sobota 10. listopadu 2012

Za čtyři mladé životy v Lopeníku...

(10. listopadu 2012)

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Absolutně si nedokážu představit utrpení těch rodičů... absolutně ne :(

      Vymazat
  2. spolužaččina kamarádky a kamarádky z dětství sestřenka.. :/
    otřesné, zakázat rally!

    OdpovědětVymazat
  3. To mě sice moc mrzí, ale ve stejný den dostala moje milovaná Babička mrtvici, takže v porovnání s tím je mi to ukradené a jen se modlím za tu osobu, která mi celý život byla tolik blízko :´((((

    OdpovědětVymazat
  4. Není to o tom zakázat rallye, ale ještě víc zpřísnit pravidla, tohle se stávat prostě nesmí :( ale jelikož jsem se pár let v této oblasti pohybovala, vím jak dokážou být lidi strašně neukáznění... Tohle je bohužel úplně jiná situace :((

    OdpovědětVymazat
  5. Řidič dostane defekt a vyletí z dráhy.Takže i když stojíš na nejbezpečnějším místě tak ti nic nepomůže.Nedokážu si představit jak se jejich rodiny musí cítit.

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu jsem zkoumala a zjišťovala ve svých známých v okruzích rallye a závodů do vrchu a ještě víc jsem přesvědčená o tom, jak to média a hlavně slavná televize NOVA nafoukla. Velmi dobře se s znám s hlavním bezpečákem, který vždy projíždí před startem tratě. Samozřejmě, když dělají rozhovor s babičkou a otcem hodinu po tragédii, tak jak to asi může dopadnout?! Každý by byl zničený!!! Jenže problém je v tom, že ty slečny stály tam kde neměly... Viděly metr od silnice svého kamaráda pořadatele, šly za ním a ON odešel a nechal je tam! Pořadatel!!! Ať mi všichni prominou, je to tragédie, ale ty slečny si za to mohly určitým způsobem samy... A teď do mě...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)