sobota 29. prosince 2012

Můj cvičební kalendář - Prosinec 2012

Zuzka Light
ZWOW #44
Zuzka Light
ZWOW #13
Zuzka Light
ZWOW #13
Volno
Zuzka Light
ZWOW #46
Zuzka Light
ZWOW #6
Zuzka Light
BodyRock
Abs & Cardio
Zuzka Light
ZWOW #10
VolnoZuzka Light
ZWOW #14
Zuzka Light
BodyRock
1.000 Skips Challenge
Bob Harper
Yoga For The Warrior
Volno
Zuzka Light
BodyRock
Killer 600 Rep
Zuzka Light
ZWOW #47
Zuzka Light
ZWOW #15
VolnoZuzka Light
BodyRock
1.000 Skips Challenge
Zuzka Light
BodyRock
Extreme Challenge
Record Games
Game #1
Jump Workout
Zuzka Light
BodyRock
15 Minute Extreme
Record Games
Game #2
Push-up Combo
VolnoRecord Games
Game #3
Tabata Abs
+ 500 Rope Skips
Record Games
Game #4
Nightshade Workout
Zuzka Light
ZWOW #49
365 Rep Workout
+ 500 Rope Skips
Volno


< Leden 2013 / Listopad 2012>

Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

16 komentářů:

  1. Jdeš do toho s vervou. :-)) Vracíš se ještě někdy k Jillian nebo už jsi zcela propadla zwow? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K jillian se nevracím vlastně skoro vůbec. Zkoušela jsem to, ale je to už málo a proč se vracet "zpět" :))

      Vymazat
  2. Ahoj Nikki....při přemýšlení, že je čas začít se sebou něco dělat, jsem narazila na tvůj blog. A musím říct, že tak ohromnou motivaci jsem nečekala!! :-) Dostala jsi mě a popohnala směrem kupředu :-)
    Držím ti dále palce, a vlastně sobě taky, protože mě toho čeká moc a moc :-)

    Měj se zatím krásně a já budu poctivě pročítat dál ;-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, vítej :))) A děkuju... taky držím palce, ať si cvičení zamiluješ :)

      Vymazat
  3. Za tu Zuzku tě opravdu obdivuji. :)) Abych se k ní také dostala, musím si pro příští rok konečně stanovit své cíle a zahrnout tam ten, abych alespoň vyzkoušela 1 cvičení s ní. Snad mě to nezabije. :D Na druhou stranu "Co tě nezabije, to tě posílí." - toho se budu držet. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak :))) Chce to postupně, jednou se k ní taky dostaneš ... věřím tomu :)) Myslím si, že jakmile jednou "ochutnáš", budeš si chodit znovu a znovu k ní :)

      Vymazat
  4. Týjo, jen Zuzku? To trvá tak půl hoďky, dvacet minut..To ti stačí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10-20 min HIIT tréninku opravdu stačí ;) Zkoušela jsi Zuzku?

      Vymazat
    2. Už jsem měla tu čest :D ale stejně jsem ji doplnila do nějakého klidnějšího cvičení..Asi jsem zvyklá na tu hoďku :) nezkoušela jsi pilates? Nedávno jsem to objevila na youtube a strašně mě to chytlo :)

      Vymazat
    3. Pilates vypadá dobře na oko (pro mě), ale nemohla bych to cvičit :D na mě je to moc klidné :D potřebuju se vyřídit :D

      Vymazat
    4. To je pro mě právě ta kombinace - nějaké šílené kardio a pak hezky pilates co jen vypadá jako pohodička, ale myslím že fungovat to snad bude! :)

      Vymazat
  5. Ani se nedivím,že se tak držíš Zuzky..je skvělá:)
    Já si jí dám tak dvakrát do týdne, zbytek doplním fitkem, Jillian nebo svým "hopsáním". Zatím mi to tak vyhovuje, uvidíme co bude v budoucnu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím střídám Zuzku a Jill. Pěkně jeden den ta a druhý druhá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)