Zuzka Light - ZWOW #41-50

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a tohle je již pátá část jejich workoutů, které jsem si odcvičila. Opět ke každému workoutu přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti, s poznámkami o případných úpravách, které jsem na cvicích prováděla, plus také moje nejlepší dosažené skóre. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Ať se líbí. Do komentářů se můžete chlubit svými skóre jednotlivých workoutů, budu ráda ☺

ZWOW #41 Work That Booty link
Potřeby: židle, činka
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #42 Cereal Killer Workout link
Potřeby: podložka
Čas: 4 kola na čas
Zaměření: břišní svalstvo, ramena, nohy
Náročnost: ---
Líbivost: ---
Moje úpravy: cvičila jsem v tempu Zuzky s úpravami s ohledem na miminko


ZWOW #43 Switch It Up! link
Potřeby: židle
Zaměření: stehna, břišní svaly
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Moje úpravy: chair climbers na zemi, klouzala židle, lezlo mi to na nervy
Moje skóre: 1 kolo + 5 Chair Climbers


ZWOW #44 Thanksgiving Throwdown link
Potřeby: podložka, činka
Zaměření: stehna, zadeček, břišní svaly
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Moje úpravy: 3 kg činka
Moje skóre: 11'38


ZWOW #45 Big Bang Workout link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #46 Tight Space Workout link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření: ramena, hrudník, boční břišní svalstvo, zadní strana stehen
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 12'51


ZWOW #47 12 Minute Fat Burn link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření: břišní svalstvo, stehna, zadeček
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 4 kola + 6 skoků ve dřepu

ZWOW #48 Holiday Slim Down Workout link
Potřeby: podložka, činky
Zaměření: ramena, břišní svalstvo, nohy
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy: cvičila jsem v tempu Zuzky s pár úpravami s ohledem na miminko (squat bez výskoku, breakdance push-up na obou nohách)

ZWOW #49 365 Rep Workout link
Potřeby: podložka, činky
Zaměření: celé tělo
Náročnost:  ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 27'00


ZWOW #50 New Year's Resolution link
Potřeby: podložka
Čas: 5 kol na čas
Zaměření: ramena, zadeček, břišní svalstvo
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 23:45

59 komentářů:

  1. Včera sem odcvicila #46 cas 12:17 s cinkama 2x4,3 kg a dneska necitim sikmy brisni( nesnasim side plank:D ) a dneska sem si dala #43 a udelala sem 1kolo a 7 chair climbers( delala sem ze zidle, pekne sem ji zarazila o stenu) no a masakr chcipala sem u toho stejne jako zuzka a modlila se at uz pipne gymboss:D každopádne oba workouty se mi libily a urcite zopakuju. Effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. side plank byl mazec :D u toho jsem často odpočívala, abych ten cvik prostě dala správně a neošidila ho :D pravá ruka byla určitě silnější než levá :D

      Vymazat
  2. Me to zase slo lip na levy ruce coz moc nechapu kdyz sem pravak, ale asi sem mela lepší zapreni a koordinaci nebo nevim. Kazdopadne na levy sem dala tech deset na jeden zatah na pravy sem po peti odpocivala. A u kliku na jedny noze sem teda taky trosku pauzovala.
    Btw mám dotaz jak ses( i ostatní) na tom s workoutama kde se dela walkstand? Davas? Ja ne, mám strach proste hlava mi nedovoli tam ty nohy prehodit( ruce me udrzej mám vyzkouseno s pritelovym asistovanim:) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, ruce mě udrží, ale prostě se bojím :D asi to budu muset překonat nebo nevím :D je to prostě divnej pocit :D

      Vymazat
  3. Ahoj,

    můžeš mně prosím napsat, jak často se ZWOW cvičí? Vím, že je vždy 1 cvičení týdně, ale to přece nestačí, ne? A co Zuzka, ona cvičí toto každý den po dobu 1 týdne nebo jak to má, nevíš? Děkuji za odpověď. R :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se Zuzka drží svého plánu, který měla ještě v Bodyrocku, tak cvičila tyto workouty 4-5x týdně a volné dny si udělala aktivní odpočinek, jako že šla třeba na procházku nebo tak. Jinak workouty si můžeš mezi sebou různě měnit, Zuzka je také mění, pro nás vždycky jednou týdně jeden natočí :) Takže to střídej jak se dá, jak se ti to bude hodit a podle potřeb. Já si třeba dnes dávám volno, byla jsem na hodinové procházce s taškama ve kterých byly mouky a flašky s pitím a necítím ruce :D takže to beru jako aktivní odpočinek :)) Klidně můžeš z počátku zařazovat i méně a dát si klasiku, na kterou jsi zvyklá v jiné dny :))

      Vymazat
  4. dneska mam za sebou #45 cas mam 5:46+10:39, u burpee sem nak zaspala koukam:)a delala sem bez stojky(jen sem vzdy udelala takovej naznak)no a row and knee tuck na kulatejch kotoucich byl fakt mazec ani nedomejslim radsi co bych si mohla udelat ze zapestim kdyby se to protocilo:) ale odcviceno nic se nestalo workout paradni opet. a pouzila sem opet 2x4,3kg(sem lina furt prehazovat ty kotouce:D)
    effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže sis nakonec ty Wallstands dala? :D já až to budu dělat, tak taky budu dělat jen ten náznak, chce to postupně. Ona to tam Zuzka i myslím zmi%nuje, že je v pořádku to nedat hned celé :))) Tak to jsi šikula... jak dlouho už cvičíš se Zuzkou?

      Vymazat
  5. no asi bych to uplne wallstand nenazvala byl to takovej pokus spis(mam strach) ale tak trosku sem se jakoby zhoupla ze zuzkou cvicim od 25.rijna teprve(dneska to byl 36ty zwow jedu v ruznym poradi a zatim neopakuju dokud nedam vsechny)cvicim ji cca 5x tydne nekdy 6x ale predtim sem asi 4 mesice cvicila s maruskou(rutina.cz) coz je obdoba bodyrocku(ale po cesku) no ale bez marusky bych nikdy do zuzky nesla:D
    kazdopadne jeste nekdy v kvetnu sem byla lenoch necvicici a musim rict ze diky zuzce se fakt hodne rychle dostavam do kondicce(u ni mi prijde ze to jde dost rychle)viz kliky u me treba behem mesice davam pansky(nejsou az na zem nedam jich sto ale to co dam dnes o tom se me ani pred mesicem nezdalo). takze momentalne u me zuzka vede a urcite ji zatim budu verna.
    to mi pripomina ze sem se chtela zeptat mas odcviceno http://www.bodyrock.tv/2009/11/19/600-rep-workout/ ? asi zkusim o vikendu a sem zvedava:D effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi mi to nebudeš věřit, ale zrovna tenhle workout jsem včera dávala do PC :D Dávám si je tam vlastně všechny od počátku BodyRocku, teď jsem někde u roku 2010 na začátku, je to dřina :D ALe ty tréninky vypadají skvěle. Obzvláště tento :D to asi bdue maso :D

      Vymazat
  6. no ja se zase na nej proklikala pres tvuj odkaz co si cvicila 9tyhho(BR Abs & Cardio ) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to byl taky mazec :D Ale teď jsi mě uplně nahlodala, protože mám v plánu udělat ty různý 350, 500, 550 a 600 reps :D A myslím, že jsi mi zúžila výběr :D To bude maso :D

      Vymazat
  7. Tak se pak pochlub vysledkama:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak sem to nevydrzela a dala si ten workout 600reps dneska, no bylo to narocny ale cekala sem to horsi se priznam,cas 35m:50s s tim ze kliky na jedne noze sem delala z kolene(ale hezky pekne nizky) a teda co me skoro odrovnalo byly Crunches with Leg Extensions(veskere cviky typu sklapovacky fakt nemusim:) )
    no urcite zkusim jeste dalsi "reps"od zuzky:)
    effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nevydržela :D já tedaurčitě o víkendu, dnes si dám jen Exercise Challenge 1000 Skips přes švihadlo... včera jsem té "14" měla pokrk :D Vypadalo lehce a bylo to asi to nejtěžší co jsem dělala... :D nebo já nevím, co se mnou včera bylo :D

      Vymazat
  9. 14ka je masakr ja ji daval pred cca mesicem koukam(do notesu)s 4,3kg cinkama a to sem prehnala nezvladala sem pak uz.pusobi to jako nevinnej workout a ono prd:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky díky :D Jsem moc ráda, žes tohle napsala :D

      Vymazat
    2. Jo a to 600 jsi dávala přesně který, já jich našla víc.. asi... snad se nepletu :D

      Vymazat
    3. Už to vidím :D psala jsi to výš :))

      Vymazat
  10. jop tu v odkazu nasla sem dve 600reps ale prijdou mi stejny jen snad 2cviky jsou jiny.

    OdpovědětVymazat
  11. 550 Rep Fat Massacre sem prave pokorila a super workout, nejvic mi dali zabrat push up(dala sem s prestavkama vsech 50 normal)a samozrejme side plank jinak da se to celkem v pohode,urcite si v brzke dobe zopakuju.cas 26:23.effi
    btw nikki nechtelo by se ti udelat nakou samostatnou zalozku na BR?:)asi ne co:)docela by bylo fajn kdyby se do toho davali naky tipy na workouty i z br(je jich tam strasne moc a furt sama kozaLiza a vubec nevim kde mam zacit hledat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jelikož se stránka bude rušit, tak to bude vcelku zbytečné :( Nový Bodyrock se nyní jmenuje dailyhiit. Stará stránka ještě funguje, ale už ji na pár hodin vyřadili z provozu a zase vrátili, protože jim nová dělala komplikace a pořád ji opravují. Troufám si říct, že za pár dní / možná hodin, až zadáš Bodyrock, nic nenajdeš :((( Evidentně chtějí se starým BR skoncovat a jet si svoje. Nevím vůbec jak to dopadne s něma, takže zatím ne. :(
      Já se dnes chystám na ten 600 Rep workout, tak uvidíme, zda se ozvu :D

      Vymazat
    2. tak tedy můj 600 Rep Workout jsem měla kupodivu za 30:06... ale kliky na jedné noze jsem taky jela z kolen... udělal jsem dva klasické a odsouhlasila jsem si, že tudy to nepůjde :D Crunches mě taky překvapily, od 40 už jsem u toho musela zatnout zuby a jet se zavřenýma očima :D čekala jsem, že budou naříkat nohy, ale přiznám se, že se mi šíleně klepou ruce, ale šíleně :D One leg push ups byly prostě strašně náročné i z kolene... jinak též jsem raději odpočívala, než ten cvik domrvit, jsem zastáncem raději dobré formy než udělat to blbě a rychle... příjemnej workout musím říct ... :))) dobře jsi vybrala :D

      Vymazat
  12. Super cas nikki, jop 60 kliku na jedny noze to si jeste pockam jestli vubec ani zuzka je nedavala co sem koukala( pro me jsou momentalne narocny obycejny i) a taky sem zastancem ze dobre provedeny cvik> nez cas. Sem rada ze se ti libil workout a až budes mit chut dej si ten 550( pekne cítim ruce a ramena asi z kliku:D) ten se mi o trosicku libil vic a byl pro me i o trosku náročnejší . Ale ja určite oba zopakuju( píšu si vysledky tak aspon uvidim:) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, též jsou koukala, že i Zuzka měla s kliky problém :D já dám 30 pánských obyčejných na obou nohách :D a to musím být v pohodě a před tréninkem, natož tak po burpees, 60, a ještě na jedné noze :D To jako ani náhodou :D

      Ten 550 též vyzkouším... někdy v týdnu asi... jsem zvědavá, co se mnou provede zítra tento :) též mám výsledky napsané, tak pak můžem společně někdy zopakovat :)

      Jinak s tím BR ještě. Dávám to do kupy, uplně poslední videa, která jsem ještě v rámci BR našla. Je to děs, ale od roku 2008 až do konce roku 2011 co Zuzka všechno pro BR natočila a udělala toho mám skoro 50 GB. Takže uvidím a možná tady přeci jen vytvořím nějakou stránku, kde se budou dát její workouty z BR stáhnout z ulozto, kam to postupně natáhnu. Protože spoléhat se na YT, odkud ty workouty mizí, se asi nemůžem :(

      Vymazat
  13. dneska sem si dala vanocni zwow48 a udelala sem 5kol+10jump squat+5break.push up.cinky 2.8kg a ani to nebylo nak narocny (priste asi tezsi cinky bych mela dat.effi
    nikki ten BR 1000 Skips Challenge jak delas to je na cas?a kterou technikou?nejak to nemuzu nikde najit:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zkrátka 1000 přes švihadlo jakýmkoli způsobem, můžeš střídat snožmo, nebo běhat, jak se ti zlíbí. je jedno jakým stylem, důležité je 1000 otočit švihadlem :)) a je to na čas :)) Už připravuji tu BR záložku :)) zítra by to mělo být online :) vedle Zuzky, musím to ještě promyslet, jak to tam "strčit" :D

      Vymazat
  14. tak to si obcas zkusim:)
    btw nasla sem stranku se zuzky workoutama http://litealloy.com/workouts/tags
    chce to trochu hledat ale aspon neco:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, jsou tam workouty, ktere uz normalne nejsou na ofic.kanalu youtube :)

      Vymazat
  15. #43 naprosto úžasný! Zítra jistě pocítím nohy :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak po tydnu absolutniho flakani:( sem se vrhla na #49 a joj joj mazec,omg tech 120burpees me totalne rozbilo(ale dobre mi tak:D ) cas 28:45 davala sem to z 8lb cinkama a dala sem si pak i to svihadlo 500x na cas(3:37)to uz sem teda celkem mlela z posledniho. kazdopadne workout se mi dost libil a az zapomenu jak bolelo teh 120burpees urcite si dam znovu:D:D:D sem rada ze uz je po vanocich(vseho moc skodi:P)
    effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vítej zpátky :))
      O burpees mi ani nemluv :D :D :D svině hnusný :D
      já si švihadlo 500 dávala před :D taky jsem pěkná trubka :D už to dohromady s takovým nářezem nikdy neudělám :D

      Vymazat
    2. tak sem si dneska zopakla 49ku a oj oj:)jako fakt mazec,jako ani celenka mi to nebrala tentokrat oci plny potu no hnus:D ale paradni pocit mam to za sebou cas 26:44 a cinky 10lb(trosku sem pridala oproti posledne.tak zase nekdy zopaknu:D

      Vymazat
  17. tak po vcerejsku(1000reps) sem si dala nejnovejsi zuzku #50 jako ze to bude ok, ze to vypada "lehce" tak nevim jestli mi to nesedlo bo co ale totalne me to odrovnalo:D jakoze ty planky pres zidli me v poslednich dvou kolech uplne zabily a o burpees uz ani nemluvim no dala sem to vsech 5kol(u tretiho sem chtela umrit) cas 22:42 tak snad priste to bude lepsi.
    po vydychani sem dala jeste RG 500xsvihadlo a cas slusnej 3:04(pritel opet pocital a meril:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi skvělá :)) Já si dám "50" asi zítra, dnes už jsem si dala pauzu, jela jsem 4 dny v kuse a dnes už ta únava na mne padla :D obvykle dávám tři a den volna a pořád tak dokola a teď jsem měla energie na rozdávání a dnes úplně KO :D Takže jo, zítra to zkusím a možná by bylo též na čase zase zkusit švihadlo a pokusit se o přelomení vlastního rekordu :)) a ty už to dej pod ty tři minuty sakra :D

      Vymazat
  18. ja taky radsi jedu 3dny max v kuse nekdy mi to neda a dam i 4tej ale to uz vetsinou za moc nestoji. proste odpocivat treba(i kdyz mi furt cervicek vrta v hlave ze se jako flakam:),ale pritel me dycky sprazi tak uz si fakt davam pauzu 4tej den:)ono nic se nesmi prehanet:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako, tvůj předešlý komentář bych mohla vlastně zkopírovat, protože mě "50" uplně odrovnalo :D u třetího kola jsem si taky říkala, že na to kašlu :D byla jsem úplně vyřízená, přestože z 5 cviků mi dělaly problém jen ty dva.. plank a burpees... no to byl ale hnus :D Ale ten pocit, že to mám za sebou k nezaplacení :D když jsem se po dvou kolech podívala na čas, tak jsem si říkala, že budu ráda, když to dám za 25 minut :D po dvou kolech jsem byla na 10 minutách, ale pak jsem se nějak naštvala nebo co a trošku mákla, hlavně u třetího a čtvrtého kola a nakonec teda 23:45-- ale stáli při mě snad všichni svatí :D takže chápu přesně, co jsi chtěla říct, a to jsem de facto odpočatá po včerejšku... no, humus :D
      švihadlo? ani náhodou :D to už nedělám... :D dnes jsem se necítila už před workoutem, takže to nechávám, až prostě bude ta správná nálada a energie :)) :D

      Vymazat
  19. presne vim o cem mluvis nikki:D nekdy se fakt divim kde se ve me bere ta sila nektery workouty dokoncit(a sem dycky strasne pysna kdyz to dojedu i kdyz za silenej cas)a tahle 50ka fakt nepusobi nijak zabijacky(jeste sem si rikala super planky pres bez kliku to bude pohoda)a fakt ne no ja tam vcera chvilemi lezela jak zaba rozplacla a premlouvala se zvednout a prevalit pres tu zidli:D
    ale tak si sikula dala si to za peknej cas:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ležela jak žába rozpláclá :D a říkám si "zvednu se nebo se nezvednu?" :D fakt to vypadá nevinně, ale absolutně mě to překvapilo. No, snad to bude někdy příště lepší :) kolik už máš těch workotů od Zuzky odcvičeno? Jela jsi už některý podruhé nebo nejdříve sjíždíš všechny? vím že cvičíš delší dobu, tak se ptám jak to máš naplánované :)

      Vymazat
    2. jaj sem vcera odpovidala z jinyho pocitace a nak to asi neproslo:) takze ze zuzky mi jeste chybi 21,27,29,35-37,39 a 47ka. postupne je snad dam ale nak se me do nich zatim nechtelo(pistols,ninja jumps stojky to sou veci kterym se trosku vyhybam:D a dycky pak najdu naky zajimavy video co tu postnes a nak se na to nedostane:) jo a opakovala sem jen 8ku minulej tyden a ta 1 a 30 sou vlastne stejny takze taky.a vzdycky to po druhy bylo trosku lepsi. no jeste mam v planu zopaknou si nakou rutinu co sem jela leto a podzim a sem zvedava jestli bude naky zlepseni:)
      Nevim proc ale ja mam takovej problem a to opakovat workouty co uz sem delala(obcas je vyjimka)bo mam radsi kdyz nevim do ceho jdu(podle me je to v hlave)ale tak po nakym case zapomenu,ze to byl zahul a zopaknu:)

      Vymazat
  20. tak dneska sem zdolala 47ku a chybej mi uz jen 2 zwow ze starejch a je to:)
    no workout ani narocnej nak nebyl i kdyz Ab Splitters proste nesnasim.stava se vam taky ze vas boli kostrc u tohohle?davam podlozku napul aby to bylo mekci ale ja mam kolikrat odrenej zadek v tom dolicku:D davala sem to s 2x4kg cinkama a bez 3Ab Splitters sem dala 5kol.a dala sem si pak jeste 2x4min svihadlo. no uz se tesim na zitrjsi novej:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no už aby byl :D já chtěla dnes už podle toho jet a nic no :D 47 se mi docela líbila :))) mně u toho kostrč nebolí teda :( asi mám menší dolíček :D

      Vymazat
  21. tak dneska sem davala po mesici 50ku uff..hroznej zahul toto zase sem u plank pres zidli lizala zem a premlouvala se zvednout:) no cas 22:06(o 36sec zlepseni) ale mokra sem byla jak mys a chvilema sem si myslela ze se o me pokousi infarkt:D:D a ty burpees na zaver dycky me fakt kazdy kolo dorazily:D

    OdpovědětVymazat
  22. Odpovědi
    1. 50 se mi moc libi, delala jsem zatim jen jednou, cas 17:40, ale radim ji mezi ty nejoblibenejsi :) (spolu s 18, 43, 48, 49, 59) cviky se zidli mam obzvlast rada :)skyler

      Vymazat
    2. mas fakt super casy:) a tu 18ku sem davala dvakrat a jeden z nejnarocnejsich workoutu pro me(ale asi to dela tech 5kol taky)ale je peknej to zase jo a ja miluju vyzvy i kdyz u toho plivu krev:D

      Vymazat
    3. tak to s tebou absolutne souhlasim. 18 mam hoodne rada a taky povazuju za jeden z nejnarocnejsich workoutu. ale presne jak pises, je to vyzva a to miluju. skyler

      Vymazat
  23. tak dneska 50ka za 16:34 Na konci jsem byla totalne vyrizena, ale super pocit :) skyler

    OdpovědětVymazat
  24. Omg ty ses fakt tryskomys:) zacinam si pripadat trapne s tema mejma casama:D:D

    OdpovědětVymazat
  25. effi, tos me rozesmala s tou tryskomysi :))) Trapne si urcite pripadat nemusis, mas super casy a zlepsujes se, takze parada. Ja myslim, ze u me uz ty casy moc dolu nepujdou (leda bych se zmenila na tu tryskomys :)skyler

    OdpovědětVymazat
  26. Jak dlouho cvicis zuzku nebo podobny workouty skyler?

    OdpovědětVymazat
  27. Zuzku jsem zacala v lednu. V listopadu jsem jela Jillian Ripped in 30, ale pak byla nemoc, takze pres vanoce nic a od Noveho roku jsem se do toho pustila a Zuzka me tak chytla,ze uz nechci cvicit nic jineho :)Ale sem tam si dam neco od Jillian (6week6pack nebo kettlebell) a sem tam pilates s Cassey (mam to jeji hodinove DVD)Nicmene Zuzka mi vyhovuje nejvic, protoze jednak je to kratke (moc casu pri detech nemam) a hlavne je to ucinne a vysledky strasne rychle......vsak vis :)skyler

    OdpovědětVymazat
  28. :D:D
    sem snad jedina kdo necvicil jillian:) me teda nak unikla, pak sem na ni narazila tady u nikki(nesedi mi moc no)ale zase musim rict ze diky biggest loser sem ji jako osobe trosku prisla na chut,ale cvicit s ni stejne nebudu:D:D
    jj ja jak taky zacala se zuzkou uz nebyla cesta zpatky, je proste navykova.dnes uz vyjimecne zaradim neco jinyho:)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak dnes jsem si dala 43ku, je to sice 'jen' 12 min AMRAP, ale zamakam si u toho pekne. Hlavne ty mountain climbers tady jsou huste. skyler

    OdpovědětVymazat
  30. 43ka byl mazec:) jako na tom sem malem zdochla:)jj a presne "jen 10-12min" a nekdy je to sakra dlouhy:)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,:) já nikdy necítím moc břišní svaly u chair climbers, proč?! :D Já vím, že to nejspíš můžu dělat špatně, ale už několikrát jsem to zkoumala..:D:) Nemohla by jsi mi to zkusit nějak vysvětlit ještě česky? Anglicky samozřejmě tak nějak mluvím a Zuzce rozumím, ale stejně.:))

    OdpovědětVymazat
  32. a jsi fakt v rovine(ani vystrcenej zadek a hlavne ne spadly boky jakoby)? a mas zapesti v urovni ramen(jakoby kolmo)?zkus juknout do zrcadla pri cviceni bo si to natocit(ja to tak 2mesice delam)bo fakt az pak clovek vidi jaky dela chyby a priste si to pohlida:) a pokud je vse ok tak pak jedine mas tak silny brisaky ze uz ti to neva..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)