Zuzka Light Online


Tak konečně, i Zuzka se svým týmem pro fanoušky udělala vlastní webovou stránku. 
Určitě utíkejte prostudovat, má tam pár hezkých fotek, workouty, dokonce první věcičky 
v obchůdku, nesmí chybět ani blog ☺ Postupně se budou přidávat i proměny 
cvičících z celého světa. Těším se ☺

http://zuzkalight.com/

10 komentářů:

  1. Já mám z téhle baby neskutečný respekt a jen při sledování jejích programů mi běhá mráz po zádech :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu neni treba se zuzky bat. Ze zacatku si možna budes muset par cviku upravit do zacatecnicke verze ale fyzicka jde s jejima workoutama neskutecne rychle nahoru. Tak se prestan bat a jdi na to:) vysledky za to stojí. Effi

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki chtěla bych si Zuzku vyzkoušet po tom co si odcvičím rozjetej program, ale víš co nechápu? ten její systém :D je někde dáno, který den se cvičí jaký video nebo je to čistě na tobě který si zvolíš? Potřebuju radu :D googlim, ale zatím jsem nic nedohledala :-) předem díky Unikve :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ani nedohledáš :) To záleží vyloženě na tobě :) Zuzka tohle cvičí nějak 5x týdně, co jsem dočetla (možná je to už stará informace, ale budiž), a prostě si workouty střídá a zase se k nim vrací, aby pokořila svoje skóre, které u workoutu měla, třeba čas, nebo počet kol celého workoutu. Klidně si něco vyber a když tak se na to mrknem co a jak, napiš mi na mejl nebo na FB do zpráv :)

      Vymazat
    2. Tak já ti dám za včas vědět a třeba bychom se mohli nějak domluvit, jak dobře nakombinovat vždycky těch 5 dní v týdnu nebo jestli jet každej den postupně od 1-5 a další týden pokračovat od 6-10, atd.... :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Nikki, díky moc za tvůj blog!! Taky bych tě chtěla poprosit o radu,jak cvičit zuzku nebo jak to kombinovat.Díky moc!!! Maruška L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Maruško, na blogu jsou dva články o tom, jak Zuzku cvičit :)

    http://mojetelo.blogspot.cz/search/label/zuzka-light

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)