neděle 30. prosince 2012

Uvař mi zdravě!


Vím, že jste se na tohle těšili, kuchtíci moji zlatí ☺ Takže se na to vrhneme, ať tady po Novém roce máme první recept od Vás. Tenhle projekt, stejně jako Moje proměna a Record Games se bude objevovat každý pátek v rámci projektového dne ☺ Cílem Uvař mi zdravě! nebude představovat moje recepty, ale vaše recepty, na které se ohromně těším. A teď i nějaká pravidla, která budeme dodržovat.

  1. Recept může být váš nebo z internetu, který jste objevili. Důležité však je vždy poslat VLASTNÍ fotografii a pokud znáte zdroj receptu, zaslat jej také. 
  2. Recepty mohou jak být snídaně, tak obědy, večeře, svačinky, saláty, zdravé pečení apod.
  3. Jak už bylo zmíněno, recepty musí být zdravé... ☺ Zdravé neznamená samé "zrní", ale zdravě se dá udělat i třeba žemlovka, tak do toho ☺
  4. Prosím, ať je z fotek zřetelné, co je na talíři. Vím, že budete chtít posílat všechny možné fotografie, ale budu z vašich fotek a receptů opravdu pečlivě vybírat ty nejlepší. 
  5. Recepty nemusí být extra složité, ale proč ne, já jsem pro ☺. Klidně však využijte přísloví, čím jednodušeji, tím lépe
  6. Ke každé fotce, kterou mi pošlete si vyhrazuji právo fotku "oblemcat" malým logem tohoto projektu. Je to také kvůli tomu, aby vaše výtvory někdo nezneužíval pro svoji potřebu a nevydával za své. Když to někdo udělá mně, tak si zanadávám, ale u vás to nedovolím ☺ Logo bude opravu malinké a nebude fotku kazit, slibuji.
  7. K receptu napište pár info také o vás, jméno, věk, kraj, co si myslíte, že se vám bude líbit uveřejnit.. Chcete přidat i svoje foto? No tak do toho, ukažte se světu ☺ Máte vlastní blog či stránku? Připište.
  8. To nejdůležitější na konec. Recept, který mi pošlete, si několikrát zkontrolujte, zda je v něm všechno, co má v receptu být a hlavně, zda seznam ingrediencí do té bašty, kterou chcete ukázat, je také v popisu přípravy ☺
Snad jsem na nic nezapomněla, pokud budete mít k projektu dotazy, pište sem do komentářů nebo 
na e-mail, kam také zasílejte své kuchařské výtvory ☺ Moc se těším ☺

e-mojetelo@seznam.cz

Nezapomeňte:
 každý pátek
jeden z vás
tady
na blogu Moje tělo ☺

12 komentářů:

  1. Jůůů, to bude inspirace, těším se! :) Nikki, super nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad! Už mám nachystáno pár receptů, snad se budou líbit :) Večer něco pošlu. Jinak bych zde ráda nebyla anonymní, ale nevím jak to udělat, nemám účet na googlu..
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní nevadí, ale když se vždy podepíšeš, tak aspoň budu vědět, kam tě přiřadit :) Pěstuju si vztah se svými čtenáři :D

      Vymazat
  3. Hmm, musím o nějaké dobrotě popřemýšlet :-) Já jsem osobně nejvíc zvědavá na proměnu, ale i record games mě nadchly - jen pořád nemůžu najít švihadlo :-D Celkově teď s novým rokem chystám spoustu změn a tvoje projekty jsou to pravé "nakopávadlo" :-)

    http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. jeee na to jsem se těšila:)
    hned jdu vybrat recepty a posílám:))

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to se těším ! Tohle je vážně super nápad :) :) Jsi dokonalá Nikki :)

    OdpovědětVymazat
  6. super uz mi dochazej napady tak snad bude inspirace:)

    OdpovědětVymazat
  7. Do tohohle se zapojííím! Jen musím popřemýšlet nad receptem, se kterým bych se mohla zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Koukala jsem na fotky a musím říct - klobouk dolů. Nejdřív jsem myslela, že Vážíte nějakých 55 kilo, potom jsem koukala na výšku a váhu - wow! Máte stejně kilo jako já, i stejnou výšku, jenže já necvičím, maximálně v létě kolo apod. Člověk se někdy diví - stejná váha, výška - ale tělo uplně jiné, teď vidím jak to krásně de :)

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně budu mít nějakou inspiraci, protože vařím pořád to samé :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)