Můj cvičební kalendář - Listopad 2012

VolnoBob Harper
Ultimate Cardio
Workout 1 
(první polovina)
Bob Harper
Ultimate Cardio
Workout 1 
(druhá polovina)
Zuzka Light
ZWOW #33
+ tabata Russian Twists
Jillian Michaels
Killer Abs 
Level 1
Zuzka Light
ZWOW #15
VolnoZuzka Light
ZWOW #7
Volno
Zuzka Light
ZWOD #2
Zuzka Light
ZWOW #9
Volno
VolnoVolnoVolno
VolnoVolnoZuzka Light
ZWOW #43
Switch It Up
Jillian Michaels
Body Revolution 
Workout 10
Zuzka Light
ZWOW #40 
Burn It Off
< Prosinec 2012....................Říjen 2012>


Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

Soutěž "Moje proměna" - vaše fotografie "po"


30.11. - 2.12. 2012

Zdravím vás všechny, ale dnes speciálně vás soutěžící ☺ Vy víte, co je dnes za den. Od dnešního dne až do neděle můžete zasílat své fotografie PO vašem tříměsíčním snažení na email mojepromena@email.cz. Máte na to tedy pouhé tři dny!!! Foto musí obsahovat vaši přezdívku nebo jméno, pod kterým soutěžíte. K celkové proměně můžete připsat váš komentář o délce maximálně 250 slov. Nezapomeňte popsat stručně vaši cestu za proměnou, může to ovlivnit ty, co pro vás budou hlasovat. Těšíme se na vás ☺

PS: Vaše příspěvky mohou být upravovány. Fotografie odeslané po neděli NEBUDOU do soutěže řazeny. Bez výjimek, díky za pochopení ☺

Den 215

Zdravím vás všechny a přeji krásný den, 
v první řadě jsem vám chtěla poděkovat za milá slova, kterými mě neustále, ale fakt neustále dopujete ☺ Každého emailu, zprávy či komentáře v tomto znění si moc vážím a je mi už trapně dokolečka psát pouhé "děkuji". V poslední době se také navyšuje číslo nových bojovníků, z čehož mám radost, akorát mě mrzí, že jste zklamaní z toho, že se nemůžete zúčastnit proměny. A pak vás následně zklamu podruhé, když vám musím odpovídat na otázku negativně, kdy bude proměna další. Bohužel, v nejbližší době nebude. Plánuji (možná) jednu soutěž, ve které nepůjde o proměny, ale o recepty - zdravé, takže se vás bude moci zapojit více, akorát už soutěž nebude vedena na blogu, ale na FB stránce, jelikož jste se mi tady jaksi trošku rozrostli :D a na blogu by pro takové kvantum nebylo místo. Ale všechno je ještě v plánech a vůbec nevím, zda se do toho pustím, i když mě láká představa, kolik receptů by se dalo objevit ☺

Když už jsem začala mluvit o proměně, konec už opravdu klepe na dveře, protože v pátek veškeré vaše proměny budou "končit" (to slovo je v uvozovkách, protože doufám, že v tom taky budou soutěžící pokračovat ☺) a od pátku do neděle mi začnou chodit fotografie proměn, bude to dost fuška dát to dohromady, ale od pondělí 3. prosince začne dvou týdenní hlasování ☺ Upřímně, sama jsem nesmírně zvědavá, kolik fotek mi od soutěžících přijde a kolik bude nakonec účastníků. Předpokládám však, že pokud se ze soutěže odhlásilo pouze šest človíčků, tak s tím "zbytkem" budeme počítat ☺ No, těším se!!! 

Možná jste si všimli, že v kalendáři workoutů nic moc nepřibývá, je to způsobeno tím, že mám v sobě nějakého vira, bacila nebo co, otravuje mě už pár dní a já jsem natolik vyčerpaná a bolavá, že teď workouty Jillian a Zuzky sleduji jen na videu :D Opravdu, strašně se mi už po tom stýská, ale musím se dát nejprve do kupy. Nicméně, snažím se tím pádem dvakrát víc hlídat si jídelníček, protože jak víte, je to 70-80% výsledku ☺ No, takže se snažím aspoň tak.

Můj pes Miki. Nějak podobně vypadám já, když mi někdo leze do talíře :D Nesnáším to :D

A teď už tu mám pro vás klasický výběr toho nej, co jsem za poslední dobu na netu objevila. Snad se vám budou tipy líbit ☺
  • Bea našla pár skvělých motivačních obrázků (ne, nejsou na něm ženský ani chlapi)
  • Noor pro nás vymyslela takové krásné vajíčkové kolečka. Kdo má v malíčku angličtinu a formu na muffinky, tak se může pokusit
  • nevím jak vy, ale já miluju květák. Sice ho nesním v polévce, ale uvařenej jen tak nebo s vejcem nebo v nákypu mi nevadí. Takže zde je od Kivi jeden nákypovej
  • taky se mi líbí tyhle perníkové lívance bez mouky s ovesnými vločkami. 
  • pokud ještě nevíte, co na vánoce a máte šikovné ruce a zbožňujete bylinky, co udělat přátelům tenhle čaj - já se blahem rozplývala ☺
  • u mě na blogu se to teď zahemžilo články o intenzitě tréninků, i fitnessgirl se dala do podobného článku, koukněte se
  • pak jeden prima článek nebo spíše zamyšlení nad tím, jak je to s dietami, detoxy a zdravým selským rozumem - k tomu nemám co víc říct ☺ od M*
  • pak jeden neskutečně svůdný recept na fazole od Canette (je to Polka, nelekněte se ☺) - Studentské fazole 
  • tuhle blogerku netřeba představovat, ale tenhle článek se mi prostě líbil. Petra je vůbec velmi milá, svá, věčně usměvavá, s dobrou náladou (i když ji stejně jako mě někteří dokážou vytočit a rozesmutnět), ale koneckonců to milujeme se vším všudy - takže, co takovej dobrej bloger musí mít ☺
  • jak říká watermelon, pár típků na papání ☺ miluju ty její fotky, ach!! A ještě na rýžové kaše
  • tento recept - palačinky z ovesných vloček - patří původně do příspěvků M*, ale jelikož jsem je prvně našla u Běžkyně, tak je zde dávám s odkazem na její stránku (a pak je tam ještě jedna dobrota). Ovesné palačinky musím určitě vyzkoušet, jinak se těch vloček snad nikdy nezbavím :D
  • no a pak je tu ještě jeden prima klučina, David, který se taky rozhodl se sebou něco udělat. Určitě se podívejte na jeho stránky. Já vám zde přidávám navíc ještě video, které jsem díky němu našla a ukápla mi nejedna slza! Nikdy se nevzdávejte ☺




Na úplný závěr jeden poznatek pro ty, kteří se stále bojí Zuzky Light ☺ Jojo, nedám vám s ní pokoj ☺ Vím, že je lehké říct "nebojte se" a těžší se odhodlat, ale Zuzka se nově ve svých workoutech hodně začala věnovat vysvětlování a předvádění různých modifikací pro začátečníky. Její poslední workout (preview) je toho skvělým důkazem. A proměna slečny níže, nebo možná už paní, na spodním obrázku, také mluví za své ☺


Pro dnešek se už s vámi rozloučím, jdu se teď vrhnout na svou poslední knížku v tomto měsíci, snad ji stihnu dočíst, ať to zaokrouhlím na deset :P To bude můj rekord za měsíc :D Nezapomeňte na protein, zmiňuji ho hlavně ve spojení končící se cenové akce tady na blogu (viz levé menu), mějte se prima a užívejte poslední podzimní dny. Prý má přijít sníh a mrazy ... :( no... tak uvidíme ☺ Nikki.

PS: Dnes odpoledne jsem byla se psíkem venku a navštívila nás taková strašlivě krásná milá chlupatá fenka, pak někde z dálky jsem slyšela, jak ji volá panička, křičela na ní "Majdo, pojď sem!!! Majdo!" Do toho telefon u ucha, evidentně vyřizovala něco pracovního, protože tomu v telefonu vykala a mezitím křičela na Majdu ☺ Bylo to docela komické, ale nejlepší bylo, když se Majda rozeběhla, očividně si chtěla zaběhat a provětrat svoji mladou paničku. Panička zaklapla telefon s omluvou, rozběhla se a volala:"Tak ty chceš běhat? A chápeš, že ti to nepomůže, když pak doma žereš jak dobytek?" 

Svaly, jako dokonalý stroj pro spalování #2 (aneb jak funguje HIIT)

Jelikož mi po první části článku o aerobních a anaerobních cvičeních přišlo pár e-mailů, v nichž jste se mě dotazovali, zda je tedy vůbec vhodné zařazovat HIIT tréninky, když se dle popisu u nich nespalují tuky, o které vám i mně samozřejmě převážně běží, rozhodla jsem se sepsat jakési pokračování, aby bylo zřejmější, proč do svého tréninku zařazovat jak aerobní tak anaerobní metody cvičení. ☺ Nic není tak černé, jak by se mohlo zdát, takže jsem prostudovala (opakovaně) další a další články. Tentokrát jsem se zaměřila čistě na zahraniční zdroje a z 28 stránek ve wordu vám udělala jakýsi ucelený článek o tom, co vás zajímá. Byla to několika hodinová fuška ☺

Den 213 - Módní přehlídka

Zdravím vás, zítřejší den se ponese v rytmu dovršení mého 7. měsíce při hubnutí ☺ Hurá ☺ Pro dnešek jsem se však rozhodla, že vám sem nebudu dávat fotky postavy, kterou piplám a jaksi taksi rýsuji, ta se přeci jen mění teď už jen velmi pozvolna a pomalinku a tak uvidím za měsíc, za dva. Přesto jsem však vymyslela něco, čím bych "klasický" příspěvek nahradila. Dnes si uděláme takovou menší módní přehlídku věcí, jelikož jsem si dnes ráno říkala, co si "konečně" vyzkoušet pár věcí, do kterých jsem se nevešla nejen na začátku, ale ani třeba po třech měsících cvičení a měla vytyčené své cíle. Jste připraveni? ☺ Jsem tak natěšená :D


Začala bych asi tím, že si určitě pamatujete, vy, kteří jste viděli tohle video, které jsem dělala před čtyřmi měsíci, že jsem měla v plánu na sebe dostat jedny kalhoty, které jsem ukazovala na videu a které jsem prostě nedopnula. Chci říct, na videu i dnes mám stále stejnou váhu - 62 kg, ale přesto se tělo jaksi smršťuje a ubírá na cm ☺ Teď tedy pozvolna, ale od té doby před 4 měsíci to je přeci jen viditelné, jelikož... kalhoty dnes dopnu!!! Sice jsou mi stále těsnější, ale ten progres tam je a dělá mi to ohromnou radost. V létě budu kalhoty určitě často větrat ☺

Toho stínu nalevo si nevšímejte, to je od ruky a foťáku :D

Další věcičkou, kterou jsem už chtěla vyhodit ze svého šatníku byla nádherná sukýnka, kterou jsem vůbec nenarvala přes boky, natož tak ji dopnout. Ale pořídila jsem si ji během "mé cesty" a věřila, že to jednou dokážu. Vlastně jsem ji jen tak namátkou a zkusmo na sebe natáhla a ... málem mi spadla brada ☺ Jo, už je úplně akorát ☺ Dokonce vám v ní píšu tento příspěvek :D Musím si ten pocit užít ☺ 

Omluva za nekvalitní foto, ale bez "světla" je to zlé :)

Následující kalhoty jsem si pořídila těsně před 27. dubnem 2012, mým prvním startovacím dnem za hezčí postavou. Nic ze svého šatníku jsem totiž už neoblíkla a musela si pořídit nové kalhoty. Když jsem si je kupovala, říkala jsem si, že mi budou velké. Kdepak, také jsem je sotva dopla, ale dopla a byla ráda. Přes stehna se mi škaredě obtahovaly, znáte to, takový ten zřejmý tah látky, který prozrazuje, že jste ve věcech narvaní ☺ No, tak něco takové bylo u mne. Dnes? Kalhoty přetáhnu přes boky zapnuté a po bocích na stehnech jde jasně znát, kolik látky je tam najednou navíc ☺ Občas kalhoty vytáhnu ven, protože jsou mi krásně plandavé, konečně je možná využívám účelně a to, že mají budit dojem plandavých kalhot :D I když, občas si říkám, jestli to fakt není už moc, ale prdím na to :D Líbí se mi i tak ☺


No a na úplný závěr fotky černých šatů, které si schovávám na jednu prima příležitost a to na stužkovák mého přítele, sice viděl fotku tuhle, kde mám šaty na sobě a zakrývám s nima svoje špíčky špeky a zadek,  což je i na fotu vidět, no děs a hrůza. Je to z prosince 2011. Vedle mě je Číňanka, která přijela k nám na školu i s ostatními studenty ze světa a já jim po dva dny dělala průvodce, takže proto fotka s touhle slečnou ☺ Nicméně, níže už je foto z dneška, šatičky mi konečně sedí tak, jak jsem potřebovala a chtěla ☺ Na plesy zásadně nechodím, nevím, nějak se mi to příčí ☺ ale říkala jsem si, že v případě přítele udělám výjimku a přemůžu se, seženu botky a kabelku a na ten jeho večer s ním půjdu. Snad se mu budu líbit. Žádné přehnanosti na mě beztak nedostane, já na takové věci fakt nejsem :D (zde ještě jedna z dneška)


Při psaní tohoto příspěvku jsem si pouštěla Justina TimberlakeaKaty PerryKaren Ramirez a vůbec jsem měla moc příjemnou náladu. Všem přeji krásnou neděli, krásný konec listopadu a hodně síly do vašich proměn a přeměn a jiných změn ☺


Zuzka Light Online


Tak konečně, i Zuzka se svým týmem pro fanoušky udělala vlastní webovou stránku. 
Určitě utíkejte prostudovat, má tam pár hezkých fotek, workouty, dokonce první věcičky 
v obchůdku, nesmí chybět ani blog ☺ Postupně se budou přidávat i proměny 
cvičících z celého světa. Těším se ☺

http://zuzkalight.com/

Svaly jako dokonalý stroj pro spalování

Co kdybych vám řekla, že je sval opravdu stroj, že představuje jakýsi pomyslný karburátor a při vaší tréninkové aktivitě umí namíchat dokonalou palivovou směs z vašich cukrů a tuků pro spalování? Že to je však křehký stroj, který se dokáže neuváženým zacházením zničit? A že je to zároveň jediný stroj, který zvládne spalovat tuky? Že se tuky spalují až po 30 minutách cvičení? Ono má tělo v sobě nějaký časovač? Opravdu existuje takto prostý vzorec? Asi ne, jinak bychom se touto otázkou neustále nezabývali. Takže jak je to doopravdy? 

Ze všeho nejdříve si vysvětlíme co to je anaerobní a aerobní činnost. Dva pojmy, přesto tak odlišné. 

Jak jsem to dělala a jak to dělám já...

K tomuto příspěvku mě dokopaly tucty e-mailů, které stále dostávám. Je jedno, kolik jsem toho už napsala a je jedno nejspíš, kolik toho ještě napíšu :D Ale říkala jsem si, že když se mě příště někdo zeptá, odkážu ho na tuhle stránku a zde si přečte všechno ohledně toho, jak jsem to dělala já, jak vypadala moje cesta za tím, kde jsem dnes. Nezapomeňte však na jedno. Každý z nás je jiný. Ať se vám to líbí nebo ne, to, co fungovalo na mne, nemusí vůbec fungovat na vás. Kdyby existoval jeden jediný vzorec, který by nám všem pomáhal, pravděpodobně bychom nepotřebovali výživové poradce a neexistovaly by stovky různých "ale" a "proč". 
Přesto vám sem napíši, na vaše přání, jaký způsob fungoval u mne, co vše jsem pro to dělala a možná přidám i pár zkušenostních poznatků ☺

Zuzka Light - ZWOW #31-40

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a tohle je již čtvrtá část jejich workoutů, které jsem si odcvičila. Opět ke každému workoutu přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti, s poznámkami o případných úpravách, které jsem na cvicích prováděla. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Ať se líbí. Do komentářů se můžete chlubit svými skóre jednotlivých workoutů, budu ráda ☺

ZWOW #31 Circuit Sweat link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #32 Show Me Your Strength link
Potřeby: žídle, podložka, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #33 Sexy Spy Workout link
Potřeby: voda
Zaměření:
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #34 Beg It For It To End link
Potřeby: 2 těžší činky (Zuzka používá 7kg), 1 těžká činka (Zuzka má 18kg, pak mění na 15kg)
Zaměření: zadeček, nohy, tricepsy, břišní svalstvo
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: nemám tak těžké činky, měla jsem jen 3kg a 5kg
Moje skóre: ---


ZWOW #35 Sweat Everywhere link
Potřeby: židle, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #36 Push It To The Max! link
Potřeby: těžší činky (4,5kg má Zuzka), 4 předměty na vyhrazení prostoru
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #37 Just Add Water link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #38 Sweat Shred link
Potřeby: podložka, činka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #39 Max Limit link
Potřeby: těžká činka nebo kettlebell
Zaměření: zadeček, stehna, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #40 Burn It Off! link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření: kardio, paže,hrudník, zadeček
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 12:48