sobota 29. prosince 2012

Můj cvičební kalendář - Leden 2013


Zuzka Light
ZWOW #27
No Girly Workouts
VolnoRecord Games
Game #1 Jump W.
+ Jillian Michaels
Killer Abs, Level 3
Zuzka Light
ZWOW #21

Zuzka Light
ZWOW #20
Butt Workout
Jillian Michaels
Extreme Shed & Shred
Level 1
VolnoZuzka Light
ZWOW #50
New Year's Resolution
Record Games
Game #2
Cardio Combo
Jillian Michaels
Shred It With Weights
Level 1 (6kg kettlebell)
Volno
Jillian Michaels
Shred It With Weights
Level 2 (6kg kettlebell)
Jillian Michaels
Body Revolution
Workout 7
VolnoZuzka Light
ZWOW #11
Record Games
Game #3
450 Reps Workout
Jillian Michaels
Body Revolution
Workout 12
Volno
Jillian Michaels
Killer Abs
Level 2
Jillian Michaels
Banish Fat Boost Metabolism
Volno

Cvičební plán upraven kvůli čekajícímu miminku ☺

Workout plan modified for my pregnancy ☺

VolnoVolnoVolno
Baby Workout 1Zuzka Light
ZWOW #42
(s baby úpravami :-))
Zuzka Light
ZWOW #14
(s baby úpravami :-))
Zuzka Light
ZWOW #48
(s baby úpravami :-))
VolnoJillian Michaels
Body Revolution
Workout 5
Volno


Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika ☺

9 komentářů:

  1. Strašně se mi tenhle systém líbí... Jenže já a PC nejsme občas kamarádi, no budu si muset najít jednodušší zapisování :D Ale máš to krásné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. msuím přiznat, že je to společná práce s Veronikou ... já "poskytla" tabulky a ona ikonky :)) je šikovná :)

      Vymazat
  2. dík Nikki za inspiraci! dneska jsme se shodly, taky jsem dala JM ES&S :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Mám to moc ráda :)) měla by udělat další takový pro ty pokročilejší :)

      Vymazat
  3. Nikki, prosím co je to Record Games??
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://mojetelo.blogspot.cz/search/label/record-games

      :)

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat, jaké děláš baby úpravy. Já mám za sebou měsíc Jill - 30DS a také jsem zjistila, že jsem těhotná. Nechce se mi přestávat se cvičením, v minulém těhotenství jsem nabrala 17 kg a nerada bych to tentokrát opakovala :-) Díky. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. hezky! :))
    jak cvičení tak se mi líbí ta tabulka, dobrý nápad

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí tvůj kalendář, je to veliká inspirace :) Také si zapisuji a i když je to jen 3 týdny baví mě cvičení čím dál víc! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)