Den 222 - Tip na to, jak vydržet nejíst o Vánocích cukroví? Nemám.

Zdravím vás všechny ze Severní Moravy :)) Takové krásné číslo dnešního příspěvku tu máme :)))

Ufff! Takže to konečně vypuklo, co vy na to? Já vím, ptám se hloupě, stačí si přečíst vaše komentáře a je mi jasné, jak moc jste se do soutěže "zažrali" ☺ Jsem nesmírně překvapena, jak se mé pochyby obrátily vzhůru nohama a vy jste ze soutěže unešeni, tedy i ze samotných proměn soutěžících. Když jsem vás lákala a provokovala na FB stránce, že mi padala z proměn huba na stůl, myslela jsem to doslova a evidentně jste to měli podobně :D

Mně navíc padala huba i dnes ráno při statistikách, no co si budeme říkat, dali jste tomu pěkně na frak, mít 200 lidí online v jednom momentu se jen tak nevidí a blogger ukazoval zobrazení stránky za pondělí při startu soutěže 11.992x (průměrně cca 3500) ☺ Soutěž se líbí, motivuje kde se dá, protože se o tuhle soutěž dělíte i jinde a komentujete proměny soutěžících, jsem ráda, že to má úspěch a že se vám proměny soutěžících líbí - v tomhle případě je zásluha samozřejmě na jejich straně. Koukala jsem taky na průběžné hlasování a ... páni!!! :D

Po startu soutěže se také začaly hromadit dotazy, kdy a zda vůbec další kolo soutěže Moje proměna bude. Říkala jsem, že NIKDY, pak že za hodně dlouho. Takže vám tímto slibuji, že další soutěž stejného rázu bude, ale až opětovně za rok ve stejné době (už si píšu první poznámky a postřehy, co by stálo za vylepšení - více kategorií, a naopak, co už nedělat - jeden soutěžící ve více kategoriích), protože během roku na vás chystám ještě jednu soutěž a taky projekt, o kterém jsem se zmiňovala na FB. 

Moment... jdu si pro poznámky :D

Takže, v roce 2013 jsem pro vás naplánovala projekt Moje proměna, která se bude pravidelně v nějaký den a podle počtu zájemců objevovat zde na blogu, nepůjde o soutěž, nic takového, ale o možnost stát se motivací pro ostatní. Součástí budou klasicky fotky PŘED a PO, a článek bude výhradně o vás, dotazníkového typu, bude to jakýsi váš profil tady na blogu pro ostatní ☺

Zároveň chystám soutěž pro vás, která se bude týkat zdravých receptů a už mám pro ni dokonce název ☺ Bude se jmenovat UVAŘ MI ZDRAVĚ! Je jedno o jaký recept půjde, jestli na snídani, oběd, něco na zoubek, důležité bude, aby se připravovalo ze zdravých ingrediencí - i koláč se dá udělat zdravě ☺ Snad víte, co mám na mysli. Bohužel, nutnost bude mít foťák, abyste mohly své výtvory, které připravíte, vyfotit. Přiznám se, že nemám ponětí, jaké ceny do soutěže budu shánět ☺ Ono to celé shánění není žádnej med vám povím :D Ale tak pokusím se ☺ Takže s touhle soutěží bychom začali, já bych ji po Novém roce, nějak rozumně, začala dávat dohromady a pak bych vám řekla přesněji o soutěži něco víc ☺

No, dále mám v poznámkách na prvním místě, že vám mám poděkovat :D Takže děkuji. Za co? Domyslete si sami, však vy na něco přijdete a určitě se trefíte :D (slovo "trefíte" jsem psala 6x :D)

Taky bych vás měla seznámit s programem, který tu čeká, tedy na pár článků, které se tu do konce roku ještě objeví. Chtěla bych dát dohromady dva články věnované začínajícím, protože... prostě proto. Každý začínající strašně tápe v jídle, jak, kdy, kolik a co, takže zde bude Speciál o stravování pro začínající, Speciál o cvičení pro začínající, příspěvek o pulsmetrech (snad) a pak taky jeden obyčejný názor na různé odborné rady a o tom, proč je nesmysl se stresovat vším, co si přečteme. Taky tu mám ještě dva recepty, motivační obrázky a nějaké fotky různých jídel... no ... všechno to stihnem ☺

Jak prožíváte adventní čas, který právě začal? ☺ My už děláme první výzdoby, znáte to, svíčky, vánoční řetězy po bytě, vylupujeme čokoládky z adventního kalendáře, zítra dodáme žárovičky do oken, musím koupit izolepu ať to drží :D Dárečky už mám všechny nakoupené, stromeček donese přítel, který je prodává, už jsme byli i na trzích a koupili si všichni dětský punč :D Jsem ho měla prvně v životě a teda lahoda ♥ a příští víkend začnu péct cukroví, s čímž přichází moje odpověď na vaše dotazy
  1. zda nemám tip na to, jak o vánocích vydržet nejíst cukroví - NE, nemám tip na to, jak o vánocích nejíst cukroví, protože je to jedna z mnoha věcí na kterou se těším a jediný tip, jak cukroví nejíst je prostě ho nejíst ☺ Stejně jako sladké a čokolády po zbytek roku ☺ 
  2. zda budu o vánocích hřešit cukrovím - ANO :D Budu hřešit, a vy si také nenechte ujít pohodu a žádný stres těch nejkrásnějších svátků v roce, nikde není napsané, že máme cukroví jíst po kilech, takže s rozumem a vše bude ok ☺ 
Mějte se krásně, poznámkový blok říká, že je to všechno :D Nikki. (Jdu na ZWOW ☺)

Martínek si zazvonil vánočním zvonečkem přání :)

Naše skromné náměstí se stromečkem :))) Už po trzích, byla zima jak sviňa :D
A tam vzadu v té otevřené chajdě jsme si dávali ten dětský punč :D 

A fotky z loňského roku
Moje nejoblíbenější ozdoba - Vánoční labuť na stromečku
Vánoční horká čokoláda
Celej rok (stejně jako bramborový salát) si ji nedám, až vždy na vánoce :)
Cukroví z loňska - letos podobné a tak půlku rozdám v krabičkách jako dárek. Jsem jediná, kdo na
perníčcích nesnáší tu polevu? :D Jinak zleva tedy perníčky, šlehačkové cukroví a oříškové cukroví.

14 komentářů:

  1. Super Nikky, na články se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já všechny změny náramně obdivuji. :) Jsem zvědavá, jak to dopadne. :)
    Jinak se pokusím o nemožné a cukroví se budu vyhýbat, protože jak si jednou dám, je to v háji. :D Nebo druhá možnost - budu víc cvičit. Ale já jsem mrtvá už po 30 min. workoutu, tak uvidíme. :)
    A fotky jsou moc pěkné. Já bych si měla jít taky zazvonit.

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni se máme na co těšit.Přichystala jsi pro nás toho hodně.Už se moc těším a o vánocích opravdu žádnou zdravou stravu nedodržuji.O vánocích má být pohoda a ne se stresovat kvuli nějakému kilu navíc.Dagmar

    OdpovědětVymazat
  4. Na soutěž s recepty se moc těším, teď si musím jen promyslet, s jakým se přihlásím :D
    A přesně o těch Vánocích a cukroví jsem včera psala taky článek, máme na to stejný názor :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsi jediná - nesnáším bílky KDEKOLIV (na sladko) nejím kvůli tomu indiánky a ani trubičky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, já to vždycky odlupovala z těch perníčků když mi někdo dal :D

      Vymazat
  6. Tip jak nejíst cukroví: nepéct ho :D u nás se letost péct nebude, protože ho loni nikdo nejedl, takže jsem před tímto hříchem uchráněna. A i kdyby se peklo, tak mi to prostě nejede nějak a není to můj oblíbený pamlsek :D takže já mám vyhráno :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki, tvůj blog sleduju už asi od srpna a jsi pro mě velkou motivací a vzorem a hlavě ukázkou že to jde zdravou cestou a bez hladovek :) V souteži jsem hlasovala snad pro každého druhého protože všichni odvedly kus práce a mají být na co pyšní :) A jsem ráda že zrovna u tebe čtu že se na Vánoce nebudeš omezovat ve sladkém, protože mám na to stejný názor. Kdy jindy než na Vánoce by měl člověk trošku polevit ve zdravém stravování? A přesně jak píšeš, nemusíme toho sníst plnou mísu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Nikki, tak dneska si mě moc potěšila, moc se těším na ty slibované příspěvky o stravování a cvičení pro začátečníky. Pořád mi přijde,že toho nevím strašně moc...a na cukroví se těším. Říkala jsem si, že abych toho právě nesnědla tolik, že si plánovaně dovolím třeba 3 ks denně. Dva k snídani a jeden po obědě....moc péct nebudu, ale přece jen, mám taky doma manžela a syna, tak něco být musí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na projekt Moje proměna se fakt těším :)) a co se týče toho zdobení perníčků - mě to tak baví :D takže za mě ANO, zdobíme a chutná mi to :D :D
    Taky jsem dávala na blog článek o Vánocích, s babičkou jsme napekly perníčky :) teď mám dovolenooooou - huráááá - takže se až se vrátím, bude pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oooo..fakt tleskám, co na nás zase všechno chystáš a moc se těším :). A s těmi Vánocemi, naprostý souhlas - když se z toho nestane 14 denní žranice, tak to prostě nemůže uškodit :).

    OdpovědětVymazat
  11. Jů, tak myslím, že do obou projektů nebo alespoň do jednoho se zapojím! :)
    Jinak taky plánuju hřešit, tak snad mi ty Vánoce pomůžou ve srovnání myšlenek.. Musím ve své hlavě (ale fakt musím) najít to, co chci...
    Jinak především ty jsi úžasná, že jsi to vše zorganizovala a že tě to vůbec napadlo! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já tu polevu na perníčcích taky nemám ráda ;). A moc se těším na články pro začínající! Krásný advent ;).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)