Krásné Vánoce všem!

Přeji všem čtenářům krásné 
a poklidné prožití Štědrého dne i svátků!  
Ať jsou to v tom shonu a nervozitě nakonec ty nejkouzelnější okamžiky, dětem přeji spoustu vysněných dárečků pod stromeček a vám dospělým přeji tu krásnou podívanou  na ty jedinečné dětské úsměvy z nadšení z dárečků. Přeji vám rovněž krásné chvilky s těmi nejbližšími, s rodinou a přáteli, ať pod stromečkem najdete to, co jste si přáli, nejlíp nějaké sporttestery, činky a proteiny :D Vy víte, že si vás jen dobírám ☺ 
Užijte si bramborového salátu, který já osobně jím jen jednou  za rok právě v tomhle nádherném období ☺ A ještě něco: nevím jak u vás, ale u nás budou nakonec Vánoce na sněhu ☺ A podle toho, co se na nás žene to vypadá na další pořádnou chumelenici. Cukroví už padlo za vlast, aspoň nebude z čeho přibírat ☺  
Můj synek už je teď nejšťastnější na světě, jelikož mu přijel tatínek, a já včera padala do mdlob, jelikož mi přítel volal při cestě domů za mnou, že s dodávkou sjel do příkopy a auto leží na boku. Dokážete si představit, co to se mnou dělalo. Den do Vánoc. Naštěstí se mu nic, krom nabyté zkušenosti, nestalo a po návratu jsem ho objímala a proklínala zároveň ☺
Tak tedy, krásné Vánoce ☺ 
Ps: všímavější si jistě všimli, že připravuji malý post ohledně 8. měsíce mojí vlastní proměny, i když si říkám, zda to má ještě cenu to sem každý měsíc dávat, ale nakonec jsem se rozhodla, že to dotáhnu minimálně do celého roku a minimálně jednu fotku vždy přidám ☺ Testuji a dávám pro vás dohromady tréninky a cviky v rámci Record Games, a v poslední řadě stále přidávám nové workouty od Zuzky z období BodyRocku, viz. ikonka v horním menu. Nikki.

14 komentářů:

  1. pod stromečkem bych nejradši nějaký ten protein našla, ale pochybuji :D to budou samý trapný měkký dárky!! :D
    krásné svátky Nikki:)

    OdpovědětVymazat
  2. I tobě Nikki přeju pěkné svátky, šťatný vstup do nového roku a požitek z rozzářených očiček tvého synka, až bude rozbalovat dárečky. Užijte si to.
    P.S: Měřič tepové frekvence jsem si přála, ale mamka mi ho zamítla, prý narazila na samé drahé..tak uvidíme, třeba ho někde objevím ve slevách a podobně.

    OdpovědětVymazat
  3. Nikky krásné avátky i Tobě!!! Děkuji Ti za inspiraci ä motivaci, kterou mi dáváš! Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přeju krásné Vánoce! :) U nás spíš sněžoprší :DDD Takže paráda.. Ještě včera trošku sněžilo, ale tak co... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, moc krásné Vánoce a jsem ráda, že se příteli nic nestalo :) My už máme doma modro-stříbrnou výzdobu ( však víš ;) ), kocour dostal mňamkózní kapsičku a my si užíváme klidu... Sníh máme v Olmiku taky, ale pomalu roztává :( no snad se ještě chvíli udrží... Tak krásné Vánoce a jen to nejlepší v Novém roce!! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Uff, ještě, že se příteli nic nestalo, takhle před svátky je to hned. Krásné Vánoce i Tobě, Nikki :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že to vše dobře dopadlo a závidím vám sníh, u nás je počasí jak na jaře. :) Šťastné a veselé Vánoce přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásé Vánoce i tobě Nikki ;) Užijte si sněhovou nadílku, mi tady máme zatím akorát bláto :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mně už se Tvé příné vyplnilo a Ježíšek mi přinesl protein, dokonce jeden z nejlepších na trhu :) Instant Whey Native od Reflex nutrition, v příchuti čoko-mint, tak se na něj těším :)
    Přeji taky krásné Vánoce!:)

    fitpastelka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné Vánocee i z Prahy...tady je pěkně blátivo :-( ale pod stromečkem jsem našla váhu, která měří bmr, svaly, vodu, tuk,... takze kontrola bude dokonala :D

    OdpovědětVymazat
  11. Včera jsem si užívala pohodu a počítač vůbec nezapínala, takže přeji až dnes. Doufám, že jsi si užila krásný Štědrý den a přeju hezké a klidné svátky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)