Motivační - Ti, kteří uspějí a ti, kteří ne.




10 komentářů:

  1. pane bože, koukala jsem na změny a je to něco úžasného!:) odteď už budu teda věřit jillian a pustím se do toho naplno:)) moc jsi mě inspirovala!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nemůžu pomoct, ale tento blog je opravdu skvělý a plný energie, jako snad žádný ještě co jsem viděla! Nikki, Ty jsi úžasná. Takhle mě ještě nikdo nemotivoval. Jsem ráda, že jsem na Tebe narazila. Ale už dost s tou chválou. =D Něco si musím nechat taky na příště. Zatím se loučím.

    OdpovědětVymazat
  3. První a poslední motto na mě úplně sedí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Nikki, trochu jsem dneska něco takovýho potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten poslední si vytisknu na A4 a dám na lednici. Zrovna jsem ve stavu,kdy jedu 16den s Jill i s upraveným jídelníčkem a tělo je zatím beze změny :-( ale nevzdávám to. Ono se to jednou objeví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jedu dnes 20.den Jill a zatím také nic moc...pouze 2 cm v podbřišku...ale já nemám nadváhu, takže u mě asi nebude ten výsledek tak velký...ale určitě jsem pevnější,pružnější a mám lepší kondičku :-)

      Vymazat
    2. Já jedu s Jill 25. den a vysledek je minus 3-4 cm v podbrisku...mam par kg navic, ale ne az tolik...trosku jsem cekala vic, ale presne jak rikate, pokracovat pokracovat ono to prijde :-) K.

      Vymazat
  6. takové motivační obrázky si moc ráda prohlížím/pročítám, když si řikám, že bych dnes nejradši nic nedělala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)