Zuzka Light - ZWOW #31-40

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a tohle je již čtvrtá část jejich workoutů, které jsem si odcvičila. Opět ke každému workoutu přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti, s poznámkami o případných úpravách, které jsem na cvicích prováděla. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Ať se líbí. Do komentářů se můžete chlubit svými skóre jednotlivých workoutů, budu ráda ☺

ZWOW #31 Circuit Sweat link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #32 Show Me Your Strength link
Potřeby: žídle, podložka, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #33 Sexy Spy Workout link
Potřeby: voda
Zaměření:
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #34 Beg It For It To End link
Potřeby: 2 těžší činky (Zuzka používá 7kg), 1 těžká činka (Zuzka má 18kg, pak mění na 15kg)
Zaměření: zadeček, nohy, tricepsy, břišní svalstvo
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: nemám tak těžké činky, měla jsem jen 3kg a 5kg
Moje skóre: ---


ZWOW #35 Sweat Everywhere link
Potřeby: židle, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #36 Push It To The Max! link
Potřeby: těžší činky (4,5kg má Zuzka), 4 předměty na vyhrazení prostoru
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #37 Just Add Water link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #38 Sweat Shred link
Potřeby: podložka, činka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #39 Max Limit link
Potřeby: těžká činka nebo kettlebell
Zaměření: zadeček, stehna, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #40 Burn It Off! link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření: kardio, paže,hrudník, zadeček
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 12:48

33 komentářů:

  1. Já si nemůžu pomoct, ale mám z ní hrozný respekt :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla :) Ona je přitom strašně milá a v pohodě a když nemůže, tak se nestydí to přiznat :))) mám ji moc ráda :) párkrát si s ní zacvič a uvidíš, že si ji zamiluješ :)

      Vymazat
  2. taky musim rict ze sem z ni mela respekt mozna strach ale sla sem do toho a nelituju,da se to, max co nezvladam si modifikuju(nastesti jen pistols a potapece dnes uz) a nikki ma pravdu je hrozne mila a fakt to neni "superwomen" jak se muze zdat, nekdy taky nemuze coz je mi hrozne mily pusobi na me pak vic realisticky.a krome toho je hrozne sympaticka pro me.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, nejen, že jsem z ní měla respekt, ale ze začátku jsem si myslela, že je šílená, nenormální a že tohle bych NIKDY nezacvičila... Mno přiznávám, rok jsem se na ta videa jen dívala a kamarádka mě nutila zkusit (cvičila ji už 2 roky a vždy vypadala na umření...) Člověk se musí prostě ve správnou chvíli hodně naštvat... Postupně jsem zjistila, že je hodně lehčích obměn a nakonec jsem se do toho dala. Zuzka je zlatíčko a moc milá. Teď jsem se Zuzkou nějak přes rok (teda dojíždím shred) a je to super pocit udělat burpee nebo divebomber... Ještě ten one leg squat a prisoner jump squat musím pokořit. (; Můžu jen doporučit... A strašně rychle člověk nabírá sílu...

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska sem si dala zwow 34 a super, asi sem vypadala smesne kdyz sem v plance tahala tu 17kg cinku po byte ale co uz:) urcite si to zopakuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi dobrá, taky bych si měla pořídit takhle těžkou činku, nebo ji splašit, s tím šouráním po zemi se šesti kilem to bylo o ničem :)

      Vymazat
  5. Tak ja mám vyhodu ze pritel ma takovou domáci posilku tak si pujcuju jeho cinky ma ty menici tak si muzu nandat cca do 100kg co chci to je výhoda no jinak bych mela prd:(

    OdpovědětVymazat
  6. tak dneska mam za sebou zwow33 a dala sem 3kola+3burpee no k plankam bocnim se nebudu vyjadrovat, peklo:))
    ale jinak peknej workout. effi

    OdpovědětVymazat
  7. dnes #31 zdolana a jednim slovem mazec:)sem jak mys ale super workout kterej si v nejblizsi dobe zopakuju,hrozne me bavil a uteklo to jak voda.cas 22:34 effi

    OdpovědětVymazat
  8. #38 dneska za mnou a zdal se mi ten workout celkem takovej neskodnej a ono prd:) nez sem poradne vydejchala lunges v kombinaci s burpees(masakr) uz se jelo dalsi kolo:)no cas 16:55 a pouzila se cinku 5,5kg. effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šikula, sakra, taky potřebuju těžší činku :D asi vemu do ruky vysavač :D

      Vymazat
    2. dneska sem si zopakla 38ku a cas 15:14 s 6,6kg cinkou. docela easy workout:)

      Vymazat
  9. #40 dnes pokorena,cas 13:45(nic moc)a zatez 2x 4,3kg.nejvic mi dali zabrat 3x hops(mela sem srolovanou podlozku a bylo to celkem vysoky)no mam co trenovat jeste, ale workout peknej,sviznej a uteklo to opet paradne. effi


    OdpovědětVymazat
  10. dneska sem si dala #32 a asi me zitra budou bolet nohy:) cas 10:08 a pridala sem 8minut skakani pres svihadlo(ruzny techniky,bez pauzy,kdyz nepocitam zaskobrtnuti)a dnes sem zjistila ze sem se pri svihadle uz ani nedostala pres 163tepu(drive 170+ a sotva sem popadala dech)tak ze by lepsi kondicka?:)
    cinky sem pouzila 7kilovy(zuzka tam ma sem koukala nakejch 11kg nevim to sem ani nezkousela to bych asi neodlepila od podlahy).
    no a workout bych zhodnotila jako trosku slabsi bohuzel(moc me nebavil,ale mozna je to jen muj problem:)effi

    OdpovědětVymazat
  11. Práve som docvičila 31... bol úplne super :) dosť náročný ( mala som 18:06 ) ... hlavne burpees boli ťažké - v treťom kole som sa pri nich už ani nechcela odlepiť od zeme :D ale musela som. Doporučujem na 101 % ;)

    OdpovědětVymazat
  12. dneska 35ka a rovnou priznavam, trapila sem se s tim dneska nak mi to vubec nesedlo, neslo, cas 15:09 pistols se zidli a i bombers byly tak napul z kolen no tak kazdy den neni posviceni:) ale dala sem dnesni varku burpees po tom jeste aspon:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já se chystám na 11... jen desetiminutovka, taky dnes jsem nějaká E-E :D Chtěla jsem se zeptat, používáš nějaké suplementy? Třeba spalovače nebo tak? :)

      Vymazat
  13. no pouzivala sem carnitin(tekuty)obcas bcaa a vyjimecne kdyz mi nevyjdou bilkoviny protein ale momentalne nic ja moc tu chemii proste nemusim nak sem nevidela rozdil,jediny co je asi ok je ten protein ale ja mam proste tech bilkovin taaak moc ze mi netreba a zase cpat to do sebe jen tak jako ze ho mame doma..to ne:)
    jo 11ka se mi libila ten prvni cvik byl hustej:)

    OdpovědětVymazat
  14. dneska padla 39ka(jeste asi 5 workoutu mi zbyva) a nak nemuzu rict ze bych se zafunela:) cas 10:45 a cinka 5,4kg dala sem si pak jeste svihadlo 500reps s casem 3:45 v posledni stovce sem asi 5x zakopla:D:D ale i tak si myslim ze me nohy budou pekne bolet po tomhle workoutu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi skvělá :) Já se teď opětovně musela chtě nechtě přeorientovat na Jillian (četla jsem tvůj názor na Jill :D), bývám teď tak unavená, a vyčerpaná, že to prostě nedávám ... měla bych doplnit další cvičení od Zuzky... hrozně mě mrzí, že mi to s ní teď nejde ... :(

      Vymazat
    2. tak aspon ze uz znas duvod unavy:D
      hlavne at ste oba v poradku!

      Vymazat
    3. :D jojo.... díky moc za přání :) mimčo asi nebude fitnessák :D

      Vymazat
  15. z toho si nic nedelej nikki taky mam dny kdy se mi nechce stoji to za...ale pak se to obrati, ja byvala driv takhle unavena taky ale chyba byla proste v jidle +cviceni, co cvicim zuzku musela sem proste pridat bo bych jinak proste nezvladala.tak ja nevim bud je to jenom naky spatny obdobi bo zkus nak prehodnotit jidlo?(nevim jak jis) ja osobne v tom taky porad tapu ale momentalne sem se dopracovala na 7x denne(takovej zrout)ale proste nemuzu jet 5-6x tydne zuzku bez poradny energie:)

    OdpovědětVymazat
  16. btw kdyz uz sme u ty zuzky ted ma naky novy videa a clanky ohledne stravovani,no neco sem pochopila ale moje aj sux:( tak kdyby se ti nekdy chtelo to nak zhodnotit bylo by to fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, už jsem koukala... určitě to pečlivě projedu, zatím jasm z každého vyslechla tak minutku :D třeba pak z toho udělám nějakej kompletní článek, až toho udělá víc, protože toho asi plánuje víc, jak jsem pochopila... :)

      Vymazat
  17. me by treba hrozne zajimalo co ji ona,kolik, kdy atd atd,vim ze se s ni neda srovnavat(tak dela to uz nakej rok) ale musi to preci jit:D

    OdpovědětVymazat
  18. dalsi zwow pokoreno dneska sem delala 36ku a bylo to kratky,svizny,uteklo ani to nebylo nejak hc. cas 9:20 a davala sem to s 4kg cinkama.pak sem jeste dala 8min svihadlo bo se mi to zdalo malo no.tak jeste par workoutu a asi zacnu opakovat tak sem zvedava:)

    OdpovědětVymazat
  19. dneska padla 37ka a asi zitra neucitim ruce:)ale libilo se mi to,dokonce sem si to natocila bo je to bez pauz tak abych si zpetne mohla spocitat kolik sem toho dala:)ha a zjistila sem ze vypadam u cviceni jak minutu pred smrti(jak to ta zuzka dela ze vypada jak ze zurnalu:D)no co uz:)
    vysledky:
    Sanatana 9/9/8/8/8/7
    Hops 20/16/15/16/16/15 (tak jako zuzka pres siry podlozky)
    Santana 9/8/8/8/8/8
    Squat jumps 16/16/15/16/16/17

    kliky byli normalni zadny z kolen ke konci uz nebyly tedy nejak super nizko.

    OdpovědětVymazat
  20. dneska sem si dala znovu 31ku(dala sem si random a vyskocila na me:D) a sem zklamana docela, jen o 4vterinky rychleji nez pred 2mesici:( a jeste k tomu mam ze sit up puchejr do krve na zadku(musim nak vymyslet tu podlozku na tohle). no co uz tak hlavne ze sem nebyla pomalejsi...ale i tak trosku sem nastvana na sebe:)

    OdpovědětVymazat
  21. dneska sem si dala 34ku oproti minule zlespseni o 38sec (14:25 vs 13:52)dala sem cinky 2x6.5kg(minule 2x5,5kg) a plank pull dnes s 20kg(posledne 17kg.
    tenhle workout miluju je fun a hrozne me bavi cvik plank pull(jen bych potrebovala delsi mistnost bo to mam na dve plank a musim se otacet):D

    OdpovědětVymazat
  22. Dnes odcvicena 31 - ka, super cvicenicko, cas 18:32 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám další "oběť" ZWOW mezi námi :D super!

      Vymazat
    2. ano ano :D je to skvele, ze som to neobjavila uz skor ? :D ale tak striedam to trosku aj s Jilian a Bobom-dnes som stiahla to cvicenie od neho s kettlebell-co som ti pisala mail, a je to super, nedalo mi to este dnes to neodcvicit :D strasne taka zavislost :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)