Zuzka Light - ZWOW #1-10

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a říkala jsem si, proč jí tady nevěnovat trošku více prostoru. Nebudu se nijak rozepisovat o její osobě, ale ráda bych zde po kouskách odkázala na její online workouty, u kterých vám vždy napíšu, jaké cvičební pomůcky Zuzka používá, jak jsou workouty náročné a jak se mi líbily. Vše bodovým ohodnocením ☺ Snad se vám budou aspoň takto minimálně popsané její workouty hodit. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺

(postupně doplním)

ZWOD #1 část 1, část 2
Potřeby: voda
Zaměření: paže, stehna, zadeček, kardio, boční břišní svaly
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Moje úpravy: při pistol squats se přidržovat židle, burpees bez kliku



ZWOD #2 část 1, část 2
Potřeby: voda, činky, podložka
Zaměření: ramena, paže, kardio, stehna, bříško
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Moje úpravy: ---



ZWOW #3 link
Potřeby: voda, podložka
Náročnost:
Líbivost:




ZWOW #4 link
Potřeby: kettlebell, švihadlo, násada od koštěte (tyč)
Náročnost:
Líbivost:





ZWOW #5 link
Potřeby: činky, míč, kettlebell
Náročnost:
Líbivost:





ZWOW #6 link
Potřeby: voda
Zaměření: stehna, zadeček, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje skóre: 4 kola + 4 Side Burpees



ZWOW #7 link
Potřeby: voda, švihadlo, kettlebell
Zaměření: stehna, ramena, kardio, boční břišní svaly
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: použila jsem 6kg kettlebell


ZWOW #8 link
Potřeby: voda, kettlebell
Náročnost:
Líbivost:




ZWOW #9 link
Potřeby: voda
Zaměření: kardio, stehna, paže
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: ---



ZWOW #10 link
Potřeby: švihadlo, kettlebell
Zaměření: kardio, nohy
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: kettlebell 6 kg
Moje skóre: 2 kola + 40 Jump Rope

43 komentářů:

  1. Nikki, dá se něčím nahradit kettlebell? Činkama asi moc ne, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nejsem Nikki, ale kettlebell je taky činka takže klasickýma činkama ho v pohodě nahradíš:)

      Vymazat
    2. kamarádka to nahradila kartonem 4 mlík:) jak jsou pospojovaný:D slepila to izolepou, aby jí to neprasklo a je s tím spokojená:)

      Vymazat
    3. Momentálně z nouze používám pětilitrový kanistr vody :D ale největší vychytávka je koupit si oválnou sportovní tašku (malou made in vietnamci) a narvat do toho 3 dvoulitrové láhve od coly naplněné vodou :D ... Dřív jsem tam měla pytlíky cukru (sugarbag místo sandbagu), ale jeden mi prdnul a cukr byl všude... sranda musí být i při cvičení, ne? :D To, že se maminka rozčilovala, kam jí ze spíže zmizelo 6kg cukru už je vedelejší :D hihi

      Vymazat
    4. Tak to je hezký :D JSem se upřímně zasmála :D

      Vymazat
  2. parádní videa taky je cvičím :)Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za typy :)
    vždycky když už nevím co cvičit,hledám videa a nikdy nevím která,takže se to bude hodit

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzka je fajn, ale občas má hodně náročné ty cviky.. pistol squats neudělám :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ani já ne, ale když si pomáhám židlí, jde to :)

      Vymazat
    2. Nevěděla jsem, co je to za cvik, tak jsem si to vyhledala a toto video mě dostalo - ve čase 2:10 je to vážně borec!
      http://www.youtube.com/watch?v=TWvIu7s-vIM

      Vymazat
  5. Ja si nemuzu pomoct, mne proste vadi ta jeji anglictina :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že její angličtina není dokonalá, ale kvůli tomu je pro mnohé milá :) Mně třeba nevadí a navíc, cvičím s ní kvůli workoutům, ne kvůli jazyku :) je výborná :)

      Vymazat
  6. tak dneska sem si dala znovu zwod #1(popripade#30)dala sem ji za 20:55(25.rijna sem ji davala prvne a bylo to moje prvni zwow uplne za 25:13)s tim ze dnes byly burpees s klikem(oproti posledne,ale bombers stale z kolen(nak mi nejdou jeste:D) a pistols s pomoci zidle(byly lehce niz nez posledne ale zadna slava)no mam tam jeste dost co dohanet,ale tenhle workout je takova moje srdcovka bo to bylo moje "poprve ze zuzkou:D" effi

    OdpovědětVymazat
  7. *s klikem normal mam namysli(posledne z kolen)
    sry za spam:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZWOD 1 bylo moje taky poprvé :D a nevybrala jsem si dobře, bo to bylo strašně těžké :D navíc jsem si v té době ještě nepsala výsledky (= blb), takže to budu muset projet znovu. Jsi skvělá, to je hodně velkej krok 5 minut :)) Bombers mi též dělají potíže... pistols jsou prostě těžký, též je jedu se židlí (držím se za ní :D) zjistila jsem, že mám velký skluz ve workoutech 11-30 musím dohnat :D

      Vymazat
  8. tak priznavam, ze pro me to prvni zwod byl taky masakr,hlavne burpees furt omg:D ale nastesti neodradilo me to:)me jeste chybi asi 7workoutu cca abych to mela cely ale nak se k nekterejm nemuzu dokopat:)
    btw sem koukala na novou stranku jak si psala bodyrocku(ten dailyhiit) uff shlidla sem dve videa s lisou a to ne...ze je oskliva,pro me nesympaticka bych prezila, ale na me je naka naspeedovana,prijdou mi ty workouty naky prekombinovany skace tam jak opice des bes:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročítala jsem nějaké komentáře a hodně lidí to vzdalo s BR ze stejn=ho důvodu, který uvádíš no :(

      Vymazat
  9. tak dneska sem si dala random a dalo mi to zwow#8 ten sem delala presne pred 2mesici 3.11.2011 za 18:54 ze 7kg a dnes o trosku lepsi za 17:05 s 12kg sandbagem. dala sem si pred a po i 500x reps svihadlo tak pred to bylo lepsi3:01 po za 3:15.tak ale musim rict pred tema dvema mesici sem funela vic u tohohle workoutu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, šikula :)) koukám, že to je s kettlebelem, super, mám ho ráda :)) brzy odcvičím taky :)

      Vymazat
  10. Holky prosim vas, jak se to cvici? Cely to udelat jako ona, ale podle sveho tempa, takze vsechny ty cviky budu delat, jak je napsany podle poctu? Nebo jet podle ni, ale neudelam toho tolik (co stihnu, to stihnu).
    Děkuju ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. To záleží vyloženě na tobě samé... obojí je možné, nevím zda jsi četla tohle, http://mojetelo.blogspot.cz/2013/01/jak-cvicit-se-zuzkou-light-2-cast.html, mohlo by to pomoci :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska sem si po 3 a pul mesicich zopakla zwow 7 a super. Cas 14:47 coz je o 2:10 lepsi nez minule, kliky normal prvne byly z kolen( zacatky byly tezky tenkrat:D) a cinku sem mela 14,5kg( posledne 12 kg) . Workout se mi libil a rekla bych jeden z tech "lehcich". No tak sem to pak dorazila novym workoutem (core) od beautygloss:) a u nej sem zjistila jaky mam rezervy... Tak aspon vim co potrenovat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedmička se mi moc líbila, fakt skvělý workout :) A časový pokrok jak blázen :) ČLověk si až říká, co u toho předtím vyváděl, že? :D

      Vymazat
    2. jj libi se mi kdyz je tam to svihadlo mezi tim:)

      Vymazat
  13. dneska sem si dala 4ku(tu sem davala pred ctyrmi mesici jako svuj 4ty zwow )a sem nadsena zlepsenim:) cas 24:05(prvne 32:24),cinka 12kg(posledne 10kg)a dnes vsechny kliky a burpees normal(posledne vse z kolen). fakt me to potesilo to zlepseni:)

    OdpovědětVymazat
  14. dneska sem si vybrala 2ku cas 16:37 coz je o 4minutky lepsi nez prvne(pred 4mesici) a cinky na manamakers dnes 5.5kg(posledne 2,8kg) kliky dnes vsechny samozrejme normal posledne z kolen:)no ale zadejchana sem byla po tech hops burpee stejne jak prase:D

    OdpovědětVymazat
  15. v sobotu sem si zopakla 5ku a dala sem 4kola+16climbers coz je zlepseni bo prvne sem dala bez 4burpees 4kola:)a uprime celkem easy workout tohle, jde videt ze se to postupne ztezuje(tak i zuzka se posouva dal zejo:D)

    OdpovědětVymazat
  16. Dnes zwod 1, teeda som si "zabozekala" ale dobreee :D cas 21:47, pistols poctivo na 1 nohe -au au moje stehienka :)

    OdpovědětVymazat
  17. Oprava: tak dnes c.5, ja som si to dala ako 15 minutovku (10 sa mi malilo, po tych velkonocnych kolacoch :) ) a stihla som 8 kol. fajn cvicenie,pouzila som 6 kg kettlebell a cinky 2x10 kg striedavo s 2x2 kg a miesto medicinbalu-ten nemam, som pouzila overball :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, jsem tvoje velká obdivovatelka a cvičím teď Jill, ale se snad ani zvládnout nedá.Smekám před Váma všema, kdo tohle dokáže.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. Mám samozřejmě namysli tuhle Zuzku. To je úlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to říkala :))) Ale tréninkem se dostaneš k čemukoli a uvidíš, že pílí se brzy dostaneš i k Zuzce, pak vyzveš nějakého frajera na kliky a bude čumět :)

      Vymazat
  20. Ahoj Nikki :). Můžu se zeptat na tvůj čas u zwod 2, když jsi ho cvičila po prvé? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel jsem si jej nepoznačila :( Ale ty můžeš ten svůj napsat sem http://zuzkalight.blogspot.cz/2013/04/zwod-2-26-ledna-2012.html, určitě tím navnadíš další :))

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj mela bych dotaz. Zacinam spise jssm objevila cviceni se Zuzkou. Jak jste dlouho cvicili zwod 1 ?? Treba tyden kazdy den a pak jste sli na dalsi ?? Diky za odpoved?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)