jíst ve fastfoodech, zamilovala jsem si luštěniny, polévky a saláty. Naučila jsem se dodržovat i pitný režim. A cítím se o mnoho lépe. To civčení mě taky baví.
    Snad mi to vydrží co nejdéle.
    Děkuji za inspiraci :)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, občas jsme na sebe moc přísní :) Uvidíš, že to výsledek mít bude, pokud vydržíš, jak sama říkáš, tělo se zpěvňuje, boky už se lepší :) Tak jen tak dál, to není věc na pár dní :)) Drž se :)

      Vymazat
  94. Wow :) já začala cvičit před 2 týdny pravidelně a včera jsem začala 30 day shred :) strašně mě to baví cvičit, odmítám sladké a tučné jídlo ani na ně nemám moc chuť, radši zakousnu něco zeleného :) Úplně čumím nad tvou změnou! :)) PARÁDA!

    OdpovědětVymazat
  95. Nikčo, jsi úžásná. Pravidělně tě sleduju a hrozně ti fandím :) jsi motivací pro nás všechny. Chci se jen zeptat, taky ti tolik zhubla prsa? Mně jsou velký všechny podprsenky, co mám...:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)