Zuzka Light - ZWOW #21-30

Zuzka Light a její třetí část projektu ZWOW. Opět i zde najdete moje poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Přidávám také poznámky kvůli možným úpravám a připisuji i svoje nejvyšší skóre. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Vaše skóre pište do komentářů, budu ráda ☺

(postupně doplním)

ZWOW #21 link
Potřeby: voda
Čas: 10 min AMRAP
Zaměření: nohy, boky, hrudník, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☺☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: stojky jsou pro mne prozatím spíše psychická záležitost, ale jednou nohou se dotknu. U Ninja Jumps jsem si při výskoku kolen ze země pomáhala rukama. Taky jsem měla strach, že přepadnu.
Moje skóre: 4 kola + 5 Ninja Jumps 
ZWOW #22 link
Potřeby: voda, židle, podložka
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #23 Burpee Torture link
Potřeby: voda, podložka
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #24 Core Crusher link
Potřeby: voda
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #25 Butt Push link
Potřeby: voda, podložka, násada od koštěte/tyč
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #26 This Is Sweat! link
Potřeby: podložka
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #27 No Girly Workouts! link

Potřeby: voda, činky (těžší)
Čas: 3 + 10 minut
Zaměření: kvadricepsy, zadeček, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: 3kg činky
Moje skóre: dřepy (3min) 67x
ZWOW #28 Bodyweight Bombshell link
Potřeby: voda, podložka
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #29 Brutal Burpees link
Potřeby: podložka (srolovaná)
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 
ZWOW #30 Beat Your Best (stejné jako ZWOD #1) link
Potřeby: voda
Čas:
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 

26 komentářů:

  1. Právě jsem docvičila 27 a snad nejlepší zuzčin workout, co jsem dosud cvičila!!

    OdpovědětVymazat
  2. dneska sem si dala zwow23 a sem k.o :) chodila sem kolem tohohle workoutu dlouho a nakonec sem dnes do nej sla a o burpees se me bude zdat asi dneska:)cas teda bidny 25:58 ale tak priste uz to bude lepsi.
    effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo, z 23 mám respekt ohromný :D a nenávidím burpees :D ale jedno to dám :D

      Vymazat
  3. No ja je prave taky nesnasela ale tak nak sem jim celkom prisla na chut (i kdyz furt me nicej:) ) a hlavne zuzka je fakt dava skoro do kazdyho workoutu tak mi nic jinyho nezbylo nez je mit rada:) ne bez srandy dá se to dat i kdyz ta druha padesatka cca po 5-7burpees minipauzicka(proto ten cas bidnej) ale zase kdyz si vzpomenu na svuj prvni pokus o burpees tak se mi chce smat(sem se tenkrat skoro rozplacla jak zaba:)) a to se mi na tom libi jak človek posouva svoje hranice je to pro me hrozne motivujici kdyz vidim co zvladam dnes a co sem nezvládla pred mesicem, dvema.. A co potom za rok uz se tesim:) effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Taky mám ráda, když vidím, jak ty hranice posouvám :) To je lepší pocit, než ručička na váze :D

      Vymazat
  4. Dnes jsem zdolala 25ku no a musim rict dalo mi to celkem zabrat:) cas teda bida(o 4min. víc nez zuzka)ale delala sem drepy z tyci od velky cinky(tj. 6,1kg). Musim priznat ze mi moc neslo drzet balanc u lateral touch jump tak priste to snad bude lepší:) effi

    OdpovědětVymazat
  5. dneska 24ka a rovny 3kola bombers teda z kolen(ale pekne k zemi poctive)jinak je jeste nedavam:( peknej workout a hrozne rychle utekl.effi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šikulka :)) já dnes #44, musím dát na blog ten zbytek, ať to můžu psát :D

      Vymazat
  6. Koukam ze #44 sem delala v patek ta se mi libila taky moc.vlastne momentalne u me zuzka vede:) effi

    OdpovědětVymazat
  7. tak dneska #28.dala sem si to ze 10minut bude rychly a po tech dvou dnech co sem ted mela delsi a narocnejsi workouty me to nedodela a omg sem myslela ze umru:) pike jump byla moje smrt no jeste ze mam zitra volno. a vysledek 2kola+ 20kick+20lunges a 9pike jump.bidny tak snad priste aspon 3kola(ty sem si teda dodelala uz mimo limit).effi


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dnes jela #15, podruhé, poprvé jsem si nepsala čas no :( ale už určitě to bylo lepší :) mám také zítra volno :D tak budu šetřit síly na ten další REp, co jsi dělala :))

      Vymazat
  8. Tak pak dej vedet jak se ti libil ten 550reps:) me strašne bolej ruce a trapezy nak se mi ted ty workouty sesly ze to bylo hodne o klikach:) tak snad mi ten volnej den helpne: D

    OdpovědětVymazat
  9. PANE BOŽE!! #23 za mnou a už nikdy to nechci cvičit! :D To byl nářez!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tjn to byl mazec tech 100burpees jeste ted je mi blbe z tohohle workoutu a to sou 2 mesice co sem delala:D

      Vymazat
    2. dneska sem si dala 29ku kratky, svizny zase sem skapavala na hops a burpees no a pistols se zidli(na jednu nohu uz to jakztak jde ale jeste si pockam nez to dam bez podpory...) dala sem si jeste 4min svihadlo a nak dneska nejsem ve svy kuzi takze to stalo za prd(a to sem mela vcera volno). jo a dala sem 4kola.

      Vymazat
    3. já právě se sekla na různých workoutech, kde jsou různé skoky přes činku a podobně. Nevím, co místo toho dát :( Napadly mne dřepy, ale nevím nevímm... nenapadá tě, čím neskákavým to nahradit? :D

      Vymazat
  10. vypady treba?do strany,dopredu,dozadu netusim nikki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jak mi máš poradit, když sama těhule neví že? :D zkusím třeba Dancing Crabs... to je jedno :D

      Vymazat
  11. dneska padla 27ka ktery sem se vyhybala jak cert krize a ani nevim proc asi ty 3min drepu me odrazovali:) a musim rict ze to uteklo a libilo se mi to(mym stehnum uz moc ne asi:D) vysledky jsou 72squats a 172 lunges(21/18/17/16/18/15/18/15/15/19) a davala sem to drepy s 4kg a lunges 2x4kg. no uvidime zitra pri vstavani z postele:D tak a uz mi zbyva posledni zwow(21) tak to v tydnu dam a zacnu opakovat spolu s rutinou tak sem zvedava docela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, 27 se mi docela dost líbila :) Ty dřepy si pamatuju :D A 21 mi přišla fakt lehká, ale za to srandovní a zábavná :D Vím, že sjem se u toho nasmála jak děcko :D to bylo spíše takové testování co zvládne psychika :D
      tak ať se ti líbí, závidím, že už budeš opakovat :)

      Vymazat
  12. jj ja taky beru 21ku jako ze "placat se v tom budu:D" i kdyz ninja uz umim sice s ohnutejma spickama ale uz davam celkem(hlavicka si to prebrala) no ale stojka bude fail opet tam se asi neprekecam:D

    OdpovědětVymazat
  13. hotovo:) 21ka je za mnou( tim padem komplet zwow) a nebylo to tak zly:)stojky samozrejme takovy napul(bojim,bojim:D) ninja uz v poho,uteklo to celkem rychle a nohy pekne bolej se priznam z tech ninju. dala sem 4kola+9 side kick (dodelala sem i to paty kolo. pres vikend dam asi naky opakovani,jeste uvidim.

    OdpovědětVymazat
  14. dnes 23-brutalne cvicenie ale super ten pocit potom :D moj cas 19:58 tesim sa :)

    OdpovědětVymazat
  15. 24 docela pekny workout, ale bombers mi davaji zabrat!! pri tretim kole uz je to narez. jinak teda 3 kola + 15 dynamic squats. skyler

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)