Vítězové soutěže MOJE PROMĚNA

V pátek 15. prosince 2012 ve 21.00 skončil první ročník soutěže Moje proměna (huráááá, fanfáááry prosím). Samotná soutěž začala již 27. srpna 2012, kdy se se svými "před" fotografiemi mohli účastníci přihlašovat do dvou kategorií až do konce září 2012. Dále bylo vše v rukou soutěžících. Z původního počtu 104 přihlášených se finálového kola, které trvalo od 30. listopadu do 2. prosince 2012 regulárně přihlásilo 44 soutěžících, kteří se pak mohli účastnit závěrečného hlasování čtenářů. Toto hlasování probíhalo od 3. prosince 2012 7.00 až ... do doby zmíněné na počátku. 


Soutěžilo se ve dvou kategoriích.
  1. Dlouhodobá proměna - zde soutěžili všichni, kteří zaslali foto starší 13. srpna 2012.
  2. Krátkodobá proměna - zde soutěžili všichni, kteří zaslali foto pořízené po 13. srpnu 2012, nejpozdější však s datem 30. září 2012
  3. Cena pořadatele - zde soutěžili automaticky všichni z obou předchozích kategorií s tím, že vítězové z krátkodobé či dlouhodobé proměny nemohli být už vítězem kategorie Cena pořadatele.

Celkový počet soutěžících byl 44
V kategorii "dlouhodobá proměna" bylo 19 účastníků
V kategorii "krátkodobá proměna" bylo 25 účastníků

Hlavními sponzory této soutěže byli a tímto moc děkuji:










Vítězkou v kategorii "dlouhodobá proměna" je

Agafja, 28 let, Ústecký kraj, foto rozdíl 7 měsíců, -24 kg

  
(928 hlasů)

K vítězce putují tyto ceny:
  • 1 pár Reebok bot v bílo-šedé barvě 
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500Kč na nákup zboží v inSPORTline
  • knihau Začínáme ve fitness
  • kniha Recepty - spalte tuky
  • DVD Osobní trenér

na 2. místě se umístila eM (752 hlasů)
 

na 3. místě se umístila Věra (458 hlasů)
 

na 4. místě se umístila VeruŠ (452 hlasů)
 

na 5. místě se umístila VeeEe (318 hlasů)
 


Vítězem v kategorii "krátkodobá proměna" je

Kuba, 23 let, Bánov, foto rozdíl 3 měsíců, -20 kg

(428 hlasů)

K vítězi poputují tyto ceny:
  • 1 pár Reebok bot v bílo-šedé barvě
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500kč na nákup zboží v inSPORTline
  • kniha Recepty - spalte tuky
  • DVD Osobní trenér
  • DVD Dopni zip - Pilates


na 2. místě se umístila TerezkaCZ (378 hlasů)
 

na 3. místě se umístila Iiweettkkaa (314 hlasů)
 

na 4. místě se umístila Petra (269 hlasů)
 

na 5. místě se umístila Karolína (219 hlasů)
 


Vítězkou v kategorii "Cena pořadatele" je...

... to jsem si teda nadrobila. Víte, když jsem tuhle soutěž v srpnu pořádala, netušila jsem, jak těžké rozhodování budu mít v těchto dnech. Jak pravidla říkají, vítězové předešlých kategorií už nemohou být vítězem téhle kategorie. Prima, ulehčila jsem si to o dvě osoby. 

Ať už dám cenu komukoli, věřte, že jsem vše pečlivě zvažovala. Ještě totiž stále nevím, komu cenu dát, ale jakési tipy už v podvědomí mám. Naprosto upřímně vám musím říct, že jsem myslela a opravdu věřila, že fotky proměn neobdržím od Kuby, od eM a paní Věry. Vůbec se mě neptejte proč, prostě jsem nevěřila. Všichni tři mi pěkně vytřeli zrak musím říct. Všichni tři udělali neskutečný kus práce. Paní Věře se hluboce klaním. Neskutečná osůbka a neskutečně se musela prát. Máte můj obdiv. A samozřejmě, že velký kus cesty mají i ti ostatní za sebou. Když si vzpomenu, jak dlouho jsem přemlouvala VeeEe, ať mi pošle foto, byla zarputile rozhodnutá, že ne. A koukejte, skončila v první pětce dlouhodobé proměny. Paní Petra se také přiznala, že fotku posílat nechtěla a nakonec je mezi první pětkou v krátkodobé proměně a že ta proměna stojí za to. Ano, i u ní mi málem spadla brada na stůl. Mohla bych jmenovat další a další. Hodně se mi líbila Saša, ta se mezi pětici nej nedostala, ale chci, aby věděla, že jí smekám - strašně mi postavou připomíná Madonnu a tu já děsně žeru ☺. Krásnými změnami prošla i Lussy, Tete, Devendra, Fitness-girl, Myšička, Unikve a další. V seznamu těchto jmen jsem nezmínila Agafju, která soutěž v dlouhodobé kategorii vyhrála. Víte, proměnu této paní sleduji už velmi dlouho. S každou změnou jsem ji na našem fóru neustále chválila. Takže určitě je jednou z těch, která si výhru zaslouží. No Kuba ... z tebe chlape furt jaksi nemůžu ty vado :D 

Takže miláčkové. Rozhodování to bylo těžké. Původně jsem chtěla natrhat lístečky a na každý napsat jméno a z nich vylosovat onoho vítěze, ale nakonec jsem si říkala, že pro svého vítěze, pro vítěze mé kategorie přece musím mít nějaký důvod. A s těmito slovy už ho mám. A myslím, že budete se mnou souhlasit, když prohlásím za vítězku paní, jejíž jméno v tomto mém proslovu nepadlo. U této dámy mi totiž také pěkně spadla brada na stůl, možná i pod stůl a tahle paní je důkazem, že kilogramy nejsou všechno. Její postava se mi nesmírně líbí a zároveň na mne vyzařuje naprosto pohodovým dojmem. 

Vítězkou v kategorii "Cena pořadatele" je...

VeruŠ., 24 let, Brno, foto rozdíl 10 měsíců, nyní 174cm/71kg

 


K vítězce poputují tyto ceny:
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500kč na nákup zboží v inSPORTline
  • kniha Pilates
  • DVD Osobní trenér
  • DVD Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabolism
  • 5 kusů tyčinek Maxi Nuta
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tímto prohlašuji první ročník této soutěže za skončený, všem vítězům opravdu gratuluji, všem, kteří nevyhráli  ale gratuluji také. Protože jste si do života přinesli možná i mnohem víc. Změny, kterými jste prošli jsou totiž ku prospěchu ve vašem zdraví. Dráha po které jste se vydali je správná a já vám všem, naprosto všem, přeji spoustu dalších úspěchů v životě, hodně štěstí a hodně obdivných pohledů. Jste kabrňáci!!! 

Děkuji všem za účast, všem čtenářům za hlasy, za návštěvnost a soutěžícím děkuji nejvíc, jelikož právě vy jste donutili ke změnám další z řady těch, kteří potřebovali nakopnout!!! Stali jste se pro mnohé vzorem, pro ty, kteří si mysleli, že to nedokážou. Že změny nejsou pro ně. Teď díky vám ví, že změny jsou zde kdykoli k dispozici a pro každého. Děkuji!

Nikki.

34 komentářů:

  1. nemůžu se vynadívat, některé proměny sou fakt šokující! klobouk dolů :) dala sem hlasy skoro všem,ale mám asi 4 favority :) tak se těším na vyhlášení vítězů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda....naprosto úžasné!!!! U všech!! Je to nádhera a mám ze všech upřímnou radost. Fakt koukám a nemůžu tomu uvěřit. Všem gratuluji a držím palce nejen v soutěži, ale i s dalšími "osobními" proměnami.
    Devendra

    OdpovědětVymazat
  3. To je fakt úžasný, všechno takhle dohromady...teď mě strašně štve, že sem se nepřihlásila taky :-/...ale co, snad uskutečníš ten první projekt a já sem první, kdo se do něj hlásí! :-D Muselo ti to dát neskutečně práce a mě zas dalo strašně práce nehlasovat pro každýho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to hodně práce a neskutečná dávka času :D :D jeden z důvodů, proč už to na delší dobu nechci zažít :D a taky nervozita :D to víš že jsem byla nervozní, zda to všechno půjde a jak se soutěž uchytí :))) takže jsem ráda za to, že jste spokojení všichni (zatím :D)

      Vymazat
    2. Fotky po jsi dávala dohromady snad v noci, ne? Že je to tu už od rána :-) Jsi skvělá, fakt - v souvislosti s tebou mě napadají jen samá superlativa :-)

      Vymazat
    3. Jojo až do noci, de facto jsem skončila po půlnoci, protože ještě před půlnocí přicházely emaily různé, různé dolazení apod. V jednu ráno jsem všechno připravila (pak jsem si šla ještě dát sudoku, abych prostě vypla mozek a usnula :D) , v šest ráno všechno znovu zkontrolovala, jestli je opravdu všechno na svém místě, na svém řádku, s přesným odstupem :D :D :D A před půl sedmou spustila :) ruka se mi klepala na tlačítku "uveřejnit" :D jak jsem byla nervózní :D bála jsem se, že něco nebude fungovat, nebo že se to nebude líbit apod. Ale soutěžící jsou tak skvělí, že nejde ani, aby se to nelíbilo .... :))) teď už je to na vás :D budu se te´d kochat hlasováním :D

      Vymazat
  4. Holky, máte můj obdiv, musíte mít neskutečně pevnou vůli. Všechny máte skvělé výsledky!Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  5. Každá proměna je úžasná. Líbí se mi, jak se zapojily všemožné věkové kategorie. Všem držím palečky v dalším plnění cílů :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Chcela by som Nikki uznanlivo potľapkať po plece, aspoň takto virtuálne, pretože to zvládla perfektne a obetovala tomu neskutočné množstvo času. Si perfektná! :) A je ti vďačné neskutočné množstvo ľudí. I ja. Nebyť teba, možno by som stále bola kdesi na 90+ kg a nikdy si nedokázala predstaviť, že to raz zíde dole :)

    2. A teraz uznanlivo tľapkám po pleci všetkých zúčastnených. Je neuveriteľné, ako sa telo dokáže zmeniť. A ešte neuveriteľnejšie, ako sa dá zmeniť životný štýl. Ja sama to môžem povedať - cítim sa tak dobre, ako už dávno nie a som si istá, že to platí i o vás! :) Držím vám palce i naďalej, pretože žiť zdravo nie je záležitosť týždňov, mesiacov, či niekoľkých rokov. Je to záležitosť celého života. A v dnešnom svete je strašne veľa pokušenia, ktorými sa nás snaží zviesť zo správnej cesty. Úžasné! Perfektné! Dych berúce! Len tak ďalej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže já se vyjádřím k číslu 1 :D Moc děkuju :))) ty máš neskonalý talent člověku pohladit duši :)

      Vymazat
  7. Teda tomu říkám motivace! Klobouk dolů před všemi, vážně úžasné výsledky :-) Už se těším na mé ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Niki, chtěla sem se jen zeptat ... Jaké cvičení na zadek je nejúčinnější a nejrychlejší?Opravdu bych potřebovala s tímto moc pomoct, už si nevím rady :( Předem děkuji za odpověd' :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak dost účinné je Ultimate Cardio od Boba Harpera nebo Killer Buns & Thighs a to je od Jillian Michaels, dá se sehnat na ulozto. Účinné bude, když ale budeš tyhle programy cvičit často, a ještě upravíš stravu. Samo cvičení toho bez správného jídelníčku moc nezmůže. :(

      Vymazat
    2. Milá Anonymní, já vím, že všude cpu Fitness Blender :) Zkus se podívat na jejich cvičení na zadek na http://www.fitnessblender.com/v/exercise-group/?type=&primaryMuscle=&str=butt&searched=1&var1=2l&x=63&y=28#listContainer. Já cvičím "35 Minute Natural Brazilian Buttock Lift Exercises" a "33 Minute Butt Lift Workout - Butt Toning Exercises". Mají i spoustu jiných videí, mrkni... Přeju hodně zdaru!

      Vymazat
  9. Agafja a eM byly mé favoritky :) zaslouží si to! moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Niky moc děkuji za Tvou soutěž,stránky a seznámení s JM a s BH. Opravdu jsem fotku posílat vůbec nechtěla. Myslela jsem si, že cítím změnu "jen" uvnitř. Fotka mne sice mile překvapila, ale bramborová medajle mnohem víc... "To je opravdu tak vidět?" ... Moc děkuji za hlasy! Musím ještě hodně zapracovat na postoji v hlavě, aby se i mozek smířil s tím, že se tělo mění a měnit bude. Neb nehodlám přestat. :) Chci všem říci, že ta půl hodina denně funguje. Sportuji od malička, ale častokrát prostě nebyl čas, protože jsem prostě těch 75 minut neměla (hodina cvíča+sprcha, + eventuelně někam dojet), teď se už nemohu vymlouvat, protože 45 minut lze opravdu téměř každý den najít. Krásný vánoční čas všem Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Všem moc gratuluji všichni jste vítězové už to , že ze sebou něco děláte je super :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem moc fandila paní Věře,odhodlat se v jejím věku,opravdu velikánský klobouk dolů!!! Vím,že s přibývajícím věkem je opravdu těžší a těžší zhubnout,zvlášt v břišních partiích,takže její výkon je pro mě opravdu nej nej! :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Ale stejně jsi největší hvězda ty Nikky, ze jsi to celé uspořádala ;)

      Vymazat
    2. oh, díky :))) A díky za i komentář u vedlejšího příspěvku, četla jsem :)))

      Vymazat
  13. Nikki jsi úžasná, takhle dát všechno dohromady :) Myslím, že jsme všechny nadšené a všechny ti moc děkujeme :) Soutěžící jsou úžasní a všem dodali spostu sil do dalšího snažení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulace vítězům i všem ostatním zúčastněným!
    Nikki, a ty už stránku s fotkami všech soutěžících smazala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. smazaná není, jen jsem ji stáhla, když soutěž skončila, aby už nemohl nikdo hlasovat. Mám v plánu udělat přehled všech soutěžících, kteří se zúčastnili a nechat si je tady pro motivaci ostatním v rámci soutěže Moje Proměna 2012, ale na to potřebuji jejich souhlas a to se mi teď fakt dělat nechce :D

      Vymazat
  15. A bolo by možné zistiť aj mail niektorých súťažiacich? napr. víťazky dlhodobej premeny? Rada by som sa jej spýtala na nejaké otázky ohľadom stravy a tak... Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha to nevadí v pohode :-) a ešte sa chcem spýtať môžu sa do tej súťaže premeny 2013 prihlasovať aj zo SR? Rada sledujem tvoj blog, je naozaj plný užitočných rád a nápadov a všetko čo tu píšeš a hlavne dodávaš podporu je strašne motivujúce :-) Človek musí mať naozaj pevnú vôlu, ale keď sa chce, všetko sa dokáže!!!Ty si naozaj veľkým príkladom pre ostatných. Držím ti palce nech sa ti vo všetkom darí :-)

      Vymazat
    2. No určitě, že můžeš. I kdybys byla z Venuše, tak můžeš :D

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Nebylo by možné nějak zkontaktovat soutěžící-konkrétně ty 2první slečny by mě zajímaly....Ráda bych se na něco zeptala...je mi jasné,že asi nemůžete dát kontakt,ale kdyby to šlo vymyslet třeba jinak,byla bych ráda:).Jinak proměny jsou super-všechny moc obdivuju a přeju ať jim to vydrží:)..Předem díky za odpověď:).Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Teda Niki, na tvůj blok koukám pravidelně od vánoc 2012 , moc se mi líbí.Je mi 41 let a za půl roku jsem zhubla -25kg , cvičím Jil,včera jsem na tvoje doporučení objednala protein, protože mám problém sníst tolik masa a dolů musí ještě minimálně 15 kg (já už byla morbidně obézní) moc ti fandím a beru si tady inspiraci na cvičení i jídlo

    OdpovědětVymazat
  19. další motivace, tyto fotky:) mám ze sebe neuvěřitelně super pocit a to cvičím a dodržuji životosprávu pouhé 3 dny:) ale jsem na sebe pyšná, každý den si říkám, že v červenci ve Francii, kam jedeme na koloběžkovou dovolenou v rámci Tour the France (pouze budeme sponzorovat, podporovat a kouskama doprovázet takové šílence, kteří chtějí jet Tour the France na koloběžkách o pár dnů před zahájením:) ) vytáhnu nějaké minišortečky a bude mi to SLUŠET:) že se nebudu muset hrozit chvíle, kdy se pojede k vodě, ale budu se těšít, že nebudu muset hlídat, jak sedím, jestli není vidět jak tlusté mám stehna, nebo nemám vidět celulitidu..
    vděčím svojí nej kámošce, že objevila a poslala mi to video z youtube, i že jsem se podívala na Nikki stránky a přihlásila se do proměny a začala směřovat k nějakému cíli:)

    Co se týká stravy- v nějakém článku tady na blogu jsem četla, že jogurty s obsahem tuku 0,5% jsou špatné- potvrzuji a zároveň doporučuji jogurt Klasik, který není tolik kyselý, je trošku dražší a na doporučení dietologa...

    Držte se, v květnu tady budou naše fotky a my na sebe budeme pyšní :)

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, úžasné změny!!! Moc by mě zajímalo, jak třeba eM nebo Veruš docílily tak krásné proměny!! Všem moc gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  21. Bude ještě nějaká soutěž? Cvičit jsem začala sama od sebe, ale tohle by byla ještě větší motivace :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)