Den 232 - Projekty na blogu pro rok 2013

  

Hlavní důvod, proč dnes píši, je seznámit vás s tím, co jsem pro vás na příští rok 2013
připravila ☺. Jak jsem slíbila, tak činím. Příští rok bych chtěla, aby tento blog byl trošku více i o vás
a nejen o mně. Nebojte se, o nic z mého pravidelně nepravidelného psaní článků, receptů, motivačních
obrázků ani mých zápisků nepřijdete. Ale aby to nebyla nuda a trošku jsme to oživili, mám tady
tři projekty, kterým se budeme po celý příští rok věnovat. Vsadím se, že pokud se vám nezalíbí
všechny, určitě alespoň jeden z nich si vaše zaujetí najde ☺


Uvař mi zdravě! se stane pravděpodobně velmi oblíbeným. Když jsem si uvědomila,
kolik receptů by mi přicházelo v rámci soutěže, neměla jsem ponětí, jak nějak rozumně
uspořádat soutěž. Takže jsem se rozhodla, že to udělám jinak. Udělám celoroční projekt a
pak se uvidí, zda soutěž bude nebo ne. Receptů budete moci posílat kolik budete chtít,
důležité bude, aby měl každý pokrm kvalitní foto, ze kterého bude jasné, co je doopravdy
na talíři ☺ Bližší informace ještě podám po novém roce, ale určitě už teď můžete vybírat
a plánovat, s čím se pochlubíte a s čím možná na konci roku vyhrajete ☺


Record Games není můj nápad, takových je už na internetu spousta, ale přesto je to nápad
uspořádat tuto fitness výzvu na mém blogu ☺ Podle mě se vám také bude líbit, jelikož
půjde o výzvu, kterou čas od času na blogu uspořádám a které se budu účastnit také já -
juchůůů ☺ Record Games má anglický název, protože jsem to chtěla, jiný důvod ani nemám :D
a napadl mě v momentě, kdy jsem koukala po své knihovničce a hledala zároveň vhodný
název pro tento typ soutěže. Oči mi spočinuly na knihách série Hunger Games, no a název
byl de facto na světě. Record Games bude tedy jakýsi projekt, ve kterém budeme překonávat
sami sebe, své rekordy v různých cvicích, tréninkových setech apod. Já se na tohle moc těším
jsem zvědavá, kolik z vás mi dá "na prdel" :D


Posledním, ale určitě ne méně důležitým projektem bude vaše vymodlená Moje proměna
Opět se bude jednat o celoroční projekt, ve kterém se budete prezentovat. Nebude nutné mít
fotku před a po, bude stačit i aktuální fotografie toho, v jaké jste kondici a jak vypadáte.
Nejde o nic jiného než se svou snahou pochlubit, motivovat ostatní a ukázat Čechům, 
že nejsme až tak velký národ buranů, ale taky umíme pěkně dřít a chlubit se nádhernými
těly. Prezentaci vašich profilů nechám čistě na vás. Buďto se budete prezentovat sami
a připravíte si vlastní jakoby dopis pro ostatní, ve kterých se vypíšete o své cestě, můžete
připojit cokoli uznáte za vhodné z vlastního života apod. Nebo je zde pro vás možnost
představit se ostatním formou dotazníku, který momentálně připravuji a který vám pomůže,
pokud nebudete vědět co a jak psát ☺ Fotky mohou vypadat jakkoli, mohou být klidně
z vašeho rodinného alba, tentokrát nechávám pravidla fotek vyloženě na vaší zodpovědnost,
nebude to tak přísné, jako v soutěži Moje proměna. Tedy, pokud mi nebudete posílat fotky
hambaté :D Ty vám sem jako nedám :D

Dnes tedy jen takto velmi krátce. Původně jsem vám sem chtěla dát i svoji fotku,
no nedařilo se. Ani za nic! Však se podívejte ☺ Hezký víkend všem, Nikki!!


PS: původní komentář nad neustálou otázkou zdravého životního stylu jsem smazala.
Nemíním se pořád piplat v tom, že můj i váš způsob cesty za svými cíli a za lepším
životem je nepochopitelný. Kdo chce, tak pochopí. Kdo nechce, ať si žije svou ☺.
Užívejte si svého života tak nejlépe jak to dokážete, pro svou vlastní potřebu.
Každý jsme sami sobě strůjcem svého zdraví a jejich následků.
Tón tohoto příspěvku měl zůstat pozitivní, tak to taky tak bude ☺ 

12 komentářů:

  1. jsi super! tolik toho pro nás děláš :)) snad tě to nebude nějak omezovat v "normálním" životě :) moc se těším na soutěž s vařením!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším na recepty :D A do života mi to určitě zasáhne, ale doufám, že jen pozitivně :)) Dělám to ze zvědavosti, kvůli tomu, že je to můj koníček, baví mě to a celkově si myslím, že to bude ku prospěchu více lidem jako já :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. On má vždycky v momentě, kdy to druhej nepotřebuje :D

      Vymazat
  3. Ahoj určitě se té proměny zůčastním. a ten pejsek je doopravdy moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  4. Record games? Tak na ty se těším nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  5. I já se uz ted hlasim do promeny, musim! Fakt musim se sebou neco delat. Momentalne mam postavu jako ty pred promenou. To bude super, uz se tesím, jeste si ted zavcasu nafotit vanocni spicky haha...
    Jeanny

    OdpovědětVymazat
  6. ten pejsek je zlatíčko :D
    Jinak už se těším, až budu posílat recepty, mám jich nafocených plno takových, které jsem si moc oblíbila a vařím velice často( např. celozrnná pizza, celozrnné houstičky, cuketová buchta, mrkvovo-jablečné muffiny..) - sice jsem je už dávala na blog, ale opakování je matka moudrosti..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já se s největší pravděpodobností alespoň do dvou zapojím! :) děkuju za to, ze jsi! Za to, ze bloguješ a za to, ze jsi tak úžasně nápaditá!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, ty jsi prostě úžasná! Jo, opakuju se, ale nemůžu si pomoct! Já se určitě přihlásím do proměny a budu doufat, že si trošku napravím reputaci :-) Možná se ptám hloupě, ale to bude probíhat stejně jako minulá proměna? Foto na začátku roku a pak na konci?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)