pondělí 5. listopadu 2012

Zuzka Light - ZWOW #11-20

Zuzka Light a její druhá část projektu ZWOW. Opět i zde najdete moje poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺

(postupně doplním)

ZWOW #11 link
Potřeby: voda
Náročnost: 
Líbivost: 




ZWOW #12 link
Potřeby: voda
Náročnost: 
Líbivost: 




ZWOW #13 link
Potřeby: 3 hrníčky, podložka, míč
Zaměření: zadeček, stehna, břišní svalstvo, ramena, hrudník, kardio
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Moje úpravy: míč jsem použila kopačák od syna
Moje skóre: 112-162-58-18


ZWOW #14 link
Potřeby: činky
Náročnost:
Líbivost:




ZWOW #15 link
Potřeby: činky, voda, podložka, krabice
Zaměření: bicepsy, tricepsy, stehna, hýždě, kardio, bříško
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: nahradit krabici činkou na přeskoky


ZWOW #16 link
Potřeby: činky, voda, kettlebell, kotouč (dá se nahradit činkami)
Náročnost:
Líbivost:




ZWOW #17 link
Potřeby: voda
Náročnost:
Líbivost:




ZWOW #18 link
Potřeby: voda, židle
Náročnost:
Líbivost:





ZWOW #19 link
Potřeby: láhev s vodou, podložka
Náročnost:
Líbivost:





ZWOW #20 link
Potřeby: židle, podložka
Náročnost:
Líbivost:

23 komentářů:

  1. Na Zuzku se ráda dívám, ale zatím si na ni netroufnu. Dneska jsem si dala Insanity fit test a po dvaceti minutách jsem se válela na podlaze zplavená, s ručníkem přes obličej a pocitem, že jsem hrozný máslo a určitě na místě umřu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, já dala sice Insanity Fit Test celé, ale už ho asi nikdy nechci vidět :D Zlatá Zuzka :D

      Vymazat
  2. Ahoj, super blog...:) napíšu to sem pod tenhle příspěvěk - větší šance, že mi odepíšeš :D vidím, že jsi angličtinářka. Nedala bys prosím na svůj web přeložené recepty z " fitness guide" od Jill - Body Revolution ? já se do toho moc nehrnu, protože moc tomu nerozumim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže ale čekat to někdy můžu ? :)

      Vymazat
    2. Spíš ne :))) upřímně, vůbec to nemám v plánu :D

      Vymazat
  3. Zwow15 sem zrovnané cvicila vcera a musim rict ze se mi moc libila. Dnes sem davala zwow18 a u 3 kola sem to chcela vzdat,ale dala sem nakonec vsech 5 kol Jen budu asi ted chvili nepouzitelna zatim pro me nejnarocnejsi workout se priznam-:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to dávala dohromady, tak jsem si říkala, že 18 je fakt mazec :D Navíc se to dělá tak dlouho... takže to musí být killer :) jednou vyzkouším :)

      Vymazat
  4. #14 byl opravdu náročnej. Kdo by řekl, že 2kg činky můžou být tak těžký!!!

    OdpovědětVymazat
  5. koukam nikki ze si davala 14(budu tomu rikat miminkovskou:))ses dobra ja bych si ho celkem zopakovala ale jeste furt si pamatuju jak sem se u toho znicila:)budu muset promyslet jinou zatez dala sem si moc:(
    jinak jednou tenhle workout cvicil pritel(konecne sem ho dokopala k zuzce misto posilovani)a taky si nalozil a nedocvicil...(chlapy no sou hrrr..a myslej si ze nic neni np,hlavne ze sem ho upozornovala ze je to zabijacky at nedava vysoky vahy:P )
    tak hlavne at ti zdr.stav dovoli cvicit co nejdyl a furt te to nabiji:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až jsem se u toho zasmála :D no chlapi... já kupodivu mám na návštěve tatínka od malého a viděl mě cvičit, a říkám pojď, dej si jedno kolo se mnou, je jich pět, tak stačí jen jedno :))) a on jako že jo... naparoval se :D a dala jsem mu 3kg do ruky.. a on že to moc neváží :D říkám jo však jo pojď jedno kolo :D a taky že jo :D po jediném kole rudej, funěl, říkám, co , dáš si se mnou i ty další ... :D a už to začalo... neeee, to je dobrý ... :D ale jako uznal, že to není sranda :D
      já jsem teda z těch šesti cviků jela naplno jen ty první 4, u lunges jsem neskákala, ale jen přisouvala nohu a u burpees taky žádnej skok, jen prostě nahoru v klidu, dolu v klidu klik a tak dokola... :D a stejně ti ale řeknu, jela jsem tentokrát v tempu se Zuzkou , ono asi ani nemá cenu se hnát za nějakým časem :D ani by mi to k ničemu nebylo, ale i tak jsem byla slušně zadýchaná ti povím... :) takže jsem koukala na své původní hodnocení a nechám ho tam :D

      Vymazat
  6. dneska sem si dala znovu po 3mesicich zwow#18 cas byl o 2m13s lepsi nez posledne,priznam cekala sem ze to zvladnu rychleji ale i za to maly zlepseni sem rada bo i dnes tak jak poprve sem to chtela vzdat u 3kola:) furt je to pro me jeden z nejnarocnejsich workoutu co sem kdy cvicila.. no uprime nevim jestli to budu davat i do tretice nekdy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. málo? vždyť je to úplně super čas! počkej jak smeteš ty další ZWOW :) to je skvělý pokrok náhodou :)

      Vymazat
  7. tak dekuju:) asi sem na sebe moc prisna no:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak sem si dneska dala znovu tu 14ku a musim rict hruza!to je takovej mazec omg:) cas sem mela o 1:08 min lepsi(dnes 20:59)dokonce sem to dala vsechno oproti minule s cinkama 2x4.3kg ale ty preacher curl sem od tretiho kola tlacila uz i ocima snad:D:D rekla bych ze fakt celkem narocnej workout a to se nezda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty to vždycky tak popíšeš :D se musím smát :D ale super to zlepšení, jde vidět, jak moc to jde kupředu :)) Koukám, že jsem #14 dala plnej počet na obtížnost :D takže to musel být fakt nechutný masakr :D

      Vymazat
  9. ta zuzka to dycky nakombinuje ze me to uplne zabije:D ale myslim ze jak minule tak dnes sem to prehnala s tou zatezi:) jen mi bylo blby davat dneska mensi nez pred 3mesici(sem trubka)ale jestli to budu zase delat tenhle workout dam mensi zatez a svizneji to dam bo tohle bylo hodne na krev...a myslim ze zitra moje ruce budou plakat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak si to musíš napsat do poznámek -> "příště neblbni" :D

      Vymazat
  10. Dneska sem si zopakovala 15ku cas. Jen o pul minutky lepsi ale pridala sem na vaze cinek na 5,5kg(z 4,3kg) a burpees sem skakala pres cca 30cm stolicku( to byl mazec sakra) posledne jen pres cinku.cas 25:41

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem si opet dala 18ku, mam ji hrozne rada a cas dnes zase lepsi 22:03 A i kdyz ze me lilo uplne brutalne, nepripadala jsem si tak hotova jako driv. skyler

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám možná hloupej dotaz, ale nedá mi to. Při něčem takovém jako je ZWOW 14 už se nehraje asi na to aby to bylo v power zoně, ale na to přežít. Neboť já to sice dám ale v HIIT teda určitě ne.

    OdpovědětVymazat
  13. V Power Zóně asi moc ne. HIIT je spíše o 85% - 100% z maximální tepové frekvence. I já u Zuzky neměla problém dosáhnout maxima, takže ano... chce to pomalu navykat tělo :) A mám pocit, tedy jak se dívám do svého hodnocení, tak ZWOW 14 je snad jeden z nejtěžších od Zuzky :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)