100 % Whey Protein Professional za akční cenu

Obchod Ronnie
Pouze do 17. února máte jedinečnou příležitost nenechat si ujít báječnou akční cenu za kvalitní protein od firmy Scitec Nutrition. Jedná se o protein, o který momentálně soutěžíme, ale objednávat můžete už nyní. Tuhle příležitost pro vás připravil nikdo jiný než báječný internetový obchod Ronnie.

100% Whey Protein Professional je syrovátkový protein, o jehož vlastnostech se můžete více dozvědět zde. Během pár dní jej pro vás budu zkoušet i já. O použití a poznatcích proteinu od stejné firmy jsem psala již zde. Přestože jde tentokrát o jiný druh, funguje stejně a je k němu nutné také přistupovat stejně.  Ti, co mají vyzkoušeno vědí, že je to skvělý pomocník a výborná náhrada jídla. 100% Whey Protein Professional obsahuje 77% kvalitních syrovátkových bílkovin, na 30 g dávku obsahuje tedy více bílkovin než posledně recenzovaný Protein Delite, má také méně sacharidů, méně tuku a obsahuje nasycené mastné kyseliny. Pojďme se podívat jaké varianty se vám nabízejí ke koupi, ale hlavně za jakou cenu. Jaj ☺

100 % Whey Protein Professional (920 g)

V nabídce je 920 g balení proteinu pro toho, 
kdo má jasnou představu o příchuti a nechce měnit. 

Je zde pro vás připravena sleva o 26% z původní ceny

před slevou 730 Kč         po slevě 539 Kč

můžete vybírat z těchto příchutí:

čokoláda-kokos
čokoláda-oříšek
bílá čoko-jahoda
med-vanilka
vanilka-berry
banán
skořice-vanilka

nebo se podívej na bližší informace na stránkách Ronnie.

__________________________________________________________________________

100 % Whey Protein Professional  (60 x 30 g a  30 x 30 g)

V nabídce je balení 30 x 30g proteinu pro toho, 
kdo by chtěl při každém použití proteinu vychutnávat
rozdílné příchuti od čokolády, přes ovoce až po skořici.

Je zde pro vás připravena sleva o 26% z původní ceny

před slevou 770 Kč         po slevě 569 Kč



nebo se podívej na bližší informace na stránkách Ronnie.


39 komentářů:

  1. Mám doma rozpapané už druhé balení Delite :)) myslím ale, že mám nyní pokračovatale v záloze ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, urcite vyuziju! :) mate nekdo odzkouseno ktera prichut je nejlepsi?? :))) diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem bílou čoko+jahoda a teď mám čoko+kokos a můžu doporučit obojí!:)

      Vymazat
  3. Holky do toho určitě běžte!!:) mam tu červenou pixlu, teďkon čoko-kokos, dávam si to s mlékem a prostě každej den se na to fakt těšim, ňamina :D Taky si asi koupim další do zásoby, když vidim tu cenu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, od kdy respektive je na tyhle proteiny stanovený nějaký věkový limit? Třeba doporučuje se od... let, nebo to je jedno? :) Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O věkových limitech nic nevím, je to jen doplněk stravy, třeba jako vitamíny, pokud má někdo ve stravě málo bílkoviny, tak pije protein, např. já :) A je to vůbec pohodlné i z hlediska rychlé náhrady jídla, když se mi fakt nechce nic dělat :)

      Nevím, kolik ti je let, ale pokud se aktivně věnuješ nějakému sportu, tak si myslím, že použítí proteinu není problém. Hodně se na webu Ronnie.cz nabízí i tento Junior Protein, tak se mrkni http://obchod.ronnie.cz/di-s-1506-protein-junior-65.html

      Jsou pod ním i různé dotazy a odpovědi, tak třeba ti něco z toho přijde vhod.

      Vymazat
    2. Je mi 14. :) Už od září pravidelně cvičím a nikdy jsem nebyla "tlustá," ani nijak moc "oplácaná," ale prostě jsem chtěla pekáč.. :) Bříško se rýsuje i holky ve škole mi ho začínají závidět, :D ale chtěla bych ty svaly nějak podpořit. :) Jde mi o to, že si nechci třeba ublížit, přece jen jsem ve vývinu.. :) I s jídelníčkem se peru, i když.. :D začala jsem jíst pravidelně a zdravější jídla. :)

      Vymazat
    3. To jsi moc šikovná :) Nerada bych tě odrazovala od proteinu, určitě by ti nijak neublížil, chce to vědět, že protein je dobrý hlavně na ochranu svalové hmoty. Kdo chce podpořit nárust svalů, měl by navýšit sacharidy ve stravě. Takže te´d moc nevím, jaké jsou tvé cíle. Pokud máš dost proteinů ve stravě, mělo by to i tak stačit. Já moc maso nejím, nechutná mi a proto doháním alespoň to minimum proteinů proteinem, kterým třeba nahradím i večeři, když se mi fakt nechce nic chystat :)) Takže rozhodnutí nechám na tobě, určitě se podívej i do diskuze k tomu proteinu Junior, jak jsem dávala link výš nad tvým komentářem. :)

      Vymazat
    4. Já jím maso kuřecí a max. krůtí. :D Rybu přetrpím :) Jo, jo do diskuze jsem se dívala, ale pořád váhám.. Uvidíme, teď jsem měla v prosinci svátek + byly Vánoce + teď v lednu narozeniny, takže se hrnuly sladkosti ze všech stran. :D No schovávám je před sebou a v celku úspěšně. :D

      Vymazat
  5. Bylo by super kdyby byla třeba jenom vanilka, ale vanilka+skořice zní taky výborně (myslela jsem jako vanilka hlavně na recepty). Čoko-kokos si každý chválí, tak bych ho chtěla někdy vyzkoušet :). Ráda bych využila tuto slevu :).

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Nabídky určitě využiju, ikdyž mám doma zrovna jeden protein rozdělaný, další se hodí vždycky :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki teď mi došlo že jsem (myslím že) na stránkách Ronnie.cz četla komentář jaký protein se nějaké pani hodí, když je těhotná a odpověď byla něco jako že by se při těhotenství používat žádné doplňky stravy atd., ale nevím to jistě :o. Nepodíváš se na to? :( Nechtěla bych abys měla nějaké potíže s miminkem - i když vlastně netuším proč by se neměli proteiny atd. brát :o.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi hodná, že se tak staráš :)) Já nad tím také přemýšlela, a tak jsem si vyhledala informace a syrovátkový protein by neměl ublížit. Naopak, podporuje imunitní systém a reguluje dokonce díky určitým poddruhů bílkovin tlak krve. Navíc jsem jej pila i předtím (což je také plus) a pokud dodržuji dávkování, tak miminku žádné riziko nehrozí. Já piju jen občas a to 1x denně :) Takže určitě neublížím... :)

      Vymazat
  8. A není levnější tvaroh, cottage, kefír apod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty a víš že ne? :)) Takovej cottage stojí pěkně 25 korun, vynásob to 30 dny. Tvaroh a kefír jsou o pár korun levnější, ale stále o moc levněji tedy nevychází :) A tvaroh na rozdíl od proteinu není lehce stravitelný, kefír je fakt záležitost chuti, ne každému vyhovuje. Já osobně s ním zažívám trávící ... řekněme problémy :) Protein mi maximálně vyhovuje a nejsem v tomhle sama :) Slouží i jako výborný doplněk na přípravu jídel. ;)

      Vymazat
    2. No, spočítala jsem si pro zajímavost, na kolik vyjde gram bílkoviny těchto přípravků a gram bílkoviny např. v tvarohu MILKO. A vyjde to (jak jinak) levněji :o) A což teprve krabice syrovátky, ze které se tyto produkty vyrábí, ta stojí asi 40 Kč. Ale to je samozřejmě každého věc, čím svaly živí, jen mě to zajímalo. U mně v lednici to totiž vypadá jak v mlékárně tak jsem chtěla vědět, jak to vlastně je. A kdo nesnáší mléčné výrobky, může si dát vejce, maso, zeleninu...

      Vymazat
  9. Stejně je to drahota, když 2,350 kg se prodává od 1170 Kč. Láká mě ale ten mix, aspoň bych ochutnala a pak si objednala výhodně větší balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky je větší balení výhodnější než menší :) Ať to jsou bonbóny, mléko, pizza, protein... :)

      Vymazat
  10. Diky za doporučeni, příchutě se mi moc líbí.
    Jen teda cena před slevou je docela přemrštěná.
    Normalně se dá koupit kolem 580 :-((
    Takže sleva se s poštovným ani moc nevyplatí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně je tento protein v ČR za nejnižší cenu právě u Ronnie. Někteří jej i po slevě prodávají za více než 600 nebo lehce pod 600. Nerozumím, zda je tedy atraktivní současná cena, nebo vás odrazuje cena původní, protože spoustu lidí zajímá hlavně to první, tedy, za kolik se výrobek prodává momentálně a jestli je pro člověka coby zákazníka cena atraktivní. A to určitě je ...protože levněji jsem fakt nenašla ;)

      Vymazat
  11. Mohu se zeptat...vidím, že Ronnie má několik "výdejních míst". Jedno z nich je pro mě dostupné....a tak má otázka zní, zda bych mohla uplatnit slevu a protein si vyzvednou osobně ?
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky
      já si vždycky objednám u Nikki přes odkaz protein za akční cenu a odkliknu osobní odběr (mám prodejnu Ronnie kousek)a cena je stále stejná "akční" v tomhle případě 539,- (569,-) takže neváhej :)
      pa Míša

      Vymazat
    2. Aha, to je skvělá zpráva, protože zrovna příští týden by se mi hodilo si jej vyzvednout. A Nikki asi zrovna řeší něco mnohem příjemnějšího, což chápu :-).
      Tak já to takto zkusím.
      Moc děkuji.
      Vlaďka

      Vymazat
  12. ooo ja mam dilema :-))) nevim jestli cokolada a kokos a nebo bila cokoska s jahodou pomooooc :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Nikky prosím, nevíš jestli ho můžu při kojení?

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem se vrhla na to, ze si ho koupim, ale budu muset pockat, nedoporucuje se pri kojeni. Syn bude mit 17mesicu, tak mozna nastene brzy doba, kdy uz "mamu" nebude chtit a ja pujde do toho. Dekuji za tip. Janka

    OdpovědětVymazat
  15. Bohužel mi nefunguje odkaz na koupi proteinu. Nevím, jestli je problém u mě či na Tvém webu.
    Ráda bych si jej zakoupila.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, teď jsem to zkoušela a normálně fungují oba :( Zkus třeba jiný prohlížeč, nic jiného mne nenapadá.

      Vymazat
    2. Mě ten odkaz taky nefunguje... nejde mi nacist jejich stranka...

      Vymazat
    3. Oba odkazy jsem opět vyzkoušela, oba fungují :/

      Vymazat
  16. Hm, tak mi stále ten odkaz nefunguje. Bohužel PC nerozumím natolik, abych to dokázala nějak vyřešit. Když jdu na jejich stránky, tak ty normálně běží, ale tam nevyužiji tu slevu zde. Zkusím to ještě zítra....třeba se to umoudří. Příjemnou neděli.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíš povolit vyskakovací okno ... když na to klikneš tak tě tvůj prohlížeč někde upozorní, abys povolila tuto funkci :-)

      Vymazat
    2. Výplata přišla proteinek objednán. Díky Nikki za tyhle akce :-)

      Vymazat
    3. Taky už čekám na výplatu jak na smilování :D ne kvůli proteinu, ale tak ... znáš to :D

      Vymazat
  17. Ahoj Nikki, prosím tě, nevíš, jestli bude zase nějaká další akce na proteiny nebo na něco z ronnie? děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)