Zuzka Light: DVD kardio série - již brzy

Zuzka pro nás připravila jedno velmi milé překvapení a zároveň tak vyslechla prosby fanoušky, zda do budoucna neplánuje vydání vlastních DVD. Nejenže se DVD  dočkáme, ale bude jich hned několik a jak sama Zuzka říká, velmi brzy. Bude se jednat o sérii kardio disků, které nám pomohou zase shodit nějaká ta kila. No, řeknu vám, těším se. Jen doufám, že to nedopadne jako u Jillian, kde se bude moci rozesílat pouze po USA. Snad to nějak Zuzka vymyslí, aby uspokojila všechny ☺

8 komentářů:

  1. už se moc těším, poslední dobou dávám větší přednost Zuzce než Jill :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky... :)respektive můžu říct, že jsem ji úplně nahradila :) Jillian je skvělá nakopávačka, bez ní bych se do cvičení nikdy nepustila, ale už mi to nestačí :) U Zuzky mám zaručenou tu "vyřízenost" :))

      Vymazat
  2. Dneska jsem si dala od Zuzky ZWOW #44 a #46 a řeknu Vám, spocená jsem byla jako prase ve chlívě, když jsem na to koukala, tak jsem si říkala, to je docela jednoduchý, tak si dám rovnou 2 cvičení. A hle, Zuzka mě opět dostala. Těším se na DVD. Jen doufám, že to nějak udělá, aby uspokojila i svoje vlastence. :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Až se dám 100% do kupy, tak nad ní fakt přemýšlím... Aspoň zkusit :) ale stejně jsem zpocená i z Jill :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, za zkoušku nikdy nic nedáš :) Buďto se ti to s ní zalíbí, nebo prostě počkáš :) Sama uvidíš, jak na to tělo reaguje :) Některé workouty s ní jsou velmi náročné, ale některé se "dají" (záměrně dávám do uvozovek, protože i tak je to těžké :D)

      Vymazat
  4. Nikki, nemáš tu o zuzce nějaké bližší info, odkud pochází, kdy s cvičením začala a tak? Nemuzu nic najit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, nemám. Ale na netu jsem toho o ní našla vcelku hodně. Narodila se v Praze, v 18 trošku zlobila, utekla z domu, dala se na erotický modeling a hrozně se v tom trápila, byla bez peněz, doslova se ničila, Zuzka tvrdí že fitness ji pomohlo se dát emočně dohromady a vážit si zase sama sebe. V roce 2007 se provdala za Fredericka, se kterým začala natáčet workouty pro svůj fitness blog Bodyrock.tv. Na konci roku 2011 začali žít odděleně, jelikož se dle jejich slov, měli rádi už jen jako přátelé. Nicméně, láska to byla velká a fanoušci jejich rozchod snášeli dost špatně. Bodyrock zůstal Frederickovi a Zuzka na počátku roku 2012 rozjela vlastní cvičební program ZWOW, který se každý týden objevuje na YouTube. S cvičením začala údajně v roce 2005 :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)